abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 februari 2006 @ 16:32:06 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34798098

Mede mogelijk gemaakt door:

Vorig deeltje: Het officiële PSV topic #148: Via Euroborg naar de laatste 4

Wie zit waar tegen Lyon:

de OpeningsPost

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34798170
Ik ook
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 februari 2006 @ 16:34:30 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34798193
door het verdwijnen van een aantal avatars is er van de OP niet veel meer over
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34798198
*springt*
pi_34798252
mijn avatar staat op de computer bij mijn ouders en ik ben in Tilburg, dus ik moet maar even iets tijdelijks verzinnen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_34798583
ik sta er nog bij
Maar jij staat er ook niet tussen eendje?
terwijl ik je avatar wel zie...
pi_34800271
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef rubbereend het volgende:
door het verdwijnen van een aantal avatars is er van de OP niet veel meer over
Is inderdaad niet echt mooi om te zien. Wel een mooi moment om mijn icoon terug in de OP te krijgen

[ Bericht 7% gewijzigd door Bomenverzameling op 06-02-2006 17:38:40 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_34800650
Of gewoon een lijst met namen maken. (is misschien iets te makkelijk)
That's all folks!
pi_34800805
quote:
Van Phoolie601 op het PSV Netwerk

PSV heeft de onderhandelingen met Kalou hervat. PSV heeft in deze nieuwe situatie geen contact met Feyenoord opgenomen maar direct contact hervat met Rodger Linse (zaakwaarnemer), feit is dat PSV Kalou aan het eind van het seizoen over wil nemen en dat in deze situatie zoals hij er nu ligt een arbitragezaak ZEKER tot de mogelijkheden gaat behoren als Feyenoord niet mee zal werken. Dit alles weet ik voor 100% zeker.

Daarnaast is mij ter oren gekomen dat PSV zelfs al rond is met Kalou zelf (dit kan echter niet met volledige zekerheid bevestigen), Kalou houdt zich op dit moment op de vlakte maar is zeer ontevreden bij Feyenoord.

Ik vind het persoonlijk zeer goed nieuws!
Geloof er geen zak van
pi_34800902
Het is dan ook grote onzin.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34800958
Ik geloof het ook niet.
pi_34800969
Nee lijkt me ook niet, is vast en zeker iemand die uit de oude doos gevist heeft. Laat PSV eerst de transfersom van Kone maar eens overmaken.
That's all folks!
pi_34801833
We krijgen in Maart dat spelersfonds hoorde ik, heeft iemand enig idee wat dat precies inhoudt
pi_34801854
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef JustJunior het volgende:
We krijgen in Maart dat spelersfonds hoorde ik, heeft iemand enig idee wat dat precies inhoudt
Centen voor nieuwe spelers.
pi_34802317
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Centen voor nieuwe spelers.
Ja hehe

Ik neem aan dat mensen geld in een pot stoppen, en dat daar spelers van worden gekocht. En dan wordt vastgelegd dat de investeerders een evenredig deel van de transfersom krijgen

Maar wat gebeurt er als de speler transfervrij vertrekt, mislukt of minder opbrengt (dan verwacht)? Moeten we vrezen voor spelers die verplicht na twee jaar moeten vertrekken?
pi_34802462
Dat zit er wel in, wordt lastig om een goede balans te vinden tussen de investeerders en het sportieve gebeuren. Een goede ontwikkeling is het wel om in de toekomst ook weer goede selecties te hebben.
That's all folks!
pi_34805268
Zijn ze nou wel al schuldenvrij of ook nog niet?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34805339
PSV!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34805438
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Zijn ze nou wel al schuldenvrij of ook nog niet?
Lijkt me niet. Schulden zul je altijd houden. Maar ik denk dat je bedoelt dat ze in de rode cijfers staan. Ik neem aan dat dat nog steeds het geval is. Dat is niet 1,2,3 opgelost.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_34805534
quote:
Numan en Sturing kandidaat hoofd opleidingen PSV

Vitesse-trainer Edward Sturing en ex-international Arthur Numan staan op een select lijstje van kandidaten om bij PSV hoofd opleidingen te worden. De club wil de zoektocht naar de opvolger van Joop Brand (69) binnen enkele weken afronden. Hij moet begin volgend seizoen beginnen. Er zijn nog enkele andere kandidaten.
Volgens directeur Guus Hiddink, die niet wil ingaan op namen, wordt een trainer aangesteld die zijn sporen in de voetbalwereld heeft verdiend. Drievoudig international Sturing (42) heeft nog een doorlopend contract bij Vitesse, waar hij in het seizoen 2002-'03 hoofd opleiding was. Arthur Numan (36) was jarenlang aanvoerder van PSV. Tussen 1992 en 1998 speelde de Noord-Hollander er 178 competitiewedstrijden. De voormalige linksback van Oranje heeft zijn trainersdiploma's op zak. Hij woonde de laatste jaren in Schotland.

Verder creëert PSV een rol voor één van zijn beste spelers ooit, Luc Nilis. De 38-jarige Belg kan tot het einde van het seizoen de spelers van Jong PSV en de A-jeugd individueel trainen. In de zomer wordt gekeken welke andere functie Nilis bij zijn oude club zou kunnen vervullen.

Bron: AD 06-02-2006
pi_34805551
Ik denk ook niet dat ze rood staan.
Dan zouden ze financieel heel erg weinig kunnen.
pi_34805563
Rubbereend! Sturing.
pi_34805591
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:07 schreef Radegast het volgende:
Rubbereend! Sturing.
Heeft z'n sporen verdiend in het begeleiden van spelers.
pi_34805750
Nou, inderdaad. Stijn Vreven en Youssouf Hersi kunnen er alles van vertellen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34805967
Ik heb ook liever Numan, maar Sturing is wel degelijk goed in het succesvol door laten stromen van jeugd naar de eerste selectie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')