Zo lang Ajax Tevez maar niet haalt om PSV te pestenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Geen Benni dus
Nu gewoon voor de gein Kone halen en Vonlanthen aan Roda of NAC verhuren om ajax te pesten
WAT!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:14 schreef cultheld het volgende:
Zo lang Ajax Tevez maar niet haalt om PSV te pesten
Doet ie ook niet als het goed is, maar ja sinds de komst van zo'n vriend van hem is er een hoop veranderd aan de situatie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:15 schreef Zapper het volgende:
[..]
WAT!
Jij zei dat Tevez nooit naar ajax zou gaan,
Cultheld, godverdomme hoor!
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:10 schreef cultheld het volgende:
ik ben er wel voor om met z'n allen VZ te mailen over een verhuur van Vonlanthen aan het G-team
Dat krijgen ze nooit rond binnen 24 uur, Boca laat Tevez simpelweg niet gaan voor 31 december, dus daar hoef je je totaal geen zorgen over te maken. Wie dat gerucht de wereld in heeft geholpen heeft iig een rijke fantasiequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:14 schreef cultheld het volgende:
Zo lang Ajax Tevez maar niet haalt om PSV te pesten
Wat lach jij nouquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:21 schreef Suijk het volgende:
Een gozer die ik ken beweerde dat ze dat op studio sport zeiden en dat Juventus al een transfersom heeft afgesproken met Ajax; Zlatan komt volgend jaar naar Turijn en dan wil Ajax om Tevez in Januari te halen. Hopelijk mislukt hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat krijgen ze nooit rond binnen 24 uur, Boca laat Tevez simpelweg niet gaan voor 31 december, dus daar hoef je je totaal geen zorgen over te maken. Wie dat gerucht de wereld in heeft geholpen heeft iig een rijke fantasie
Binnenpretje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:24 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wat lach jij nou
Standaard tussen de 15 en 20 verwacht ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Binnenpretje.
Serieuze vraag: op hoeveel goals komt VoH dit seizoen?
Wat Tony zegt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:25 schreef Suijk het volgende:
Binnenpretje.
Serieuze vraag: op hoeveel goals komt VoH dit seizoen?
* doorgestreept wat niet in SS is verteld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een gozer die ik ken beweerde dat ze dat op studio sport zeiden en dat Juventus al een transfersom heeft afgesproken met Ajax; Zlatan komt volgend jaar naar Turijn en dan wil Ajax om Tevez in Januari te halen. Hopelijk mislukt het
Daar is vanavond iig niet over gesproken, Bayern gaat volgende week naar Argentinië om de details met Boca te bespreken in een deal van meer dan 20 miljoen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:25 schreef cultheld het volgende:
Een gozer die ik ken beweerde dat ze dat op studio sport zeiden en dat Juventus al een transfersom heeft afgesproken met Ajax; Zlatan komt volgend jaar naar Turijn en dan wil Ajax om Tevez in Januari te halen. Hopelijk mislukt het
Jij denkt serieus dat Satan het verschil maakt bij Ajax? Afgelopen zondag verspilde hij ook weer kans na kans, af en toe laat ie een hoogstandje zien, maar meer is het ook niet. Waar we wel voor moeten vrezen is de komst van die Rosales, dat is echt een goede speler en was samen met Tevez de uitblinker op de OS voor Griekenlandquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Daar is vanavond iig niet over gesproken, Bayern gaat volgende week naar Argentinië om de details met Boca te bespreken in een deal van meer dan 20 miljoen.
Gezien de verhoudingen binnen ajax lijkt het me niet waarschijnlijk dat Zlatan dit seizoen afmaakt in Amsterdam, daar moeten wij gewoon gebruik van maken en met Feyenoord strijden om de titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |