quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
Je bent een heldquote:Op zondag 4 december 2005 00:31 schreef JustJunior het volgende:
Had ik ook inderdaad
Gelukkig hebben we de directe link naar PSV - NAC nog
Zie ook:quote:Op zondag 4 december 2005 01:00 schreef Spideyman het volgende:
PSV EINDHOVEN!!
En die Turken stoppen we in de zak!![]()
ik hoop hetquote:Op zondag 4 december 2005 01:00 schreef Spideyman het volgende:
PSV EINDHOVEN!!
En die Turken stoppen we in de zak!![]()
Gaten dichten denk ik ja...quote:Op zondag 4 december 2005 12:07 schreef twi het volgende:
Hiddink net op Studio Sport dat 't voorbarig is dat Kone al definitief is overgenomen, en dat 't (dat?) geld wellicht op andere manieren in de selectie moet worden gebruikt.
Gomes was gisteren op zijn tijd geweldig, maar had ook enkele fouten die als ze afgestraft zouden worden zo in De Leukste Thuis terecht zouden kunnen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Gaten dichten denk ik ja...
Maar goed, 3-0 was overtuigend en veel beter dan vorige week tegen Den Haag.
Ben benieuwd naar dinsdag.
Een paar keer bij een terugspeelbal in de tweede helft ging het maar net goed inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2005 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Gomes was gisteren op zijn tijd geweldig, maar had ook enkele fouten die als ze afgestraft zouden worden zo in De Leukste Thuis terecht zouden kunnen.
Overigens vond ik dat de uitslag wel ietwat geflatteerd was. PSV verdiende de overwinning, maar de 3-0 deed NAC wat te kort.
quote:Op zondag 4 december 2005 12:38 schreef twi het volgende:
Overigens vond ik dat de uitslag wel ietwat geflatteerd was. PSV verdiende de overwinning, maar de 3-0 deed NAC wat te kort.
Nee, al denk ik dat het uiteindelijk wel mee zal vallen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef WooZ het volgende:
of ben ik de enige die denkt dat het wel eens enorm fout kan gaan?
quote:Koné voorlopig te duur voor PSV
Guus Hiddink liet na afloop van het gewonnen duel met NAC Breda weten dat er niets klopt van het bericht dat Arouna Koné definitief is gekocht. Voetbal International meldde vrijdag dat de Eindhovenaren de Ivoriaan voor negen miljoen euro hadden overgenomen van Roda JC.
Baltovenaar Koné speelt momenteel op huurbasis bij PSV. Hiddink en PSV hebben de optie om de spits een contract aan te bieden, maar dat is voorlopig nog niet aan de orde. Hiddink verklaart dat dit komt door de financiële positie waarin PSV verkeert. De club lijkt het geld niet te hebben.
Voorzitter Rob Westerhof maakte de afgelopen week bekend dat PSV opnieuw verlies geleden heeft en verklaarde dat PSV voorlopig geen aankopen kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |