Dat jullie weinig creativiteit hebben, hoorden we gisteren bij de liedjes inderdaad.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:40 schreef Bos81 het volgende:
Niet echt een originele topictitel, maar kon niks beters verzinnen
Mooie foto, maar dat Philips staat hem toch echt niet. Gaan ze er nog sense en simplicity bij zettenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:38 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Dat was een geintje van een paar supporters, totaal niet gericht aan het adres van VDV of zijn vriendin. Was alleen maar 'leuk' doordat het in het nieuws was geweest. Dus plz geen generalisaties meer en niet te veel lullen over randzaken. Ontopic:quote:Op woensdag 15 september 2004 16:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat jullie weinig creativiteit hebben, hoorden we gisteren bij de liedjes inderdaad.
Ik zie het nu ook, Stomme fout.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:59 schreef Dylan Dog het volgende:
tis geen gebiedende wijs idd. Zet er maar een -n achter
Nee, ik denk dat de titel zo wel goed is (voor de mensen die het niet weten. We trekken ten strijde komt uit het clublied van PSV) Ik zie de humor er wel van in hoor, maar zo is het wel goed denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Of doe: Beertje Alex CL-topscorer!
Beertje Alex had Henry wel in zijn zak overigens.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Jammer he, dat de speler waar jij het niet in ziet zitten gisteren een goede wedstrijd speelde. Getuigt idd van klasse dan met dit soort wereldposts te komen.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Door dat kleinigheidje hebben jullie verlorenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beertje Alex had Henry wel in zijn zak overigens.
Inderdaad jammer van die eigen goal maar kleinigheidjes blijf je altijd houden.
Zul je vanavond wel zien!
Dat heb ik niet gehoord?quote:Op woensdag 15 september 2004 17:10 schreef Bobu het volgende:
[..]
Overigens schijnen de anti-ajax-nummers een reactie geweest te zijn op een massaal Ajax, Ajax van Arsenal-kant.
Alex is een beetje een onrustig ventje, van mij mag ie altijd spelen. Ooijer en Bouma is een beter duo.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:10 schreef Bobu het volgende:
[..]
Jammer he, dat de speler waar jij het niet in ziet zitten gisteren een goede wedstrijd speelde. Getuigt idd van klasse dan met dit soort wereldposts te komen.
Overigens schijnen de anti-ajax-nummers een reactie geweest te zijn op een massaal Ajax, Ajax van Arsenal-kant.
Meer doro Cocu's kleinigheidje door als een halve zool in te komen rennen...quote:Op woensdag 15 september 2004 17:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Door dat kleinigheidje hebben jullie verloren
hij is nog jong he, Ooier en Bouma zijn ervaren... ik denk (weet bijna wel zeker) dat Alex beter wordt (maar dan gaat die weer terug naar Chelseaquote:Op woensdag 15 september 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alex is een beetje een onrustig ventje, van mij mag ie altijd spelen. Ooijer en Bouma is een beter duo.
Chelsea wil alles en iedereenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Dat is de vraag natuurlijk. Hij kan ook blijven hangen.
En dit is een voorbeeld van Europese spelling?quote:Op woensdag 15 september 2004 17:34 schreef rubbereend het volgende:
het Europesche spel.
ja net als een risoco...quote:Op woensdag 15 september 2004 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dit is een voorbeeld van Europese spelling?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |