Wat is dat toch met al die clausulesquote:
[quote]quote:Volgens De Telegraaf is de Zwitserse international Reto Ziegler aangeboden bij PSV. De 19-jarige middenvelder komt uit voor Tottenham Hotspur, de club die Lee overneemt van PSV. Verder zou ook Hamburger SV interesse hebben in de landgenoot van Johann Vogel (BBC). Ook Erik Edman van Spurs wordt met PSV in verband gebracht, zo meldt de krant.
Dat vind ik ook. Hij hoort toch gewoon bij PSV, vaste waarde enzo. Ondanks zijn kleine blessures telkens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:20 schreef Suijk het volgende:
Bouma is wel misbaar, maar heeft stiekem toch wel erg veel gespeeld de afgelopen jaren.
Dat is al een paar topics zo. Ik weet niet waarom.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:37 schreef Zapper het volgende:
Geen avatars meer in de OP?
Dat zou inderdaad wel weer een goed alternatief zijn. Maar of hij van Wolfsburg weer terug naar Eindhoven wilt?quote:
Vlaar is toch nog een tijdje geblesseerd..? En tot wanneer heeft die smerige Addo nog een contract.?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:17 schreef rubbereend het volgende:
Bouma is opzich wel vervangbaar maar niet per direct, en er moeten echt 2 verdedigers bij want Addo zit zo wel eng dichtbij een basisplaats
Alles op alles zetten om Vlaar te halen zou ik zeggen
2008 volgens mij, is vorigjaar ofzo nog verlengd en waarom? geen idee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:19 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Vlaar is toch nog een tijdje geblesseerd..? En tot wanneer heeft die smerige Addo nog een contract.?
Jan Heintze wil vast nog wel een paar wedstrijdjes spelen en anders bogarde......quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:22 schreef Garlic_Sauce het volgende:
of Arthur Numan![]()
Beste linksback die we ooit gehad hebben... alhoewel, nu doe ik Heintze tekort, maar Numan vond ik toch net iets beter
quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:27 schreef Gallorini het volgende:
Eigenlijk moeten we nog zo'n Duitse draver op links hebben.
Van Bommel is ook een halve Duitser. Ging toch ook goed..?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]liever geen duitser
de laatste duitser was ook al niet zo'n suc6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |