Is inderdaad niet echt mooi om te zien. Wel een mooi moment om mijn icoon terug in de OP te krijgenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:34 schreef rubbereend het volgende:door het verdwijnen van een aantal avatars is er van de OP niet veel meer over
Geloof er geen zak vanquote:Van Phoolie601 op het PSV Netwerk
PSV heeft de onderhandelingen met Kalou hervat. PSV heeft in deze nieuwe situatie geen contact met Feyenoord opgenomen maar direct contact hervat met Rodger Linse (zaakwaarnemer), feit is dat PSV Kalou aan het eind van het seizoen over wil nemen en dat in deze situatie zoals hij er nu ligt een arbitragezaak ZEKER tot de mogelijkheden gaat behoren als Feyenoord niet mee zal werken. Dit alles weet ik voor 100% zeker.
Daarnaast is mij ter oren gekomen dat PSV zelfs al rond is met Kalou zelf (dit kan echter niet met volledige zekerheid bevestigen), Kalou houdt zich op dit moment op de vlakte maar is zeer ontevreden bij Feyenoord.
Ik vind het persoonlijk zeer goed nieuws!
Centen voor nieuwe spelers.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef JustJunior het volgende:
We krijgen in Maart dat spelersfonds hoorde ik, heeft iemand enig idee wat dat precies inhoudt
Ja hehequote:
Lijkt me niet. Schulden zul je altijd houden. Maar ik denk dat je bedoelt dat ze in de rode cijfers staan. Ik neem aan dat dat nog steeds het geval is. Dat is niet 1,2,3 opgelost.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Zijn ze nou wel al schuldenvrij of ook nog niet?
quote:Numan en Sturing kandidaat hoofd opleidingen PSV
Vitesse-trainer Edward Sturing en ex-international Arthur Numan staan op een select lijstje van kandidaten om bij PSV hoofd opleidingen te worden. De club wil de zoektocht naar de opvolger van Joop Brand (69) binnen enkele weken afronden. Hij moet begin volgend seizoen beginnen. Er zijn nog enkele andere kandidaten.
Volgens directeur Guus Hiddink, die niet wil ingaan op namen, wordt een trainer aangesteld die zijn sporen in de voetbalwereld heeft verdiend. Drievoudig international Sturing (42) heeft nog een doorlopend contract bij Vitesse, waar hij in het seizoen 2002-'03 hoofd opleiding was. Arthur Numan (36) was jarenlang aanvoerder van PSV. Tussen 1992 en 1998 speelde de Noord-Hollander er 178 competitiewedstrijden. De voormalige linksback van Oranje heeft zijn trainersdiploma's op zak. Hij woonde de laatste jaren in Schotland.
Verder creëert PSV een rol voor één van zijn beste spelers ooit, Luc Nilis. De 38-jarige Belg kan tot het einde van het seizoen de spelers van Jong PSV en de A-jeugd individueel trainen. In de zomer wordt gekeken welke andere functie Nilis bij zijn oude club zou kunnen vervullen.
Bron: AD 06-02-2006
Heeft z'n sporen verdiend in het begeleiden van spelers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |