abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11820896
[Centraal] PSV Topic deel 2 was vol dus hier weer verder

PSV heeft in Zuid Korea een mooie overwinning behaald op 1860 Munchen

quote:
Stadion: Busan Asiad World Cup Stadium.
Aantal toeschouwers: 32.000.

Doelpunten: (9) Schroth 1-0; (49) Park 1-1; (62) Kezman 1-2; (80) Kioyo 2-2; (88) Ooijer 2-3; (90) Robben 2-4.
Gele kaarten: (52) Leandro; (72) Kezman. (80) Lee.
Corners: 1860 Munchen 1 / PSV 4.

Scheidsrechter: Irmatov Ravashan (Uzb).
Assistent scheidsrechters: Liu Tiejun (Chi) en Kim Bu Kuk (Kor).

Opstelling PSV:
Van Dijk, Bogelund (46, Van Bommel), Ooijer, Colin, Lee, Park (90, Park), Van Bommel, Vogel (58, Lucius), Robben, Leandro (58, Rommedahl) en Vennegoor of Hesselink (46, Kezman).
Wissels: Thijssen, Kezman, Van der Schaaf, Lucius, Rommedahl, Hoogstrate, Wuytens, Jakobsen.

Opstelling 1860 Munchen:
Lenz, Saarinen, Tyce (46, Weissenberger), Costa, Shao (69, Lehmann), Lauth (66, Purk), Schwarz (78, Kioyo), Cerny (60, Wiesinger), Schroth, Gorlitz en Hoffmann.
Wissels: Hofmann, Stranzl, Meyer, Kurz, Kioyo, Wiesinger, Agostino, Lehmann, Weissenberger en Purk.

Bron

Mooi dat Park heeft kunnen scoren in z'n vaderland. Vrijdag wordt er gespeeld tegen Club Nacional

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 16 juli 2003 @ 22:22:21 #2
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_11821705
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[Centraal] PSV Topic deel 2 was vol dus hier weer verder

PSV heeft in Zuid Korea een mooie overwinning behaald op 1860 Munchen
[..]

Bron

Mooi dat Park heeft kunnen scoren in z'n vaderland. Vrijdag wordt er gespeeld tegen Club Nacional

Ook mooi dat Park zichzelf heeft kunnen vervangen ... 90' Park voor Park?
pi_11821761
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 22:22 schreef Eilanden het volgende:

Ook mooi dat Park zichzelf heeft kunnen vervangen ... 90' Park voor Park?

Publiekswissel ofzo

Nee, zal wel een Typo zijn op de site

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 16 juli 2003 @ 22:27:37 #4
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11821842
Beter en uitgebreider verslag van PSV Netwerk
quote:
In het Zuid-Koreaanse Busan heeft PSV haar eerste wedstrijd om de World King Peace Cup, tegen 1860 Munchen, in winst omgezet. De Eindhovenaren wonnen met 2-4. Bij de andere wedstrijd in dezelfde poule, LA Galaxy-Nacional werd het 0-0.

PSV kwam moeilijk uit de startblokken en keek daardoor al vrij snel tegen een 1-0 achterstand aan. Schroth benutte een vrije trap van 20 meter afstand. De Eindhovenaren herpakten zich daarna goed en kregen het betere van het spel.

Het veldoverwicht resulteerde gedurende de eerste helft in een aantal grote kansen van onder andere Park, Leandro en Vennegoor. De bal wilde er echter nog niet in, ondanks de aanmoedigingen vanaf de tribune van grote aantallen Koreanen in PSV-shirts. Ook hangt er een groot "Welcome to Busan - Guus Hiddink" spandoek over de volle breedte van een tribune.

PSV startte de tweede helft met Van der Schaaf en Kezman voor Bogelund en Vennegoor. De Duitsers begonnen de tweede helft met een enorme kans op 2-0, waarna Kezman een goede kans op 1-1 kreeg. Beide stuitten op de keeper. Park tekende niet veel later echter wel voor de 1-1, door de doelman knap te omspelen op een prachtige pass van Leandro.

Kezman dacht vervolgens meteen PSV's tweede te maken; hij werd echter afgevlagd voor vermeend buitenspel. Even later faalde hij nog eens oog in oog met de doelman, maar de derde kans was wel raak: 1-2. De ploeg uit Duitsland had ondertussen weinig in te brengen. "Eindhoven ist über die Außen verdammt gut besetzt, mit sehr schnellen und technisch guten Leuten", schreef de eigen site.

Kezman bleef ondertussen veruit de gevaarlijkste man van het veld. Hij mistte nog eenmaal van korte afstand en ook wederom werd een goal niet geteld wegens buitenspel. De Duitsers hadden echter wederom maar één vrije trap nodig om het weer gelijk te maken: 2-2 door de net in het veld gekomen Kioyo.

PSV liet zich niet op de kop zitten en zocht direct weer de aanval. Tot grote vreugde van publiek en TV-commentatoren zette André Ooijer vervolgens vlak voor het doel zijn voet tegen de bal, om de winnende 2-3 te scoren. Robben mocht drie minuten in blessuretijd de 2-4 zelfs nog aantekenen, op aangeven van een niet-zelfzuchtige Kezman.

De 2-4 overwinning betekent een uitstekende uitgangspositie voor de tweede poulewedstrijd, overmorgen tegen Nacional. Zeker omdat de andere wedstrijd, LA Galaxy-Nacional op een 0-0 gelijkspel bleef steken.

Opstellingen:

1860 Munchen: Lenz, Görlitz, Hoffmann, Costa, Saarinen, Schwarz ('79 Kioyo), Cerny ('61 Wiesinger), Tyce ('46 Weissenberger), Shao ('69 Lehmann), Lauth ('66 Pürk), Schroth.

PSV: Van Dijk, Bogelund ('46 v/d Schaaf), Ooijer, Colin, Lee, Park ('92 Hoogstrate), Van Bommel, Vogel ('60 Lucius), Robben, Leandro ('60 Rommedahl), Vennegoor of Hesselink ('46 Kezman).In het Zuid-Koreaanse Busan heeft PSV haar eerste wedstrijd om de World King Peace Cup, tegen 1860 Munchen, in winst omgezet. De Eindhovenaren wonnen met 2-4. Bij de andere wedstrijd in dezelfde poule, LA Galaxy-Nacional werd het 0-0.

PSV kwam moeilijk uit de startblokken en keek daardoor al vrij snel tegen een 1-0 achterstand aan. Schroth benutte een vrije trap van 20 meter afstand. De Eindhovenaren herpakten zich daarna goed en kregen het betere van het spel.

Het veldoverwicht resulteerde gedurende de eerste helft in een aantal grote kansen van onder andere Park, Leandro en Vennegoor. De bal wilde er echter nog niet in, ondanks de aanmoedigingen vanaf de tribune van grote aantallen Koreanen in PSV-shirts. Ook hangt er een groot "Welcome to Busan - Guus Hiddink" spandoek over de volle breedte van een tribune.

PSV startte de tweede helft met Van der Schaaf en Kezman voor Bogelund en Vennegoor. De Duitsers begonnen de tweede helft met een enorme kans op 2-0, waarna Kezman een goede kans op 1-1 kreeg. Beide stuitten op de keeper. Park tekende niet veel later echter wel voor de 1-1, door de doelman knap te omspelen op een prachtige pass van Leandro.

Kezman dacht vervolgens meteen PSV's tweede te maken; hij werd echter afgevlagd voor vermeend buitenspel. Even later faalde hij nog eens oog in oog met de doelman, maar de derde kans was wel raak: 1-2. De ploeg uit Duitsland had ondertussen weinig in te brengen. "Eindhoven ist über die Außen verdammt gut besetzt, mit sehr schnellen und technisch guten Leuten", schreef de eigen site.

Kezman bleef ondertussen veruit de gevaarlijkste man van het veld. Hij mistte nog eenmaal van korte afstand en ook wederom werd een goal niet geteld wegens buitenspel. De Duitsers hadden echter wederom maar één vrije trap nodig om het weer gelijk te maken: 2-2 door de net in het veld gekomen Kioyo.

PSV liet zich niet op de kop zitten en zocht direct weer de aanval. Tot grote vreugde van publiek en TV-commentatoren zette André Ooijer vervolgens vlak voor het doel zijn voet tegen de bal, om de winnende 2-3 te scoren. Robben mocht drie minuten in blessuretijd de 2-4 zelfs nog aantekenen, op aangeven van een niet-zelfzuchtige Kezman.

De 2-4 overwinning betekent een uitstekende uitgangspositie voor de tweede poulewedstrijd, overmorgen tegen Nacional. Zeker omdat de andere wedstrijd, LA Galaxy-Nacional op een 0-0 gelijkspel bleef steken.

Opstellingen:

1860 Munchen: Lenz, Görlitz, Hoffmann, Costa, Saarinen, Schwarz ('79 Kioyo), Cerny ('61 Wiesinger), Tyce ('46 Weissenberger), Shao ('69 Lehmann), Lauth ('66 Pürk), Schroth.

PSV: Van Dijk, Bogelund ('46 v/d Schaaf), Ooijer, Colin, Lee, Park ('92 Hoogstrate), Van Bommel, Vogel ('60 Lucius), Robben, Leandro ('60 Rommedahl), Vennegoor of Hesselink ('46 Kezman)

pi_11821888
Kezman oogt weer gretig en lijkt dus gelukkig gewoon te blijven
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 16 juli 2003 @ 23:08:21 #6
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11822891
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 22:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kezman oogt weer gretig en lijkt dus gelukkig gewoon te blijven
Maar sonck wordt toch beter
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  woensdag 16 juli 2003 @ 23:10:29 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11822952
Ik vind het elk jaar logisch dat PSV kampioen word
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_11822954
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 23:08 schreef HomerJ het volgende:

Maar sonck wordt toch beter

Sonck heeft zeker kwaliteiten, maar Kezza heeft al bewezen de beste spits van Nederland te zijn. Gabor Torma was ooit ook topscorer van Belgie...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11823053
Waarom deed Waterreus niet mee? Is herstellende van een operatie?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_11823300
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 23:13 schreef du_ke het volgende:
Waarom deed Waterreus niet mee? Is herstellende van een operatie?
onder andere, Hiddink wilde van Dijk ook wat meer in de voorbereiding zien, dit vanwege de keepersproblemen vorig jaar.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11830360
jah we gaan gewoon winnen en die 2miljoen opstrijken! forza psv
  donderdag 17 juli 2003 @ 11:31:27 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11830612
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 11:20 schreef amsterdam19 het volgende:
jah we gaan gewoon winnen en die 2miljoen opstrijken! forza psv

amsterdam19

forza psv?

Mooie overwinning, in de 88e en 91e minuut scoren

donderdag 17 juli 2003 @ 14:17:04 #13
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_11834089
De titel van dit topic

Ik denk dat Tony Montana eens wat minder vaak met zijn neus in het witte poeder moet zitten.

Let yourself go and enjoy the bassline...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 juli 2003 @ 14:20:03 #14
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11834140
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 11:31 schreef twi het volgende:

[..]

amsterdam19

forza psv?

Zal wel iemand die op het Philips hoofdkantoor werkt
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 17 juli 2003 @ 14:32:02 #15
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_11834390
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het elk jaar logisch dat PSV er Europees niks van bakt
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_11834967
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 14:17 schreef Speed1971 het volgende:
De titel van dit topic

Ik denk dat Tony Montana eens wat minder vaak met zijn neus in het witte poeder moet zitten.

Me, I Always Tell The Truth, Even When I Lie
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11835029
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 14:17 schreef Speed1971 het volgende:
De titel van dit topic

En dat zeg jij, Speed1971?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 17 juli 2003 @ 15:06:53 #18
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_11835138
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 15:01 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En dat zeg jij, Speed1971?

Als ik aan speed denk dan denk ik toch aan iets heel anders........
  donderdag 17 juli 2003 @ 15:12:34 #19
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_11835263
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 14:32 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Ik was al bang...VanAs die al een hele poos zijn mond houdt over het Europees falen van PSV. Gelukkig, he's still alive.
  donderdag 17 juli 2003 @ 15:16:24 #20
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_11835360
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 15:12 schreef Bobu het volgende:

[..]

Ik was al bang...VanAs die al een hele poos zijn mond houdt over het Europees falen van PSV. Gelukkig, he's still alive.

Maar ja dat blijft natuurlijk ook een triest verhaal
  donderdag 17 juli 2003 @ 15:36:44 #21
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_11835877
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 15:12 schreef Bobu het volgende:

[..]

I'm back
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_11837125
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 15:36 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

I'm back

Gelukkig maar...
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 17 juli 2003 @ 16:27:52 #23
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_11837186
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 16:25 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Gelukkig maar...

Precies, ik ben zeker zwaar gemist

Maar nu maar weer ontopic

pi_11837265
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 16:27 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Precies, ik ben zeker zwaar gemist

Maar nu maar weer ontopic

Klopt, de logische kampioen PSV...
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 17 juli 2003 @ 23:07:33 #25
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_11847200
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 16:30 schreef Dylan Dog het volgende:

Klopt, de logische kampioen PSV...

niet zonder Arnold
quote:
17/7/2003 - Bruggink niet naar Real Mallorca
(Van onze verslaggever MP)

Volgens RTV Oost is de overgang van Arnold Bruggink naar Real Mallorca van de baan. De Spaanse club wil geen bankgarantie voor de transfervrije aanvaller afgeven. De 25-jarige Tukker zou eventueel bij PSV kunnen blijven spelen. Zelf heeft Bruggink te kennen geven de Eindhovense club te willen verlaten omdat hij te weinig aan spelen toekomt. Vooralsnog hoeft Bruggink niet te wanhopen dat hij geen nieuwe club weet te vinden. Naast VfL Bochum, Sporting Lissabon en FC Kärnten schijnt nu ook het Engelse Bolton Wanderers geďnteresseerd te zijn in Bruggink.

En nu g*dv*rd*mm* die jongen op je blote knieën smeken om terug te komen, Harry!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')