abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21577890

De Laatste Nieuwtjes

Van Raaij: Transfer Van Bommel wordt moeilijk

EINDHOVEN - De lang verwachte transfer van Mark van Bommel zou wel eens kunnen uitblijven. Borussia Dortmund meldde zich donderdag opnieuw telefonisch bij PSV-voorzitter Harry van Raaij voor de middenvelder. "Maar ik heb het idee dat we er met hen niet uitkomen", aldus de preses. "Een overgang naar die club zou wel eens heel moeilijk kunnen worden."

De interesse van de Duitse club, waar Van Bommels schoonvader Bert van Marwijk sinds deze zomer trainer is, dateert al van enkele maanden geleden. " Maar het bod is niet veel hoger geworden sinds die tijd", zegt Van Raaij. "Ik heb met ze afgesproken dat ik nog een keer bel, maar veel vertrouwen heb ik er niet in."

Van Raaij verwees de belangstelling van Real Madrid naar het rijk der fabelen. "Het zou kunnen, maar Real heeft zich tot op heden niet bij ons gemeld. Ook geen enkele andere club overigens. Van Bommel hoeft ook niet weg. We willen meewerken aan een eventueel vertrek, maar dan willen we wel een marktconforme prijs."

bron: De Telegraaf

Philips moet helpen bij transfer Tevez

PSV wil hoofdsponsor Philips betrekken bij een transfer van de Argentijn Carlos Tevez naar Eindhoven. De komst van de aanvaller zou de multinational commerciële mogelijkheden bieden op het Zuid-Amerikaanse continent, waar de 20-jarige Tevez al tot de beste voetballer werd gekozen.

Philips kan PSV de miljoenen euro's verschaffen waarmee de club vóór 31 augustus de opzienbarende transfer zou kunnen afronden. Volgens trainer en directeur Guus Hiddink wil Tevez, die met Argentinié in de Olympische finale staat, zelf graag naar PSV komen. Hij kiest de weg der geleidelijkheid.

Met de hulp van de Nederlandse spelersmakelaar Rodger Linse probeert PSV Tevez te strikken. De Eindhovense club gebruikte Linse in maart ook al om de belangstelling van (toen nog) Feyenoorder Robin van Persie te polsen.

,,Nooit geschoten is altijd mis'', zegt voorzitter Harry van Raaij. ,,Maar als Tevez zo blijft scoren op de Olympische Spelen, gaat de prijs wel steeds meer omhoog.'' Naar verluidt vraagt Boca Juniors nu zo'n ¤16 miljoen voor zijn spits die centraal voorin maar ook als schaduwspits kan spelen. Van Raaij beschouwt het als de bekroning van zijn PSV-carrière als hij vlak voor zijn pensionering (op 1 september) een topspeler als Tevez kan binnenhalen.

Al enkele weken onderzoekt PSV-directeur Hiddink binnen (begroting) en buiten de club (geldschieters) hoe miljoenen vrijgemaakt kunnen worden om een spits aan te trekken. Daarbij was de kwalificatie voor de Champions League van cruciaal belang. PSV plaatste zich door de 5-0 overwinning op Rode Ster.

Sinds de regeerperiode van president-commissaris Cor Boonstra is Philips niet langer het moederbedrijf maar 'slechts' hoofdsponsor van PSV. De emotionele band werd vervangen door een zakelijke. Daarbij is het zelfs niet onmogelijk dat Philips het contract in de toekomst niet meer zou verlengen.

Onder aanvoering van Hiddink en de opvolger van voorzitter Van Raaij, Philips-topman Rob Westerhof die woensdag aantreedt, probeert PSV de multinational weer meer te betrekken bij projecten die zowel sportief als commercieel interessant zijn. Daarbij wordt gedacht aan de Verenigde Staten en het Verre Oosten. In beide delen van de wereld werkte Westerhof als hoogste baas van Philips en was hij betrokken bij grote sponsorprojecten.

De mogelijke komst van Tevez en de aanwezigheid van een aantal Brazilianen (Gomes, Alex, Leandro) en een talentrijke Peruaan (Farfán) kan het electronicabedrijf gebruiken op de Zuid-Amerikaanse afzetmarkt. Philips slaagde er in de jaren 90 niet in de aanwezigheid van de Brazilianen Romario en Ronaldo bij PSV zakelijk goed uit te buiten.

Bron: AD

En het moment van afgelopen woensdag:

Vorige deel:

Het Officiële PSV Topic #38: Een Rode Ster beuken
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21577976
Uit bij NAC kan altijd natuurlijk, maar zo gek zijn ze daar nu ook weer niet om in het mes te lopen.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 13:51:37 #3
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21577977
Beetje jammer dat een PSV topic wordt geopend met een titel die ruikt naar Ajax-arrogantie
pi_21577982
Laatste posts uit het vorige topic:

Djekko

Ff een quote van PSV Netwerk

Wat mij opvalt is het, dat het naar mijn mening voor een aantal spelers als 'verlossing' voelt om zonder Kezman te spelen. Met Kezman gingen vrijwel alle ballen richting Kezza, begrijpelijk overigens als je in de HCE zo makkelijk scoort. Nu komen de anderen veel meer aan het voetballen toe, metname de buitenspelers en De Jong, m.a.w. het spel komt op mij frisser en verassender over. Ik vind overigens dat Ji-Sung de meest opmerkelijke metamorfose heeft ondergaan; wat was hij woensdag goed zeg, nauwelijks balverlies en sleurend en storend over het veld.

Daarom vraag ik mij dan ook af of we bij het aantrekken van een echte '9', Tevez, we niet weer in het oude situatie vallen. Waardoor het spel van PSV weer te voorspelbaar wordt. Het is dan voor de tegenstander vrij makkelijk om de aanvoer 'droog te leggen' en de spits in de dekking.

Nu vind ik het, zoals gezegd, veel verassender en frisser. Weet niet of jullie dit ook zo zien.

Eens of oneens?

Zapper

Leuke opmerking, zulke woorden stonden donderdag ook in TC Tubantia, ik vind het een zeer interessante opmerking.

Tubantia vond dat het spel van PSV teveel was afgestemd op Kezman, en nu dat niet meer zo is, de rest veel beter speelt
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21578008
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:51 schreef Eilanden het volgende:
Beetje jammer dat een PSV topic wordt geopend met een titel die ruikt naar Ajax-arrogantie
Zie jij één, nee twee uitroeptekens staan dan
pi_21578009
Ahh nee niet weer een topic over de schande van eindhoven
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_21578054
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:52 schreef martijntie het volgende:
Ahh nee niet weer een topic over de schande van eindhoven
Steek je neus dan niet in dit topic
pi_21578082
Oneens; Tevez is veel beter dan Kezman en is een sierlijker spits dan Kezman; Daarnaast denk ik dat het vooral komt doordat Van der Schaaf niet meer in de basis staat en Van Bommel dankzij Cocu meer naar voren kan voetballen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21578084
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:55 schreef Zapper het volgende:

[..]

Steek je neus dan niet in dit topic
das voor de motivatie leren ze meschien eindelijk eens voetballen en winnen ze ook daad werkelijk eens iets belangrijks
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 13:57:23 #10
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21578114
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:56 schreef martijntie het volgende:
das voor de motivatie leren ze meschien eindelijk eens voetballen en winnen ze ook daad werkelijk eens iets belangrijks
Hoi, leer Nederlands.
pi_21578131
Welkom martijntie. Leuk dat je er bent. Heb je ook een inhoudelijke bijdrage?

Antwoord op jullie titel is overigens 'nee'.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21578145
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:56 schreef martijntie het volgende:

[..]

Met zo'n ondertitel mag je je niet eens vertonen in het VBL forum, ga lekker naar DIG
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21578146
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:58 schreef Suijk het volgende:
Welkom martijntie. Leuk dat je er bent. Heb je ook een inhoudelijke bijdrage?

Antwoord op jullie titel is overigens 'nee'.
ja jij ook welkom en uhh nee vandaag eigenlijk niet
pi_21578641
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 13:58 schreef martijntie het volgende:

[..]

ja jij ook welkom en uhh nee vandaag eigenlijk niet
waarom neem je nog de moeite om te posten dan
pi_21578832
Jullie doen erg je best om de anderen hier weg te houden zeker?
In de grote VoH topic ook al

Maarjah, vind het wel leuk om berichten te lezen over Tevez en PSV
Vooral als je hoort dat Philips een handje wilt helpen
pi_21578849
Er zit zeker een kern van waarheid in dat stukje, maar toch zou een extra aanvaller erbij geen overbodige luxe zijn. Maar misschien moet er wat meer gekeken worden naar een 'meevoetballende' spits en geen pure afmaker. Tevez zou dan een goede optie zijn, maar het is nog steeds devraag of deze financieel haalbaar is.

De pogingen worden nu ondernomen en dat is goed, maar ik zal niet verbaasd opkijken als blijkt dat hij te duur blijkt te zijn. In dat geval heb je met Leandro een oplossing in eigen gelederen, maar of hij een seizoen lang heel blijft is lang niet zeker.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21578960
Tevez is niet zomaar een versterking, hij is een investering
Ik hoop, als hij dan komt tenminste, dat hij er dan toch zal zijn voor op zijn minst, 2 jaartjes.
En als je hem dan verkoopt (na een goedverlopen CL natuurlijk) kan je er aardig aan verdienen

Daar kijken ze nu ook naar, en Philips zoekt idd grotere afzetmarkten voor hun producten
Er is geen betere manier om dat te doen door te promoten met een voetbalgek werelddeel als Zuid-Amerika
Vooral als de "lievelingen" van het publiek bij je team spelen.
pi_21578996
Stelletje newbie bashers
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21579008
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:40 schreef ASSpirine het volgende:
Tevez is niet zomaar een versterking, hij is een investering
Ik hoop, als hij dan komt tenminste, dat hij er dan toch zal zijn voor op zijn minst, 2 jaartjes.
En als je hem dan verkoopt (na een goedverlopen CL natuurlijk) kan je er aardig aan verdienen

Daar kijken ze nu ook naar, en Philips zoekt idd grotere afzetmarkten voor hun producten
Er is geen betere manier om dat te doen door te promoten met een voetbalgek werelddeel als Zuid-Amerika
Vooral als de "lievelingen" van het publiek bij je team spelen.
Tevez wordt minstens het dubbele waard van wat PSV er voor betaalt
pi_21579073
Goed nieuws trouwens voor ons PSV'ers Tevez zal in ieder geval NIET voor Ajax spelen. Waarom niet? Ajax haalt Rosales (River) en Tevez haat alles wat met River te maken heeft

[ Bericht 1% gewijzigd door cultheld op 27-08-2004 15:39:11 (vermoeidheid en zo) ]
pi_21579133
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:45 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws trouwens voor ons PSV'ers PSV zal in ieder geval NIET voor Ajax spelen. Waarom niet? Ajax haalt Rosales (River) en Tevez haat alles wat met River te maken heeft
ehm, jah

vrijdag 27 augustus 2004 @ 14:53:20 #22
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21579212
Tja met de stelling ben ik het gedeeltelijk eens, het valt me idd namelijk op (zei ik ook al tegen vrienden) dat nu kezzman weg is, de spelers het samen gaan oplossen en niet alles maar afgeven, maar zoals Tony al zegt, ik denk dat tevez gewoon meer kan doen dan kezzman.

Toch vind ik het ook grappig als je nu opeens andere mensen over PSV, niemand gaaf ze een stuiver voor de eerste wedstrijden, maar daar komen ze nu ook langzaam op terug.
Oke het seizoen is pas net begonnen, dus we zullen zien hoe het uitpakt......

Morgen maar ff weer kaartjes voor de CL wedstrijden halen (vak X natuurlijk )
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_21579260
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:53 schreef appelsientje het volgende:
Tja met de stelling ben ik het gedeeltelijk eens, het valt me idd namelijk op (zei ik ook al tegen vrienden) dat nu kezzman weg is, de spelers het samen gaan oplossen en niet alles maar afgeven, maar zoals Tony al zegt, ik denk dat tevez gewoon meer kan doen dan kezzman.

Toch vind ik het ook grappig als je nu opeens andere mensen over PSV, niemand gaaf ze een stuiver voor de eerste wedstrijden, maar daar komen ze nu ook langzaam op terug.
Oke het seizoen is pas net begonnen, dus we zullen zien hoe het uitpakt......

Morgen maar ff weer kaartjes voor de CL wedstrijden halen (vak X natuurlijk )
ik ben ook wel van plan om minstens 1 thuiswedstrijd te zien
passe-partout is niet uitbesteed voor mij
ik weet niet eens of ik tijd heb, nogal ver op voorhand gepland

maar, de dag zelf kon je toch ook kaartjes kopen hé?
degene die niet verkocht werden?
Anders ga i kdat zo wel doen
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 14:58:35 #24
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21579304
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:56 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ik ben ook wel van plan om minstens 1 thuiswedstrijd te zien
passe-partout is niet uitbesteed voor mij
ik weet niet eens of ik tijd heb, nogal ver op voorhand gepland

maar, de dag zelf kon je toch ook kaartjes kopen hé?
degene die niet verkocht werden?
Anders ga i kdat zo wel doen
Volgens mij kan je op de dag zelf ook nog wel kopen, kosten relatief alleen een beetje veel.... en je weet nooit waar je zit ........ zometeen heb je alleen nog maar kaarten voor ere tribune...
Kreeg vandaag een prijs overizchtm, damm wat zijn die plaatsen duur zeg en niet eens zo gezellig als bij ons..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_21579321
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 14:49 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ehm, jah

Zo werkt het daar wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')