Positivisme is in jouw ogen verboden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Succes hebben in de CL heeft zo z'n nadelen.....
Het was een reactie op Knep, maar goed..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Positivisme is in jouw ogen verboden?
In dat geval ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was een reactie op Knep, maar goed..
Niet zo snappen CHquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Positivisme is in jouw ogen verboden?
Ja zou mooi staan, Coco, Cocu, Cocaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet het niet zijn: "ver weg van de titel"
Is Coco trouwens niet iets voor psv?
Daar ben ik absoluut geen voorstander van. Kom op zeg, wel met de neus vooraan staan en juichen als PSV van Lyon wint en nu doen alsof PSV volledig kansloos is in alles. Ik heb alle vertrouwen in de staf van PSV dat het goed komt en ga niet zielig roepen dat alles zo kut is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:29 schreef ASSpirine het volgende:
Als Cultheld akkoord ga wil ik graag aan Golfer vragen voor een TT-aanpassing
Naar Leevensloos...
tging over Lee dat weg gaatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar ben ik absoluut geen voorstander van. Kom op zeg, wel met de neus vooraan staan en juichen als PSV van Lyon wint en nu doen alsof PSV volledig kansloos is in alles. Ik heb alle vertrouwen in de staf van PSV dat het goed komt en ga niet zielig roepen dat alles zo kut is.Forza PSV
Cocu heeft een vrouw en kinderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 04:03 schreef Fonzarelli het volgende:
Zeg uno questione: nou zat ik laatst Beach voetbal ofzo op dat Talpa te koekeloeren en toen zag ik Cocu met zn vriend, athans dat zei de commentator. Nou heb k niks tegen homo's maar weten/denken jullie of dat is? ik had t eerlijk gezegd nie verwacht.
dus.
Tottenham Hotspursquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:03 schreef F1Bas het volgende:
Waar kan Lee heen dan?
Klopt, t LD heeft hetzelfde bericht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:09 schreef vanBoeschoten het volgende:
Vanmorgen in het Eindhovens Dagblad stond dat PSV rond was met Koné. Een jaar huren met eerste optie tot koop.
Betalen ze 1 milioen om hem te huren exclusief Salaris...
Op eindhovensdagblad.nl zie ik het nog niet staan...
Onzinbericht, voor 1 miljoen heeft Roda geen nieuwe spits. En zonder nieuwe spits laat Roda Koné niet gaan, aldus Nollie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:09 schreef vanBoeschoten het volgende:
Vanmorgen in het Eindhovens Dagblad stond dat PSV rond was met Koné. Een jaar huren met eerste optie tot koop.
Betalen ze 1 milioen om hem te huren exclusief Salaris...
Op eindhovensdagblad.nl zie ik het nog niet staan...
Blijkt maar weer dat ook Nollie vaak uit zn nek staat te lullen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzinbericht, voor 1 miljoen heeft Roda geen nieuwe spits. En zonder nieuwe spits laat Roda Koné niet gaan, aldus Nollie.
Zou wel extreem dom zijn als dit echt de deal is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:22 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat ook Nollie vaak uit zn nek staat te lullen.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:44 schreef Neoktheone het volgende:
Derksen zei gisteren dat Lee een clausuke heeft waarin staat dat hij voor 2 miljoen mag vertrekken. Dat is dom van de kant van PSV. Hij wil geen negatief afscheid dus is bereid te vertrekken voor een miljoen meer.
Dat Lee op deze leeftijd hogerop wil, kun je hem niet kwalijk nemen. Van Bommel wilde dat ook, evenals Landzaat nu. Dat hij op die manier wil vertrekken is juist eervol. Ik heb ook liever dat hij blijft, maar je kunt hem niet kwalijk nemen dat hij wil vertrekken... Als PSV de poot nu stijf houdt, verlaag de club zich tot het niveau van Feyenoord in de zaak Kalou.
Hij zit nog in de ontkenningsfase dus....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 04:47 schreef cultheld het volgende:
Ik heb het ook gezien. Onhandig geformuleerd door die Talpa-kneus, maar Cocu heeft gewoon een gezin.
Inderdaad, PSV is wel de laatste die in dit soort zaken recht van spreken heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:44 schreef Neoktheone het volgende:
Derksen zei gisteren dat Lee een clausuke heeft waarin staat dat hij voor 2 miljoen mag vertrekken. Dat is dom van de kant van PSV. Hij wil geen negatief afscheid dus is bereid te vertrekken voor een miljoen meer.
Dat Lee op deze leeftijd hogerop wil, kun je hem niet kwalijk nemen. Van Bommel wilde dat ook, evenals Landzaat nu. Dat hij op die manier wil vertrekken is juist eervol. Ik heb ook liever dat hij blijft, maar je kunt hem niet kwalijk nemen dat hij wil vertrekken... Als PSV de poot nu stijf houdt, verlaag de club zich tot het niveau van Feyenoord in de zaak Kalou.
Dat is nou eenmaal een feit waar we in Nederland mee zullen moeten leren leven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Succes hebben in de CL heeft zo z'n nadelen.....
Dat is niet echt een opvallende gewaagde uitspraak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:06 schreef DeTolk het volgende:
Lee gaat wel naar Tottenham, mark my words!
Cocu is een vriend van Fons...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 04:47 schreef cultheld het volgende:
Ik heb het ook gezien. Onhandig geformuleerd door die Talpa-kneus, maar Cocu heeft gewoon een gezin.
Ben ik op zich wel met je eens, maar het is ook niet geheel netjes om vlak voor het eind van de tranferperiode nog weg te gaan, want het is voor PSV vrijwel onmogelijk om nog een goeie linksback te vinden.....En Lee kan na dit seizoen voor niets bij PSV weg (al gaan hier ook verschillende verhalen over rond), dus dan staan de clubs ook wel voor hem in de rij hoor, dus mss is het wel zo netjes om nog een jaartje te wachtenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:44 schreef Neoktheone het volgende:
Dat is idd vreemd, als PSV een bod van 5 miljoen weigert en een bod van 3 miljoen bijna verplicht moet aannemenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:33 schreef Zapper het volgende:
Als die clausule 2 miljoen bedraagt, waarom ging Lee dan eerder niet naar Monaco? Die zaten toch al op 5 miljoen?
Tottenham speelt niet eens Europeesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:44 schreef knep het volgende:
Zal wel de inhoud van de clausule betreffen, welke club, land, soort Europees voetbal zoiets.
Hoezo? Ze kopen hem ook niet voor 1 miljoen. Ze huren hem. Voor dat bedrag kan Roda op zijn buurt ook weer eens pits huren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Onzinbericht, voor 1 miljoen heeft Roda geen nieuwe spits. En zonder nieuwe spits laat Roda Koné niet gaan, aldus Nollie.
Maar hij bedoelt dat het ook kan zijn dat de clausule geldt voor clubs uit Engeland of zow...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:49 schreef The_M het volgende:
[..]
Tottenham speelt niet eens Europees![]()
Dit zou me wel een heel rare clausule zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:51 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Maar hij bedoelt dat het ook kan zijn dat de clausule geldt voor clubs uit Engeland of zow...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |