Vloeken doe je maar in de kerkquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:52 schreef VoreG het volgende:
AJAX!
tvp
FORZA PSVquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:52 schreef VoreG het volgende:
AJAX!
tvp
4-0 is wat overdreven. Het maakt niets uit in welke vorm de clubs verkeren, want deze wedstrijden zijn altijd een wedstrijd op zich.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:20 schreef cultheld het volgende:
De logische kampioen zal over twee weken het krachtsverschil op de meest eervolle wijze laten zien: Een 4-0 overwinning op Ajax
Waarom kan dat niet? Natuurlijk zijn het beladen wedstrijden maar jongens als Farfan en Alex weten niet eens wat Ajax isquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:34 schreef Djekko het volgende:
[..]
4-0 is wat overdreven. Het maakt niets uit in welke vorm de clubs verkeren, want deze wedstrijden zijn altijd een wedstrijd op zich.
3-0 komt wat meer in de buurt.![]()
Ik hoop op gallery play van Farfán, Leandro, Van Bommel en Alex (via z'n vrije trappen) wat zal leiden tot een flinke overwinning die ze over 5 jaar nog herinneren in Amsterdamquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik win liever zwaar onverdiend met 2-0 zodat we het gecalimero vanuit het andere kamp heerlijk lang kunnen aanhoren
Natuurlijk, maar daar mag je als PSV zijnde normaliter geen punten verspelen. Natuurlijk moet ADO niet onderschat worden, maar toch moet PSV daar gewoon winnen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:52 schreef Zapper het volgende:
Eerst maar eens van ASO Den Haag winnen he!
niet erg?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:09 schreef Spideyman het volgende:
PSV steekt op dit moment beter in z'n vel, ik gok 2-0. Een verliespartij is niet erg trouwens omdat we dan nog 1 punt meer hebben dan de amsterdammers.
Al staan we met 20 punten voor, dan nog is het een schande om te verliezen van 020. Feyenoord is ook niet leuk om van te verliezen, maar Ajax spant toch wel de kroon.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:09 schreef Spideyman het volgende:
PSV steekt op dit moment beter in z'n vel, ik gok 2-0. Een verliespartij is niet erg trouwens omdat we dan nog 1 punt meer hebben dan de amsterdammers.
* Spideyman mompelt iets met 'slag' en 'oorlog'quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
niet erg?
verliezen van Ajax is altijd erg, we kunnen onszelf toch niet zo vernederen door van ze te verliezen
for shame
Ben ik echt niet welkom?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:56 schreef rubbereend het volgende:
brrrrr verliezen van ajax, krijgen we al die neuzen die hier weer langs gaan komen........ daar heb k echt geen zin in
Gelukkig niet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ben ik echt niet welkom? :'(
Bij een nederlaag mag je hier wel komen uithuilen hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ben ik echt niet welkom?
Van PSV netwerk......quote:Vorige Poll: Welke aankoop van dit seizoen doet het het best?
1. Gomes - 2.7%
4. Alex - 40.6%
8. Cocu - 25.9%
11. Beasley - 6.0%
17. Farfan - 21.1%
35. Sibon - 1.1%
Een andere aankoop - 1.1%
Geen mening - 1.7%
wij calimeroquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik win liever zwaar onverdiend met 2-0 zodat we het gecalimero vanuit het andere kamp heerlijk lang kunnen aanhoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |