Amstel Cup.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:24 schreef Black-Death het volgende:
KNVB beker 2005?(zie plaatje in OP Welke is dat precies? Ik snap der geen drol meer van ....
Gatorade Cupquote:
een 3 mans verdedidiging zie ik tegen Vitesse niet zitten. Gewoon 4 man achter in houden in de rest kan ik me wel vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:26 schreef The_M het volgende:
Zaterdag tegen Vitesse........Ben er helemaal niet zeker op na de wedstrijd van afgelopen weekend. Suggesties voor veranderingen in de opstelling? Misschien is het wat om met 3 verdedigers te spelen en een mannetje meer op het middenveld te zetten.....Dan krijg je automatisch wat meer druk naar voren. Zoiets bijvoorbeeld:
--------------Gomes
Ooijer-------Alex----------Lee
--------------Cocu
Lucius----Vayrinnen-----Simons
--------------Afellay
----Vennegoor----Farfan
Met Cocu in de rol voor de verdediging en Afellay achter de spitsen. Lijkt me een betere opstelling dan afgelopen zaterdag.......
We kunnen het proberenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:26 schreef The_M het volgende:
Zaterdag tegen Vitesse........Ben er helemaal niet zeker op na de wedstrijd van afgelopen weekend. Suggesties voor veranderingen in de opstelling? Misschien is het wat om met 3 verdedigers te spelen en een mannetje meer op het middenveld te zetten.....Dan krijg je automatisch wat meer druk naar voren. Zoiets bijvoorbeeld:
--------------Gomes
Ooijer-------Alex----------Lee
--------------Cocu
Lucius----Vayrinnen-----Simons
--------------Afellay
----Vennegoor----Farfan
Met Cocu in de rol voor de verdediging en Afellay achter de spitsen. Lijkt me een betere opstelling dan afgelopen zaterdag.......
Komt spuit 11 ook nog even aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Overigens wel erg onprofessioneel dat een topclub als PSV de administratie niet op orde heeft.
Waarom niet tegen Vitesse met 3 verdedigers? Bij balbezit van Vitesse kan Cocu eventueel gewoon naast Alex gaan spelen, en bij balbezit voor PSV kan hij op het middenveld meedoen, moet kunnen toch? Alex, Ooijer en Lee moeten de 1 op 1 situaties achterin op kunnen lossen, helemaal tegen de spitsen van een club als Vitessequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een 3 mans verdedidiging zie ik tegen Vitesse niet zitten. Gewoon 4 man achter in houden in de rest kan ik me wel vinden
--------Gomes-----------
Ooijer----Alex--Bouma---Lee
--------------Simons---------
-------Lucius--------Cocu----
-------------Afellay--------
-----VoH-----Farfán-------
Echt waar? Jeetje zeg!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Het blijft lachen natuurlijk. Gisteren nog iemand gesproken die bij SHO was wezen kijken. Voetballend was de zege van PSV ook al onterecht.
Ik vind het veel risico's met zich meebrengen, te veel. Vitesse is toch een ploeg die goed voor de dag kan komen in Eindhoven. Een aanvallende rol voor een van de centrale verdedigers kan uiteraard wel, dat gebeurde vorig jaar ook regelmatig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:46 schreef The_M het volgende:
[..]
Waarom niet tegen Vitesse met 3 verdedigers? Bij balbezit van Vitesse kan Cocu eventueel gewoon naast Alex gaan spelen, en bij balbezit voor PSV kan hij op het middenveld meedoen, moet kunnen toch? Alex, Ooijer en Lee moeten de 1 op 1 situaties achterin op kunnen lossen, helemaal tegen de spitsen van een club als Vitesse![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:51 schreef Suijk het volgende:
Ben wel benieuwd hoe jullie stadion er nu uitziet, zonder die hekken. Dit weekend de eerste officiele wedstrijd zonder de hekken toch?
Ik weet dat jullie je nooit zorgen maken over eigen jeugd natuurlijk, maar zolang PSV 1 ook dramatisch speelt wordt het een zwaar jaar hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:51 schreef The_M het volgende:
[..]
Balen, ofniet DD? Jong PSV was minder dan SHO.....pfff, kan niet slapen vannacht![]()
Kijk, daar kan ik nou wel van balenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie je nooit zorgen maken over eigen jeugd natuurlijk, maar zolang PSV 1 ook dramatisch speelt wordt het een zwaar jaar hoor.
Ach jij basseert je nu op de wedstrijden tegen ajax en heracles (waar je alleen de samenvatting van gezien hebt).quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Ik weet dat jullie je nooit zorgen maken over eigen jeugd natuurlijk, maar zolang PSV 1 ook dramatisch speelt wordt het een zwaar jaar hoor.
PSV blijft niet dramatisch spelen hoor. Wij hebben in ieder geval een spits die er 20 in kan leggen in een jaar, jullie topscorer is doorgaans een centrale verdediger.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gallardo komt never nooit naar PSV.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:10 schreef Aryan_S het volgende:
PSV wilt zich versterken met Muneco Gallardo
Zie hier:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2229.php
Voor meer informatie.
Te duur?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gallardo komt never nooit naar PSV.
Jij bent z'n zaakwaarnemer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gallardo komt never nooit naar PSV.
Omdat ie bij Monaco vertrokken is om weer bij zijn familie te zijn...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef cultheld het volgende:
Champions League is altijd leuk voor een voetballer. Hij voetbalt nu bij River Plate, dus waarom zou hij niet een laatste Europees avontuur aan willen gaan?
Misschien wil die familie wel mee naar Eindhovenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Omdat ie bij Monaco vertrokken is om weer bij zijn familie te zijn...
quote:PSV mogelijk maanden zonder Sibon
PSV moet het mogelijk enkele maanden stellen zonder z'n spits Gerald Sibon. De aanvaller kampt met een vervelende nekhernia. Zaterdag was hij in Almelo, waar zijn ploeg met 1-1 gelijkspeelde tegen promovendus Heracles, overigens al niet van de partij in verband met zijn blessure.
'Ik had al een maand of vier, vijf last van mijn schouder en rug", zegt Sibon deze week in Sportweek. Onderzoek heeft uitgewezen dat hij een hernia heeft tussen een nekwervel en een lichaamswervel. 'We gaan nu bekijken hoe ik dit het beste kan laten behandelen.'
Het is inderdaad gewoon heel erg slordig. Had nooit moeten gebeuren. Stel dat dit bij het eerste zou gebeuren.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Overigens wordt er door laks te reageren op een plaagpost over het spel van Jong PSV dus keurig omheen geluld dat PSV *weer* een administratieve blunder heeft gemaakt. Dat staat toch gewoon niet professioneel als je pretendeert een topclub te zijn?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Overigens wordt er door laks te reageren op een plaagpost over het spel van Jong PSV dus keurig omheen geluld dat PSV *weer* een administratieve blunder heeft gemaakt. Dat staat toch gewoon niet professioneel als je pretendeert een topclub te zijn?
wil je weer horen dat t dom was, dat hebben we een topic geleden wel gehadquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Iedere wedstrijd is belangrijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:31 schreef rubbereend het volgende:
zaterdag één van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen, verdomme winnen van dat kut-vitas
Die heb ik gemist. Doe nog maar een keer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je weer horen dat t dom was, dat hebben we een topic geleden wel gehad![]()
maar sommige wedstrijden zijn extra belangrijk, al is deze dan wel een beetje persoonlijk....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd is belangrijk.
lees maar ff terugquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Doe nog maar een keer.
Robert weer verkopen? dan zou Koné bij elkaar 14 a 15 miljoen kosten, totaal belachelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef cultheld het volgende:
Volgens de nieuwe tv-zender Talpa heeft PSV een officieel bod uitgebracht op Roda JC-aanvaller Arouna Koné. De Eindhovenaren zouden 8 miljoen euro én de Brazilaanse spits Robert hebben geboden voor de Ivoraan.
Nol Hendriks, bestuurslid bij de club uit Kerkrade, omschrijft het bericht echter als 'totale fantasie'. Wel is zeker dat de landskampioen zich dinsdag heeft gemeld bij Roda JC voor Koné.
Nol Hendriks heeft die ruil inmiddels gelukkig al afgedaan als complete (talpa) onzin. Wel is duidelijk dat PSV 8 miljoen heeft geboden op Koné.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Robert weer verkopen? dan zou Koné bij elkaar 14 a 15 miljoen kosten, totaal belachelijk.
mooi bedrag lijkt me, als ik terug kom van Lowlands ga ik er vanuit dat Koné PSVer isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nol Hendriks heeft die ruil inmiddels gelukkig al afgedaan als complete (talpa) onzin. Wel is duidelijk dat PSV 8 miljoen heeft geboden op Koné.
Idd, er zitten een stel prutsers, erger me daar al langer aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Als het AD het zegt is er nog hoop voor julliequote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Arouna Koné het seizoen bij Roda JC wil afmaken. De hele zomer wordt de Ivoriaanse spits in verband gebracht met een transfer naar grote clubs, maar tot een transfer kwam het nog niet. PSV zou zich gisteren officieel hebben gemeld bij Roda JC en ook Benfica leek lange tijd dichtbij een transfer. De Portugese club is volgens zaakwaarnemer Serge Trimpont echter afgehaakt: "Ik heb met Benfica gesproken, maar die club heeft geen geld om hem aan te trekken. Benfica is dus geen optie meer'
Arouna Koné zal volgens Serge Trimpont dit seizoen nog afmaken bij de club uit Kerkrade: "Eind vorig seizoen gaf Roda JC zijn steraanvaller een nieuw, verbeterd contract. Toen is ook afgesproken dat Arouna nog één jaar zou blijven. Na dit seizoen is het voor zijn carrière het best wanneer hij naar een grotere club gaat. Hoewel het niet zijn intentie is, kan dat natuurlijk ook sneller. Maar dan moet Roda er ook beter van worden. En mocht een club hem willen, dan moeten ze zich op korte termijn melden. Een transfer op het laatste moment gebeurt niet."
Vorig jaar augustus was Arouna Koné dichtbij een transfer naar Ajax, de aanvaller moest bij de Amsterdammers de Zweed Zlatan Ibrahimovic opvolgen, maar door een dubieuze hartkwaal ketste deze overgang op het laatste moment af.
En het AD is natuurlijk uiterst serieus te nemen, die zitten er nooit naastquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als het AD het zegt is er nog hoop voor jullie
achja foutje kan gebeuren (speler was ook verhuurd meen ik).. En ik kan er ook niet echt van wakker liggen dat ze er nu uit liggen..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef methodmich het volgende:
Het blijft lachen natuurlijk. Gisteren nog iemand gesproken die bij SHO was wezen kijken. Voetballend was de zege van PSV ook al onterecht.
Waardeloos is het wel en ook nog eens slecht voor het aanzienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
achja foutje kan gebeuren (speler was ook verhuurd meen ik).. En ik kan er ook niet echt van wakker liggen dat ze er nu uit liggen..
Rutten is zijn opvolger met Eijkelkamp.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:18 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik denk dat Hiddink snel stopt als trainer bij PSV. Wat ik ook erg vreemd vond was dat toen Borst dit weekend tegen hem zei "het is Guus niet gelukt om het vertrek van Mark van Bommel en Park op te vangen" hij daar geen eens tegen in ging. Ook zei ie dat ie dit seizoen eigenlijk ging stoppen, maar door het succes van vorig jaar nog even door wou gaan. Zo'n groot succes zal dit seizoen voor PSV waarschijnlijk niet worden, dus na dit seizoen moet PSV soieso op zoek naar een nieuwe trainer. Ik denk voor 2006 al eigenlijk.
Effe hier op inhakend.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:18 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik denk dat Hiddink snel stopt als trainer bij PSV. Wat ik ook erg vreemd vond was dat toen Borst dit weekend tegen hem zei "het is Guus niet gelukt om het vertrek van Mark van Bommel en Park op te vangen" hij daar geen eens tegen in ging. Ook zei ie dat ie dit seizoen eigenlijk ging stoppen, maar door het succes van vorig jaar nog even door wou gaan. Zo'n groot succes zal dit seizoen voor PSV waarschijnlijk niet worden, dus na dit seizoen moet PSV soieso op zoek naar een nieuwe trainer. Ik denk voor 2006 al eigenlijk.
en hoe zag de rest van het lijstje eruit?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Effe hier op inhakend.
In een Arsenal fanzine van afgelopen zondag stonden de uitslagen van een enquette.
Bij de vraag wie Wenger moest opvolgen stond Hiddink op 1 met 43%
Hiddink,O'Leary,Benitez,Erikson,Del Bosquequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en hoe zag de rest van het lijstje eruit?
We zouden iig meer succes in Europa hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:07 schreef Radegast het volgende:
Hiddink zou een hele goeie zijn voor Arsenal.
Koreaans?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:20 schreef ASSpirine het volgende:
whehe, een NL kolonie bij arsenal mss?
3 is meer dan zat al mag Quincy van mij wel wieberenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:20 schreef ASSpirine het volgende:
whehe, een NL kolonie bij arsenal mss?
Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:50 schreef appelsientje het volgende:
Robert kostte ons toch ook iets van 5 mil ???
dan zou het totaal bedrag dus op 13 uitkomen.... das veel...
Me tooquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Crap, ik mis de eerste thuiswedstrijd...
Onder hiddink zijn jullie zo weer terug op de oude, vertrouwde speelstijl......quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We zouden iig meer succes in Europa hebben
Hiddink wordt gewoon full-time TD bij PSV en gaat daarnaast een land op het WK coachenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:18 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:36 schreef The_M het volgende:
[..]
Hiddink wordt gewoon full-time TD bij PSV en gaat daarnaast een land op het WK coachenHij gaat echt niet meer naar een andere club
![]()
Ja dat vermoed ik ook al .. vooral als ik de verhalen lees dat hij geen 'echte' trainer meer is van PSV..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Verwacht eerlijk gezegd dat Hiddink na dit seizoen zal stoppen als trainer bij PSV.
TD=technisch directeur....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Verwacht eerlijk gezegd dat Hiddink na dit seizoen zal stoppen als trainer bij PSV.
Vergissen is menselijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zal je de uitslag vast geven. Vitesse wint verliest met 2-0.
Lijkt me dan einde verhaal als dat echt zo is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Koné zou het eerste halfjaar geen Europees mogen spelen als hij naar Eindhoven gaat.
Die uitzondering van de Intertoto is tot/met de 3de ronde van de Intertoto. Roda heeft in de 4de ronde tegen Valencia gespeeld.
Las op het forum van PSV-netwerk dat Rutten dat ook gezegd had...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me dan einde verhaal als dat echt zo is.
Echt waar?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Koné zou het eerste halfjaar geen Europees mogen spelen als hij naar Eindhoven gaat.
Die uitzondering van de Intertoto is tot/met de 3de ronde van de Intertoto. Roda heeft in de 4de ronde tegen Valencia gespeeld.
Dan is het zelfs helemaal niet interessant meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:52 schreef The_M het volgende:
[..]
Echt waar?Dat is klote, dan wordt het een stuk minder interessant
![]()
PSV heeft geen 8mil geboden! PSV wilt Koné huren. Wat mij betreft einde verhaal!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan is het zelfs helemaal niet interessant meer.
Wel vreemd dat ze dan toch 8 miljoen hebben geboden, neem aan dat PSV dit ook weet.
quote:Koné met Roda JC tegen Heerenveen
Arouna Koné is zaterdagavond gewoon beschikbaar voor Roda JC in de wedstrijd tegen SC Heerenveen.
De club uit Kerkrade gaat voorlopig niet akkoord met het bod dat PSV gisteren uitbracht op de 21-jarige aanvaller. Roda wil per direct een vervanger voor Koné en dat kan volgens de club niet meer geregeld worden voor de eerstvolgende wedstrijd. Of PSV de Ivoriaan wil huren of kopen wilde Roda-directeur Frank Rutten niet zeggen. Na het weekeinde kan PSV een nieuwe poging doen om Koné in te lijven.
Bron: L1
Bende gij Nol?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
PSV heeft geen 8mil geboden! PSV wilt Koné huren. Wat mij betreft einde verhaal!
Nou, daar zit geen slechte gedachte achter. Als hij bij PSV in Champions League speelt en daar hoge ogen gooit, dan kan hij volgend jaar misschien voor heel veel geld worden verkocht. Veel meer dan dat ze nu krijgen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Huren !
Dat zal Roda gewoon nooit doen.
Zoals hierboven al staat te lezen, in de CL mag 'ie gewoon op de tribunes plaatsnemen, aangezien hij niet speelgerechtigd is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:17 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Nou, daar zit geen slechte gedachte achter. Als hij bij PSV in Champions League speelt en daar hoge ogen gooit, dan kan hij volgend jaar misschien voor heel veel geld worden verkocht. Veel meer dan dat ze nu krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |