het is te hopen dat laatstequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ja als 1 miljoen niet genoeg is en ze vragen er een speler bij zullen ze niet ineens bij alleen 1,5 miljoen ja roepen. en ik zie het meer als een aanbetaling voor de definitieve transfer
andere optie was geweest hem meteen te kopen en meteen de volle mep te betalen dan betaal je je blauw als hij flopt (wat hij niet gaat doen) en nu mocht hij flokken heb je een veel lagere afschrijvingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het is te hopen dat laatste
Liverpool niet aansprekend?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Daar zou ik voor tekenen! Maar ik zou het ook niet erg vinden als er wat meer aansprekende clubs tussenzitten hoor. Natuurlijk wil je graag door, maar een PSV - Real Madrid ofzo staat ook leuk
Zolang we maar niet met AC Milan in de poule komen![]()
die passepartout haal k sowieso en Anderlecht... kunnen we mooi dat van destijds ff rechtzettenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:03 schreef ASSpirine het volgende:
Idd, als ik dan toch de Passe-partout ga halen dan wil ik leuke clubs zien spelen
EN toch doorgaan, mss veel gevraagd?
enne Anderlecht, leuke herrineringen...
'quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Liverpool niet aansprekend?
[..]
die passepartout haal k sowieso en Anderlecht... kunnen we mooi dat van destijds ff rechtzetten
k heb geen zin om tegen Park en van Nistelrooy te spelenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
'
Ik zie PSV liever niet tegen Gerrard, Xabi Alonso, Hypia, Carragher, Cissé, Morientes, Zenden, Riise en Louis Garcia spelen hoor. Liverpool acht ik beter dan bijvoorbeeld Manchester United.
Ook maar geen AC Milan, Chelsea, Liverpool, Barcelona en Real Madrid in de CL tegen komen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb geen zin om tegen Park en van Nistelrooy te spelen
jawel, Liverpoolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ook maar geen AC Milan, Chelsea, Liverpool, Barcelona en Real Madrid in de CL tegen komen?
Context was misschien wat foutquote:
k heb liever een klein rot clubje waarvan de kans groter is dat je wint dan Schalke ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:37 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Context was misschien wat foutMaar ik bedoelde de derde en de vierde pot uiteraard, daar moet vast wel iets aansprekenders tussenzitten
Liverpool is zeker een mooie club en volgens mij liggen Engelse clubs ons wel redelijk(muv Arsenal misschien dan
![]()
)
Maar Zenden speelt bij Liverpool: Mijn punt is dat bij bijna elke topclub wel een ex-PSV'er speelt, dus of je nou Park en Ruud treft, of Stam en Vogel, dat maakt niet zoveel uit. Maar het is idd leuk om te laten zien dat we die finale hadden kunnen winnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel, Liverpoolff laten zien dat we de CL finale wel hadden kunnen winnen!
ga jij nog naar één van de CL wedstrijden Cult?
En Barcelona natuurlijk, met Van Bommel, al hoop ik niet dat een Nederlandse ploeg Barcelona loot, want die zijn vreselijk sterk in de Champions League.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar Zenden speelt bij Liverpool: Mijn punt is dat bij bijna elke topclub wel een ex-PSV'er speelt, dus of je nou Park en Ruud treft, of Stam en Vogel, dat maakt niet zoveel uit.
Dat zei ik dus al.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En Barcelona natuurlijk, met Van Bommel, al hoop ik niet dat een Nederlandse ploeg Barcelona loot, want die zijn vreselijk sterk in de Champions League.
Het is al bekend, zaterdag begind de verkoopquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:34 schreef DIJK het volgende:
Is er al iets bekend over de prijzen van een passe partout en de losse kaartjes? Zal wel weer duurder zijn dan vorig jaar neem ik aan. Of gaan ze de prijzen laten afhangen van de clubs die er geloot worden?
Bron PSV.nlquote:Informatie groepsthuiswedstrijden UEFA Champions League Competitie:
UEFA Champions League, groepswedstrijden
Data, aanvangstijden en tegenstanders:
Nog niet bekend, donderdag 25 augustus om 16.00 uur vindt de loting plaats.
Verkoopvoorwaarden:
De kaarten voor de groepswedstrijden worden vanaf zaterdag 27 augustus verkocht in de vorm van een passe-partout. Een passe-partout geeft toegang tot de drie thuiswedstrijden. Vanaf zaterdag 27 augustus tot en met dinsdag 30 augustus kunnen PSV Seizoen Club Card-houders de eigen plaats met korting kopen. Op woensdag 31 augustus is er géén verkoop. Op donderdag 1 september en vrijdag 2 september kunnen PSV Seizoen Club Card-houders die de eigen plaats niet hebben gekocht een andere plaats met korting kopen. Tevens kunnen deze twee dagen de leden van de Supportersvereniging PSV (Supporters Club Card-houders) die niet in het bezit zijn van een PSV Seizoen Club Card één plaats met korting kopen. Op vrijdag 2 september kunnen PSV Club Card-houders één plaats met korting kopen. Vanaf zaterdag 3 september kunnen alle (Seizoen/Supporters) Club Card-houders drie extra plaatsen kopen zonder korting. Iedereen kan dus in totaal vier passe-partouts kopen. Meer informatie over de verkoop van losse toegangskaarten per thuiswedstrijd volgt na maandag 5 september. De prijzen zijn al wel bekend, deze staan hieronder vermeld. Tevens wordt er die dag ook bekend gemaakt of er een vrije verkoop (dus zonder (PSV) (Seizoen/Supporters) Club Card) komt voor de passe-partouts.
Prijzen passe-partouts kortingstarief:
Tribune Oost en West ¤ 67,50
Vak M en U ¤ 75,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 80,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 92,50
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 112,50
Vak CD en PR ¤ 120,00
Vak C, D, P en R ¤ 140,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 150,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 24,00
Family Corner voor volwassenen ¤ 67,50
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 42,50
Rolstoelgebruiker ¤ 24,00
Rolstoelbegeleider ¤ 42,50
Prijzen passe-partouts normaal tarief:
Tribune Oost en West ¤ 90,00
Vak M en U ¤ 97,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 105,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 120,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 152,50
Vak CD en PR ¤ 162,50
Vak C, D, P en R ¤ 185,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 200,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 32,50
Family Corner voor volwassenen ¤ 90,00
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 55,00
Rolstoelgebruiker ¤ 32,50
Rolstoelbegeleider ¤ 55,00
Prijzen toegangskaarten per wedstrijd:
Tribune Oost en West ¤ 32,50
Vak M en U ¤ 35,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 37,50
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 45,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 55,00
Vak CD en PR ¤ 62,50
Vak C, D, P en R ¤ 70,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 75,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 13,50
Family Corner voor volwassenen ¤ 32,50
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 21,50
Rolstoelgebruiker ¤ 13,50
Rolstoelbegeleider ¤ 21,50
Verkooppunten voorverkoop:
Alle passe-partouts, met uitzondering van passe-partouts voor kinderen tot en met 12 jaar en volwassenen op de Family Corner, jongeren tot en met 16 jaar op de Jongerenrang, rolstoelgebruikers en rolstoelbegeleiders, zijn te koop bij de verkooppunten van TicketBox. Klik hier om te zoeken naar het dichtstbijzijnde verkooppunt. Passe-partouts voor kinderen tot en met 12 jaar en volwassenen op de Family Corner, jongeren tot en met 16 jaar op de Jongerenrang, rolstoelgebruikers en rolstoelbegeleiders zijn echter uitsluitend verkrijgbaar bij PSV Kaartverkoop, ingang 27 van het Philips Stadion. Deze passe-partouts zijn eventueel ook telefonisch te reserveren bij PSV Kaartverkoop via de PSV FANdesk, het telefoonnummer is 040 2 505 505 (kies optie 1 en vervolgens optie 6).
Laat es zienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
k vind de nieuwe clubcard die k gekregen heb trouwens echt niet mooi
Marco zal toch voet bij stuk houden momenteelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:38 schreef The_M het volgende:
lap VI tekst
Klasse MarkHoop dat San Marco het ook leest of zelfs gezien heeft, wie weet kom je een keer door de voorselectie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |