Cewl ik zal hem ff bekijken als ik thuis ben... ben nu 'hard'quote:Op maandag 9 mei 2005 10:30 schreef Spideyman het volgende:
HET FILMPJE:
http://rapidshare.de/files/1653559/clip.asf.html

Een beetje laat, maar we hadden Bob Peeters kunnen hebbenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:41 schreef Sloggi het volgende:
Een beetje laat, maar jullie hadden Adriano kunnen hebben

Dat wordt dan wel zo neergezet in een televisieshow, maar in de praktijk zwermen er tientallen makelaars rond zo'n speler heen, wil de voorzitter meeprofiteren in de transfer, krijgen andere clubs er lucht van en gaan meedingen, (wordt familie van de speler ontvoerd voor losgeld) etc. etc. Zo makkelijk gaat dat dus niet, dat zie je nu ook met Robinho.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:41 schreef Sloggi het volgende:
Een beetje laat, maar jullie hadden Adriano kunnen hebben

Ja, maar die is niet zo goedquote:Op maandag 9 mei 2005 10:48 schreef DIJK het volgende:
[..]
Een beetje laat, maar we hadden Bob Peeters kunnen hebben

Robinho is wel even een ander verhaal dan Adriano. Robinho wordt nu al door iedereen gezien als de nieuwe Maradona, Adriano was destijds nog niet zo bekend. PSV had hem (volgens die scout) gemakkelijk binnen kunnnen halen.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel zo neergezet in een televisieshow, maar in de praktijk zwermen er tientallen makelaars rond zo'n speler heen, wil de voorzitter meeprofiteren in de transfer, krijgen andere clubs er lucht van en gaan meedingen, (wordt familie van de speler ontvoerd voor losgeld) etc. etc. Zo makkelijk gaat dat dus niet, dat zie je nu ook met Robinho.

De Visser was overtuigd, maar Gerets wilde Adriano echt niet. Hij had liever Bob Peeters want Adriano kon er volgens Gerets echt niets van.quote:Op maandag 9 mei 2005 10:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als Piet Visser iets overtuigender zou zijn geweest en Gerets iets zorgvuldiger hadden we misschien nu wel met hem gespeeld ipv VoH. Maar met VoH staan we nu dus in de halve finale CL en hebben we kans op de dubbel. Liever een teamspeler dan afhankelijk zijn van één spits.

Reden temeer om blij te zijn dat we van die baardmans af zijn...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Visser was overtuigd, maar Gerets wilde Adriano echt niet. Hij had liever Bob Peeters want Adriano kon er volgens Gerets echt niets van.

volgend jaar maar weer?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:43 schreef Helly het volgende:
Hallo, ik ben ook weer boven water, het was fantastisch.

Ik bedoel overtuigender tegen Gerets om hem te nemen. Maar nogmaals, liever met een teamspeler in de halve finale CL staan dan afhankelijk zijn van 1 superspits.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Visser was overtuigd, maar Gerets wilde Adriano echt niet. Hij had liever Bob Peeters want Adriano kon er volgens Gerets echt niets van.

Gerets is zelf een kijkje gaan nemen en vond dat Adriano er niets van kon. Hij was niet meer te overtuigen door Piet de Visser.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik bedoel overtuigender tegen Gerets om hem te nemen. Maar nogmaals, liever met een teamspeler in de halve finale CL staan dan afhankelijk zijn van 1 superspits.

Als we de CL dan wonnen welquote:Op maandag 9 mei 2005 12:42 schreef Suijk het volgende:
Zouden jullie je kampioenschap inleveren om in de finale van de CL te staan?

Zapper... daar heb ik hem ook vanquote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Net terug uit eindhoven =) ut was echt geweldig!!
Alleen vond ik het een b-tje minder dat er helemaal geen woord over Bouma gerept werd boven op het stadhuis... volgens mij werd iedere basisspeler/net niet basisspeler genoemt, toegezongen e.d. behalve Bouma!
maar al met al weer een leuk feestje =)
--
nog een klein vraagje, weet niet of da mag, maar kan iemand me [pm]'en als iemand de kampioenscd op MP3 heeft?
alvast bedankt
--

aii al jaren hier op FOK! altijd gedacht dat dat er wel op zou zitten =) naja even zapper zoeken en mailen!!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
pm'en? Sinds wanneer kan dat hier?

Dat kan alleen als je een nieuwe user bent.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
pm'en? Sinds wanneer kan dat hier?

Volgens mij baseer jij je op een enkele televisie uitzending van Holland Sport. Piet Visser is nou eenmaal niet het type dat koste wat kost zijn zin/visie doordrijft. Heb wel vaker interviews van hem gelezen en hij ziet zijn vak als het inventariseren/beoordelen van spelers. Wat de club er dan mee doet vindt hij beroepshalve niet zijn taak. Als Visser dus wat overtuigender van karakter zou zijn geweest speelde Adriano nu misschien wel in Eindhoven, dat is een deel van het verhaal. De andere kant van het verhaal werd in die uitzending van Holland Sport belicht.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gerets is zelf een kijkje gaan nemen en vond dat Adriano er niets van kon. Hij was niet meer te overtuigen door Piet de Visser.

quote:Op maandag 9 mei 2005 13:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je een nieuwe user bent.

wat een dooddoener, nog liever met superspits ook in de finalequote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik bedoel overtuigender tegen Gerets om hem te nemen. Maar nogmaals, liever met een teamspeler in de halve finale CL staan dan afhankelijk zijn van 1 superspits.
er is wel voor Wilfred gezongen. Op het balkon werd skiete Willie ingezet en iig ons deel van t plein nam t over. Maar t klonk niet echt massaal.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Net terug uit eindhoven =) ut was echt geweldig!!
Alleen vond ik het een b-tje minder dat er helemaal geen woord over Bouma gerept werd boven op het stadhuis... volgens mij werd iedere basisspeler/net niet basisspeler genoemt, toegezongen e.d. behalve Bouma!
maar al met al weer een leuk feestje =)
--
nog een klein vraagje, weet niet of da mag, maar kan iemand me [pm]'en als iemand de kampioenscd op MP3 heeft?
alvast bedankt
--

dat heeft volgens mij goed gewerkt, k zie Diego niet meerquote:Op maandag 9 mei 2005 13:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]Weer een nieuwe functie! Hoe is het met het wegstemmen?

Nog anderhalve maand ofzoietsquote:Op maandag 9 mei 2005 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heeft volgens mij goed gewerkt, k zie Diego niet meer

quote:Even een vraagje over het 2e elftal, iemand enig idee wie daar morgen vanavond in meespelen?
Het is namelijk zo dat die tegen Heracles spelen, ik ga even een kijkje nemen dan
Kan zijn dat Hiddink wat "inspecteurs" meeneemt om alvast op kunstgras te spelen...

Ik heb geeeeeeeeeeeeeeen idee! sorry..quote:

Wanneer stond PSV met een 'super'spits in de halve finale CL?quote:Op maandag 9 mei 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een dooddoener, nog liever met superspits ook in de finale
[..]

Jah gelijk heb je, je zag ook veel gasten die hadden zelf treedjes bier van huis meegenomen.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:40 schreef Helly het volgende:
Als je een stukje de markt aflipe richting de Pathe had je Heineken voor 1 euro. Wij nog tegen die mensen van Bav gezegd dat het ons speet maar dat we voor zo'n groot prijsverschil toch maar Heineken gingen drinken.![]()

Gewoon drukken op Free, of free download ofzo. En dan in het volgende scherm onderaan telt hij af totdat je mag downloaden. Als hij bij 0 (dôh) is komt de link er te staan.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef ASSpirine het volgende:
trouwen,s hoe werkt dat rapidshare gedoe eigenlijk?
Snaper niks van

Ruimte zat hierquote:Op maandag 9 mei 2005 20:53 schreef knep het volgende:
Zo ben ook weer beetje boven water gekomen.
Leuk feestje gevierd gisteren, vanmorgen was ik nog zat.
Nog 85 foto's gemaakt eens kijken of ik nog een leuke kan posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |