Hij is dan ook beter dan Koné: Meer een totaalspeler. Wereldspelerquote:Op zondag 4 december 2005 23:12 schreef endr0me het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk hoe Farfan zich aan het ontwikkelen is zeg.. zie hem zelfs liever voetballen dan Koné de laatste wedstrijden..
leg uitquote:Op zondag 4 december 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:Jack wist vanavond precies hoe het zit met de deal rondom Alex
PSV heeft Alex zelf gekocht en Chelsea heeft een optie gekocht voor precies hetzelfde bedrag als de transfersom. De opeisdatum komt dichterbij en PSV wil nu van Chelsea weten wat ze met de optie gaan doen anders zou Alex gewoon bij PSV kunnen blijven.quote:
Hij heeft de potentie om bij NAC op de bank te zitten...quote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Vonlanthen moet gewoon terug komenjongen heeft potentie.
Door die trainer bij NAC ja.quote:Op maandag 5 december 2005 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft de potentie om bij NAC op de bank te zitten...![]()
Gomesquote:Reiziger ook twijfelgeval bij PSV
Naast Ibrahim Afellay is het ook hoogst onzeker of Michael Reiziger dinsdagavond met PSV kan meespelen in de Champions League tegen Fenerbahce. De rechtsback raakte zondagmorgen op de uitlooptraining na het duel tegen NAC Breda geblesseerd aan zijn enkel en kon maandag niet met de groep meetrainen. Ook verliet met last van zijn enkel vroeg tijdigde training maandag. Hiddink heeft definitief een streep gehaald door DaMarcus Beasley. Hij is niet op tijd hersteld van een hamstringblessure.
het kan erger hoor, de spoeling is een tijdje terug zo dun geweest dat Addo moest spelenquote:Op maandag 5 december 2005 23:39 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Gomes
Lucius - Alex - Ooijer - Lamey
Aissati - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Robert
Zonder Koné, Culina en Beasley is de spoeling toch wel erg dun
Zag Guus dat maar eens een keerquote:Op maandag 5 december 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
Ferreyra kan het middenveld versterken
Liever als linksback, want hij kan net zoals Lee opkomen en een voorzet er in pleuren.quote:Op maandag 5 december 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
Ferreyra kan het middenveld versterken
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef ErikT het volgende:
Ik hoorde net van Guus dat de UEFA Cup voordeliger is voor PSV dan de CL, door die kutverdeelsleutel van die grafhoerenpleurisuefa. Dat is toch belachelijk...
Triest, heel triest.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:55 schreef Suijk het volgende:
Toch een beetje een trieste dag voor PSV vandaag. Frits Philips is overleden.
Dat zeker. Hopelijk hebben de supporters ook nog iets moois in petto, al is het kort dag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Frits![]()
Een minuutje stilte is wel gepast vanavond denk ik...
In de krant stond dat hij niet bang was om te sterven. Maar dat hij wel zo graag leefde....quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
In april vierde de Brabantse stad nog uitbundig de verjaardag van haar bekendste inwoner. Thuis in bed heeft hij afscheid genomen van familie en bekenden.
Het is niet anders, ik verwacht wel een spectaculaire wedstrijd eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:41 schreef xboxps2 het volgende:
slecht zeg dat psv maar met 700 man komt zondag...
Als er geen combi was zou ik ook gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:41 schreef xboxps2 het volgende:
slecht zeg dat psv maar met 700 man komt zondag...
Dit lijkt me toch wel een van de weinig terechte combisquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als er geen combi was zou ik ook gaan.
Kan wel wezen, maar het wordt er te duur van.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch wel een van de weinig terechte combis
hoezo 35 euroquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar het wordt er te duur van.
Ja ik heb dus een weekend OV en woon in Utrecht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:22 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
hoezo 35 euro
trein is los ook rond de 20 eindhoven-rotterdam
en 15 voor een wed kaart is normaal zelfs goedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |