abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21498365

RTL5 had een mooie foto op de frontpage staan vanavond:

Vorige deel:

Het Officiële PSV Topic #37 - De wedstrijd van 9 miljoen

[ Bericht 12% gewijzigd door Zapper op 24-08-2004 10:29:58 ]
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:33:42 #2
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21498404
Hugo Borst beweert dat Tevez 10 à 12 miljoen zou kosten, JD beweert dat Tevez onbetaalbaar is.
Hugo Borst beweert dat Allbäck naar PSV komt, JD beweert dat McCarthy naar PSV komt.`

Ik word een beetje moe van de Tevez, Robinho, Allbäck en nu dus McCarthy verhalen. Vast en zeker goed voor goals in de Chamions League, iets wat ik graag zie, maar in deze groep zit al veel talent dat zich wil bewijzen. Voor de groep is nog een spits erbij mi niet goed. Tevez zou wel een goeie zijn bij een eventueel vertrek van Van Bommel, omdat Tevez ook op het middenveld kan spelen. Met naast Cocu een tweede wat meer verdedigende middenvelder erbij heb je dan een supermiddenveld. Maar dat is speculeren.

Ik vond een superspits erbij voor PSV voor de aanvang van de competitie een absolute must om nationaal en internationaal respect af te dwingen. Dat is nu lichtelijk aan het veranderen. PSV speelt zo te zien in een 4-3-3 en er speelt (over het algemeen) maar één centrumspits. VoH laat tekenen zien een begenadigde voetballer te zijn, en Vonlanthen is al meer dan een talent. Daarachter is er concurentie op aanvallende posities, met bijvoorbeeld Leandro en Farfán die echt niet de slechtsten zijn maar toch op de bank beginnen dit seizoen.

Luxeproblemen dus....
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_21498476
KAN EEN MODJE DR FF 38 VAN MAKEN IPV 37?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21498556
quote:
Een Rode Ster beuken
Wehehehe
Iemand een rode ster beuken
pi_21498841
gooi die andere banner ook is in de OP

http://www.pascalheister.nl/fok/psv/fokpsvbanner.jpg
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:56:32 #6
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21499071
ToetToetBoingBoing Benni McCarthy

Van het PSVnetwerk-forum:
quote:
Enkele meningen uit een draadje op een FC Porto-forum:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
benni's biggest problem is his mouth.
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
McCarthy is a lazy, fat-assed, arrogant player...

quote:
show us the old BenniMac or Fernandez will show you the bench again.

quote:
we want confident players at Porto not sissy's who are afraid of expressing themselves on the field and then being punished by sitting on the bench.

quote:
Sell him.
We could easily get 3-5 million for a premier league team such as Tottenham, Bolton, Birmingham etc.

We could buy Fabiano.

http://s3.invisionfree.co(...)x.php?showtopic=1008
pi_21499116
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:35 schreef Zapper het volgende:
KAN EEN MODJE DR FF 38 VAN MAKEN IPV 37?
Voor deze keer, hoewel ik 37 PSV-topics eigenlijk wel genoeg vind.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:02:58 #8
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_21499263
Een al wat ouder artikel, ben eens in het hele Tevez verhaal gedoken.

http://www.lanacion.com.ar/deportiva/Nota.asp?nota_id=628564

Mauricio Macri, presidente de la entidad de la Ribera, había aclarado que la idea de Boca es no vender a Tevez, como mínimo, hasta "2005". "Que los hinchas se queden tranquilos. Estamos en una buena situación económica y no estamos obligados a desprendernos de las figuras del equipo. Salvo que el jugador se quiera ir, queremos seguir disfrutándolo un tiempo más...", sostuvo Macri.

Een en ander bevestigd de eerder door anderen geposte quotes, dat Tevez niet op korte termijn weggaat bij Boca. Als hij weggaat wordt het Juni 2005 en dan is het onwaarschijnlijk dat hij naar PSV vertrekt (Milan ligt dan voor de hand).

edit: zul je net zien dat hij binnen 5 dagen ergens tekent
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_21499557
Benni is nuttig, maar liever had ik een andere speler gezien, hij heeft wel een besmet verleden

Zoetebier in de voorselectie is een vervroegde 1 aprilgrap natuurlijk
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21499684
'PSV heeft Benni McCarthy bijna binnen'

PSV staat op het punt om de zo gewenste extra spits aan de selectie toe te voegen. De Eindhovenaren zijn in de laatste fase van de onderhandelingen met Benni McCarthy en FC Porto.

McCarthy leeft al een tijdje in onmin met Porto. Bij de winnaar van de Champions League is de Zuid-Afrikaanse aanvaller niet meer zeker van een basisplaats en daar neemt hij geen genoegen meer mee.

PSV-coach Guus Hiddink meent dat hij naast Jan Vennegoor of Hesselink en Gerald Sibon nog een spits nodig heeft om het seizoen succesvol door te komen. Zeker in de Champions League zou McCarthy een welkome versterking zijn.

McCarthy kwam in Nederland eerder uit voor Ajax. Onder Morten Olsen maakte de jonge spits indruk door in 35 eredivisie-duels twintig keer te scoren. Het leverde Ajax en McCarthy een lucratieve transfer naar Celta de Vigo op.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:48:37 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21502670
Zou jammer zijn als zo'n leuke speler bij zo'n kutclub terecht zou komen.
pi_21502761
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 09:48 schreef twi het volgende:
Zou jammer zijn als zo'n leuke speler bij zo'n kutclub terecht zou komen.
Alleen al omdat jij ervan baalt, zou het een mooie transfer maken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_21503025
Vreemd gerucht...
quote:
Mark van Bommel werd vorige week in El Mundo Deportivo al voorzichtig aangehaald als de gewenste kandidaat voor Real trainer Camacho om de balans in zijn elftal te herstellen. Enige (groot) probleem, zo werd genoemd, was het feit dat van Bommel al in de Champions League voor PSV was uitgekomen en daarin met Real dit seizoen niet mee zou mogen spelen. Dat gerucht zonder enige bronnen bleek een voorzet voor hetgeen de kranten vandaag mee uitpakten. Zowel de krant AS als El Mundo Deportivo komen met het gerucht over de interesse van Real Madrid voor Van Bommel.

Volgens El Mundo Deportivo blijft Camacho aandringen op de komst van Van Bommel, maar wil voorzitter Perez daar niet aan. Die liet gisteren weten dat de selectie rond is en er geen nieuwe spelers komen. Hij zou wel toestemming hebben gegeven de PSV'er te bekijken. Camacho zou een middenvelder willen hebben nu de komst van Vieira is afgeketst.

AS.com haalt het gerucht opmerkelijk genoeg uit Nederland. Hier zou worden vermeld dat barcelona gevraagd zou hebben naar Van Bommel, maar dat zij te horen hebben gekregen dat Real Madrid hen voor is.
Hij zou zo'n droomtransfer verdienen, maar het zijn natuurlijk vage geruchten
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 10:33:17 #14
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21503309
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:48 schreef pascalheister het volgende:
gooi die andere banner ook is in de OP
fixed
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:58 schreef golfer het volgende:
Voor deze keer, hoewel ik 37 PSV-topics eigenlijk wel genoeg vind.
net als dat 1 ajacied op bezoek in dit topic eigenlijk ook wel genoeg is
pi_21503493
Kan er niet uiemand net zo'n mooie roterende banner maken als in het Ajax-topic?
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 10:44:49 #16
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21503522
Ik moet ff denken wie Bennie ook weer was ik ben echt zoooo slecht in namen, kan het gezicht niet echt meer voor me halen (net zoals z'n spel trouwens)
Maar goed ben benieuwd wanneer die komt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:04:57 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21503929
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 10:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vreemd gerucht...
Hij zou zo'n droomtransfer verdienen, maar het zijn natuurlijk vage geruchten
Geloof me, als Camacho een keertje had gehoest, en het per ongeluk erop had geleken dat 'ie "Bommel" zei, dan had Mark nu in z'n gigantische villa in Madrid - met Merc voor de deur - gezeten, want die 4 miljoen euro is natuurlijk peanuts voor Real. Bij zulke bedragen is de transfer meestal nog sneller dan de geruchten.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:08:30 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21503995

Hij, appelsientje Toch best opvallend dat de ex-Ajacieden het toch maar weer moeten gaan klaren in E'hoven
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:34:26 #19
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21504547
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:08 schreef twi het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hij, appelsientje Toch best opvallend dat de ex-Ajacieden het toch maar weer moeten gaan klaren in E'hoven
thnx
het is nog steeds een gerucht hoor Maar goed zolang die maar doelpunten maakt, vind ik het niet zo erg
pi_21506094
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:34 schreef appelsientje het volgende:

[..]

thnx
het is nog steeds een gerucht hoor Maar goed zolang die maar doelpunten maakt, vind ik het niet zo erg
Dat wel, maar hij blijft een besmet verleden hebben. Als ze een gelijkwaardige speler kunnen vinden heb ik die liever eerlijk gezegd...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21506425
Uit het Eindhovens Dagblad:

Hiddink: „Tevez komt dolgraag naar PSV“
Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF

Dinsdag 24 augustus 2004 - EINDHOVEN - Guus Hiddink heeft de hoop op de komst van Carlos Tevez nog niet opgegeven. Hoewel PSV vreest dat zijn club Boca Juniors een veel hoger transferbedrag zal vragen dan de tien miljoen die de Eindhovense club wil betalen, rekent Hiddink stiekem een beetje op de wil van de speler zelf. „Ik heb Tevez aan de telefoon gehad. Hij wil dolgraag naar PSV.“.

Hiddink bezocht vorige week de Olympische Spelen, waar hij de Argentijnse spits aan het werk zag. Tevez scoorde afgelopen weekeinde drie keer in de wedstrijd tegen Costa Rica. Eerder maakte hij twee goals tegen Servië en één tegen Tunesië. Vanavond speelt Argentinië de halve finale tegen Italië.

Hiddink omschrijft Tevez als een zeer doelgerichte, tweebenige midvoor. „Het is goed als hij zijn ambitie uitspreekt om hier te komen spelen. Ronaldo is zijn grote voorbeeld. In die zin heeft PSV een pré. Maar we moeten ook realistisch zijn: de bedragen die men daar noemt, zijn voor ons op dit moment niet op te brengen“

Bijkomend probleem voor Tevez was eerder (toen Bayern München interesse had) dat hij zijn familie in de steek moest laten. Volgens Hiddink is daarvoor bij PSV ’wel een modus te vinden’.

Voor PSV kan ook de financiële situatie snel veranderen. Als de ploeg morgenavond het eindtoernooi van de Champions League bereikt, levert dat minstens negen miljoen euro op. Deelname aan de UEFA Cup wordt geschat op zo’n vier miljoen. Het verschil van vijf miljoen hoopt Hiddink aan te kunnen wenden voor het aantrekken van een spits. Bovenop dat bedrag komen waarschijnlijk nog de transfersommen, die Mark van Bommel en mogelijk ook Johann Vogel binnenbrengen. Een overgang van Van Bommel naar Borussia Dortmund is zeer waarschijnlijk, al liet voorzitter Harry van Raaij afgelopen weekeinde wel weten dat hij de aanvoerder niet voor een spotprijs wil laten gaan. PSV wil minstens drie tot vier miljoen euro hebben voor zijn aanvoerder. Ook Vogel zou nog eens twee tot drie miljoen moeten opleveren. In het (financieel) gunstigste geval kan PSV dus nog hopen op zo’n tien miljoen aan niet voorziene inkomsten.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:15:36 #22
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21506512
Erg mooi bericht!
pi_21507147
Halleluja als Tevez naar PSV komt, maar die kans acht ik wel ontzettend klein in!
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:42:51 #24
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_21507218
Ik denk dat toch het grootste probleem het geld blijft..... daar is altijd gezeik om, en dat zal nu ook wel zo zijn denk ik...... helaas hebben we gewoon te weinig geld (denk ik)
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:56:45 #25
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21507601
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Uit het Eindhovens Dagblad:

Hiddink: „Tevez komt dolgraag naar PSV“

*Hartslag 180*