Dat PSV niet meewerkt aan een vertrek naar Tottenhamquote:
hij heeft te weinig ooo'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet het niet dat ding weigerde opeens dienst
Waar klaagt lee dan over?
Niet per se natuurlijk. Een club als Tottenham is waarschijnlijk wel een verbeteringquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft toch een beetje gelijk . Als je in Engeland kan spelen is dat stukken beter dan bij PSv.
quote:Arouna Koné kent geen twijfel
Twintig doelpunten moet kunnen
Dinsdag 23 augustus, De manier waarop Arouna Koné gisteren het Philips Stadion binnenstapte, was verpletterend. Geen obligate kletspraat, geen beleefdheidsbezoek om PSV te behagen, maar een man die vol zelfovertuiging een nieuw avontuur aangaat. Koné wordt een publiekslieveling.
Negen van de tien keer, nee: negenennegentig van de honderd keer is een vraag stellen aan een voetballer hetzelfde als het antwoord geven. De voetbalwereld gaat nog eens dood aan clichés. Koné zal overleven. Hij is amper 21 jaar, maar de flair en het zelfbewustzijn waarmee hij zich gisteren presenteerde, maken duidelijk dat PSV een sterke persoonlijkheid heeft binnengehaald.
Waar de directie zich op de vlakte hield over de overeenkomst die is gesloten, was Koné een toonbeeld van openheid. “Ik ben nu voor een jaar gehuurd en ik vind het fantastisch om bij de beste club van Nederland te mogen gaan spelen. We hebben een optie voor een contract van vier jaar afgesproken, maar ik wil maximaal drie jaar bij PSV blijven. Daarna zou ik graag in Engeland spelen.”
Afgelopen seizoen scoorde hij voor Roda JC vijftien keer. “Maar ik heb geen goed seizoen gedraaid. Bij PSV moet ik minimaal twintig keer kunnen scoren. Misschien wel vijfentwintig. Hou het voorlopig maar op twintig. Ik kom in een veel beter team terecht.” Dat-ie niet tevreden is over het vorige seizoen wijt Koné aan de problemen rond zijn transfer naar Ajax, dat hem afkeurde vanwege hartproblemen. De medische staf van PSV, en eerder die van Roda JC, kon gisteren in het St. Annaziekenhuis geen reden vinden om de transfer van Koné te blokkeren. “Maar het idee dat er iets mis zou kunnen zijn met je gezondheid heeft me vorig jaar opgebroken”, zegt hij. “Ik had moeite met mijn concentratie. Dankzij mijn moeder heb ik die kunnen overwinnen. Zij zei: als Ajax je niet wil, komt er vast een grotere club op je pad. Dat is gebeurd. PSV sla ik hoger aan, omdat het stabieler is.”
Zijn moeder heeft geen man meer, vader Koné overleed enkele jaren geleden. Zijn familie geeft hem kracht om elke tegenslag te overwinnen. “Mijn vader heeft drie verschillende vrouwen gehad. Samen hebben ze vijftien kinderen voortgebracht. Ik heb negen broers en vijf zussen. Op hen kan ik altijd terugvallen.”
Hij werd geboren in Anyama, vlakbij de Ivoriaanse hoofdstad Abidjan. Voetballen leerde hij bij een clubje in de tweede divisie. “Ik was zeventien jaar en ik hielp mijn club bij de promotie naar de eerste divisie, voor het eerst in de geschiedenis. Een jaar later ontdekte Lierse SK mij en kon ik voor een stage naar België. Op die manier kwam ik bij Roda JC terecht.”
In Limburg onderhoudt hij vele vriendschappen. De kans dat Koné zondag met PSV tegen zijn oude club speelt, is minimaal. Hoewel trainer Guus Hiddink nog een slag om de arm hield, was Koné vrij duidelijk. “Ik vind het heel moeilijk om enkele dagen na een transfer tegen je oude club te spelen. Als er nou een paar weken tussen zaten… Ik heb daar een goede tijd gehad.”
De kans is groot dat Koné zijn eerstvolgende wedstrijd pas op 4 september speelt. Met de nationale ploeg van Ivoorkust treedt hij dan aan tegen Kameroen. Inzet is een plaats op het WK van volgend jaar. “Als we die wedstrijd winnen, zijn we geplaatst”, zegt hij. “Dat zou voor het eerst in de geschiedenis van Ivoorkust zijn. Ik heb er vertrouwen in, ik ben in topvorm nu.”
Bij PSV krijgt hij een shirt met legendarisch nummer om de schouders: de 10. Hij ervaart het niet als een last. “Ik weet dat ik nog beter kan worden. Ik moet een betere kopper worden en hoewel ik tweebenig ben, is mijn linkerbeen sterker dan mijn rechter. Dat is ook mijn doel: via PSV bij een nog grotere club terechtkomen.” Hiddink toonde zich alvast gelukkig. Hoewel Koné dit kalenderjaar niet speelgerechtigd is in Europa is zijn komst meer dan welkom. “De Nederlandse competitie is voor PSV het belangrijkst en met Koné hebben we er een speler bij, die in ons volle stadion voor meer spektakel kan zorgen. Bovendien biedt hij ons op taktisch gebied veel mogelijkheden.” Koné kan volgens Hiddink in zijn twee favoriete spelsystemen (4-4-2 en 4-3-3) op alle posities in de aanval uit de voeten. “Hij biedt ons iets wat in het moderne voetbal onmisbaar is. Arouna verenigt handelingssnelheid, loopsnelheid en atletische kracht in zich.”
De kans dat ook Konés landgenoot Salomon Kalou naar PSV komt, is groter dan nul procent. Hiddink: “Het zou stom zijn om die deur dicht te gooien.” Koné: “Salomon is een vriend van mij, we hebben heel erg veel contact. Het zou mooi zijn als-ie naar PSV kwam.”
Tja, maar als hij nog een jaar zin contract uitdient kan hij vrij naar Manchester lopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft toch een beetje gelijk . Als je in Engeland kan spelen is dat stukken beter dan bij PSv.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | -------------------------VoH----------------------- --------------Farfán------------Koné--------------- --------------------------------------------------- -------Cocu------------Simons---------Vayrynen----- --------------------------------------------------- ---Lee--------Bouma------------Alex-------Ooijer--- --------------------------------------------------- ------------------------Gomes---------------------- |
Precies zoals ik wil hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef Spideyman het volgende:
[ code verwijderd ]
Zoiets dan maar?
Ik heb even gekeken op de website van Atletico.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef The_M het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met onze vriend Kezza is? Heb helemaal niks ehoord over hoe hij het doet bij Atletico, heeft hij al een beetje gescoord in de oefenwedstrijden?
omg volgens mij is er al een dikke huursom betaald, maar dat zal dan wel met de koopsom verrekend worden, zo wordt het risico voor roda ook lagerquote:24/8/2005 - OB: 'Huren Koné kostte veel meer dan miljoen'
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
PSV heeft voor de huur van Arouna Koné aanzienlijk meer betaald dan een miljoen euro. Dat zegt Roda JC-directeur Frank Rutten. Hoeveel PSV dan wel heeft betaald, zegt Rutten niet. Vorige week bood PSV een miljoen euro voor het huren van Koné. Bestuurslid Nol Hendriks van Roda schoof dat bod toen terzijde als volstrekt onvoldoende. Bovendien eiste Hendriks een vervangende speler van PSV. Dat huurt Koné nu toch, zonder een speler naar Kerkrade te sturen. Daarom betaalt PSV dan ook een hogere huursom
Tja dat zat er dik in, Nol is niet achterlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:34 schreef rubbereend het volgende:
omg volgens mij is er al een dikke huursom betaald
idd, gehaaide zakenman, dat mag ik welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:55 schreef DIJK het volgende:
Tja dat zat er dik in, Nol is niet achterlijk.
Dat is nog maar de vraag, of is dat al bevestigd?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dat zal dan wel met de koopsom verrekend worden
daar ga ik voor het gemak vanuit, aangezien de transfersom gelimiteerd is in zn contract en het anders veel goedkoper was geweest om hem meteen te kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag, of is dat al bevestigd?
denk zelf 1.5 miljoenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg volgens mij is er al een dikke huursom betaald, maar dat zal dan wel met de koopsom verrekend worden, zo wordt het risico voor roda ook lager
denk wel iets meer, denk meer richting t dubbelequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
denk zelf 1.5 miljoen
2 a 1.5 vind ik al veelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk wel iets meer, denk meer richting t dubbele
nou ja als 1 miljoen niet genoeg is en ze vragen er een speler bij zullen ze niet ineens bij alleen 1,5 miljoen ja roepen. en ik zie het meer als een aanbetaling voor de definitieve transferquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2 a 1.5 vind ik al veel( de richting waar ik in dacht )
Maar hij is het hopelijk waard !
het is te hopen dat laatstequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ja als 1 miljoen niet genoeg is en ze vragen er een speler bij zullen ze niet ineens bij alleen 1,5 miljoen ja roepen. en ik zie het meer als een aanbetaling voor de definitieve transfer
andere optie was geweest hem meteen te kopen en meteen de volle mep te betalen dan betaal je je blauw als hij flopt (wat hij niet gaat doen) en nu mocht hij flokken heb je een veel lagere afschrijvingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het is te hopen dat laatste
Liverpool niet aansprekend?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Daar zou ik voor tekenen! Maar ik zou het ook niet erg vinden als er wat meer aansprekende clubs tussenzitten hoor. Natuurlijk wil je graag door, maar een PSV - Real Madrid ofzo staat ook leuk
Zolang we maar niet met AC Milan in de poule komen![]()
die passepartout haal k sowieso en Anderlecht... kunnen we mooi dat van destijds ff rechtzettenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:03 schreef ASSpirine het volgende:
Idd, als ik dan toch de Passe-partout ga halen dan wil ik leuke clubs zien spelen
EN toch doorgaan, mss veel gevraagd?
enne Anderlecht, leuke herrineringen...
'quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Liverpool niet aansprekend?
[..]
die passepartout haal k sowieso en Anderlecht... kunnen we mooi dat van destijds ff rechtzetten
k heb geen zin om tegen Park en van Nistelrooy te spelenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
'
Ik zie PSV liever niet tegen Gerrard, Xabi Alonso, Hypia, Carragher, Cissé, Morientes, Zenden, Riise en Louis Garcia spelen hoor. Liverpool acht ik beter dan bijvoorbeeld Manchester United.
Ook maar geen AC Milan, Chelsea, Liverpool, Barcelona en Real Madrid in de CL tegen komen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb geen zin om tegen Park en van Nistelrooy te spelen
jawel, Liverpoolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ook maar geen AC Milan, Chelsea, Liverpool, Barcelona en Real Madrid in de CL tegen komen?
Context was misschien wat foutquote:
k heb liever een klein rot clubje waarvan de kans groter is dat je wint dan Schalke ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:37 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Context was misschien wat foutMaar ik bedoelde de derde en de vierde pot uiteraard, daar moet vast wel iets aansprekenders tussenzitten
Liverpool is zeker een mooie club en volgens mij liggen Engelse clubs ons wel redelijk(muv Arsenal misschien dan
![]()
)
Maar Zenden speelt bij Liverpool: Mijn punt is dat bij bijna elke topclub wel een ex-PSV'er speelt, dus of je nou Park en Ruud treft, of Stam en Vogel, dat maakt niet zoveel uit. Maar het is idd leuk om te laten zien dat we die finale hadden kunnen winnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel, Liverpoolff laten zien dat we de CL finale wel hadden kunnen winnen!
ga jij nog naar één van de CL wedstrijden Cult?
En Barcelona natuurlijk, met Van Bommel, al hoop ik niet dat een Nederlandse ploeg Barcelona loot, want die zijn vreselijk sterk in de Champions League.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar Zenden speelt bij Liverpool: Mijn punt is dat bij bijna elke topclub wel een ex-PSV'er speelt, dus of je nou Park en Ruud treft, of Stam en Vogel, dat maakt niet zoveel uit.
Dat zei ik dus al.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En Barcelona natuurlijk, met Van Bommel, al hoop ik niet dat een Nederlandse ploeg Barcelona loot, want die zijn vreselijk sterk in de Champions League.
Het is al bekend, zaterdag begind de verkoopquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:34 schreef DIJK het volgende:
Is er al iets bekend over de prijzen van een passe partout en de losse kaartjes? Zal wel weer duurder zijn dan vorig jaar neem ik aan. Of gaan ze de prijzen laten afhangen van de clubs die er geloot worden?
Bron PSV.nlquote:Informatie groepsthuiswedstrijden UEFA Champions League Competitie:
UEFA Champions League, groepswedstrijden
Data, aanvangstijden en tegenstanders:
Nog niet bekend, donderdag 25 augustus om 16.00 uur vindt de loting plaats.
Verkoopvoorwaarden:
De kaarten voor de groepswedstrijden worden vanaf zaterdag 27 augustus verkocht in de vorm van een passe-partout. Een passe-partout geeft toegang tot de drie thuiswedstrijden. Vanaf zaterdag 27 augustus tot en met dinsdag 30 augustus kunnen PSV Seizoen Club Card-houders de eigen plaats met korting kopen. Op woensdag 31 augustus is er géén verkoop. Op donderdag 1 september en vrijdag 2 september kunnen PSV Seizoen Club Card-houders die de eigen plaats niet hebben gekocht een andere plaats met korting kopen. Tevens kunnen deze twee dagen de leden van de Supportersvereniging PSV (Supporters Club Card-houders) die niet in het bezit zijn van een PSV Seizoen Club Card één plaats met korting kopen. Op vrijdag 2 september kunnen PSV Club Card-houders één plaats met korting kopen. Vanaf zaterdag 3 september kunnen alle (Seizoen/Supporters) Club Card-houders drie extra plaatsen kopen zonder korting. Iedereen kan dus in totaal vier passe-partouts kopen. Meer informatie over de verkoop van losse toegangskaarten per thuiswedstrijd volgt na maandag 5 september. De prijzen zijn al wel bekend, deze staan hieronder vermeld. Tevens wordt er die dag ook bekend gemaakt of er een vrije verkoop (dus zonder (PSV) (Seizoen/Supporters) Club Card) komt voor de passe-partouts.
Prijzen passe-partouts kortingstarief:
Tribune Oost en West ¤ 67,50
Vak M en U ¤ 75,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 80,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 92,50
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 112,50
Vak CD en PR ¤ 120,00
Vak C, D, P en R ¤ 140,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 150,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 24,00
Family Corner voor volwassenen ¤ 67,50
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 42,50
Rolstoelgebruiker ¤ 24,00
Rolstoelbegeleider ¤ 42,50
Prijzen passe-partouts normaal tarief:
Tribune Oost en West ¤ 90,00
Vak M en U ¤ 97,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 105,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 120,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 152,50
Vak CD en PR ¤ 162,50
Vak C, D, P en R ¤ 185,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 200,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 32,50
Family Corner voor volwassenen ¤ 90,00
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 55,00
Rolstoelgebruiker ¤ 32,50
Rolstoelbegeleider ¤ 55,00
Prijzen toegangskaarten per wedstrijd:
Tribune Oost en West ¤ 32,50
Vak M en U ¤ 35,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 37,50
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 45,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 55,00
Vak CD en PR ¤ 62,50
Vak C, D, P en R ¤ 70,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 75,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 13,50
Family Corner voor volwassenen ¤ 32,50
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 21,50
Rolstoelgebruiker ¤ 13,50
Rolstoelbegeleider ¤ 21,50
Verkooppunten voorverkoop:
Alle passe-partouts, met uitzondering van passe-partouts voor kinderen tot en met 12 jaar en volwassenen op de Family Corner, jongeren tot en met 16 jaar op de Jongerenrang, rolstoelgebruikers en rolstoelbegeleiders, zijn te koop bij de verkooppunten van TicketBox. Klik hier om te zoeken naar het dichtstbijzijnde verkooppunt. Passe-partouts voor kinderen tot en met 12 jaar en volwassenen op de Family Corner, jongeren tot en met 16 jaar op de Jongerenrang, rolstoelgebruikers en rolstoelbegeleiders zijn echter uitsluitend verkrijgbaar bij PSV Kaartverkoop, ingang 27 van het Philips Stadion. Deze passe-partouts zijn eventueel ook telefonisch te reserveren bij PSV Kaartverkoop via de PSV FANdesk, het telefoonnummer is 040 2 505 505 (kies optie 1 en vervolgens optie 6).
Laat es zienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
k vind de nieuwe clubcard die k gekregen heb trouwens echt niet mooi
Marco zal toch voet bij stuk houden momenteelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:38 schreef The_M het volgende:
lap VI tekst
Klasse MarkHoop dat San Marco het ook leest of zelfs gezien heeft, wie weet kom je een keer door de voorselectie
![]()
Uiteraard is het logisch dat je wanneer je middenvelder van Bommel niet selecteert, je verdediger Heitinga zijn plek geeft. Kijk eerder spelers als Landzaat erop aan, die op zijn positie spelenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef ASSpirine het volgende:
Marco zal toch voet bij stuk houden momenteel
Hij zal liever een Heitinge kiezen die tegen RBC al moeilijkheden had, en niet eens een basisplaats kon bemachtigen
En als die erdoor komt, zal Marco heel kritisch naar Bommel kijken, en volgens mij zo snel mogelijk een andere smoes vinden om Bommel eruit te houden
Just my two cents
Dank, valt nog niet eens tegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:56 schreef Bos81 het volgende:
Het is al bekend, zaterdag begind de verkoop
Marco heeft Heitinga ook als middenvelder geselecteerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard is het logisch dat je wanneer je middenvelder van Bommel niet selecteert, je verdediger Heitinga zijn plek geeft. Kijk eerder spelers als Landzaat erop aan, die op zijn positie spelen
Hij valt in als middenvelder (ipv bijv Lucius, maar dat terzijdequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef twi het volgende:
Onzin, hij staat gewoon bij de verdedigers.
Hij is geselecteerd als verdediger.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:09 schreef The_M het volgende:
[..]
Hij valt in als middenvelder (ipv bijv Lucius, maar dat terzijde)
k zal vanavond eens kijken of k in kan scannenquote:
Heitinga heeft een enkele keer als verdedigende middenvelder gespeeld, maar daar is volgens mij al sinds de komst van Maduro geen enkele sprake meer van.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
Geselecteerd als verdediger, maar het is toch duidelijk dat die laatste tijd allleen als middenvelder speeltDe weinige wedstrijden dat die speelt
Die wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
De weinige wedstrijden dat die speelt
Mijn voorkeur gaat uit naarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:13 schreef ErikT het volgende:
Ik wil: Real Madrid, Brugge en Thun
zie zelf ook nog eerst maar door te komenquote:
vorig jaar had Ajax een kutloting hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Dorus_ het volgende:
Dat kunnen jullie dus mooi vergeten... 'T is volgens mij wel atijd zo dat als jullie en ajaks beide in de CL zitten dat ajaks altijd makkelijker loodt of is dat niet zo?
Vorig seizoen had PSV wat meer mazzel bij de lotingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Dorus_ het volgende:
Dat kunnen jullie dus mooi vergeten... 'T is volgens mij wel atijd zo dat als jullie en ajaks beide in de CL zitten dat ajaks altijd makkelijker loodt of is dat niet zo?
vorig jaar ook dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Dorus_ het volgende:
Fenerbache word je ook niet vrolijk van met het halve philips stadion vol turken straks.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:11 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een schijtloting. Was bang dat Betis er ook nog bij zou zitten. Die schat ik hoger in dan Fenerbahce. Maar toch een zware loting. Ajax mag niet klagen. Die moet het gewoon kunnen halen. Al is Praag niet makkelijk.
En zo'n helse uitwedstrijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Fenerbache word je ook niet vrolijk van met het halve philips stadion vol turken straks.
Dat zal wel meevallen. Het lijkt me sterk dat Fenersupporters het halve stadion tot hun beschikking krijgen. Nog niet eens een vierde denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Fenerbache word je ook niet vrolijk van met het halve philips stadion vol turken straks.
dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Dorus_ het volgende:
loodt
edit: interpreteerde je opmerking verkeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ajax had vorig jaar Bayern en Juve..
Niet echt makkelijk..
Die kunnen toch ook gewoon kaarten voor de PSV-vakken kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
Dat zal wel meevallen. Het lijkt me sterk dat Fenersupporters het halve stadion tot hun beschikking krijgen. Nog niet eens een vierde denk ik.
Is niet echt het sterkste staalje gramatica. Komt omdat ik bezig ben met een stuk tekst voor schoolquote:
zolang ik er niet door omgeven ben, mij bestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef DIJK het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook gewoon kaarten voor de PSV-vakken kopen.
k denk dat er heel veel passe partouts verkocht gaan worden en dan blijven er vanzelf weinig losse kaarten over, dus t zal wel meevallenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef DIJK het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook gewoon kaarten voor de PSV-vakken kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |