quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:30 schreef ASSpirine het volgende:
Nieuwe topic
TT suggestie, Leevensloos?
of iets over de CL?
Rubber, fix het
Als Lee vertrekt, dan wordt Bouma de nieuwe linksback.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoop dat ie blijft. Tenzij er meteen een andere goede linksback wordt aangetrokken.
Maar die kans acht ik niet groot
Dat betekent dat er weer iemand centraal bij moet komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Lee vertrekt, dan wordt Bouma de nieuwe linksback.
Simons centraal. Theo op het middenveld met Cocu en Afellay/Väyrynen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat betekent dat er weer iemand centraal bij moet komen.
Ja Ok Ooijer centraal en Theo rechts. Maar dan iemand als back-up
Dat is ook een optie, maar dan toch blijf ik er bij dat er dan iemand bij moet komen die een eventueel "gat" kan opvullen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Simons centraal. Theo op het middenveld met Cocu en Afellay/Väyrynen.
ajb niet, dat was niet echt het suc6. Maarja t lijkt me vooralsnog de enige optie. Kan Vlaar niet alsnog gekocht worden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Lee vertrekt, dan wordt Bouma de nieuwe linksback.
Ach Fenerbahcequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:47 schreef stukovich het volgende:
Hier een overzicht met de gevaren van Fenerbahce
Anelka
[afbeelding]
Alex da Souza
[afbeelding]
Appiah
[afbeelding]
Tuncay
[afbeelding]
Bouma is op de linksbackpositie beter dan centraal achterin. Simons stopt de spitsen van Milan eerder met Alex af dan Bouma. Bouma zorgt ook voor meer dreiging naar voren dan Simons.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ajb niet, dat was niet echt het suc6. Maarja t lijkt me vooralsnog de enige optie. Kan Vlaar niet alsnog gekocht worden?
Tuurlijk, jullie hebben niet de beschikking over Koné. Maar dan hebben jullie altijd nog Vennegoor of Hesselink en Sibonquote:
soms kan ik jou niet volgen, Simons was neit goed genoeg voor PSV maar is veel beter dan Bouma?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bouma is op de linksbackpositie beter dan centraal achterin. Simons stopt de spitsen van Milan eerder met Alex af dan Bouma. Bouma zorgt ook voor meer dreiging naar voren dan Simons.
vraag t me dan ook nietquote:
Robertquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tuurlijk, jullie hebben niet de beschikking over Koné. Maar dan hebben jullie altijd nog Vennegoor of Hesselink en Sibon![]()
Je moet goed lezen. Ik vond hem voor het middenveld niet zo best (en dat is ook wel gebleken). Hij is wel een goede schopper en ruimt achterin alles op. Bouma maakt daar nogal eens slippertjes, maar is wel snel en heeft drang naar voren. Die kan dan mooi op de linksback positie ballen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
soms kan ik jou niet volgen, Simons was neit goed genoeg voor PSV maar is veel beter dan Bouma?
[..]
vraag t me dan ook niet
en oja Anelkadaar ben ik niet bang voor
oke, dan heb je dat ff rechtgezet, t zou inderdaad een optie zijn. Zeker aangezien k zo geen geschikte linksback beschikbaar zie. Maar als we Simons naar achteren halen mag er wel een middenvelder ofzo bijkomen in de selectiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je moet goed lezen. Ik vond hem voor het middenveld niet zo best (en dat is ook wel gebleken). Hij is wel een goede schopper en ruimt achterin alles op. Bouma maakt daar nogal eens slippertjes, maar is wel snel en heeft drang naar voren. Die kan dan mooi op de linksback positie ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |