Uiteraard is het logisch dat je wanneer je middenvelder van Bommel niet selecteert, je verdediger Heitinga zijn plek geeft. Kijk eerder spelers als Landzaat erop aan, die op zijn positie spelenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef ASSpirine het volgende:
Marco zal toch voet bij stuk houden momenteel
Hij zal liever een Heitinge kiezen die tegen RBC al moeilijkheden had, en niet eens een basisplaats kon bemachtigen
En als die erdoor komt, zal Marco heel kritisch naar Bommel kijken, en volgens mij zo snel mogelijk een andere smoes vinden om Bommel eruit te houden
Just my two cents
Dank, valt nog niet eens tegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:56 schreef Bos81 het volgende:
Het is al bekend, zaterdag begind de verkoop
Marco heeft Heitinga ook als middenvelder geselecteerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard is het logisch dat je wanneer je middenvelder van Bommel niet selecteert, je verdediger Heitinga zijn plek geeft. Kijk eerder spelers als Landzaat erop aan, die op zijn positie spelen
Hij valt in als middenvelder (ipv bijv Lucius, maar dat terzijdequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:05 schreef twi het volgende:
Onzin, hij staat gewoon bij de verdedigers.
Hij is geselecteerd als verdediger.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:09 schreef The_M het volgende:
[..]
Hij valt in als middenvelder (ipv bijv Lucius, maar dat terzijde)
k zal vanavond eens kijken of k in kan scannenquote:
Heitinga heeft een enkele keer als verdedigende middenvelder gespeeld, maar daar is volgens mij al sinds de komst van Maduro geen enkele sprake meer van.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
Geselecteerd als verdediger, maar het is toch duidelijk dat die laatste tijd allleen als middenvelder speeltDe weinige wedstrijden dat die speelt
Die wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:48 schreef ASSpirine het volgende:
De weinige wedstrijden dat die speelt
Mijn voorkeur gaat uit naarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:13 schreef ErikT het volgende:
Ik wil: Real Madrid, Brugge en Thun
zie zelf ook nog eerst maar door te komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |