abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29873684

Vorige deel: Het Officiële PSV-topic #117 - Passen en Meten

Hier verder en hopelijk in de loop van de week mét Koné!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29873740
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:16:37 #3
11102 knep
Mountainfreak
pi_29873757
HHP:

Lee
pi_29873947
Succes hebben in de CL heeft zo z'n nadelen.....
-
pi_29874002
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Positivisme is in jouw ogen verboden?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29874133
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het was een reactie op Knep, maar goed..
-
pi_29874176
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het was een reactie op Knep, maar goed..
In dat geval ben ik het met je eens.
pi_29874195
Als Cultheld akkoord ga wil ik graag aan Golfer vragen voor een TT-aanpassing
Naar Leevensloos...
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:29:27 #9
11102 knep
Mountainfreak
pi_29874198
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niet zo snappen CH
pi_29874270
Moet het niet zijn: "ver weg van de titel"

Is Coco trouwens niet iets voor psv?
Houd van een lijntje.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:33:05 #11
11102 knep
Mountainfreak
pi_29874303
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet het niet zijn: "ver weg van de titel"

Is Coco trouwens niet iets voor psv?
Ja zou mooi staan, Coco, Cocu, Coca
pi_29874333
en Cocy niet te vergeten
Houd van een lijntje.
pi_29874365
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:29 schreef ASSpirine het volgende:
Als Cultheld akkoord ga wil ik graag aan Golfer vragen voor een TT-aanpassing
Naar Leevensloos...
Daar ben ik absoluut geen voorstander van. Kom op zeg, wel met de neus vooraan staan en juichen als PSV van Lyon wint en nu doen alsof PSV volledig kansloos is in alles. Ik heb alle vertrouwen in de staf van PSV dat het goed komt en ga niet zielig roepen dat alles zo kut is.

Forza PSV
pi_29874472
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar ben ik absoluut geen voorstander van. Kom op zeg, wel met de neus vooraan staan en juichen als PSV van Lyon wint en nu doen alsof PSV volledig kansloos is in alles. Ik heb alle vertrouwen in de staf van PSV dat het goed komt en ga niet zielig roepen dat alles zo kut is.

Forza PSV
tging over Lee dat weg gaat
je weet wel LEEvensloos, als in zonder Lee
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:42:05 #15
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29874560
Blehh, das wel een heel laag bedrag voor Lee zeg
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29874655
Mjah, op PSV site staat nog niets vermeld, bron?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:01:29 #17
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_29875085
Johan Derksen
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_29875286
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:01 schreef Djekko het volgende:
Johan Derksen
pi_29877405
Zeg uno questione: nou zat ik laatst Beach voetbal ofzo op dat Talpa te koekeloeren en toen zag ik Cocu met zn vriend, athans dat zei de commentator. Nou heb k niks tegen homo's maar weten/denken jullie of dat is? ik had t eerlijk gezegd nie verwacht.

dus.
pi_29877495
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 04:03 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg uno questione: nou zat ik laatst Beach voetbal ofzo op dat Talpa te koekeloeren en toen zag ik Cocu met zn vriend, athans dat zei de commentator. Nou heb k niks tegen homo's maar weten/denken jullie of dat is? ik had t eerlijk gezegd nie verwacht.

dus.
Cocu heeft een vrouw en kinderen.
pi_29877499
Ik wist t wel! Klote talpa...als iemand anders t heeft gezien bevestig het ff (zal wel niet, aangezien ik de enige josti ben die dat kijkt...), maar hij nam een vriend mee (z'n vriend zei die com) en die vond dat hij het roze pak aan moest...naja k zal wel teveel bier hebben gehezen...
pi_29877510
Ik heb het ook gezien. Onhandig geformuleerd door die Talpa-kneus, maar Cocu heeft gewoon een gezin.
pi_29877545
Lee wil wel heel netjes weg
pi_29877896
Waar kan Lee heen dan?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29877941
Vanmorgen in het Eindhovens Dagblad stond dat PSV rond was met Koné. Een jaar huren met eerste optie tot koop.
Betalen ze 1 milioen om hem te huren exclusief Salaris...
Op eindhovensdagblad.nl zie ik het nog niet staan...
pi_29877944
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 08:03 schreef F1Bas het volgende:
Waar kan Lee heen dan?
Tottenham Hotspurs
pi_29877989
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 08:09 schreef vanBoeschoten het volgende:
Vanmorgen in het Eindhovens Dagblad stond dat PSV rond was met Koné. Een jaar huren met eerste optie tot koop.
Klopt, t LD heeft hetzelfde bericht.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_29878017
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 08:09 schreef vanBoeschoten het volgende:
Onzinbericht, voor 1 miljoen heeft Roda geen nieuwe spits. En zonder nieuwe spits laat Roda Koné niet gaan, aldus Nollie.
-
pi_29878028
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 08:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Onzinbericht, voor 1 miljoen heeft Roda geen nieuwe spits. En zonder nieuwe spits laat Roda Koné niet gaan, aldus Nollie.
Blijkt maar weer dat ook Nollie vaak uit zn nek staat te lullen.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_29878041
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 08:22 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Blijkt maar weer dat ook Nollie vaak uit zn nek staat te lullen.
Zou wel extreem dom zijn als dit echt de deal is. .
-
pi_29878172
Daggla, het schijnt dat Roda delen van transfersommen moet overmaken naar de gemeente om schulden te saneren. Op deze manier is er wel meteen wat geld maar hoeft dat niet te worden gebruikt voor die sanering. Aan het eind evan het jaar is die regeling wellicht afgezwakt en ontvangt Roda toch een zak(je) geld.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29878250
Derksen zei gisteren dat Lee een clausuke heeft waarin staat dat hij voor 2 miljoen mag vertrekken. Dat is dom van de kant van PSV. Hij wil geen negatief afscheid dus is bereid te vertrekken voor een miljoen meer.
Dat Lee op deze leeftijd hogerop wil, kun je hem niet kwalijk nemen. Van Bommel wilde dat ook, evenals Landzaat nu. Dat hij op die manier wil vertrekken is juist eervol. Ik heb ook liever dat hij blijft, maar je kunt hem niet kwalijk nemen dat hij wil vertrekken... Als PSV de poot nu stijf houdt, verlaag de club zich tot het niveau van Feyenoord in de zaak Kalou.
We sure are cute for two ugly people.
pi_29879558
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 08:44 schreef Neoktheone het volgende:
Derksen zei gisteren dat Lee een clausuke heeft waarin staat dat hij voor 2 miljoen mag vertrekken. Dat is dom van de kant van PSV. Hij wil geen negatief afscheid dus is bereid te vertrekken voor een miljoen meer.
Dat Lee op deze leeftijd hogerop wil, kun je hem niet kwalijk nemen. Van Bommel wilde dat ook, evenals Landzaat nu. Dat hij op die manier wil vertrekken is juist eervol. Ik heb ook liever dat hij blijft, maar je kunt hem niet kwalijk nemen dat hij wil vertrekken... Als PSV de poot nu stijf houdt, verlaag de club zich tot het niveau van Feyenoord in de zaak Kalou.
Helemaal mee eens.
pi_29880081
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 04:47 schreef cultheld het volgende:
Ik heb het ook gezien. Onhandig geformuleerd door die Talpa-kneus, maar Cocu heeft gewoon een gezin.
Hij zit nog in de ontkenningsfase dus....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29880108
quote:
Inderdaad, PSV is wel de laatste die in dit soort zaken recht van spreken heeft.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29880454
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is nou eenmaal een feit waar we in Nederland mee zullen moeten leren leven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29880512
Tuurlijk heeft PSV geen enkel recht van spreken, zij ondertekenen ook een contract. Het zou erg jammer zijn, maar helaas.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:06:38 #38
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_29880870
Lee gaat wel naar Tottenham, mark my words!
pi_29881035
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:06 schreef DeTolk het volgende:
Lee gaat wel naar Tottenham, mark my words!
Dat is niet echt een opvallende gewaagde uitspraak.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:14:37 #40
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29881068
quote:
Cocu is een vriend van Fons...
A.M.A.B
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:28:25 #41
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29881464
quote:
Ben ik op zich wel met je eens, maar het is ook niet geheel netjes om vlak voor het eind van de tranferperiode nog weg te gaan, want het is voor PSV vrijwel onmogelijk om nog een goeie linksback te vinden.....En Lee kan na dit seizoen voor niets bij PSV weg (al gaan hier ook verschillende verhalen over rond), dus dan staan de clubs ook wel voor hem in de rij hoor, dus mss is het wel zo netjes om nog een jaartje te wachten
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:33:59 #42
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29881609
Als die clausule 2 miljoen bedraagt, waarom ging Lee dan eerder niet naar Monaco? Die zaten toch al op 5 miljoen?

Ik las dat Hiddink gisteravond een akkoord bereikte met Hendriks, heeft ie snel gedaan dan, aangezien hij gisteravond nog in Almelo was

En dat broertje van Gomes is net zo'n clown als z'n grote broer, schoot bijna een lamp van het scorebord

ow! tvp!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29881773
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:33 schreef Zapper het volgende:
Als die clausule 2 miljoen bedraagt, waarom ging Lee dan eerder niet naar Monaco? Die zaten toch al op 5 miljoen?
Dat is idd vreemd, als PSV een bod van 5 miljoen weigert en een bod van 3 miljoen bijna verplicht moet aannemen
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:44:57 #44
11102 knep
Mountainfreak
pi_29881935
Zal wel de inhoud van de clausule betreffen, welke club, land, soort Europees voetbal zoiets.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:49:22 #45
81576 The_M
pi_29882059
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:44 schreef knep het volgende:
Zal wel de inhoud van de clausule betreffen, welke club, land, soort Europees voetbal zoiets.
Tottenham speelt niet eens Europees
pi_29882100
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 08:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoezo? Ze kopen hem ook niet voor 1 miljoen. Ze huren hem. Voor dat bedrag kan Roda op zijn buurt ook weer eens pits huren.

Ik zie het niet in Kone zitten. Af en toe een geniale actie, maar lang niet altijd constant. Jammer dat PSV zich met dit soort spelers moet "versterken" Maar hij mag natuurlijk bewijzen dat ik ongelijk heb
pi_29882114
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:49 schreef The_M het volgende:

[..]

Tottenham speelt niet eens Europees
Maar hij bedoelt dat het ook kan zijn dat de clausule geldt voor clubs uit Engeland of zow...
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:56:42 #48
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29882317
Lee de ratten verlaten het zinkende schip lijkt het wel.. vind het leuk voor hem dat hij ergens anders kan voetballen.. maar ga niet zo laat weg... moeten we in een korte tijd een vervanger zoeken..

oja tvp
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:58:02 #49
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29882365
Jullie mogen basto wel van ons overnemen voor 1 miljoen
A.M.A.B
pi_29882416
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:51 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Maar hij bedoelt dat het ook kan zijn dat de clausule geldt voor clubs uit Engeland of zow...
Dit zou me wel een heel rare clausule zijn
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:01:51 #51
81576 The_M
pi_29882509
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:51 schreef Hedgehog het volgende:

[..]

Hoezo? Ze kopen hem ook niet voor 1 miljoen. Ze huren hem. Voor dat bedrag kan Roda op zijn buurt ook weer eens pits huren.

Ik zie het niet in Kone zitten. Af en toe een geniale actie, maar lang niet altijd constant. Jammer dat PSV zich met dit soort spelers moet "versterken" Maar hij mag natuurlijk bewijzen dat ik ongelijk heb
Kone is zeker wel een versterking voor PSV

Als Lee om een of andere onmogelijke reden toch blijft zie ik het weer helemaal zitten voor dit seizoen
pi_29882686
Ik vind Kone op zich wel een goede speler, maar niet echt zo'n iemand die echt veel meer brengt voor PSV. Ben daarom wel blij dat ze hem gehuurd hebben en niet gekocht. Ik heb liever dat ze nog een zak met geld over hebben voor mocht er een verdediger alsnog weggaan. Misschien dat ze ook nog een middenvelder kunnen kopen, want daar ligt m.i. de 1e prioriteit, al denk Guus dat blijkbaar anders over.
pi_29882719
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef Hedgehog het volgende:
Ik vind Kone op zich wel een goede speler, maar niet echt zo'n iemand die echt veel meer brengt voor PSV. Ben daarom wel blij dat ze hem gehuurd hebben en niet gekocht. Ik heb liever dat ze nog een zak met geld over hebben voor mocht er een verdediger alsnog weggaan. Misschien dat ze ook nog een middenvelder kunnen kopen, want daar ligt m.i. de 1e prioriteit, al denk Guus dat blijkbaar anders over.
Is dat soms al zeker van dat huren?

Mensen lopen hier te hard van stapel vind ik...
pi_29882835
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Ik heb gisteravond nog gelezen dat Roda PSV tot woensdag de tijd heeft gegeven met een fatsoenlijk bod te komen. Ik weet niet meer wat ik moet geloven en ga er dus ook vooralsnog niet vanuit dat dit waar is.
pi_29882837
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Volgens de kranten zijn PSV en Roda rond,

Alleen PSV en de speler zelf moeten nog rond komen over een aantal voorwaarden.
De kans dat die partijen rond komen is denk ik wel groot.

Maar inderdaad het is nog niet rond, het kan nog afketsen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29882848
We hebben ook nog een medische keuring mensen
Wat een vrouw!
spits!
pi_29882938
1 miljoen om Kone te huren, is dat niet wat veel? En dan nog een optie tot koop waar je waarschijnlijk niks aan hebt. Doet ie het slecht, dan wil je hem niet kopen, doet hij het goed, is hij weer onbetaalbaar.

Ik wordt zo langzamerhand een beetje simpe;l van al die constructies, dat is imo ook niet goed voor PSV op de lange termijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29882955
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Volgens de kranten zijn PSV en Roda rond,

Alleen PSV en de speler zelf moeten nog rond komen over een aantal voorwaarden.
De kans dat die partijen rond komen is denk ik wel groot.

Maar inderdaad het is nog niet rond, het kan nog afketsen.
Was 1 van de kranten mss het AD?
pi_29882990
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
1 miljoen om Kone te huren, is dat niet wat veel? En dan nog een optie tot koop waar je waarschijnlijk niks aan hebt. Doet ie het slecht, dan wil je hem niet kopen, doet hij het goed, is hij weer onbetaalbaar.

Ik wordt zo langzamerhand een beetje simpe;l van al die constructies, dat is imo ook niet goed voor PSV op de lange termijn.
Idd, vroeger hoorde je nooit van die dingen.
Vroeger was het gewoon kopen of huren, niet al die rompslomp erbij.

Vroegâh
pi_29882996
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:14 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Was 1 van de kranten mss het AD?
Dat weet ik niet, maar het staat in ieder geval in het Eindhovens Dagblad
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:18:27 #61
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_29883058
Lee weg?
Lekker PSV

Maar eerst zien, dan geloven.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:20:25 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29883135
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Bij een optie tot koop wordt er in de meeste gevallen al een definitieve prijs vastgesteld waarvoor de hurende club de speler mag kopen.

1 miljoen voor het huren van een speler exclusief salaris is natuurlijk wel een bedrag waarvoor PSV uiteraard nooit akkoord zal gaan.
pi_29883287
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:20 schreef twi het volgende:

[..]

Bij een optie tot koop wordt er in de meeste gevallen al een definitieve prijs vastgesteld waarvoor de hurende club de speler mag kopen.

1 miljoen voor het huren van een speler exclusief salaris is natuurlijk wel een bedrag waarvoor PSV uiteraard nooit akkoord zal gaan.
Zijn gelimiteerde verkoopbedrag is 9 miljoen.

En jawel twi, dat gaat PSV toch doen, met dien verstande dat die 1 miljoen waarschijnlijk zal worden verrekend met de verkoopprijs indien dat gebeurt. Veel geld inderdaad, maar PSv staat met de rug tegen de muur.
Wat een vrouw!
spits!
pi_29883993
Nou nou met de rug tegen de muur.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:48:56 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29884083
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zijn gelimiteerde verkoopbedrag is 9 miljoen.

En jawel twi, dat gaat PSV toch doen, met dien verstande dat die 1 miljoen waarschijnlijk zal worden verrekend met de verkoopprijs indien dat gebeurt. Veel geld inderdaad, maar PSv staat met de rug tegen de muur.
Wanneer die 1 miljoen in de transferprijs verrekend gaat worden wel ja. maar dan schiet Roda er geen fuck mee op wanneer ze 'm gaan verhuren voor (in principe) niks. Ze kunnen geen vervanger kopen, hebben er financieel geen voordeel bij (behalve de garantie dat 'ie is verkocht, sort-of) en verliezen hun beste speler.

Het enige scenario wanneer Roda er echt iets mee op schiet, is wanneer PSV 'm aan het einde van de huurperiode niet koopt. Kone raken ze namelijk wel kwijt. Is het niet aan PSV, dan wel aan een club als Schalke...
pi_29884443
quote:
Arouna Koné komt zo goed als zeker naar PSV. De aanvaller van Roda JC ondergaat vandaag een medische keuring bij de Eindhovenaren. PSV huurt de Ivoriaan een seizoen lang van de club uit Kerkrade. De 21-jarige Koné kan mogelijk al zondag zijn debuut bij PSV maken, dan wacht het duel met Roda JC in Kerkrade.
Bron: psvzone.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:04:57 #67
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29884604
Leuk debuut.
A.M.A.B
pi_29885114
Dat lijkt wel een Ajax-actie mocht het inderdaad zo uitpakken. Koné of Kalou was me om het even eigenlijk. Misschien wel zo leuk dat Feyenoord ook blijft meedoen om de bovenste vier plaatsen. Wel jammer dat we er Europees wat hem betreft weinig mee opschieten.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:24:56 #69
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29885196
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:04 schreef Cart_man het volgende:
Leuk debuut.
humor

ben benieuwd
pi_29885336
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:22 schreef okee6 het volgende:
Dat lijkt wel een Ajax-actie mocht het inderdaad zo uitpakken. Koné of Kalou was me om het even eigenlijk. Misschien wel zo leuk dat Feyenoord ook blijft meedoen om de bovenste vier plaatsen. Wel jammer dat we er Europees wat hem betreft weinig mee opschieten.
Als je de eerste ronde overleeft, kan je hem voor het vervolg wel inschrijven.

Ik vraag me af in hoeverre dit allemaal waar is. Het wordt hier wel bevestigd door Frank Rutten:
quote:
L1: Vandaag medische keuring Arouna Koné bij PSV
De Limburgse zender L1 meldt dat de transfer van Arouna Koné vandaag zal wordne afgerond. Hij zal vandaag een medische keuring ondergaan bij PSV. Eerder mislukte een transfer naar Ajax omdat hij niet door de keuring kwam. Algemeen directeur Frank Rutten van Roda bevestigde dat Koné dit seizoen wordt verhuurd aan PSV.
Ik dacht dat Hiddink eerder had aangegeven dat hij Koné niet goed genoeg vond Ik zou in elk geval wel tevreden zijn met een Koné, als hij tenminste als vleugelspeler gehaald wordt (waar ik wel van uit ga).
quote:
Leuk debuut.
Zou er niets in het contract staan over die wedstrijd? Ik betwijfel of PSV hem meteen in de basis zet tegen Roda.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:30:08 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29885380
quote:
Leuk debuut.
hij is gewend in dat stadion te scoren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29885435
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij is gewend in dat stadion te scoren
Moet ie er alleen wel aan denken dat ie de bal achter de juiste keeper legt.
pi_29885465
quote:
maar dat zegt niks, zie Goor
pi_29885531
Wow, zou het dan echt zo zijn... Mooie aanwinst, nu nog een linksback!
pi_29885548
NOS teletekst meldt nu dat de verhuur van Koné rond is. Koné dus de nieuwe nummer 10 van PSV
pi_29885677
quote:
Lee wil naar Spurs maar PSV ligt dwars

23/8/2005 8 :29

Young-Pyo Lee is akkoord met Tottenham Hotspur over een vierjarig contract. Maar PSV weigert mee te werken aan een transfer van de Zuid-Koreaan.
Tottenham heeft zich inmiddels ook al gemeld bij de Eindhovense club én heeft zelfs een bod uitgebracht dat ligt boven de voor de linksback in een clausule van zijn contract vastgelegde afkoopsom van twee miljoen euro.

The Spurs hebben drie miljoen geboden. Maar PSV blijkt dwars te liggen en vier miljoen euro willen hebben. Lee zou echter naar zijn contract kunnen wijzen en zijn vertrek kunnen forceren, maar de 28-jarige international wil zonder strijd vertrekken bij PSV en zijn voormalige bondscoach Guus Hiddink, die faliekant tegen een vertrek is.

De Eindhovense club probeert van alles om hem te behouden, ook al wil het niet vlotten met de pogingen om het contract van Lee open te breken. 'Het zou een grote tegenvaller zijn wanneer Lee zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt vertrekt', aldus voorzitter Rob Westerhof in de nieuwe Voetbal International.

Eerder deze zomer zag Lee al een transfer naar AS Monaco afketsen
Wehehe, als Lee dus naar ze contract wijst is ie pleite
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:38:59 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29885681
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:31 schreef Joenes het volgende:

[..]

die opmerking zag k al van veraf aankomen
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:34 schreef Neoktheone het volgende:
Wow, zou het dan echt zo zijn... Mooie aanwinst, nu nog een linksback!
noem er eens eentje die haalbaar is?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29885748
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:31 schreef Joenes het volgende:

[..]

Dat wordt dat al een tweede in ons team
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:42:14 #79
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29885795
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wehehe, als Lee dus naar ze contract wijst is ie pleite
Ach ik vind het goed dat PSV zijn poot stijf houd.. zijn al teveel goede spelers weg gegaan..
pi_29885954
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:29 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Als je de eerste ronde overleeft, kan je hem voor het vervolg wel inschrijven.
Dat mag zo zijn, de doelstelling is "eerste ronde overleven", daar draagt Koné niet aan bij. Gezien de huidige selectie en automatismen zal het best lastig worden dat doel te verwezenlijken. Mocht het onverhoopt lukken dan kom je een grote club tegen en is met of zonder Koné spelen wellicht minder relevant.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:48:18 #81
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29885980
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:38 schreef rubbereend het volgende:
noem er eens eentje die haalbaar is?
Jullie mogen Basto wel voor 1 miljoen hebben.
A.M.A.B
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:48:36 #82
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_29885994
Gefeli met Kone, alleen ff de medische keuring afwachten
pi_29886001
Op VI.nl:
quote:
PSV haalt Arouna Koné alsnog naar Eindhoven

Onverwacht snel zijn PSV en Roda JC er uit: Arouan Koné verhuist op huurbasis naar Eindhoven. De Limburgers krijgen louter cash, er gaat geen Eindhovenaar richting Kerkrade.
Maandagavond bereikten beide clubs een principe-akkoord. Koné gaat voor een huurbedrag van circa een miljoen euro richting PSV, dat tevens een optie tot koop heeft bedongen. Het enige wat de verhuur nog in de weg kan staan, is de medische keuring.

Als die keuring naar wens verloopt zal Koné zondag kunnen debuteren in het rood-wit van de landskampioen. Dat zal de 21-jarige international doen op vertrouwde bodem, want PSV moet op bezoek in het Parkstad Limburg Stadion.

Hét grote struikelblok voor de overgang van Koné was lange tijd de leemte die de Ivoriaan zou laten. Roda JC wilde alleen instemmen met een vertrek van de aanvaller als de club een vervanger kreeg voor de blonde Afrikaan.

'In eerste instantie dachten we aan Robert, maar die wilde zelf niet. Dan houdt het op', verklaarde technisch commissaris Arnold Hendriks in Dagblad De Limburger 'Ga er maar vanuit dat het om een aanzienlijke som gaat. In elk geval van een totaal andere orde dan het eerste bod van PSV.'

Voor PSV komt daarmee een einde aan de zoektocht naar creatieve versterking van de aanvalslinie. Roda moet nu gaan beginnen, want vanwege de blessure van Cristiano heeft coach Huub Stevens slechts twee spitsen in zijn selectie: de jonge Sekou Cissé en de ervaren Dirk-Jan Derksen.
pi_29886014
Hebben jullie zeker Kalou niet meer nodig.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:50:25 #85
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_29886060
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:49 schreef Kaap het volgende:
Willen jullie em nog steeds kwijt dan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:56:24 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29886269
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jullie mogen Basto wel voor 1 miljoen hebben.
je durft nog geld voor hem te vragen?
quote:
die mag altijd komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29886362
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je durft nog geld voor hem te vragen?
Een mens mag hopen toch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:04:45 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29886575
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:58 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Een mens mag hopen toch?
dat altijd maar dat doet ie maar op de WC
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29886938
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:50 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Willen jullie em nog steeds kwijt dan?
Degraderen jullie?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:28:35 #90
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29887416
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:29 schreef JustJunior het volgende:

Ik dacht dat Hiddink eerder had aangegeven dat hij Koné niet goed genoeg vond Ik zou in elk geval wel tevreden zijn met een Koné, als hij tenminste als vleugelspeler gehaald wordt (waar ik wel van uit ga).
Dit vraag ik me dus ook af. We hebben een vervanger voor Park nodig, niet nog een centrumaanvaller.

Verder ben ik heel erg blij dat ie komt, maar het zal nu natuurlijk niet ineens hosanna gaan worden. Ik vind Koné no geen absolute topper en hij zal zich nog moeten aanpassen aan het systeem.

Groetjes uit Boston trouwens
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_29888082
Als we nou nog punten verliezen van Roda zijn we echt kansloos.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:52:26 #92
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_29888159
Is het niet verstandig om Kone NIET op te stellen tegen Roda..

Ik weet niet hoe die Limburgers erop reageren als Kone speelt.
pi_29888162
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:50 schreef DIJK het volgende:
Als we nou nog punten verliezen van Roda zijn we echt kansloos.
Ja, jullie hebben wel geluk dat Koné voor de wedstrijd tegen Roda is gehaald. Roda JC met Koné is natuurlijk veel sterker. Zo zie je maar hoe oneerlijk voetbal is, alles wordt bepaald door geld.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:53:06 #94
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_29888181
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef Kaap het volgende:

[..]

Degraderen jullie?
pi_29888436
Lijkt me toch lastig voor Guus wanneer hij niet hetzelfde team in de CL kan opstellen als in de competitie.
pi_29888970
Kone dus toch, btje vreemd aan de ene kant
pi_29891181
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:52 schreef Shreyas het volgende:

Zo zie je maar hoe oneerlijk voetbal is, alles wordt bepaald door geld.
Get over it vent, zo werkt de hele wereld.
pi_29891571
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Get over it vent, zo werkt de hele wereld.
Klopt, dat weet ik ook en ik accepteer het ook, maar ergens vind ik het nogsteeds jammer. Dat kan toch.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:50:33 #99
81576 The_M
pi_29891860
quote:
Jawel, kunnen we hem voor een half jaar huern voor in de CL?
pi_29891937
Om 16:30 uur is Koné als het goed is gepresenteerd. Het is nu helemaal rond (inclusief medische keuring).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')