abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22334260
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22334388
Je laatste reactie uit het vorige topic
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:46 schreef Cultheld het volgende:

Ik doel niet op zijn individuele kwaliteiten, maar op nog meer onzekerheid in die spelersgroep Als Koeman dan ook nog ff vertrekt, dan is 't feest voor ons en voor Feyenoord natuurlijk compleet [/b]
Wie zegt dat er dan meer onzekerheid in de spelersgroep sluipt mocht hij vertrekken. Dat kun je niet weten, misschien is Van der Vaart wel 1 van de oorzaken dat er een klad in de spelersgroep lijkt te zitten. Ik weet dat ik nu iets gevaarlijks zeg, maar je kan zoiets van buiten niet oordelen. Maar stel dat dat echt waar is. Dan komt er weer een hoop lucht in de groep. En dan met een eventuele nieuwe trainerkunnen ze helemaal fris en vol vertrouwen er tegen aan gaan.

Je weet niet welk effect zoiets heeft. Dus juich niet te vroeg en schrijf Ajax zeker niet af, mochten die 2 (of 1 ervan) weg gaan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_22334459
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:53 schreef Bos81 het volgende:
Je laatste reactie uit het vorige topic
[..]

Wie zegt dat er dan meer onzekerheid in de spelersgroep sluipt mocht hij vertrekken. Dat kun je niet weten, misschien is Van der Vaart wel 1 van de oorzaken dat er een klad in de spelersgroep lijkt te zitten. Ik weet dat ik nu iets gevaarlijks zeg, maar je kan zoiets van buiten niet oordelen. Maar stel dat dat echt waar is. Dan komt er weer een hoop lucht in de groep. En dan met een eventuele nieuwe trainerkunnen ze helemaal fris en vol vertrouwen er tegen aan gaan.

Je weet niet welk effect zoiets heeft. Dus juich niet te vroeg en schrijf Ajax zeker niet af, mochten die 2 (of 1 ervan) weg gaan.
vd Vaart is wel de aanvoerder he. En wat houdt die club dan over uiteindelijk? Sneijder, Maxwell, Trabelsi, 2 keepers, De Ridder die nooit mag spelen, Galasek en De Jong? De rest is butt momenteel Rosales heeft zich bij Ajax nog niet bewezen, maar is wel met afstand de beste speler, als ik af ga op z'n prestaties in Zuid-Amerika. Geloof me, er komt dan enorme chaos in die ploeg. Heeft er iemand trouwens behoefte aan een paar leuke interviews met Alex en Gomes, die ik hier eventueel wel wil plaatsen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22334531
we komen al tegen de 50e editie aan
pi_22334629
pi_22334637
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

-knip-

Geloof me, er komt dan enorme chaos in die ploeg. Heeft er iemand trouwens behoefte aan een paar leuke interviews met Alex en Gomes, die ik hier eventueel wel wil plaatsen?
De kans dat dat gebeurt, zit er in, maar is niet 100 % zeker. Daar waak ik voor. Je kan nu wel gaan juichen van Ajax valt uit elkaar. Maar dadelijk is Ajax wel de lachende ploeg met de schaal in de handen van de aanvoerder (Van der vaart of anders Galasek denk ik).

Maar dit is het PSV-Topic en niet die van Ajax, dus laten we het er maar niet over hebben. Ik denk trouwens ook niet dat we elkaar kunnen overtuigen in dit onderwerp.

Over die interviews.

Van mij mag je die interviews plaatsen, mits ze in het Nederlands zijn.

pi_22334691
pi_22334695
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:59 schreef pascalheister het volgende:
we komen al tegen de 50e editie aan
Ja het gaat hard.

Trouwens je was toch bezig met een nieuwe banner. Hoe zit het daarmee?

@Cultheld, de foto's die je net geplaatst hebt werken niet bij mij.
pi_22334753
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:06 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja het gaat hard.

@Cultheld, de foto's die je net geplaatst hebt werken niet bij mij.
verdomme je hebt gelijk, wat een lepen die van tripod, ik heb de artikelen wel opgeslagen maar kan ze niet hosten.
pi_22334771
wie heeft er toevallig een site om die interviews te hosten?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:25:43 #11
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_22335051
Ah, hier zijn jullie
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_22335140
Ik heb het al gevonden, ga gewoon ff naar http://www.alexdacosta.tk en ga naar artikelen Dat interview van VI is eigenlijk moeilijk te lezen, maar als je dat interview opslaat en er op inzoomt is 't net te lezen
pi_22335176
quote:

[..]

Ja het gaat hard.

afgelopen week niet veel tijd gehad, misschien dit weekend weer
pi_22335227
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:10 schreef cultheld het volgende:
wie heeft er toevallig een site om die interviews te hosten?
als je ze naar me mailt kan ik ze zo hosten

k heb een eigen host, en de uni geeft me 100mb gratis ruimte
pi_22335263
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:32 schreef pascalheister het volgende:

[..]

afgelopen week niet veel tijd gehad, misschien dit weekend weer
OK, neem gewoon alle tijd. Ik was gewoon benieuwd hoe het ermee stond.
pi_22335273
gewoon even doel opslaan als..

maar de kwaliteit is niet echt super
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:37:28 #17
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_22335288
quote:

Ja het gaat hard.
kan je ook weer snel vallen
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_22335357
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:36 schreef pascalheister het volgende:
gewoon even doel opslaan als..

maar de kwaliteit is niet echt super
Dat zei ik al, maar ik heb dat VI interview wel kunnen lezen, al ging 't pas met veel inspanning (maar ja heb dan ook goede ogen )
pi_22335367
Die hoop van cultheld, schitterend. Ben je zo bang van Ajax man?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22335384
heb het ook even geprobeerd, dan kom je weer op het forum en moeten je ogen weer erg wennen
pi_22335462
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Die hoop van cultheld, schitterend. Ben je zo bang van Ajax man?
Nee hoor, absoluut niet. Ik ben wel bang voor Feyenoord, geef ik eerlijk toe. Ze hebben momenteel de beste aanval van Nederland en een aardig middenveld Ook die Saïdi doet het daar goed, alleen die Song en Pauwe zie ik als zwakke schakels wat betreft de basis bij Feyenoord. Desondanks verwacht ik dat wij wel kampioen gaan worden, maar 't zal er wel om spannen Ajax wordt derde, zonder twijfel.
pi_22335539
Zeg dan gewoon dat PSV boven Ajax komt omdat ze betere spelers hebben, maar niet omdat Ajax een crisis zou krijgen. Daarmee impliceer je dat Ajax eigenlijk beter materiaal heeft, maar zou struikelen over randzaken. En dat staat angstig.
www.thuisuiteten.nl
pi_22335557
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Zeg dan gewoon dat PSV boven Ajax komt omdat ze betere spelers hebben, maar niet omdat Ajax een crisis zou krijgen. Daarmee impliceer je dat Ajax eigenlijk beter materiaal heeft, maar zou struikelen over randzaken. En dat staat angstig.
Nee kijk, ik probeer te zeggen dat PSV een beter selectie heeft maar dat Ajax het nog een beetje makkelijker voor ons en Feyenoord maakt, wanneer er een crisis in die groep ontstaat
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:52:42 #24
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22335567
Op www.imageshack.us kun je gratis zonder te registreren makkelijk pics uploaden. Ze blijven 1 jaar lang na laatste bezoek voor je bewaard.

[ Bericht 2% gewijzigd door Spideyman op 01-10-2004 18:08:53 ]
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_22335594
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee kijk, ik probeer te zeggen dat PSV een beter selectie heeft maar dat Ajax het nog een beetje makkelijker voor ons en Feyenoord maakt, wanneer er een crisis in die groep ontstaat
Dat klinkt al beter.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')