quote:
Lekker up to date.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:48 schreef Leso_Varen het volgende:
- PSV verspeelt titelkansen door gelijkspel in Utrecht
Ooggetuigen vind ik idd een betrouwbare bron. Tevens waren het volgens de ooggetuigen geen Marokkanen.quote:Betrouwbare bron ja. En weet je wat iedereen denkt als ze jouw post lezen? Marokkanen. Kutmarokkanen altijd. Kankermarokkanen. Hup Wilders. Terwijl NOG HELEMAAL NERGENS iets is gezegd door BETROUWBARE BRONNEN over 'buitenlanders'. En wat de fak buitenlanders inhoudt is me ook een raadsel. Kunnen net zo goed zooitje verdwaalde Groenlanders zijn.
10 euro op Noord-Afrikanen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:32 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Betrouwbare bron ja. En weet je wat iedereen denkt als ze jouw post lezen? Marokkanen. Kutmarokkanen altijd. Kankermarokkanen. Hup Wilders. Terwijl NOG HELEMAAL NERGENS iets is gezegd door BETROUWBARE BRONNEN over 'buitenlanders'. En wat de fak buitenlanders inhoudt is me ook een raadsel. Kunnen net zo goed zooitje verdwaalde Groenlanders zijn.
quote:
Omroep Brabant.quote:Na de vriendschappelijke wedstrijd tussen PSV en V.V. Acht is zaterdagavond speler Jan Kromkamp op het parkeerterrein van de club in elkaar geslagen. De rechtsback moest met een hoofdwond afgevoerd worden naar het ziekenhuis. Een taxichauffeur die mensen afzette op de parkeerplaats van de club, zou het incident hebben gezien en met zijn taxi op de daders zijn ingereden. Deze schrokken hier zo van dat ze op de vlucht zijn geslagen. Jan Kromkamp zat ook niet bij de selectie van PSV die de wedstrijd speelde tegen V.V. Acht. De rechtsback van de Eindhovense club kwam op eigen gelegenheid samen met zijn vriendin naar de wedstrijd kijken.
"Het is heel jammerlijk dat zo’n fantastisch evenement door dit incident wordt bezoedeld. Ook al heeft het helemaal niets met de club te maken. Het is heel spijtig dat dit op ons parkeerterrein plaatsvond, maar het had even makkelijk tijdens het winkelen kunnen gebeuren", aldus voorzitter Leo van Kemenade van V.V. Acht. "Niemand van de club heeft iets kunnen waarnemen. De parkeerplaats ligt zeker honderd meter van het sportcomplex af. Toen het nieuws doorkwam brak het meteen de sfeer in de kantine. De wedstrijd vond plaats in een gemoedelijke sfeer en het was een fantastische happening. Het is allemaal zeer spijtig."
Na de door PSV met 1-7 gewonnen vriendschappelijke wedstrijd, ontstonden om elf uur ongeregeldheden tussen de PSV-speler en vermoedelijk drie of vier mannen. Wat de aanleiding voor de confrontatie is geweest, is nog niet bekend. De politie is een onderzoek gestart.
Op PSV.netwerk las ik dat het waarschijnlijk geen Marokkanen zijn, maar iets van Hindoe's. Ik weet natuurlijk niet of dit klopt.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:02 schreef AminBen het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon kutmocro's ofzo zoals iedereen![]()
Brabantse Hindoestanen die Kromkamp te lijf gaanquote:Op zondag 27 mei 2007 22:14 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Op PSV.netwerk las ik dat het waarschijnlijk geen Marokkanen zijn, maar iets van Hindoe's. Ik weet natuurlijk niet of dit klopt.
EDIT: En kan een modje de punt aan het einde van de TT weghalen? Staat zo lomp![]()
Geruchten gaan dat er opmerkingen werden gemaakt over de vriendin van Kromkamp, en dat Jan daarop wat terug zei. Daarna hebben die mensen Kromkamp in elkaar getrapt/geslagen. Maar dat zijn alleen geruchten.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:03 schreef RijstNatie het volgende:
Maar wat is de reden geweest van de knokpartij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |