abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32940584

Mede mogelijk gemaakt door:

Vorig deeltje: Het officiële PSV topic #139: Dinsdag D-Day

Champions League Passe-Partout Plekken:

quote:
de OpeningsPost

instructies:

- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!

[ Bericht 2% gewijzigd door Johnny_Footballhero op 09-12-2005 20:17:17 ]
The gum you like, is coming back in style.
pi_32940599
Heb ik nog een leuke vraag voor Aldostuta;

Jij vindt kennelijk dat PSV lelijk afbraak-voetbal speelt. Wat maakt het voetbal van Ajax dan zoveel aantrekkelijker?

Ik bedoel, wij vallen gedoseerd aan in de hoeveelheid waar het evt. gewenste resultaat ons om vraagt. Dat is hoe PSV voetbalt.
Nou zijn weinig tegenstanders tot nog toe bij machte gebleken het PSV moeilijk te maken, dus kunnen we vaak een tandje minder aanvallen.
Puur machtsvertoon, hoe PSV voetbalt. Niet meer en niet minder.
pi_32941105
Trouwens, wie weet waar ik het volgende scheme kan krijgen voor dit seizoen? Zodat ik nog kan zien wie wie moet.
pi_32941342
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:59 schreef Faratjuh het volgende:
Trouwens, wie weet waar ik het volgende scheme kan krijgen voor dit seizoen? Zodat ik nog kan zien wie wie moet.
Wat bedoel je een competitieschema van PSV? zo ja, klik *hier*

tevens TVP voor PSV
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:09:35 #5
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_32941351
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Jij vindt kennelijk dat PSV lelijk afbraak-voetbal speelt. Wat maakt het voetbal van Ajax dan zoveel aantrekkelijker?

Ik bedoel, wij vallen gedoseerd aan in de hoeveelheid waar het evt. gewenste resultaat ons om vraagt. Dat is hoe PSV voetbalt.
Nou zijn weinig tegenstanders tot nog toe bij machte gebleken het PSV moeilijk te maken, dus kunnen we vaak een tandje minder aanvallen.
Hmm.. Fener en Schalke hebben toch 2x de zere plek weten te vinden bij PSV.
Maar dat waren in uit-wedstrijden In Eindhoven zijn ze bijna niet te kloppen !
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_32941423
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:09 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Hmm.. Fener en Schalke hebben toch 2x de zere plek weten te vinden bij PSV.
Maar dat waren in uit-wedstrijden In Eindhoven zijn ze bijna niet te kloppen !
Gedeeltelijk mee eens.

Fener heeft om precies te zijn 0 keer de zere plek van PSV weten te vinden. Ik hoop dat ik dat niet verder uit hoef te leggen.
Schalke-uit is wat mij betreft de enige wedstrijd van het seizoen waar PSV verdiend het schip inging. Maar laten we eerlijk zijn, dat calculeer je toch in? Schalke was die dag gewoon de sterkere en wist dat prima in doelpunten uit te drukken. Ik denk dat geen enkele PSV-er daar van wakker gelegen heeft. Als PSV die wedstrijd zou moeten winnen hadden het spel en de eindstand er naar alle waarschijnlijkheid anders uit gezien.
pi_32941464
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:09 schreef jpg97 het volgende:

[..]
In Eindhoven zijn ze bijna niet te kloppen !
Correctie; NIET te kloppen en men weet bij ons zelfs niet eens te scoren.
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:15:04 #8
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32941483
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:59 schreef Faratjuh het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)iew=104077/sc=99653c

PSV EINDHOVEN
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:16:00 #9
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_32941511
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Gedeeltelijk mee eens.

Fener heeft om precies te zijn 0 keer de zere plek van PSV weten te vinden. Ik hoop dat ik dat niet verder uit hoef te leggen.
Schalke-uit is wat mij betreft de enige wedstrijd van het seizoen waar PSV verdiend het schip inging. Maar laten we eerlijk zijn, dat calculeer je toch in? Schalke was die dag gewoon de sterkere en wist dat prima in doelpunten uit te drukken. Ik denk dat geen enkele PSV-er daar van wakker gelegen heeft. Als PSV die wedstrijd zou moeten winnen hadden het spel en de eindstand er naar alle waarschijnlijkheid anders uit gezien.
Lijkt me niet toch... ik bedoel, hoe eerder je zeker bent van plaatsing, hoe beter.
Zo suf rekenen de spelers van PSV niet hoor, want het risico is gewoon groot dat je de laatste wedstrijd MOET winnen. En wat is er vaak in het verleden gebeurd?
Juist, in de laatste wedstrijd net niet de 2e ronde halen.

Als je dat kunt voorkomen in een vroeg stadium dan doe je dat. Denk niet dat er iets veranderd zou zijn uit tegen Schalke als ze zouden moeten...

Maar toch een goeie prestatie.
Wel grappig dat je met een negatief doelsaldo toch door bent naar de volgende ronde
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_32941518
Kone dus twijfelgeval... Mooi.
pi_32941715
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:16 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Lijkt me niet toch... ik bedoel, hoe eerder je zeker bent van plaatsing, hoe beter.
Zo suf rekenen de spelers van PSV niet hoor, want het risico is gewoon groot dat je de laatste wedstrijd MOET winnen. En wat is er vaak in het verleden gebeurd?
Juist, in de laatste wedstrijd net niet de 2e ronde halen.
Van Schalke-uit winnen hangt even af van de vorm van de dag van beide ploegen. Tref je zelf die dag niet een bloedvorm, zoals PSV die wedstrijd, dan moet je de wedstrijd uitspelen zonder al teveel schade richting komende wedstrijden op te lopen. Verlies incalculeren en je herpakken.
pi_32941810
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Ik zal het kort houden voor de verandering: de intentie
quote:
Jullie trekken jullie terug op eigen helft en wachten op een fout van de tegenstander om vervolgens toe te slaan. Daar hou ik niet van
quote:
Machtsvertoon is een tegenstander jouw wil opleggen en zodanig onder druk druk zetten dat de goals gaan vallen. PSV doet exact het tegenovergestelde. Wat een Barca in vorm laat zien, dat is machtsvertoon.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32941895
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik zal het kort houden voor de verandering: de intentie
[..]

Jullie trekken jullie terug op eigen helft en wachten op een fout van de tegenstander om vervolgens toe te slaan. Daar hou ik niet van
[..]
Bedankt voor deze bevestiging. PSV speelt geen lelijk voetbal, maar jij vindt dat PSV lelijk voetbal speelt.
Ik denk dat het zo zit dat jij PSV pas goed vindt spelen, als PSV al haar wedstrijden verliest.
quote:
Machtsvertoon is een tegenstander jouw wil opleggen en zodanig onder druk druk zetten dat de goals gaan vallen. PSV doet exact het tegenovergestelde. Wat een Barca in vorm laat zien, dat is machtsvertoon.
Een team fouten laten maken en vervolgens afstraffen is wel degelijk een vorm van machtsvertoon.
Hoe kan het anders dat werkelijk geen enkele ploeg in Eindhoven weet te scoren, en laat staan te winnen. Is dat geen machtsvertoon? Dat zijn de feiten volgens mij.
En PSV met Barca vergelijken vind ik wel lief van je, maar zover zijn we inderdaad nog net niet.
pi_32942041
Wat duurt dat toch lang elke keer. Je jokers en hulplijnen zijn inmiddels wel op Aldostuta.
pi_32942973
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Bedankt voor deze bevestiging. PSV speelt geen lelijk voetbal, maar jij vindt dat PSV lelijk voetbal speelt.
Ik denk dat het zo zit dat jij PSV pas goed vindt spelen, als PSV al haar wedstrijden verliest.
[..]
Lijkt mij nogal wiedes dat ik mijn mening geef ja. Dat doe ik constant, dus zie niet in wat hier nou zo bevetigend aan is....
quote:
Een team fouten laten maken en vervolgens afstraffen is wel degelijk een vorm van machtsvertoon.
Dit gaat ervan uit dat PSV de fouten afdwingt. Dat kan niet als je je op eigen helft verschanst. PSV profiteert van fouten; dat is wat anders dan ze afdwignen..
quote:
Hoe kan het anders dat werkelijk geen enkele ploeg in Eindhoven weet te scoren, en laat staan te winnen. Is dat geen machtsvertoon? Dat zijn de feiten volgens mij.
Machtsvertoon is meer dan resultaat. De pot tegen Fener was wmb geen machtsvertoon hoor.
Maar ja, dat is natuurlijk wel weer mijn mening he....
quote:
En PSV met Barca vergelijken vind ik wel lief van je, maar zover zijn we inderdaad nog net niet.
Kom op zeg, je kunt best wat beters verzinnen
pi_32942984
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat duurt dat toch lang elke keer. Je jokers en hulplijnen zijn inmiddels wel op Aldostuta.
Tsja, soms moet je ook ff lunchen met je collega's he....
pi_32943387
Ok jij mag je mening hebben. Laten we nu maar weer overgaan op de realiteit.
pi_32945121
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 december 2005 @ 15:12:53 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32945953
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:16 schreef bart83 het volgende:
Kone dus twijfelgeval... Mooi.
woensdag is het ook prima zonder Koné gelukt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32948873
Volgens mij kan dat plaatje van de CL passpartouts wel uit de OP.

Is niet meer relevant
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_32950607
Tegen welke amateur club moeten we zondag eigenlijk ?
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:30:07 #22
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32950729

arrogantie ?
of onderschatting
Who the fuck is ajax ?
pi_32950777
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef xboxps2 het volgende:
[afbeelding]

arrogantie ?
of onderschatting
Of standaard foto die bij iedere uitwedstrijd gebruikt wordt

of had ik niet moeten happen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:33:11 #24
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32950814
nee was niet om te stoken hoor

welke psv gast van dit forum gaat zondag, en wil mij ff bellen als ze rond rotterdam zijn
Who the fuck is ajax ?
pi_32951466
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:33 schreef xboxps2 het volgende:
nee was niet om te stoken hoor

welke psv gast van dit forum gaat zondag, en wil mij ff bellen als ze rond rotterdam zijn
om af te spreken bij een nabij gelegen weiland?

ontopic: PSV
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')