abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29722136
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik weet dat jullie je nooit zorgen maken over eigen jeugd natuurlijk, maar zolang PSV 1 ook dramatisch speelt wordt het een zwaar jaar hoor.
PSV blijft niet dramatisch spelen hoor. Wij hebben in ieder geval een spits die er 20 in kan leggen in een jaar, jullie topscorer is doorgaans een centrale verdediger.

En over ons hoef je je geen zorgen te maken: jullie hebben zal aan jullie eigen hoofd: Brondby, een manke medische staf...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29722157
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:10 schreef Aryan_S het volgende:
PSV wilt zich versterken met Muneco Gallardo

Zie hier:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2229.php

Voor meer informatie.
Gallardo komt never nooit naar PSV.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 16:22:22 #28
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29722487
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Te duur?
pi_29722855
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jij bent z'n zaakwaarnemer?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29723202
Ik zie niet in waarom spelers als Gallardo in Nederland willen voetballen. Bij Monaco kreeg hij waarschijnlijk 3x het salaris van wat hij in Nederland kan verdienen.

De transfersom is dus geen probleem, maar wij overschatten Nederland en PSV als interessant competitieland/club.
Wat een vrouw!
spits!
pi_29723312
Champions League is altijd leuk voor een voetballer. Hij voetbalt nu bij River Plate, dus waarom zou hij niet een laatste Europees avontuur aan willen gaan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29723986
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef cultheld het volgende:
Champions League is altijd leuk voor een voetballer. Hij voetbalt nu bij River Plate, dus waarom zou hij niet een laatste Europees avontuur aan willen gaan?
Omdat ie bij Monaco vertrokken is om weer bij zijn familie te zijn...
Wat een vrouw!
spits!
pi_29724306
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Omdat ie bij Monaco vertrokken is om weer bij zijn familie te zijn...
Misschien wil die familie wel mee naar Eindhoven
pi_29725087
Sibon misschien voor lange tijd geblesseerd...
quote:
PSV mogelijk maanden zonder Sibon

PSV moet het mogelijk enkele maanden stellen zonder z'n spits Gerald Sibon. De aanvaller kampt met een vervelende nekhernia. Zaterdag was hij in Almelo, waar zijn ploeg met 1-1 gelijkspeelde tegen promovendus Heracles, overigens al niet van de partij in verband met zijn blessure.
'Ik had al een maand of vier, vijf last van mijn schouder en rug", zegt Sibon deze week in Sportweek. Onderzoek heeft uitgewezen dat hij een hernia heeft tussen een nekwervel en een lichaamswervel. 'We gaan nu bekijken hoe ik dit het beste kan laten behandelen.'
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:35:36 #35
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_29726277
Mooi, kan Hiddink hem tenminste ook niet meer per ongeluk opstellen.
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_29727501
Marcelo Gallardo is ook ietwat lui, lijkt me niet goed voor de bestaande chemie.

En PyTh, leuk hoor, 3 spelers weg, maar Guus heeft toch zelf gekozen om met deze selectie te beginnen. Dan is het geen excuus meer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29727537
Overigens wordt er door laks te reageren op een plaagpost over het spel van Jong PSV dus keurig omheen geluld dat PSV *weer* een administratieve blunder heeft gemaakt. Dat staat toch gewoon niet professioneel als je pretendeert een topclub te zijn?
www.thuisuiteten.nl
pi_29727585
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Overigens wordt er door laks te reageren op een plaagpost over het spel van Jong PSV dus keurig omheen geluld dat PSV *weer* een administratieve blunder heeft gemaakt. Dat staat toch gewoon niet professioneel als je pretendeert een topclub te zijn?
Het is inderdaad gewoon heel erg slordig. Had nooit moeten gebeuren. Stel dat dit bij het eerste zou gebeuren.....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29727633
quote:
Je hebt helemaal gelijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 augustus 2005 @ 19:31:17 #40
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29727771
zaterdag één van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen, verdomme winnen van dat kut-vitas
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 augustus 2005 @ 19:33:45 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29727847
quote:
wil je weer horen dat t dom was, dat hebben we een topic geleden wel gehad
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29727877
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:31 schreef rubbereend het volgende:
zaterdag één van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen, verdomme winnen van dat kut-vitas
Iedere wedstrijd is belangrijk.
pi_29727919
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wil je weer horen dat t dom was, dat hebben we een topic geleden wel gehad
Die heb ik gemist. Doe nog maar een keer.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 augustus 2005 @ 19:37:54 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29727983
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Iedere wedstrijd is belangrijk.
maar sommige wedstrijden zijn extra belangrijk, al is deze dan wel een beetje persoonlijk....
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die heb ik gemist. Doe nog maar een keer.
lees maar ff terug
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29734096
Volgens de nieuwe tv-zender Talpa heeft PSV een officieel bod uitgebracht op Roda JC-aanvaller Arouna Koné. De Eindhovenaren zouden 8 miljoen euro én de Brazilaanse spits Robert hebben geboden voor de Ivoraan.

Nol Hendriks, bestuurslid bij de club uit Kerkrade, omschrijft het bericht echter als 'totale fantasie'. Wel is zeker dat de landskampioen zich dinsdag heeft gemeld bij Roda JC voor Koné.
pi_29734135
Volgens diverse Argentijnse media, waaronder de sportkrant Ole, zou PSV vandaag een bod uitbrengen op de 29-jarige Argentijn Marcelo Gallardo van River Plate. Volgens de Argentijnse media zal het heel moeilijk worden voor PSV om de nummer 10 van River binnen te halen aangezien de club na het vertrek van Lucho González en Mascherano het zich niet kan veroorloven om nog een speler te verliezen. Daarnaast zijn er in december presidentsverkiezingen en zou het zittende bestuur ernstig in de problemen komen als ook de derde ster van het elftal wordt verkocht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 augustus 2005 @ 22:25:16 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29734433
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef cultheld het volgende:
Volgens de nieuwe tv-zender Talpa heeft PSV een officieel bod uitgebracht op Roda JC-aanvaller Arouna Koné. De Eindhovenaren zouden 8 miljoen euro én de Brazilaanse spits Robert hebben geboden voor de Ivoraan.

Nol Hendriks, bestuurslid bij de club uit Kerkrade, omschrijft het bericht echter als 'totale fantasie'. Wel is zeker dat de landskampioen zich dinsdag heeft gemeld bij Roda JC voor Koné.
Robert weer verkopen? dan zou Koné bij elkaar 14 a 15 miljoen kosten, totaal belachelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29735235
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Robert weer verkopen? dan zou Koné bij elkaar 14 a 15 miljoen kosten, totaal belachelijk.
Nol Hendriks heeft die ruil inmiddels gelukkig al afgedaan als complete (talpa) onzin. Wel is duidelijk dat PSV 8 miljoen heeft geboden op Koné.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 augustus 2005 @ 22:56:28 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29735767
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nol Hendriks heeft die ruil inmiddels gelukkig al afgedaan als complete (talpa) onzin. Wel is duidelijk dat PSV 8 miljoen heeft geboden op Koné.
mooi bedrag lijkt me, als ik terug kom van Lowlands ga ik er vanuit dat Koné PSVer is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29735966
Robert inwisselen zou wel gek zijn geweest
die blijft mooi bij ons
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')