Effe hier op inhakend.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:18 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik denk dat Hiddink snel stopt als trainer bij PSV. Wat ik ook erg vreemd vond was dat toen Borst dit weekend tegen hem zei "het is Guus niet gelukt om het vertrek van Mark van Bommel en Park op te vangen" hij daar geen eens tegen in ging. Ook zei ie dat ie dit seizoen eigenlijk ging stoppen, maar door het succes van vorig jaar nog even door wou gaan. Zo'n groot succes zal dit seizoen voor PSV waarschijnlijk niet worden, dus na dit seizoen moet PSV soieso op zoek naar een nieuwe trainer. Ik denk voor 2006 al eigenlijk.

en hoe zag de rest van het lijstje eruit?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Effe hier op inhakend.
In een Arsenal fanzine van afgelopen zondag stonden de uitslagen van een enquette.
Bij de vraag wie Wenger moest opvolgen stond Hiddink op 1 met 43%

Hiddink,O'Leary,Benitez,Erikson,Del Bosquequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en hoe zag de rest van het lijstje eruit?

We zouden iig meer succes in Europa hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:07 schreef Radegast het volgende:
Hiddink zou een hele goeie zijn voor Arsenal.

Koreaans?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:20 schreef ASSpirine het volgende:
whehe, een NL kolonie bij arsenal mss?

3 is meer dan zat al mag Quincy van mij wel wieberenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:20 schreef ASSpirine het volgende:
whehe, een NL kolonie bij arsenal mss?

Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:50 schreef appelsientje het volgende:
Robert kostte ons toch ook iets van 5 mil ???
dan zou het totaal bedrag dus op 13 uitkomen.... das veel...

Me tooquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Crap, ik mis de eerste thuiswedstrijd...

Onder hiddink zijn jullie zo weer terug op de oude, vertrouwde speelstijl......quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We zouden iig meer succes in Europa hebben

Hiddink wordt gewoon full-time TD bij PSV en gaat daarnaast een land op het WK coachenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:18 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik denk dat Hiddink snel stopt als trainer bij PSV. Wat ik ook erg vreemd vond was dat toen Borst dit weekend tegen hem zei "het is Guus niet gelukt om het vertrek van Mark van Bommel en Park op te vangen" hij daar geen eens tegen in ging. Ook zei ie dat ie dit seizoen eigenlijk ging stoppen, maar door het succes van vorig jaar nog even door wou gaan. Zo'n groot succes zal dit seizoen voor PSV waarschijnlijk niet worden, dus na dit seizoen moet PSV soieso op zoek naar een nieuwe trainer. Ik denk voor 2006 al eigenlijk.

Ik denk het niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:36 schreef The_M het volgende:
[..]
Hiddink wordt gewoon full-time TD bij PSV en gaat daarnaast een land op het WK coachenHij gaat echt niet meer naar een andere club
![]()

Ja dat vermoed ik ook al .. vooral als ik de verhalen lees dat hij geen 'echte' trainer meer is van PSV..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Verwacht eerlijk gezegd dat Hiddink na dit seizoen zal stoppen als trainer bij PSV.

TD=technisch directeur....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Verwacht eerlijk gezegd dat Hiddink na dit seizoen zal stoppen als trainer bij PSV.

Vergissen is menselijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zal je de uitslag vast geven. Vitesse wint verliest met 2-0.

Lijkt me dan einde verhaal als dat echt zo is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Koné zou het eerste halfjaar geen Europees mogen spelen als hij naar Eindhoven gaat.
Die uitzondering van de Intertoto is tot/met de 3de ronde van de Intertoto. Roda heeft in de 4de ronde tegen Valencia gespeeld.

Las op het forum van PSV-netwerk dat Rutten dat ook gezegd had...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me dan einde verhaal als dat echt zo is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |