abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:21:39 #1
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21344500

Tnx voor de aanvulling Pascalheister

[ Bericht 23% gewijzigd door Spideyman op 17-08-2004 13:14:19 ]
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:22:39 #2
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21344522
'PSV aast op Boca-talent Carlos Tevez'
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=62804/sc=80722d

17/8/2004 9 :27

PSV overweegt een serieuze poging te wagen Carlos Tevez in te lijven. Directeur voetbalzaken Guus Hiddink gaat naar Athene om het Argentijnse supertalent van Boca Juniors op de Olympische Spelen in actie te zien.
Volgens De Telegraaf zouden de Eindhovenaren via spelersmakelaar Rodger Linse al contact hebben opgenomen met Boca en de twintigjarige aanvaller.

Scheidend voorzitter Harry van Raaij bekent dat Tevez op het verlanglijstje staat. 'Dat is een speler waarop wij ons oriënteren, maar waarvan het zeer de vraag is of hij haalbaar zal zijn. Het moet wel binnen onze mogelijkheden vallen en die kans acht ik gering', aldus Van Raaij.

Boca zou tien miljoen euro vragen voor de publiekslieveling van la Bombonera. Eerder leek Bayern München Tevez binnen te halen maar de Duitsers kwamen er uiteindelijk niet uit met de club uit Buenos Aires.

In Athene scoorde Tevez al drie keer voor favoriet Argentinië, dat zich inmiddels heeft geplaatst voor de kwartfinale.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Kwijl loopt uit mond.

Stats:

Seizoen - Club - Wedstrijden - Goals
2001/02 Boca Juniors 11 1
2002/03 Boca Juniors 32 10
2003/04 Boca Juniors 11 8
Totaal 54 19

Voornaam: Carlos
Achternaam: Tevez
Geboortedatum: 05-02-1984
Geboorteplaats: Capital Federal, Argentinië
pi_21344646
TVP PSV
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:35:34 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21344799
k mis de supercup

we hebben t geld, we hebben de naam..... nu nog hopen dat hij wil komen
voor de volledigheid, van een hoop spelers die afgelopen zomer tot de geruchten behoorden is de tranfer naar psv daadwerkelijk rond gekomen

duimen dus
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_21344936
nou jongens ik zal de supercup wel even vermelden dan
zet het gewoon bij de cruyffschaal
pi_21344971
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 12:35 schreef rubbereend het volgende:
we hebben t geld, we hebben de naam..... nu nog hopen dat hij wil komen
voor de volledigheid, van een hoop spelers die afgelopen zomer tot de geruchten behoorden is de tranfer naar psv daadwerkelijk rond gekomen
een hoop geruchten ook niet, en dat zijn juist de spelers in de categorie waar Tevez meer bij lijkt te horen, gezien prijs en (bewezen) kwaliteit
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_21345064
No way dat Tevez komt, focus je liever op realistischere namen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21345239
Zou erg gaaf zijn als hij komt .

Maar laten we het nog even bij hopen houden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:01:52 #9
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21345337
Geruchten omtrent Tevez

http://www.voetbalzone.nl :

'Carlos Alberto Tevez wordt in Argentinië beschouwd als het grootste talent sinds de legendarische Diego Armando Maradona. Tevez draagt bij Boca Juniors ook nummer 10 en kan zowel in de voorhoede als op het middenveld uitstekend uit de voeten.

Tevez heeft naast zijn inzicht ook nog ontzettend veel techniek en kan ook veel trucjes. Hij wordt ongetwijfeld een grote speler in de toekomst voor Argentinië en een Europese club. Met name Bayern München aast op Tevez, maar ondanks een bod van 14 miljoen euro speelt Tevez nog altijd in Buenos Aires.''

http://www.voetbalfanz.nl :

Eerder waren er geruchten over Robinho, de zaakwaarnemer liet weten deze week naar Londen af te reizen om te praten met Chelsea, nu zou volgens de zaakwaarnemer van Tevez PSV via een contactpersoon interesse hebben getoond voor Tevez.

Tegenover sportkrant Clarin liet de zaakwaarnemer weten afgelopen dagen benaderd te zijn door Rodger Linse (zaakwaarnemer van o.a. Van Nistelrooy). Die zou hebben laten weten dat PSV interesse zou hebben en hem zou uitnodigen naar Eindhoven te komen voor gesprekken. Het grote Argentijns talent speelt op dit moment in zijn vaderland voor de club Boca Juniors.Zijn club Boca Juniors wil een bedrag van tussen de
18 en 20 miljoen, wat PSV natuurlijk niet kan betalen, maar Bayern Munchen en Chelsea zijn
wel bereid dit te betalen. Als Chelsea de Argentijn overneemt zal hij eerst bij PSV worden
gestald. Om vervolgens na 1 seizoen terug te keren.

Hiddink naar Athene voor Van den Hoogenband

ATHENE - Guus Hiddink komt woensdag naar Athene om de race bij te wonen van Pieter van den Hoogenband op de 100 meter vrije slag. De coach van PSV heeft bij de vader van de zwemmer, clubarts bij de Eindhovense voetbalclub, kaarten besteld om een olympische wedstrijd van Van den Hoogenband rechtstreeks te kunnen aanschouwen. Van den Hoogenband is ambassadeur van PSV.

pi_21345358
PSV zal geen 10 miljoen neerleggen voor die Tevez. Ze weten dat dat veel te moeilijk terug te verdienen is. Jammer, want ik denk dat het wel een leuke speler voor de Nederlandse competitie zou zijn (op basis van wat ik erover heb gelezen).
pi_21345393
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:02 schreef mbn het volgende:
PSV zal geen 10 miljoen neerleggen voor die Tevez. Ze weten dat dat veel te moeilijk terug te verdienen is. Jammer, want ik denk dat het wel een leuke speler voor de Nederlandse competitie zou zijn (op basis van wat ik erover heb gelezen).
10 miljoen is met hem wel terug te verdienen. Ik ben eerder bang dat hij meer moet kosten dan 10 miljoen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:11:25 #12
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21345557
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 12:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
No way dat Tevez komt, focus je liever op realistischere namen
Met de naam van PSV in Zuid-Amerika, de connecties van Nike en Philips, de 'vriendschap' tussen Van Raaij en Kenyon en eventueel CL-geld + Van Bommel-geld heeft PSV m.i. toch wel wat troeven achter de hand.

Dat PSV het in het vervolg moet doen met onbekende oostbloktalenten als nieuwe aankopen is misschien realisctischer, maar waarom moeten we altijd klein blijven denken? In het verleden is het toch ook gelukt met grote spitsen?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:31:47 #13
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21346018
Van Bommel blijft gewoon!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21346198
Tevez naar PSV
pi_21346357
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:11 schreef Spideyman het volgende:

Dat PSV het in het vervolg moet doen met onbekende oostbloktalenten als nieuwe aankopen is misschien realisctischer, maar waarom moeten we altijd klein blijven denken? In het verleden is het toch ook gelukt met grote spitsen?
Nee, je moet niet klein blijven denken, maar voorlopig zijn het wilde geruchten. Pas als er serieus onderhandeld wordt mag je gaan speculeren. De tussenkomst van een Engelse club zie ik ook niet direct zitten, want zo kan je niet gaan bouwen aan een nieuw elftal. Een gehuurde Tevez brengt uiteindelijk geen geld op om later verder te bouwen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21346800
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Nee, je moet niet klein blijven denken, maar voorlopig zijn het wilde geruchten. Pas als er serieus onderhandeld wordt mag je gaan speculeren. De tussenkomst van een Engelse club zie ik ook niet direct zitten, want zo kan je niet gaan bouwen aan een nieuw elftal. Een gehuurde Tevez brengt uiteindelijk geen geld op om later verder te bouwen
áls PSV CL kwalificatie bereikt kunnen ze hem zelf betalen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21346823
heb zelf nog nooit van Teveze gehoord voordat er connecties werde gelegd met PSV
en op zich is 10 milj euro ook weer niet zoveel voor iemand die heel erg goed schijnt te zijn
of heb ik het mis?

Kezman kostte toch meer toendertijd?Of heb ik het (weer) mis?
pi_21346836
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:08 schreef ASSpirine het volgende:
heb zelf nog nooit van Teveze gehoord voordat er connecties werde gelegd met PSV
en op zich is 10 milj euro ook weer niet zoveel voor iemand die heel erg goed schijnt te zijn
of heb ik het mis?

Kezman kostte toch meer toendertijd?Of heb ik het (weer) mis?
nog NOOIT van TEVEZ gehoord??????????????
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21346873
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

nog NOOIT van TEVEZ gehoord??????????????
voordat er connecties werde gelegd met PSV

tjah, volg nu ook weer niet alles
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 14:12:51 #20
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21346907
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:11 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Meer CM spelen
pi_21346925
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:11 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Tevez geldt al 3 jaar lang als super talent naast de andere bekende namen Diego, Robinho en Luis Fabiano natuurlijk. Als PSV zo'n speler zou halen zou het Ajax bestuur diezelfde avond de Champagnefles ontkurken omdat het nieuwe seizoen de inkomsten uit tv-gelden stijgen door zo'n speler........ Kan Ajax weer een Belg op de kop tikken
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 14:16:23 #22
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21346996
Ik had ook nog nooit van Tevez gehoord, maar ik speel dan ook geen CM enz
pi_21347232
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:16 schreef Zapper het volgende:
Ik had ook nog nooit van Tevez gehoord, maar ik speel dan ook geen CM enz
Je kijkt ooit naar Boca Juniors? Je weet niet wat je mist
pi_21347363
Tevez is ook buiten CM een zeer talentvolle spits, maar ik vraag me af of hij echt te betalen is. Een groot gedeelte van transferinkomsten is gebruikt om de club financieel helemaal gezond te krijgen, als één van de weinige clubs in Europa.

De eventuele aankoop van Tevez lijkt me niet haalbaar met alleen eigen geld...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21347498
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tevez is ook buiten CM een zeer talentvolle spits, maar ik vraag me af of hij echt te betalen is. Een groot gedeelte van transferinkomsten is gebruikt om de club financieel helemaal gezond te krijgen, als één van de weinige clubs in Europa.

De eventuele aankoop van Tevez lijkt me niet haalbaar met alleen eigen geld...
Dan ben je niet op de hoogte van de financiële feiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')