1 2 3 4 | Schalke 04 5- 8 (10- 6) PSV 5- 7 ( 2- 6) Fenerbahçe 5- 4 ( 7-12) |
quote:PSV - Fenerbahce volledig uitverkocht
PSV.nl meldt dat de beslissende Champions League wedstrijd tegen Fenerbahce inmiddels volledig is uitverkocht. Zaterdag gingen de laatste losse kaarten over de toonbank.
Afellay haalt Fenerbahce waarschijnlijk niet, Lucius wellicht hangend linksbuiten?
Diverse media melden dat het onwaarschijnlijk is dat Ibrahim Afellay het cruciale Champions League duel tegen Fenerbahce haalt. Dat zou een tweede tegenvaller zijn na Beasley wiens optreden dan zeer twijfelachtig is. PSV trainde vrijdag met Lucius hangend linksvoor om dat gemis op te vangen.
Bijzondere sfeeractie in het Philips Stadion
In het Philips Stadion wordt aanstaande dinsdag voorafgaand aan de wedstrijd PSV-Fenerbahçe een bijzondere sfeeractie gehouden. Het programmaboekje PSV Flits is namelijk voor één keer uitvouwbaar.
PSV heeft de sfeeractie bedacht om het team op deze cruciale Europese avond massaal te steunen vanaf de tribunes. De PSV Flits van dinsdag heeft alle artikelen en informatie aan de ene zijde, terwijl aan de andere kant één groot rood of wit vlak staat. Zodra de spelers het veld opkomen, is het de bedoeling dat iedereen zijn uitgevouwen PSV Flits omhoog in de lucht houdt. Alle tribunes – en alles wijst erop dat het stadion tot de laatste stoel uitverkocht zal zijn – zullen dan bedekt worden met rode en witte vlakken. Het verzoek is om dit zo te houden tot na de hymne van de UEFA Champions League. Zo levert het ook voor televisie een geweldig gezicht op, iets wat nog nooit eerder is gedaan in een uitverkocht Philips Stadion. En: met deze PSV Flits hebben alle aanwezigen een leuk collectors item in handen.
Laat zien dat we samen als één man achter PSV staan!
Eendracht maakt macht!
Soms he, heeel soms, hebben vrouwen tóch meer verstand van voetbalquote:Op zondag 4 december 2005 01:26 schreef Messenga het volgende:
Vroeg bij
Ookal ben ik voor Ajax, Ik ga naar PSV met een vriendin dinsdag
Ik kreeg er van de KNVB 3 kaarten voor, en die vriendin * vakantievriendin trouwensquote:Op zondag 4 december 2005 01:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Soms he, heeel soms, hebben vrouwen tóch meer verstand van voetbal![]()
Ik hoop dat je een leuke wedstijd te zien zal krijgen
Het zelfde hier, eerst tot 4 uur werkenquote:Op zondag 4 december 2005 01:45 schreef ASSpirine het volgende:
Hopelijk word het een leuke avond
Maar tegen dan heb ik ook zenuwen, ben laat met school gedaan, dus eerst op school stressen en dan in het stadion
Ben je nou niet te positief over die Turken? Hoeveel man kunnen er in het uitvak?quote:Op zondag 4 december 2005 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze gaan er met een kolkend publiek erachter winnen. 2-0.
De sfeer in Eindhoven is bij dit soort wedstrijden altijd erg goed.quote:Op zondag 4 december 2005 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ben je nou niet te positief over die Turken? Hoeveel man kunnen er in het uitvak?
Heb ik iets fout gezpelt?quote:Op zondag 4 december 2005 11:44 schreef methodmich het volgende:
Even de TT aanpassen.
Maar PSV moet dit kunnen winnen en dan ben je gewoon door. Niet moeilijk doen, gewoon winst dus.
Uit verloren we (met de nodige pech) met 3-0. Ik moet het nog maar zien.quote:Op zondag 4 december 2005 13:06 schreef LiverpoolFC het volgende:
Van Veen en Bagger moet toch thuis gewonnen kunnen worden lijkt me. Anders is het ook echt helemaal niets natuurlijk ...
Ook bij Schalke en daar wonnen jullie thuis ook redelijk eenvoudig van. Het wordt 1-0 voor PSV.quote:Op zondag 4 december 2005 13:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Uit verloren we (met de nodige pech) met 3-0. Ik moet het nog maar zien.
Tegen Schalke thuis vond ik het meer met de hak over de sloot. We werden goed onder druk gezet door de Duitsers.quote:Op zondag 4 december 2005 13:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ook bij Schalke en daar wonnen jullie thuis ook redelijk eenvoudig van. Het wordt 1-0 voor PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |