Fix het meteen ffquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:52 schreef Zapper het volgende:
Djekko, misschien nog een foto uit deze post erbij?
Het Officiële PSV-Topic # 88: Boeruhhhh!!
Lucius kan ik begrijpen, die speelde een goede wedstrijd en dat is het criterium bij Marco. Zoetebier begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:52 schreef Djekko het volgende:
Wat vinden we er trouwens van dat Lucius maar vooral Zoetebier in de voorselectie van Oranje zitten
Leuk voor die jongens toch? Alhoewel ik het beleid van Van Basten volledig afkeur.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:52 schreef Djekko het volgende:
Wat vinden we er trouwens van dat Lucius maar vooral Zoetebier in de voorselectie van Oranje zitten
Erg leuk inderdaad, maar zoals Suijk zegt hoogs opmerkelijk alweer dat Zoetebier erbij zit. Maar ja, niets te klagen daarover.. geeft alleen maar weer het niveau van PSV aanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
Leuk voor die jongens toch? Alhoewel ik het beleid van Van Basten volledig afkeur.
Een keeper selecteren die afgelopen zondag sinds lange tijd weer een half uurtje speelt is gewoon een vreemde keuze, maar ja Zoetebier is wel een betrouwbare doelman. Maar het blijft een vreemde keuze.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:52 schreef Djekko het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:12 schreef ASSpirine het volgende:
zijn er alweer voorselectie?
mjah, volg het niet echt...
quote:Van Basten neemt Vlaar mee op extra stage
10/5/2005 16:03
Marco van Basten belegt voor een groep van twintig spelers die al uitgespeeld zijn een extra trainingskamp in de aanloop naar de WK-kwalificatieduels met Roemenië (4 juni) en Finland (8 juni). De bondscoach van het Nederlands elftal zou de bondscoach van het Nederlands elftal niet zijn als hij niet een aantal opmerkelijke namen had uitgenodigd.
In de voorselectie van 29 man, waarvan er negen spelers vanwege wedstrijdverplichtingen later zullen aansluiten, zit onder meer het AZ-trio Ron Vlaar, Olaf Lindenbergh en Barry Opdam. Ook Michael Jansen (Vitesse) en Robin van Persie (Arsenal) zijn uitgenodigd om op 25, 26 en 27 mei mee te trainen in Noordwijk.
'We zijn blij met deze extra mogelijkheid aan het einde van het seizoen vertrouwde en nieuwe gezichten bij elkaar te hebben. Het biedt ons een goede kans om deze spelers nog eens rustig van dichtbij te beoordelen', motiveerde Van Basten zijn selectie. Op 27 mei maakt hij zijn definitieve selectie bekend.
De PSV'ers Zoetebier, Bouma, Lucius, Ooijer, Van Bommel, Cocu en Vennegoor of Hesselink (bekerverplichtingen), Van Bronckhorst en Makaay (competitie loopt nog) ontbreken van 25 tot en met 27 mei.
De complete voorselectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Henk Timmer (AZ) en Edwin Zoetebier (PSV).
Verdediging: Johnny Heitinga en Nigel de Jong (beiden Ajax), Barry Opdam en Ron Vlaar (beiden AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Mario Melchiot (Birmingham City), Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma, Theo Lucius en André Ooijer (allen PSV), Michael Jansen (Vitesse).
Middenveld: Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart (allen Ajax), Denny Landzaat en Olaf Lindenbergh (beiden AZ), Mark van Bommel en Phillip Cocu (beiden PSV).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen en Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
precies zoetebierquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lucius kan ik begrijpen, die speelde een goede wedstrijd en dat is het criterium bij Marco. Zoetebier begrijp ik niet.
gaat dat over de foto in de OP? dan is t namelijk Sibon ipv Vennegoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:59 schreef okee6 het volgende:
Slecht voorbeeld geven van Beasley en Vennegoor, foei
Nee hoor, kijk maar naar het allersbovenste plaatje, rechts.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat dat over de foto in de OP? dan is t namelijk Sibon ipv Vennegoor
wat is daar slecht aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar naar het allersbovenste plaatje, rechts.
Neem aan dat hij die bedoelt, als Psv'er kan je Sibon en Vennegoor toch wel uit elkaar houden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |