quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
Wat bedoel je een competitieschema van PSV? zo ja, klik *hier*quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:59 schreef Faratjuh het volgende:
Trouwens, wie weet waar ik het volgende scheme kan krijgen voor dit seizoen? Zodat ik nog kan zien wie wie moet.
Hmm.. Fener en Schalke hebben toch 2x de zere plek weten te vinden bij PSV.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Heb ik nog een leuke vraag voor Aldostuta;
Jij vindt kennelijk dat PSV lelijk afbraak-voetbal speelt. Wat maakt het voetbal van Ajax dan zoveel aantrekkelijker?
Ik bedoel, wij vallen gedoseerd aan in de hoeveelheid waar het evt. gewenste resultaat ons om vraagt. Dat is hoe PSV voetbalt.
Nou zijn weinig tegenstanders tot nog toe bij machte gebleken het PSV moeilijk te maken, dus kunnen we vaak een tandje minder aanvallen.
Puur machtsvertoon, hoe PSV voetbalt. Niet meer en niet minder.
Gedeeltelijk mee eens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hmm.. Fener en Schalke hebben toch 2x de zere plek weten te vinden bij PSV.
Maar dat waren in uit-wedstrijdenIn Eindhoven zijn ze bijna niet te kloppen !
Correctie; NIET te kloppen en men weet bij ons zelfs niet eens te scoren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
In Eindhoven zijn ze bijna niet te kloppen !
http://www.vi.nl/vi/show/(...)iew=104077/sc=99653cquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:59 schreef Faratjuh het volgende:
Trouwens, wie weet waar ik het volgende scheme kan krijgen voor dit seizoen? Zodat ik nog kan zien wie wie moet.
Lijkt me niet toch... ik bedoel, hoe eerder je zeker bent van plaatsing, hoe beter.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens.
Fener heeft om precies te zijn 0 keer de zere plek van PSV weten te vinden. Ik hoop dat ik dat niet verder uit hoef te leggen.
Schalke-uit is wat mij betreft de enige wedstrijd van het seizoen waar PSV verdiend het schip inging. Maar laten we eerlijk zijn, dat calculeer je toch in? Schalke was die dag gewoon de sterkere en wist dat prima in doelpunten uit te drukken. Ik denk dat geen enkele PSV-er daar van wakker gelegen heeft. Als PSV die wedstrijd zou moeten winnen hadden het spel en de eindstand er naar alle waarschijnlijkheid anders uit gezien.
Van Schalke-uit winnen hangt even af van de vorm van de dag van beide ploegen. Tref je zelf die dag niet een bloedvorm, zoals PSV die wedstrijd, dan moet je de wedstrijd uitspelen zonder al teveel schade richting komende wedstrijden op te lopen. Verlies incalculeren en je herpakken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch... ik bedoel, hoe eerder je zeker bent van plaatsing, hoe beter.
Zo suf rekenen de spelers van PSV niet hoor, want het risico is gewoon groot dat je de laatste wedstrijd MOET winnen. En wat is er vaak in het verleden gebeurd?
Juist, in de laatste wedstrijd net niet de 2e ronde halen.
Ik zal het kort houden voor de verandering: de intentiequote:Op vrijdag 9 december 2005 11:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Heb ik nog een leuke vraag voor Aldostuta;
Jij vindt kennelijk dat PSV lelijk afbraak-voetbal speelt. Wat maakt het voetbal van Ajax dan zoveel aantrekkelijker?
Jullie trekken jullie terug op eigen helft en wachten op een fout van de tegenstander om vervolgens toe te slaan. Daar hou ik niet vanquote:Ik bedoel, wij vallen gedoseerd aan in de hoeveelheid waar het evt. gewenste resultaat ons om vraagt. Dat is hoe PSV voetbalt.
Machtsvertoon is een tegenstander jouw wil opleggen en zodanig onder druk druk zetten dat de goals gaan vallen. PSV doet exact het tegenovergestelde. Wat een Barca in vorm laat zien, dat is machtsvertoon.quote:Nou zijn weinig tegenstanders tot nog toe bij machte gebleken het PSV moeilijk te maken, dus kunnen we vaak een tandje minder aanvallen.
Puur machtsvertoon, hoe PSV voetbalt. Niet meer en niet minder.
Bedankt voor deze bevestiging. PSV speelt geen lelijk voetbal, maar jij vindt dat PSV lelijk voetbal speelt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik zal het kort houden voor de verandering: de intentie
[..]
Jullie trekken jullie terug op eigen helft en wachten op een fout van de tegenstander om vervolgens toe te slaan. Daar hou ik niet van
[..]
Een team fouten laten maken en vervolgens afstraffen is wel degelijk een vorm van machtsvertoon.quote:Machtsvertoon is een tegenstander jouw wil opleggen en zodanig onder druk druk zetten dat de goals gaan vallen. PSV doet exact het tegenovergestelde. Wat een Barca in vorm laat zien, dat is machtsvertoon.
Lijkt mij nogal wiedes dat ik mijn mening geef ja. Dat doe ik constant, dus zie niet in wat hier nou zo bevetigend aan is....quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bevestiging. PSV speelt geen lelijk voetbal, maar jij vindt dat PSV lelijk voetbal speelt.
Ik denk dat het zo zit dat jij PSV pas goed vindt spelen, als PSV al haar wedstrijden verliest.
[..]
Dit gaat ervan uit dat PSV de fouten afdwingt. Dat kan niet als je je op eigen helft verschanst. PSV profiteert van fouten; dat is wat anders dan ze afdwignen..quote:Een team fouten laten maken en vervolgens afstraffen is wel degelijk een vorm van machtsvertoon.
Machtsvertoon is meer dan resultaat. De pot tegen Fener was wmb geen machtsvertoon hoor.quote:Hoe kan het anders dat werkelijk geen enkele ploeg in Eindhoven weet te scoren, en laat staan te winnen. Is dat geen machtsvertoon? Dat zijn de feiten volgens mij.
Kom op zeg, je kunt best wat beters verzinnenquote:En PSV met Barca vergelijken vind ik wel lief van je, maar zover zijn we inderdaad nog net niet.
Tsja, soms moet je ook ff lunchen met je collega's he....quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat duurt dat toch lang elke keer. Je jokers en hulplijnen zijn inmiddels wel op Aldostuta.![]()
woensdag is het ook prima zonder Koné geluktquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:16 schreef bart83 het volgende:
Kone dus twijfelgeval... Mooi.
Of standaard foto die bij iedere uitwedstrijd gebruikt wordtquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef xboxps2 het volgende:
[afbeelding]
arrogantie ?
of onderschatting
om af te spreken bij een nabij gelegen weiland?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef xboxps2 het volgende:
nee was niet om te stoken hoor
welke psv gast van dit forum gaat zondag, en wil mij ff bellen als ze rond rotterdam zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |