vanavond eerst de lastige wedstrijd tegen Milan en zondag gaan we prijsschieten tegen Ajaxquote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
ben je al bang?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef Neoktheone het volgende:PSV. Ik hoop dat we na vanaaf en zondag kunnen spreken van een hele mooie week
Ehm... moeten die avatars/user-icons niet de letters PSV vormen
En nog iets (ik ben lekker bezigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]in de preview stonden ze goed
Het officiële PSV topic #132: Op naar AZ, Milan en Ajax!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En nog iets (ik ben lekker bezig): Het vorige deeltje is inmiddels niet deel 127
![]()
In de OP flappiequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het officiële PSV topic #132: Op naar AZ, Milan en Ajax!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
In de OP flappie
Als PSV net zo gaat klooien als jou ben ik tevree
Hekken zijn weg, dus die situaties zullen niet meer voorkomenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:28 schreef manny het volgende:
Rubbereend, ik zie voor het eerst de OP en zit jij nu in dat vakje waarin al die mannetjes zitten die dan als er iets spannends gebeurd naar het hek ( is dat dit jaar nog ? ) toe rennen en dat er dan van de gele hesjes komen om jullie weer naar de tribune te sturen. Dat is zo'n guitig en vermakelijk tafereeltje om te zien altijd.
succes vanavond overigens; ik denk dat jullie zondag meer kans maken dan vanavond overigens ( helaas, helaas )
Zover ik me kan herinneren zit het uitvak sinds het dichtbouwen van de hoeken daar. Daarvoor zaten ze in de oost/noord hoekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:08 schreef manny het volgende:
Staan de camera's dan altijd aan de zuid - zijde ?
ik ben namelijk even in verwarring door de plaats van het uitvak. Toen ik er was, was het uitvak volgens mij ergens anders; in UU of GG volgens mij.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:
AZWij moeten van hun spelers afblijven, maar zij proberen wel Joop Brand te strikken.
Ik hoop dat PSV AZ terug gaat pakken door Ruud Vormer en Haris Medunjanin te strikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |