quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:53 schreef Zapper het volgende:
Forza TVP!!!
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:53 schreef Zapper het volgende:
Forza TVP!!!
Ik heb ook best wel wat vertrouwen in Gomes. Hij is nog jong en kan en moet dus nog veel bij leren.quote:Op woensdag 8 september 2004 01:04 schreef rubbereend het volgende:
Gomesdat komt helemaal goed, geef zo'n jongen de tijd om zich aan te passen en de taal te leren.
wel leuk om te zien hoe er in de loopva n het afgelopen jaar steeds meer Fok-PSV-fans de weg hebben weten te vinden naar dit topic. De omloopsnelheid van t topic is dan ook veel sneller geworden.
quote:8/9/2004 - Kort geding van de baan; transfer Colin weer op tafel
(Van onze verslaggever RvW)
In De Telegraaf liet PSV voorzitter Westerhof weten dat sponsor Ho-Cla het kort geding tegen PSV omtrent de ontevredenheid over de resultaten van het spelersfonds heeft ingetrokken. "De tegenpartij heeft de zaak teruggetrokken, zodat we samen weer in gesprek kunnen gaan. Dat was een voorwaarde voor ons. Of je praat met elkaar, óf je vecht het uit voor de rechtbank" aldus Westerhof. Ho-Cla is partij in de transferbesprekingen van Colin naar NAC en dat wilde PSV niet zonder dat het kort geding nog boven de partijen zou hangen. Indien het tot een transfer van Colin naar NAC komt ziet Ho-Cla definitief af van een kort geding, aldus de man achter Ho-Cla, fan van NAC.
Vergeet ons lurkers nietquote:Op woensdag 8 september 2004 11:16 schreef Bos81 het volgende:
Het is inderdaad prettig om te zien dat er steeds meer users hier posten.
Doe ik niet. ik heb ook bijna een jaar lang alleen maar gelurkt in dit topic.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergeet ons lurkers niet
Dat leekr maar zo: dat was de eau de toilette van Sylvie, omdat Raffie ernaast stond.quote:Op woensdag 8 september 2004 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Stonk ie?
in het PSV shirt zie je die coltrui nietquote:Op woensdag 8 september 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Het vertrouwen in Gomes is aandoenlijk. Wees toch blij met die palingboer in coltrui!
Gepikeerd? Verbaasd was hij slechts en vollkomen begrijpelijk overigens. Mijn inziens zou van Duijnhoven een betere optie zijn dan die reservekeeper van de concurrent die er nu in staat.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:44 schreef Spideyman het volgende:
Hiddink zal dus wel gekozen hebben voor de keeper die beter in het Nederlands kan communiceren. (Ik zag laatst ergens in een interview dat Rein van Duinhoven gepikeerd was over het feit dat PSV hem helemaal oversloeg in de zoektocht naar een nieuwe keeper)
Tja, toch liever Gomes dan die palingboer of een jonge onzekere Stekelenburg die al bang wordt bij een terugspeelballetje. Zoetebier is prima als Back-up en kan zo van bijzonder veel waarde zijn, maar niet als eerste keeperquote:Op woensdag 8 september 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Het vertrouwen in Gomes is aandoenlijk. Wees toch blij met die palingboer in coltrui!
Helemaal niets natuurlijk, vind het alleen grappig dat je hem telkens in je basisopstelling noemtquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat was er mis met Gomes Zapper?
Yepquote:Op woensdag 8 september 2004 01:04 schreef rubbereend het volgende:
wel leuk om te zien hoe er in de loopva n het afgelopen jaar steeds meer Fok-PSV-fans de weg hebben weten te vinden naar dit topic. De omloopsnelheid van t topic is dan ook veel sneller geworden.
Bijna net zo groot als de kans dat Andorra wereldkampioen wordt.quote:Op donderdag 9 september 2004 02:10 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand hoe groot de kans is dat Vonlanthen de basis gaat halen dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |