PSV blijft niet dramatisch spelen hoor. Wij hebben in ieder geval een spits die er 20 in kan leggen in een jaar, jullie topscorer is doorgaans een centrale verdediger.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie je nooit zorgen maken over eigen jeugd natuurlijk, maar zolang PSV 1 ook dramatisch speelt wordt het een zwaar jaar hoor.
Gallardo komt never nooit naar PSV.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:10 schreef Aryan_S het volgende:
PSV wilt zich versterken met Muneco Gallardo
Zie hier:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2229.php
Voor meer informatie.
Te duur?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gallardo komt never nooit naar PSV.
Jij bent z'n zaakwaarnemer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gallardo komt never nooit naar PSV.
Omdat ie bij Monaco vertrokken is om weer bij zijn familie te zijn...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef cultheld het volgende:
Champions League is altijd leuk voor een voetballer. Hij voetbalt nu bij River Plate, dus waarom zou hij niet een laatste Europees avontuur aan willen gaan?
Misschien wil die familie wel mee naar Eindhovenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Omdat ie bij Monaco vertrokken is om weer bij zijn familie te zijn...
quote:PSV mogelijk maanden zonder Sibon
PSV moet het mogelijk enkele maanden stellen zonder z'n spits Gerald Sibon. De aanvaller kampt met een vervelende nekhernia. Zaterdag was hij in Almelo, waar zijn ploeg met 1-1 gelijkspeelde tegen promovendus Heracles, overigens al niet van de partij in verband met zijn blessure.
'Ik had al een maand of vier, vijf last van mijn schouder en rug", zegt Sibon deze week in Sportweek. Onderzoek heeft uitgewezen dat hij een hernia heeft tussen een nekwervel en een lichaamswervel. 'We gaan nu bekijken hoe ik dit het beste kan laten behandelen.'
Het is inderdaad gewoon heel erg slordig. Had nooit moeten gebeuren. Stel dat dit bij het eerste zou gebeuren.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Overigens wordt er door laks te reageren op een plaagpost over het spel van Jong PSV dus keurig omheen geluld dat PSV *weer* een administratieve blunder heeft gemaakt. Dat staat toch gewoon niet professioneel als je pretendeert een topclub te zijn?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Overigens wordt er door laks te reageren op een plaagpost over het spel van Jong PSV dus keurig omheen geluld dat PSV *weer* een administratieve blunder heeft gemaakt. Dat staat toch gewoon niet professioneel als je pretendeert een topclub te zijn?
wil je weer horen dat t dom was, dat hebben we een topic geleden wel gehadquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Iedere wedstrijd is belangrijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:31 schreef rubbereend het volgende:
zaterdag één van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen, verdomme winnen van dat kut-vitas
Die heb ik gemist. Doe nog maar een keer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je weer horen dat t dom was, dat hebben we een topic geleden wel gehad![]()
maar sommige wedstrijden zijn extra belangrijk, al is deze dan wel een beetje persoonlijk....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd is belangrijk.
lees maar ff terugquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Doe nog maar een keer.
Robert weer verkopen? dan zou Koné bij elkaar 14 a 15 miljoen kosten, totaal belachelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef cultheld het volgende:
Volgens de nieuwe tv-zender Talpa heeft PSV een officieel bod uitgebracht op Roda JC-aanvaller Arouna Koné. De Eindhovenaren zouden 8 miljoen euro én de Brazilaanse spits Robert hebben geboden voor de Ivoraan.
Nol Hendriks, bestuurslid bij de club uit Kerkrade, omschrijft het bericht echter als 'totale fantasie'. Wel is zeker dat de landskampioen zich dinsdag heeft gemeld bij Roda JC voor Koné.
Nol Hendriks heeft die ruil inmiddels gelukkig al afgedaan als complete (talpa) onzin. Wel is duidelijk dat PSV 8 miljoen heeft geboden op Koné.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Robert weer verkopen? dan zou Koné bij elkaar 14 a 15 miljoen kosten, totaal belachelijk.
mooi bedrag lijkt me, als ik terug kom van Lowlands ga ik er vanuit dat Koné PSVer isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nol Hendriks heeft die ruil inmiddels gelukkig al afgedaan als complete (talpa) onzin. Wel is duidelijk dat PSV 8 miljoen heeft geboden op Koné.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |