abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29922109
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

Waar klaagt lee dan over?
Dat PSV niet meewerkt aan een vertrek naar Tottenham

Als je terugleest in dit topic kom je een interview met hem tegen over deze situatie.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29922568
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik weet het niet dat ding weigerde opeens dienst

Waar klaagt lee dan over?
hij heeft te weinig ooo's

dat PSV niet meewerkt dus..
pi_29922821
Hij heeft toch een beetje gelijk . Als je in Engeland kan spelen is dat stukken beter dan bij PSv.
pi_29923634
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft toch een beetje gelijk . Als je in Engeland kan spelen is dat stukken beter dan bij PSv.
Niet per se natuurlijk. Een club als Tottenham is waarschijnlijk wel een verbetering

Als ik PSV was zou ik Lee vriendelijk doch dwingend verzoeken te blijven. Hij is echt te belangrijk om te laten gaan, zeker als je Koné op links hebt
pi_29924136
Het Eindhovens Dagblad publiceerde trouwens een leuk interview met onze nieuwe aanwinst:
quote:
Arouna Koné kent geen twijfel

Twintig doelpunten moet kunnen

Dinsdag 23 augustus, De manier waarop Arouna Koné gisteren het Philips Stadion binnenstapte, was verpletterend. Geen obligate kletspraat, geen beleefdheidsbezoek om PSV te behagen, maar een man die vol zelfovertuiging een nieuw avontuur aangaat. Koné wordt een publiekslieveling.

Negen van de tien keer, nee: negenennegentig van de honderd keer is een vraag stellen aan een voetballer hetzelfde als het antwoord geven. De voetbalwereld gaat nog eens dood aan clichés. Koné zal overleven. Hij is amper 21 jaar, maar de flair en het zelfbewustzijn waarmee hij zich gisteren presenteerde, maken duidelijk dat PSV een sterke persoonlijkheid heeft binnengehaald.

Waar de directie zich op de vlakte hield over de overeenkomst die is gesloten, was Koné een toonbeeld van openheid. “Ik ben nu voor een jaar gehuurd en ik vind het fantastisch om bij de beste club van Nederland te mogen gaan spelen. We hebben een optie voor een contract van vier jaar afgesproken, maar ik wil maximaal drie jaar bij PSV blijven. Daarna zou ik graag in Engeland spelen.”

Afgelopen seizoen scoorde hij voor Roda JC vijftien keer. “Maar ik heb geen goed seizoen gedraaid. Bij PSV moet ik minimaal twintig keer kunnen scoren. Misschien wel vijfentwintig. Hou het voorlopig maar op twintig. Ik kom in een veel beter team terecht.” Dat-ie niet tevreden is over het vorige seizoen wijt Koné aan de problemen rond zijn transfer naar Ajax, dat hem afkeurde vanwege hartproblemen. De medische staf van PSV, en eerder die van Roda JC, kon gisteren in het St. Annaziekenhuis geen reden vinden om de transfer van Koné te blokkeren. “Maar het idee dat er iets mis zou kunnen zijn met je gezondheid heeft me vorig jaar opgebroken”, zegt hij. “Ik had moeite met mijn concentratie. Dankzij mijn moeder heb ik die kunnen overwinnen. Zij zei: als Ajax je niet wil, komt er vast een grotere club op je pad. Dat is gebeurd. PSV sla ik hoger aan, omdat het stabieler is.”

Zijn moeder heeft geen man meer, vader Koné overleed enkele jaren geleden. Zijn familie geeft hem kracht om elke tegenslag te overwinnen. “Mijn vader heeft drie verschillende vrouwen gehad. Samen hebben ze vijftien kinderen voortgebracht. Ik heb negen broers en vijf zussen. Op hen kan ik altijd terugvallen.”

Hij werd geboren in Anyama, vlakbij de Ivoriaanse hoofdstad Abidjan. Voetballen leerde hij bij een clubje in de tweede divisie. “Ik was zeventien jaar en ik hielp mijn club bij de promotie naar de eerste divisie, voor het eerst in de geschiedenis. Een jaar later ontdekte Lierse SK mij en kon ik voor een stage naar België. Op die manier kwam ik bij Roda JC terecht.”

In Limburg onderhoudt hij vele vriendschappen. De kans dat Koné zondag met PSV tegen zijn oude club speelt, is minimaal. Hoewel trainer Guus Hiddink nog een slag om de arm hield, was Koné vrij duidelijk. “Ik vind het heel moeilijk om enkele dagen na een transfer tegen je oude club te spelen. Als er nou een paar weken tussen zaten… Ik heb daar een goede tijd gehad.”

De kans is groot dat Koné zijn eerstvolgende wedstrijd pas op 4 september speelt. Met de nationale ploeg van Ivoorkust treedt hij dan aan tegen Kameroen. Inzet is een plaats op het WK van volgend jaar. “Als we die wedstrijd winnen, zijn we geplaatst”, zegt hij. “Dat zou voor het eerst in de geschiedenis van Ivoorkust zijn. Ik heb er vertrouwen in, ik ben in topvorm nu.”

Bij PSV krijgt hij een shirt met legendarisch nummer om de schouders: de 10. Hij ervaart het niet als een last. “Ik weet dat ik nog beter kan worden. Ik moet een betere kopper worden en hoewel ik tweebenig ben, is mijn linkerbeen sterker dan mijn rechter. Dat is ook mijn doel: via PSV bij een nog grotere club terechtkomen.” Hiddink toonde zich alvast gelukkig. Hoewel Koné dit kalenderjaar niet speelgerechtigd is in Europa is zijn komst meer dan welkom. “De Nederlandse competitie is voor PSV het belangrijkst en met Koné hebben we er een speler bij, die in ons volle stadion voor meer spektakel kan zorgen. Bovendien biedt hij ons op taktisch gebied veel mogelijkheden.” Koné kan volgens Hiddink in zijn twee favoriete spelsystemen (4-4-2 en 4-3-3) op alle posities in de aanval uit de voeten. “Hij biedt ons iets wat in het moderne voetbal onmisbaar is. Arouna verenigt handelingssnelheid, loopsnelheid en atletische kracht in zich.”

De kans dat ook Konés landgenoot Salomon Kalou naar PSV komt, is groter dan nul procent. Hiddink: “Het zou stom zijn om die deur dicht te gooien.” Koné: “Salomon is een vriend van mij, we hebben heel erg veel contact. Het zou mooi zijn als-ie naar PSV kwam.”
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:31:16 #206
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29924173
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:54 schreef Chadi het volgende:
Tja, maar als hij nog een jaar zin contract uitdient kan hij vrij naar Manchester lopen
pi_29926548
Klinkt goed allemaal met Kone.
Ik heb er superveel vertrouwen in
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:11:31 #208
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29927679
1
2
3
4
5
6
7
8
-------------------------VoH-----------------------
--------------Farfán------------Koné---------------
---------------------------------------------------
-------Cocu------------Simons---------Vayrynen-----
---Lee--------Bouma------------Alex-------Ooijer---
------------------------Gomes----------------------

Zoiets dan maar?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:20:19 #209
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29927924
Ik mis onze vriend Affeley....
maar voor de rest
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_29927997
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef Spideyman het volgende:

[ code verwijderd ]

Zoiets dan maar?
Precies zoals ik wil hebben.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:27:10 #211
81576 The_M
pi_29928150
Weet iemand trouwens hoe het met onze vriend Kezza is? Heb helemaal niks ehoord over hoe hij het doet bij Atletico, heeft hij al een beetje gescoord in de oefenwedstrijden?
pi_29928199
Er valt niks eigenlijk over hem te lezen
pi_29928634
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef The_M het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met onze vriend Kezza is? Heb helemaal niks ehoord over hoe hij het doet bij Atletico, heeft hij al een beetje gescoord in de oefenwedstrijden?
Ik heb even gekeken op de website van Atletico.
Wat ik ervan heb kunnen vinden heeft hij wel regelmatig meegedaan, maar nog niet gescoord.
pi_29928751
http://www.clubatleticode(...)oticias.asp?id=15225

in dit wedstrijdje heeft hij 2 keer gescoord, dus hij speelt wel
pi_29928941
Ik denk zelf dat hij niet al teveel speel kansen zal krijgen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 augustus 2005 @ 19:34:19 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29930442
quote:
24/8/2005 - OB: 'Huren Koné kostte veel meer dan miljoen'

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.

PSV heeft voor de huur van Arouna Koné aanzienlijk meer betaald dan een miljoen euro. Dat zegt Roda JC-directeur Frank Rutten. Hoeveel PSV dan wel heeft betaald, zegt Rutten niet. Vorige week bood PSV een miljoen euro voor het huren van Koné. Bestuurslid Nol Hendriks van Roda schoof dat bod toen terzijde als volstrekt onvoldoende. Bovendien eiste Hendriks een vervangende speler van PSV. Dat huurt Koné nu toch, zonder een speler naar Kerkrade te sturen. Daarom betaalt PSV dan ook een hogere huursom
omg volgens mij is er al een dikke huursom betaald, maar dat zal dan wel met de koopsom verrekend worden, zo wordt het risico voor roda ook lager
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29931076
Kezza wordt eventueel basisspeler, als ze 4-4-2 gaan spelen. Bij 4-5-1 niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29931179
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:34 schreef rubbereend het volgende:
omg volgens mij is er al een dikke huursom betaald
Tja dat zat er dik in, Nol is niet achterlijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 augustus 2005 @ 19:56:39 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29931218
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:55 schreef DIJK het volgende:
Tja dat zat er dik in, Nol is niet achterlijk.
idd, gehaaide zakenman, dat mag ik wel
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29931344
quote:

[..]

maar dat zal dan wel met de koopsom verrekend worden
Dat is nog maar de vraag, of is dat al bevestigd?
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 augustus 2005 @ 20:01:56 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29931395
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag, of is dat al bevestigd?
daar ga ik voor het gemak vanuit, aangezien de transfersom gelimiteerd is in zn contract en het anders veel goedkoper was geweest om hem meteen te kopen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29931512
quote:

[..]

omg volgens mij is er al een dikke huursom betaald, maar dat zal dan wel met de koopsom verrekend worden, zo wordt het risico voor roda ook lager
denk zelf 1.5 miljoen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 augustus 2005 @ 20:07:03 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29931574
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

denk zelf 1.5 miljoen
denk wel iets meer, denk meer richting t dubbele
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29931661
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

denk wel iets meer, denk meer richting t dubbele
2 a 1.5 vind ik al veel ( de richting waar ik in dacht )

Maar hij is het hopelijk waard !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 augustus 2005 @ 20:11:40 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29931724
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

2 a 1.5 vind ik al veel ( de richting waar ik in dacht )

Maar hij is het hopelijk waard !
nou ja als 1 miljoen niet genoeg is en ze vragen er een speler bij zullen ze niet ineens bij alleen 1,5 miljoen ja roepen. en ik zie het meer als een aanbetaling voor de definitieve transfer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29931857
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nou ja als 1 miljoen niet genoeg is en ze vragen er een speler bij zullen ze niet ineens bij alleen 1,5 miljoen ja roepen. en ik zie het meer als een aanbetaling voor de definitieve transfer
het is te hopen dat laatste
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 augustus 2005 @ 20:20:15 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29932035
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

het is te hopen dat laatste
andere optie was geweest hem meteen te kopen en meteen de volle mep te betalen dan betaal je je blauw als hij flopt (wat hij niet gaat doen) en nu mocht hij flokken heb je een veel lagere afschrijving
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29933706
1miljoen of meer we hebben koné, er zit vast een achterliggende gedachte in voor een eventuele koop
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 augustus 2005 @ 23:24:47 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29939878
dit zou ik een mooie loting vinden voor morgen:
verlanglijstje:
Liverpool
PSV
Anderlecht
FC Thun
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29941062
Daar zou ik voor tekenen! Maar ik zou het ook niet erg vinden als er wat meer aansprekende clubs tussenzitten hoor. Natuurlijk wil je graag door, maar een PSV - Real Madrid ofzo staat ook leuk

Zolang we maar niet met AC Milan in de poule komen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_29941475
Idd, als ik dan toch de Passe-partout ga halen dan wil ik leuke clubs zien spelen
EN toch doorgaan, mss veel gevraagd?

enne Anderlecht, leuke herrineringen...
pi_29941753
Ik heb liever dat PSV bij Thun, Brugge en Manchester United in de poule komt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 00:20:32 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29942112
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Daar zou ik voor tekenen! Maar ik zou het ook niet erg vinden als er wat meer aansprekende clubs tussenzitten hoor. Natuurlijk wil je graag door, maar een PSV - Real Madrid ofzo staat ook leuk

Zolang we maar niet met AC Milan in de poule komen
Liverpool niet aansprekend?
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:03 schreef ASSpirine het volgende:
Idd, als ik dan toch de Passe-partout ga halen dan wil ik leuke clubs zien spelen
EN toch doorgaan, mss veel gevraagd?

enne Anderlecht, leuke herrineringen...
die passepartout haal k sowieso en Anderlecht... kunnen we mooi dat van destijds ff rechtzetten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29942370
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

die passepartout haal k sowieso en Anderlecht... kunnen we mooi dat van destijds ff rechtzetten
'
Ik zie PSV liever niet tegen Gerrard, Xabi Alonso, Hypia, Carragher, Cissé, Morientes, Zenden, Riise en Louis Garcia spelen hoor. Liverpool acht ik beter dan bijvoorbeeld Manchester United.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 00:28:40 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29942408
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

'
Ik zie PSV liever niet tegen Gerrard, Xabi Alonso, Hypia, Carragher, Cissé, Morientes, Zenden, Riise en Louis Garcia spelen hoor. Liverpool acht ik beter dan bijvoorbeeld Manchester United.
k heb geen zin om tegen Park en van Nistelrooy te spelen
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:32:38 #236
11102 knep
Mountainfreak
pi_29942549
Hoop iig op Brugge, leuk reisje, leuke stad, lekker dichtbij .
pi_29942573
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k heb geen zin om tegen Park en van Nistelrooy te spelen
Ook maar geen AC Milan, Chelsea, Liverpool, Barcelona en Real Madrid in de CL tegen komen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 00:35:58 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29942674
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ook maar geen AC Milan, Chelsea, Liverpool, Barcelona en Real Madrid in de CL tegen komen?
jawel, Liverpool ff laten zien dat we de CL finale wel hadden kunnen winnen!

ga jij nog naar één van de CL wedstrijden Cult?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29942722
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Context was misschien wat fout Maar ik bedoelde de derde en de vierde pot uiteraard, daar moet vast wel iets aansprekenders tussenzitten

Liverpool is zeker een mooie club en volgens mij liggen Engelse clubs ons wel redelijk (muv Arsenal misschien dan )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 00:39:36 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29942814
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:37 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Context was misschien wat fout Maar ik bedoelde de derde en de vierde pot uiteraard, daar moet vast wel iets aansprekenders tussenzitten

Liverpool is zeker een mooie club en volgens mij liggen Engelse clubs ons wel redelijk (muv Arsenal misschien dan )
k heb liever een klein rot clubje waarvan de kans groter is dat je wint dan Schalke ofzo
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29943204
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

jawel, Liverpool ff laten zien dat we de CL finale wel hadden kunnen winnen!

ga jij nog naar één van de CL wedstrijden Cult?
Maar Zenden speelt bij Liverpool: Mijn punt is dat bij bijna elke topclub wel een ex-PSV'er speelt, dus of je nou Park en Ruud treft, of Stam en Vogel, dat maakt niet zoveel uit. Maar het is idd leuk om te laten zien dat we die finale hadden kunnen winnen

Ik wil wel graag naar een CL-wedstrijd, maar ik moet even kijken of er animo is onder mijn vrienden om naar Eindhoven te gaan. Ik heb zo'n voorgevoel dat ik menig CL-wedstrijd in de kroeg ga bekijken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 00:51:22 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29943275
k vind de nieuwe clubcard die k gekregen heb trouwens echt niet mooi
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29946022
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar Zenden speelt bij Liverpool: Mijn punt is dat bij bijna elke topclub wel een ex-PSV'er speelt, dus of je nou Park en Ruud treft, of Stam en Vogel, dat maakt niet zoveel uit.
En Barcelona natuurlijk, met Van Bommel, al hoop ik niet dat een Nederlandse ploeg Barcelona loot, want die zijn vreselijk sterk in de Champions League.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_29946030
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

En Barcelona natuurlijk, met Van Bommel, al hoop ik niet dat een Nederlandse ploeg Barcelona loot, want die zijn vreselijk sterk in de Champions League.
Dat zei ik dus al.
pi_29947442
Chelsea kunnen we niet loten

Ik ben ook voor het rijtje van eend. Liverpool speelt totnogtoe niet denderend. Mede door het ontbreken van Gerrard natuurlijk. Ik schat Manchester hoger in dan Liverpool. Aansprekende namen, mogen dan wel leuk zijn. Maar het behalen van die tweede ronde vind ik belangrijker. Dan maar aansprekende namen in de play-offs.
We sure are cute for two ugly people.
pi_29947994
Is er al iets bekend over de prijzen van een passe partout en de losse kaartjes? Zal wel weer duurder zijn dan vorig jaar neem ik aan. Of gaan ze de prijzen laten afhangen van de clubs die er geloot worden?
pi_29949581
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:34 schreef DIJK het volgende:
Is er al iets bekend over de prijzen van een passe partout en de losse kaartjes? Zal wel weer duurder zijn dan vorig jaar neem ik aan. Of gaan ze de prijzen laten afhangen van de clubs die er geloot worden?
Het is al bekend, zaterdag begind de verkoop
quote:
Informatie groepsthuiswedstrijden UEFA Champions League Competitie:
UEFA Champions League, groepswedstrijden

Data, aanvangstijden en tegenstanders:
Nog niet bekend, donderdag 25 augustus om 16.00 uur vindt de loting plaats.

Verkoopvoorwaarden:
De kaarten voor de groepswedstrijden worden vanaf zaterdag 27 augustus verkocht in de vorm van een passe-partout. Een passe-partout geeft toegang tot de drie thuiswedstrijden. Vanaf zaterdag 27 augustus tot en met dinsdag 30 augustus kunnen PSV Seizoen Club Card-houders de eigen plaats met korting kopen. Op woensdag 31 augustus is er géén verkoop. Op donderdag 1 september en vrijdag 2 september kunnen PSV Seizoen Club Card-houders die de eigen plaats niet hebben gekocht een andere plaats met korting kopen. Tevens kunnen deze twee dagen de leden van de Supportersvereniging PSV (Supporters Club Card-houders) die niet in het bezit zijn van een PSV Seizoen Club Card één plaats met korting kopen. Op vrijdag 2 september kunnen PSV Club Card-houders één plaats met korting kopen. Vanaf zaterdag 3 september kunnen alle (Seizoen/Supporters) Club Card-houders drie extra plaatsen kopen zonder korting. Iedereen kan dus in totaal vier passe-partouts kopen. Meer informatie over de verkoop van losse toegangskaarten per thuiswedstrijd volgt na maandag 5 september. De prijzen zijn al wel bekend, deze staan hieronder vermeld. Tevens wordt er die dag ook bekend gemaakt of er een vrije verkoop (dus zonder (PSV) (Seizoen/Supporters) Club Card) komt voor de passe-partouts.

Prijzen passe-partouts kortingstarief:
Tribune Oost en West ¤ 67,50
Vak M en U ¤ 75,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 80,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 92,50
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 112,50
Vak CD en PR ¤ 120,00
Vak C, D, P en R ¤ 140,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 150,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 24,00
Family Corner voor volwassenen ¤ 67,50
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 42,50
Rolstoelgebruiker ¤ 24,00
Rolstoelbegeleider ¤ 42,50

Prijzen passe-partouts normaal tarief:
Tribune Oost en West ¤ 90,00
Vak M en U ¤ 97,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 105,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 120,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 152,50
Vak CD en PR ¤ 162,50
Vak C, D, P en R ¤ 185,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 200,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 32,50
Family Corner voor volwassenen ¤ 90,00
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 55,00
Rolstoelgebruiker ¤ 32,50
Rolstoelbegeleider ¤ 55,00

Prijzen toegangskaarten per wedstrijd:
Tribune Oost en West ¤ 32,50
Vak M en U ¤ 35,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 37,50
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 45,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 55,00
Vak CD en PR ¤ 62,50
Vak C, D, P en R ¤ 70,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 75,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 13,50
Family Corner voor volwassenen ¤ 32,50
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 21,50
Rolstoelgebruiker ¤ 13,50
Rolstoelbegeleider ¤ 21,50

Verkooppunten voorverkoop:
Alle passe-partouts, met uitzondering van passe-partouts voor kinderen tot en met 12 jaar en volwassenen op de Family Corner, jongeren tot en met 16 jaar op de Jongerenrang, rolstoelgebruikers en rolstoelbegeleiders, zijn te koop bij de verkooppunten van TicketBox. Klik hier om te zoeken naar het dichtstbijzijnde verkooppunt. Passe-partouts voor kinderen tot en met 12 jaar en volwassenen op de Family Corner, jongeren tot en met 16 jaar op de Jongerenrang, rolstoelgebruikers en rolstoelbegeleiders zijn echter uitsluitend verkrijgbaar bij PSV Kaartverkoop, ingang 27 van het Philips Stadion. Deze passe-partouts zijn eventueel ook telefonisch te reserveren bij PSV Kaartverkoop via de PSV FANdesk, het telefoonnummer is 040 2 505 505 (kies optie 1 en vervolgens optie 6).
Bron PSV.nl
pi_29950567
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
k vind de nieuwe clubcard die k gekregen heb trouwens echt niet mooi
Laat es zien
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:38:43 #249
81576 The_M
pi_29950633
Messi en Van Bommel blinken uit bij 'debuut'

25/8/2005 10:18

Voor een volgepakt Camp Nou maakten Mark van Bommel en Lionel Messi hun thuisdebuut als basisspeler. Zowel de Nederlander als de Argentijn maakte indruk, ook al verloor Barcelona van Juventus.
In de wedstrijd om de Trofeo Joan Gamper bleek Juve net iets beter in het benutten van strafschoppen dan Barça, nadat beide clubs na negentig minuten op een 2-2 gelijkspel waren steken. Waar Samuel Eto'o en Rafael Márquez misten namens de thuisclub, scoorden de Italianen uit elke poging.

Het verlies van Barcelona in de laatste oefenwedstrijd voordat de Spaanse kampioen komend weekeinde in de Primera División aftrapt tegen Alavés, was van inferieur belang. De 92.000 toeschouwers genoten van een fraaie wedstrijd, waarin twee debutanten een hoofdrol opeisten: Van Bommel en Messi.

De kleine Argentijn gold als grootste uitblinker. Leo was nauwelijks af te stoppen en zorgde voor hét hoogtepunt door met een prachtige pass Andres Iniesta vrij voor Christian Abbiati te zetten: 1-1.

Van Bommel startte nerveus, liep snel tegen een gele kaart aan, maar knokte zich in de wedstrijd. Met de minuut speelde hij beter en vooral na rust liet hij zich gelden in het vertrouwd soepele aanvalsspel van Barcelona. Van afstand had hij nog bijna succes ook, ware het dat Abbiati zijn inzet uit de kruising tikte.

Dat lukte de Italiaanse doelman niet bij Giovanni van Bronckhorst, die vanaf dertig meter voor de 2-1 zorgde. De goal van Gio was niet genoeg voor de zege, omdat David Trezeguet vanaf de strafschopstip voor een late gelijkmaker tekende.

vi.nl

Klasse Mark Hoop dat San Marco het ook leest of zelfs gezien heeft, wie weet kom je een keer door de voorselectie
pi_29950845
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:38 schreef The_M het volgende:

lap VI tekst

Klasse Mark Hoop dat San Marco het ook leest of zelfs gezien heeft, wie weet kom je een keer door de voorselectie
Marco zal toch voet bij stuk houden momenteel
Hij zal liever een Heitinge kiezen die tegen RBC al moeilijkheden had, en niet eens een basisplaats kon bemachtigen

En als die erdoor komt, zal Marco heel kritisch naar Bommel kijken, en volgens mij zo snel mogelijk een andere smoes vinden om Bommel eruit te houden

Just my two cents
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:57:54 #251
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29951210
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef ASSpirine het volgende:
Marco zal toch voet bij stuk houden momenteel
Hij zal liever een Heitinge kiezen die tegen RBC al moeilijkheden had, en niet eens een basisplaats kon bemachtigen

En als die erdoor komt, zal Marco heel kritisch naar Bommel kijken, en volgens mij zo snel mogelijk een andere smoes vinden om Bommel eruit te houden

Just my two cents
Uiteraard is het logisch dat je wanneer je middenvelder van Bommel niet selecteert, je verdediger Heitinga zijn plek geeft. Kijk eerder spelers als Landzaat erop aan, die op zijn positie spelen
pi_29951245
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:56 schreef Bos81 het volgende:
Het is al bekend, zaterdag begind de verkoop
Dank, valt nog niet eens tegen.

Vanmiddag maar ff naar de loting kijken dan
pi_29951306
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:57 schreef twi het volgende:

[..]

Uiteraard is het logisch dat je wanneer je middenvelder van Bommel niet selecteert, je verdediger Heitinga zijn plek geeft. Kijk eerder spelers als Landzaat erop aan, die op zijn positie spelen
Marco heeft Heitinga ook als middenvelder geselecteerd.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:05:57 #254
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29951430
Onzin, hij staat gewoon bij de verdedigers.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:09:28 #255
81576 The_M
pi_29951542
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef twi het volgende:
Onzin, hij staat gewoon bij de verdedigers.
Hij valt in als middenvelder (ipv bijv Lucius, maar dat terzijde )
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:13:22 #256
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_29951667
Ik wil: Real Madrid, Brugge en Thun
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_29951699
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:09 schreef The_M het volgende:

[..]

Hij valt in als middenvelder (ipv bijv Lucius, maar dat terzijde )
Hij is geselecteerd als verdediger.
Het is dus niet zo dat hij de plek van von Bommel inpikt. Daar gaat het nu om.
-
pi_29952600
Geselecteerd als verdediger, maar het is toch duidelijk dat die laatste tijd allleen als middenvelder speelt De weinige wedstrijden dat die speelt

Of is Marco al zo wanhopig om spelers te selecteren die niet op die positie horen om Bommel er toch uit te houden?
OK, van mij mag die andere middenvelders selecteren, zolang die gelijkwaardig of beter zijn dan Bommel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 12:53:22 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29952780
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:36 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Laat es zien
k zal vanavond eens kijken of k in kan scannen
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:01:12 #260
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29953065
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
Geselecteerd als verdediger, maar het is toch duidelijk dat die laatste tijd allleen als middenvelder speelt De weinige wedstrijden dat die speelt
Heitinga heeft een enkele keer als verdedigende middenvelder gespeeld, maar daar is volgens mij al sinds de komst van Maduro geen enkele sprake meer van.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:08:24 #261
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29953315
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
De weinige wedstrijden dat die speelt
Die wat?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29953462
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:08 schreef Zapper het volgende:

[..]

Die wat?

Sjonnie?
pi_29959453
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:13 schreef ErikT het volgende:
Ik wil: Real Madrid, Brugge en Thun
Mijn voorkeur gaat uit naar

Bayern Munchen, Lille en Rapid Wien.

Maar eigenlijk maakt het me niet veel uit. Als we maar Europees overwinteren.
pi_29959879
zo moment van spanning breekt zo aan

tegenstander maakt me niet uit, van iedereen is te winnen
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:06:01 #265
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_29962313
Wat een zaad loting
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
pi_29962314
tering wat hebben jullie een kutgroep
pi_29962326
Balen PSV HF in de UEFA cup
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29962331
wat een kutloting
pi_29962334
AC Milan
PSV
Schalke 04
Fenerbache
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_29962341
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:07:51 #271
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_29962384
Conclusie: kutloting
pi_29962385
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef Jajong het volgende:
Balen PSV HF in de UEFA cup
zie zelf ook nog eerst maar door te komen

maarja, je zult het weer zien dat PSV op het laatste moment met 10 punten eruit wordt gekegeld terwijl Ajax als 2e met 6 punten doorgaat
pi_29962406
Gaat heel erg lastig worden, maar zeker niet kansloos
pi_29962411
Poeh, dat is een behoorlijk zware loting
pi_29962416
Dat kunnen jullie dus mooi vergeten... 'T is volgens mij wel atijd zo dat als jullie en ajaks beide in de CL zitten dat ajaks altijd makkelijker loot of is dat niet zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dorus_ op 25-08-2005 17:23:46 ]
Even geen signature.
pi_29962417
maar wat een kutloting zeg
pi_29962465
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef Dorus_ het volgende:
Dat kunnen jullie dus mooi vergeten... 'T is volgens mij wel atijd zo dat als jullie en ajaks beide in de CL zitten dat ajaks altijd makkelijker loodt of is dat niet zo?
vorig jaar had Ajax een kutloting hoor
pi_29962476
quote:
Dat kunnen jullie dus mooi vergeten... 'T is volgens mij wel atijd zo dat als jullie en ajaks beide in de CL zitten dat ajaks altijd makkelijker loodt of is dat niet zo?
Vorig seizoen had PSV wat meer mazzel bij de loting
pi_29962478
quote:
vorig jaar ook dan?

Zware loting dus, maar kansen zijn er zeker
pi_29962544
Wat een schijtloting. Was bang dat Betis er ook nog bij zou zitten. Die schat ik hoger in dan Fenerbahce. Maar toch een zware loting. Ajax mag niet klagen. Die moet het gewoon kunnen halen. Al is Praag niet makkelijk.
pi_29962553
. GVD. Met Schalke de lastigste uit pot 3 en met Fener ook nog een lastige uit pot 4. Mooi klaar mee. Maar ach we zien wel.
pi_29962628
Inderdaad een kutloting.
pi_29962759
Gelsenkirchen is wel relatief dichtbij natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 17:17:03 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29962782
wat een godsallejezussekutloting

voordeel Schalke is als uitwedstrijd vanuit hier heel goed te doen
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:18:13 #285
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29962829
Wij kunnen ook van Schalke winnen, jullie dus ook.
A.M.A.B
pi_29962836
Heel zwaar en moeilijk
Maar leuke affiches dat wel

denk dat ik de passe-partout ga halen deze keer

Wil ze allemaal zien spelen
en ik zal weer voor BB gaan

Eventjes in mijn bankrekening gaan graven en en ik ben er klaar voor
pi_29962843
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:11 schreef Neoktheone het volgende:
Wat een schijtloting. Was bang dat Betis er ook nog bij zou zitten. Die schat ik hoger in dan Fenerbahce. Maar toch een zware loting. Ajax mag niet klagen. Die moet het gewoon kunnen halen. Al is Praag niet makkelijk.
Fenerbache word je ook niet vrolijk van met het halve philips stadion vol turken straks.
pi_29962892
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef devv05 het volgende:

[..]

Fenerbache word je ook niet vrolijk van met het halve philips stadion vol turken straks.
En zo'n helse uitwedstrijd.

Maar dat heeft Ajax met Praag ook.
pi_29962923
quote:

[..]

Dat zal wel meevallen. Het lijkt me sterk dat Fenersupporters het halve stadion tot hun beschikking krijgen. Nog niet eens een vierde denk ik.
pi_29962927
Kansen PSV: Thuis proberen alles te winnen gelijke spelen bij Schalke en Milan zouden erg meegenomen zijn. Bij Fenerbache moet PSV kunnen winnen.

Schalke uit is wel interessant voor mij, nog géén uurtje met de auto
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 17:21:09 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29962943
voordeel is dat iedereen van iedereen punten kan winnen dus dat je ineens met 7 punten door bent.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29962958
quote:

[..]

dacht ik ook al aan
zal wel veel ambiance zijn, hopen dat het er rustig aan toe gaat
pi_29962964
quote:
loodt
.

Ajax had vorig jaar Bayern en Juve..
Niet echt makkelijk..
-
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:22:09 #294
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29962979
Jullie zijn toch dé BESTE!!
A.M.A.B
pi_29963042
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.

Ajax had vorig jaar Bayern en Juve..
Niet echt makkelijk..
edit: interpreteerde je opmerking verkeerd.
pi_29963044
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
Dat zal wel meevallen. Het lijkt me sterk dat Fenersupporters het halve stadion tot hun beschikking krijgen. Nog niet eens een vierde denk ik.
Die kunnen toch ook gewoon kaarten voor de PSV-vakken kopen.
pi_29963070
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Is niet echt het sterkste staalje gramatica. Komt omdat ik bezig ben met een stuk tekst voor school
Even geen signature.
pi_29963111
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef DIJK het volgende:

[..]

zolang ik er niet door omgeven ben, mij best
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 augustus 2005 @ 17:28:58 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29963210
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:24 schreef DIJK het volgende:

[..]

k denk dat er heel veel passe partouts verkocht gaan worden en dan blijven er vanzelf weinig losse kaarten over, dus t zal wel meevallen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29963263
Nieuwe topic
TT suggestie, Leevensloos?

of iets over de CL?

Rubber, fix het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')