vorig jaar had Ajax een kutloting hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Dorus_ het volgende:
Dat kunnen jullie dus mooi vergeten... 'T is volgens mij wel atijd zo dat als jullie en ajaks beide in de CL zitten dat ajaks altijd makkelijker loodt of is dat niet zo?
Vorig seizoen had PSV wat meer mazzel bij de lotingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Dorus_ het volgende:
Dat kunnen jullie dus mooi vergeten... 'T is volgens mij wel atijd zo dat als jullie en ajaks beide in de CL zitten dat ajaks altijd makkelijker loodt of is dat niet zo?
vorig jaar ook dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Dorus_ het volgende:
Fenerbache word je ook niet vrolijk van met het halve philips stadion vol turken straks.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:11 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een schijtloting. Was bang dat Betis er ook nog bij zou zitten. Die schat ik hoger in dan Fenerbahce. Maar toch een zware loting. Ajax mag niet klagen. Die moet het gewoon kunnen halen. Al is Praag niet makkelijk.
En zo'n helse uitwedstrijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Fenerbache word je ook niet vrolijk van met het halve philips stadion vol turken straks.
Dat zal wel meevallen. Het lijkt me sterk dat Fenersupporters het halve stadion tot hun beschikking krijgen. Nog niet eens een vierde denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Fenerbache word je ook niet vrolijk van met het halve philips stadion vol turken straks.
dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Dorus_ het volgende:
loodt
edit: interpreteerde je opmerking verkeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ajax had vorig jaar Bayern en Juve..
Niet echt makkelijk..
Die kunnen toch ook gewoon kaarten voor de PSV-vakken kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
Dat zal wel meevallen. Het lijkt me sterk dat Fenersupporters het halve stadion tot hun beschikking krijgen. Nog niet eens een vierde denk ik.
Is niet echt het sterkste staalje gramatica. Komt omdat ik bezig ben met een stuk tekst voor schoolquote:
zolang ik er niet door omgeven ben, mij bestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef DIJK het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook gewoon kaarten voor de PSV-vakken kopen.
k denk dat er heel veel passe partouts verkocht gaan worden en dan blijven er vanzelf weinig losse kaarten over, dus t zal wel meevallenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef DIJK het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook gewoon kaarten voor de PSV-vakken kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |