quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
Je bent een heldquote:Op zondag 4 december 2005 00:31 schreef JustJunior het volgende:
Had ik ook inderdaad
Gelukkig hebben we de directe link naar PSV - NAC nog
Zie ook:quote:Op zondag 4 december 2005 01:00 schreef Spideyman het volgende:
PSV EINDHOVEN!!
En die Turken stoppen we in de zak!![]()
ik hoop hetquote:Op zondag 4 december 2005 01:00 schreef Spideyman het volgende:
PSV EINDHOVEN!!
En die Turken stoppen we in de zak!![]()
Gaten dichten denk ik ja...quote:Op zondag 4 december 2005 12:07 schreef twi het volgende:
Hiddink net op Studio Sport dat 't voorbarig is dat Kone al definitief is overgenomen, en dat 't (dat?) geld wellicht op andere manieren in de selectie moet worden gebruikt.
Gomes was gisteren op zijn tijd geweldig, maar had ook enkele fouten die als ze afgestraft zouden worden zo in De Leukste Thuis terecht zouden kunnen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Gaten dichten denk ik ja...
Maar goed, 3-0 was overtuigend en veel beter dan vorige week tegen Den Haag.
Ben benieuwd naar dinsdag.
Een paar keer bij een terugspeelbal in de tweede helft ging het maar net goed inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2005 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Gomes was gisteren op zijn tijd geweldig, maar had ook enkele fouten die als ze afgestraft zouden worden zo in De Leukste Thuis terecht zouden kunnen.
Overigens vond ik dat de uitslag wel ietwat geflatteerd was. PSV verdiende de overwinning, maar de 3-0 deed NAC wat te kort.
quote:Op zondag 4 december 2005 12:38 schreef twi het volgende:
Overigens vond ik dat de uitslag wel ietwat geflatteerd was. PSV verdiende de overwinning, maar de 3-0 deed NAC wat te kort.
Nee, al denk ik dat het uiteindelijk wel mee zal vallen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:01 schreef WooZ het volgende:
of ben ik de enige die denkt dat het wel eens enorm fout kan gaan?
quote:Koné voorlopig te duur voor PSV
Guus Hiddink liet na afloop van het gewonnen duel met NAC Breda weten dat er niets klopt van het bericht dat Arouna Koné definitief is gekocht. Voetbal International meldde vrijdag dat de Eindhovenaren de Ivoriaan voor negen miljoen euro hadden overgenomen van Roda JC.
Baltovenaar Koné speelt momenteel op huurbasis bij PSV. Hiddink en PSV hebben de optie om de spits een contract aan te bieden, maar dat is voorlopig nog niet aan de orde. Hiddink verklaart dat dit komt door de financiële positie waarin PSV verkeert. De club lijkt het geld niet te hebben.
Voorzitter Rob Westerhof maakte de afgelopen week bekend dat PSV opnieuw verlies geleden heeft en verklaarde dat PSV voorlopig geen aankopen kan doen.
Als jij even 9 miljoen euro ophoest is dat geen enkel probleemquote:Op zondag 4 december 2005 14:56 schreef JustJunior het volgende:
Zou toch een domper zijn als we Koné niet zouden kunnen overnemen
quote:Op zondag 4 december 2005 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als jij even 9 miljoen euro ophoest is dat geen enkel probleem![]()
Er zal iig een hele grote transfer aan moeten komen willen we 9 miljoen voor Koné neer kunnen leggen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik denk dat men afwacht wat Farfan opbrengt aan het einde van het seizoen.
Niks meer aan toe te voegen.quote:
Is Koné 9 miljoen waard dan?quote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zal iig een hele grote transfer aan moeten komen willen we 9 miljoen voor Koné neer kunnen leggen.
Hee! Dat is mijn tekst!quote:
Gekocht voor 1,5 en aan het eind van afgelopen seizoen heeft er toch al een club 10 miljoen geboden?quote:Op zondag 4 december 2005 16:00 schreef rubbereend het volgende:
Door een gedeelte van de supporters wellicht, niet door het clubbestuur hoor. Robert heeft het nog niet kunnen laten zien, het kan best aan hem zelf liggen, maar ik ben wel benieuwd hoe hij het zou doen als hij 10 wedstrijden achter elkaar wordt opgesteld in de spits. Tegen Schalke was het natuurlijk een drama, maar ik heb nog steeds het gevoel dat er ergens in hem een goaltjesdief schuilt. Beetje type Hasselbaink, wanneer hij de kans krijgt schiet ie meteen hard en zuiver op goal.quote:Op zondag 4 december 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Robert is al afgeschreven toch Spideyman, evenals Sibon?
Die had toch in zijn contract staan dat hij voor 18 miljoen weg mocht ?quote:Op zondag 4 december 2005 16:00 schreef rubbereend het volgende:
Dat was hij deze zomer ook al waard en ik vind het alleen maar beter geworden dus dan mag hij toch wel iets meer opbrengenquote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef Suijk het volgende:
Mocht Farfan zo blijven presteren moet hij toch wel voor 10 miljoen verkocht kunnen worden.
quote:Op zondag 4 december 2005 20:42 schreef Spideyman het volgende:
Door een gedeelte van de supporters wellicht, niet door het clubbestuur hoor. Robert heeft het nog niet kunnen laten zien, het kan best aan hem zelf liggen, maar ik ben wel benieuwd hoe hij het zou doen als hij 10 wedstrijden achter elkaar wordt opgesteld in de spits. Tegen Schalke was het natuurlijk een drama, maar ik heb nog steeds het gevoel dat er ergens in hem een goaltjesdief schuilt. Beetje type Hasselbaink, wanneer hij de kans krijgt schiet ie meteen hard en zuiver op goal.
En Sibon, tja... ask Zapper
Niks 10 miljoen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef Suijk het volgende:
Mocht Farfan zo blijven presteren moet hij toch wel voor 10 miljoen verkocht kunnen worden.
Hij is dan ook beter dan Koné: Meer een totaalspeler. Wereldspelerquote:Op zondag 4 december 2005 23:12 schreef endr0me het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk hoe Farfan zich aan het ontwikkelen is zeg.. zie hem zelfs liever voetballen dan Koné de laatste wedstrijden..
leg uitquote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:Jack wist vanavond precies hoe het zit met de deal rondom Alex
PSV heeft Alex zelf gekocht en Chelsea heeft een optie gekocht voor precies hetzelfde bedrag als de transfersom. De opeisdatum komt dichterbij en PSV wil nu van Chelsea weten wat ze met de optie gaan doen anders zou Alex gewoon bij PSV kunnen blijven.quote:
Hij heeft de potentie om bij NAC op de bank te zitten...quote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Vonlanthen moet gewoon terug komenjongen heeft potentie.
Door die trainer bij NAC ja.quote:Op maandag 5 december 2005 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft de potentie om bij NAC op de bank te zitten...![]()
Gomesquote:Reiziger ook twijfelgeval bij PSV
Naast Ibrahim Afellay is het ook hoogst onzeker of Michael Reiziger dinsdagavond met PSV kan meespelen in de Champions League tegen Fenerbahce. De rechtsback raakte zondagmorgen op de uitlooptraining na het duel tegen NAC Breda geblesseerd aan zijn enkel en kon maandag niet met de groep meetrainen. Ook verliet met last van zijn enkel vroeg tijdigde training maandag. Hiddink heeft definitief een streep gehaald door DaMarcus Beasley. Hij is niet op tijd hersteld van een hamstringblessure.
het kan erger hoor, de spoeling is een tijdje terug zo dun geweest dat Addo moest spelenquote:Op maandag 5 december 2005 23:39 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Gomes
Lucius - Alex - Ooijer - Lamey
Aissati - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Robert
Zonder Koné, Culina en Beasley is de spoeling toch wel erg dun
Zag Guus dat maar eens een keerquote:Op maandag 5 december 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
Ferreyra kan het middenveld versterken
Liever als linksback, want hij kan net zoals Lee opkomen en een voorzet er in pleuren.quote:Op maandag 5 december 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
Ferreyra kan het middenveld versterken
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef ErikT het volgende:
Ik hoorde net van Guus dat de UEFA Cup voordeliger is voor PSV dan de CL, door die kutverdeelsleutel van die grafhoerenpleurisuefa. Dat is toch belachelijk...
Triest, heel triest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:55 schreef Suijk het volgende:
Toch een beetje een trieste dag voor PSV vandaag. Frits Philips is overleden.
Dat zeker. Hopelijk hebben de supporters ook nog iets moois in petto, al is het kort dag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Frits![]()
Een minuutje stilte is wel gepast vanavond denk ik...
In de krant stond dat hij niet bang was om te sterven. Maar dat hij wel zo graag leefde....quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In april vierde de Brabantse stad nog uitbundig de verjaardag van haar bekendste inwoner. Thuis in bed heeft hij afscheid genomen van familie en bekenden.
Het is niet anders, ik verwacht wel een spectaculaire wedstrijd eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:41 schreef xboxps2 het volgende:
slecht zeg dat psv maar met 700 man komt zondag...
Als er geen combi was zou ik ook gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:41 schreef xboxps2 het volgende:
slecht zeg dat psv maar met 700 man komt zondag...
Dit lijkt me toch wel een van de weinig terechte combisquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als er geen combi was zou ik ook gaan.
Kan wel wezen, maar het wordt er te duur van.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch wel een van de weinig terechte combis
hoezo 35 euroquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar het wordt er te duur van.
Ja ik heb dus een weekend OV en woon in Utrecht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:22 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
hoezo 35 euro
trein is los ook rond de 20 eindhoven-rotterdam
en 15 voor een wed kaart is normaal zelfs goedkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |