vanavond eerst de lastige wedstrijd tegen Milan en zondag gaan we prijsschieten tegen Ajaxquote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
ben je al bang?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef Neoktheone het volgende:PSV. Ik hoop dat we na vanaaf en zondag kunnen spreken van een hele mooie week
Ehm... moeten die avatars/user-icons niet de letters PSV vormen
En nog iets (ik ben lekker bezigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]in de preview stonden ze goed
Het officiële PSV topic #132: Op naar AZ, Milan en Ajax!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En nog iets (ik ben lekker bezig): Het vorige deeltje is inmiddels niet deel 127
![]()
In de OP flappiequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het officiële PSV topic #132: Op naar AZ, Milan en Ajax!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
In de OP flappie
Als PSV net zo gaat klooien als jou ben ik tevree
Hekken zijn weg, dus die situaties zullen niet meer voorkomenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:28 schreef manny het volgende:
Rubbereend, ik zie voor het eerst de OP en zit jij nu in dat vakje waarin al die mannetjes zitten die dan als er iets spannends gebeurd naar het hek ( is dat dit jaar nog ? ) toe rennen en dat er dan van de gele hesjes komen om jullie weer naar de tribune te sturen. Dat is zo'n guitig en vermakelijk tafereeltje om te zien altijd.
succes vanavond overigens; ik denk dat jullie zondag meer kans maken dan vanavond overigens ( helaas, helaas )
Zover ik me kan herinneren zit het uitvak sinds het dichtbouwen van de hoeken daar. Daarvoor zaten ze in de oost/noord hoekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:08 schreef manny het volgende:
Staan de camera's dan altijd aan de zuid - zijde ?
ik ben namelijk even in verwarring door de plaats van het uitvak. Toen ik er was, was het uitvak volgens mij ergens anders; in UU of GG volgens mij.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:
AZWij moeten van hun spelers afblijven, maar zij proberen wel Joop Brand te strikken.
Ik hoop dat PSV AZ terug gaat pakken door Ruud Vormer en Haris Medunjanin te strikken
Djeez, kun je nou nooit een beetje genuanceerd in je uitspraken zijn. Lamey speelde niet goed maar ook niet slecht. Lamey is geen Alex, maar zo slecht deed hij het niet tegen een van de beste teams ter wereld. Ferreyra moet absoluut de kans krijgen om zich te bewijzen, maar als Lamey het goed doet tegen AZ dan verdient hij het om te blijven staan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
Lamey stelde overigens diep teleur. Ik hoop dat Hiddink zo wijs is om Ferreyra in zijn plaats te laten spelen.
Daar kun je dus echt niet van uit gaan. Er werd bijvoorbeeld altijd gezegd dat je met 10 punten in de voorrondes altijd doorgaat naar de 2e ronde. Het jaar dat PSV 10 punten haalde bleken er tegen alle statistische wetten in toch twee ploegen hoger te eindigen waardoor we veroordeeld werden tot de UEFA Cup. Je moet niet rekenen, moet winnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:39 schreef fernando_redondo het volgende:
4 punten. Tegen Fener winnen en PSV is al bijna door
Hij hoeft ook geen Alex te zijn. Simons, Reiziger, Ooijer en Alex deden het verdedigend allemaal beter. Lamey leverde m.i. te vaak ballen in die als pass voor een ploeggenoot waren bedoeld. Ferreyra deed het goed tegen Fenerbahce en had vanavond 100% zeker beter op die positie gespeeld dan Lamey. Lamey was met afstand de zwakste man aan PSV-kant vanavond.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Djeez, kun je nou nooit een beetje genuanceerd in je uitspraken zijn. Lamey speelde niet goed maar ook niet slecht. Lamey is geen Alex, maar zo slecht deed hij het niet tegen een van de beste teams ter wereld. Ferreyra moet absoluut de kans krijgen om zich te bewijzen, maar als Lamey het goed doet tegen AZ dan verdient hij het om te blijven staan.
Het slaat helemaal nergens op om te zeggen dat hij diep teleur stelde.![]()
inderdaad, zat maar te wachten op dat doelpunt.... gelukkig kwam t nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Mooi resultaat dit!
Maar oh wat een erge wedstrijd om te kijken, ik kon het echt niet aanzien... Wat een spanning.
Vlak Reiziger en Beasley ook niet uit...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij hoeft ook geen Alex te zijn. Simons, Reiziger, Ooijer en Alex deden het verdedigend allemaal beter. Lamey leverde m.i. te vaak ballen in die als pass voor een ploeggenoot waren bedoeld. Ferreyra deed het goed tegen Fenerbahce en had vanavond 100% zeker beter op die positie gespeeld dan Lamey. Lamey was met afstand de zwakste man aan PSV-kant vanavond.
Beasley raakte zowat elke bal kwijt die hij kreegquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vlak Reiziger en Beasley ook niet uit...
Dat ben ik met je eens, al was Reiziger verdedigend niet slecht. Ooijer en Alex stonden echt perfect te verdedigen en ik blijf er bij dat Simons achterin meer tot z'n recht komt dan op het middenveld.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vlak Reiziger en Beasley ook niet uit...
Idd! Geweldig man! Net 17 en dan speel je tegen een team met een Maldini wat technisch gezien bijna zijn opa had kunnen zijn.quote:
Aissatiquote:
Lucius in de verdediging ipv van Lamey is al vooruitgang om eens wat te noemenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi resultaat, al werd wel pijnlijk duidelik dat we, ehm, hier en daar nog wat kwaliteit tekort komen.
Nou maar hopen op een stuntje tegen Milan thuis, en dan hebben we ineens mogelijkheden genoeg om de 2e ronde te behalen.
Ja, maar dat is toch niet zo heldhaftig? Een gebroken pink doet nauwelijks pijn, een flinke kneuzing is veel pijnlijker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En Ooijer ging, zoals het hoort, gewoon verder met een gebroken pink.![]()
Precies en hij deed het inderdaad fantastisch, grote klasse.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Het gaat om het gebaar.
Tegendoelpunt, jazeker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij verdient een doelpunt zondag !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |