een hoop geruchten ook niet, en dat zijn juist de spelers in de categorie waar Tevez meer bij lijkt te horen, gezien prijs en (bewezen) kwaliteitquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:35 schreef rubbereend het volgende:
we hebben t geld, we hebben de naam..... nu nog hopen dat hij wil komen
voor de volledigheid, van een hoop spelers die afgelopen zomer tot de geruchten behoorden is de tranfer naar psv daadwerkelijk rond gekomen
10 miljoen is met hem wel terug te verdienen. Ik ben eerder bang dat hij meer moet kosten dan 10 miljoen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:02 schreef mbn het volgende:
PSV zal geen 10 miljoen neerleggen voor die Tevez. Ze weten dat dat veel te moeilijk terug te verdienen is. Jammer, want ik denk dat het wel een leuke speler voor de Nederlandse competitie zou zijn (op basis van wat ik erover heb gelezen).
Met de naam van PSV in Zuid-Amerika, de connecties van Nike en Philips, de 'vriendschap' tussen Van Raaij en Kenyon en eventueel CL-geld + Van Bommel-geld heeft PSV m.i. toch wel wat troeven achter de hand.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
No way dat Tevez komt, focus je liever op realistischere namen
Nee, je moet niet klein blijven denken, maar voorlopig zijn het wilde geruchten. Pas als er serieus onderhandeld wordt mag je gaan speculeren. De tussenkomst van een Engelse club zie ik ook niet direct zitten, want zo kan je niet gaan bouwen aan een nieuw elftal. Een gehuurde Tevez brengt uiteindelijk geen geld op om later verder te bouwenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:11 schreef Spideyman het volgende:
Dat PSV het in het vervolg moet doen met onbekende oostbloktalenten als nieuwe aankopen is misschien realisctischer, maar waarom moeten we altijd klein blijven denken? In het verleden is het toch ook gelukt met grote spitsen?
áls PSV CL kwalificatie bereikt kunnen ze hem zelf betalenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee, je moet niet klein blijven denken, maar voorlopig zijn het wilde geruchten. Pas als er serieus onderhandeld wordt mag je gaan speculeren. De tussenkomst van een Engelse club zie ik ook niet direct zitten, want zo kan je niet gaan bouwen aan een nieuw elftal. Een gehuurde Tevez brengt uiteindelijk geen geld op om later verder te bouwen
nog NOOIT van TEVEZ gehoord??????????????quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:08 schreef ASSpirine het volgende:
heb zelf nog nooit van Teveze gehoord voordat er connecties werde gelegd met PSV
en op zich is 10 milj euro ook weer niet zoveel voor iemand die heel erg goed schijnt te zijn
of heb ik het mis?
Kezman kostte toch meer toendertijd?Of heb ik het (weer) mis?![]()
voordat er connecties werde gelegd met PSVquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
nog NOOIT van TEVEZ gehoord??????????????
Meer CM spelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
voordat er connecties werde gelegd met PSV
tjah, volg nu ook weer niet alles
Tevez geldt al 3 jaar lang als super talent naast de andere bekende namen Diego, Robinho en Luis Fabiano natuurlijk. Als PSV zo'n speler zou halen zou het Ajax bestuur diezelfde avond de Champagnefles ontkurken omdat het nieuwe seizoen de inkomsten uit tv-gelden stijgen door zo'n speler........ Kan Ajax weer een Belg op de kop tikkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
voordat er connecties werde gelegd met PSV
tjah, volg nu ook weer niet alles
Je kijkt ooit naar Boca Juniors? Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:16 schreef Zapper het volgende:
Ik had ook nog nooit van Tevez gehoord, maar ik speel dan ook geen CM enz
Dan ben je niet op de hoogte van de financiële feitenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tevez is ook buiten CM een zeer talentvolle spits, maar ik vraag me af of hij echt te betalen is. Een groot gedeelte van transferinkomsten is gebruikt om de club financieel helemaal gezond te krijgen, als één van de weinige clubs in Europa.
De eventuele aankoop van Tevez lijkt me niet haalbaar met alleen eigen geld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |