Als jij even 9 miljoen euro ophoest is dat geen enkel probleemquote:Op zondag 4 december 2005 14:56 schreef JustJunior het volgende:
Zou toch een domper zijn als we Koné niet zouden kunnen overnemen

quote:Op zondag 4 december 2005 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als jij even 9 miljoen euro ophoest is dat geen enkel probleem![]()

Er zal iig een hele grote transfer aan moeten komen willen we 9 miljoen voor Koné neer kunnen leggen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik denk dat men afwacht wat Farfan opbrengt aan het einde van het seizoen.

Niks meer aan toe te voegen.quote:

Is Koné 9 miljoen waard dan?quote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zal iig een hele grote transfer aan moeten komen willen we 9 miljoen voor Koné neer kunnen leggen.

Hee! Dat is mijn tekst!quote:

Gekocht voor 1,5 en aan het eind van afgelopen seizoen heeft er toch al een club 10 miljoen geboden?quote:Op zondag 4 december 2005 16:00 schreef rubbereend het volgende:

Door een gedeelte van de supporters wellicht, niet door het clubbestuur hoor. Robert heeft het nog niet kunnen laten zien, het kan best aan hem zelf liggen, maar ik ben wel benieuwd hoe hij het zou doen als hij 10 wedstrijden achter elkaar wordt opgesteld in de spits. Tegen Schalke was het natuurlijk een drama, maar ik heb nog steeds het gevoel dat er ergens in hem een goaltjesdief schuilt. Beetje type Hasselbaink, wanneer hij de kans krijgt schiet ie meteen hard en zuiver op goal.quote:Op zondag 4 december 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Robert is al afgeschreven toch Spideyman, evenals Sibon?

Die had toch in zijn contract staan dat hij voor 18 miljoen weg mocht ?quote:Op zondag 4 december 2005 16:00 schreef rubbereend het volgende:

Dat was hij deze zomer ook al waard en ik vind het alleen maar beter geworden dus dan mag hij toch wel iets meer opbrengenquote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef Suijk het volgende:
Mocht Farfan zo blijven presteren moet hij toch wel voor 10 miljoen verkocht kunnen worden.

quote:Op zondag 4 december 2005 20:42 schreef Spideyman het volgende:
Door een gedeelte van de supporters wellicht, niet door het clubbestuur hoor. Robert heeft het nog niet kunnen laten zien, het kan best aan hem zelf liggen, maar ik ben wel benieuwd hoe hij het zou doen als hij 10 wedstrijden achter elkaar wordt opgesteld in de spits. Tegen Schalke was het natuurlijk een drama, maar ik heb nog steeds het gevoel dat er ergens in hem een goaltjesdief schuilt. Beetje type Hasselbaink, wanneer hij de kans krijgt schiet ie meteen hard en zuiver op goal.
En Sibon, tja... ask Zapper

Niks 10 miljoen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef Suijk het volgende:
Mocht Farfan zo blijven presteren moet hij toch wel voor 10 miljoen verkocht kunnen worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |