Positivisme is in jouw ogen verboden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Succes hebben in de CL heeft zo z'n nadelen.....
Het was een reactie op Knep, maar goed..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Positivisme is in jouw ogen verboden?
In dat geval ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was een reactie op Knep, maar goed..
Niet zo snappen CHquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Positivisme is in jouw ogen verboden?
Ja zou mooi staan, Coco, Cocu, Cocaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet het niet zijn: "ver weg van de titel"
Is Coco trouwens niet iets voor psv?
Daar ben ik absoluut geen voorstander van. Kom op zeg, wel met de neus vooraan staan en juichen als PSV van Lyon wint en nu doen alsof PSV volledig kansloos is in alles. Ik heb alle vertrouwen in de staf van PSV dat het goed komt en ga niet zielig roepen dat alles zo kut is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:29 schreef ASSpirine het volgende:
Als Cultheld akkoord ga wil ik graag aan Golfer vragen voor een TT-aanpassing
Naar Leevensloos...
tging over Lee dat weg gaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar ben ik absoluut geen voorstander van. Kom op zeg, wel met de neus vooraan staan en juichen als PSV van Lyon wint en nu doen alsof PSV volledig kansloos is in alles. Ik heb alle vertrouwen in de staf van PSV dat het goed komt en ga niet zielig roepen dat alles zo kut is.Forza PSV
Cocu heeft een vrouw en kinderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 04:03 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg uno questione: nou zat ik laatst Beach voetbal ofzo op dat Talpa te koekeloeren en toen zag ik Cocu met zn vriend, athans dat zei de commentator. Nou heb k niks tegen homo's maar weten/denken jullie of dat is? ik had t eerlijk gezegd nie verwacht.
dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |