Ik kreeg serieus weer kippenvel toen ik die topics rond die wedstrijd doorlasquote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het officiële PSV topic #86: Een bittere pil
K zag de datum bij de beginpost, en ik wist genoeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Die Ajacied kwam uit Israel. Nog verder.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Er waren ook Madrilenen in Eindhoven van het weekend, das helemaal lullig.
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee voor het maken van stats
Een echte Jood.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Die Ajacied kwam uit Israel. Nog verder.
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Die Ajacied kwam uit Israel. Nog verder.
Die wedstrijd daarvoor tegen Lyon staat me eigenlijk nog veel meer bij.. Vooral die penaltieserie.. Ik heb nog nooit zo gespannen voor de tv gezeten.. Bijna net zo/Misschien nog wel meer gespannen als afgelopen april voor de radio..quote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus weer kippenvel toen ik die topics rond die wedstrijd doorlas
Bobu, chelloboy, Tony_Montana67, Maja, mitt, Speed1971, Juan Zueco, F1Bas... waar zijn ze gebleven?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:39 schreef KELDER het volgende:
mooi overzichtje
leuk om te zien hoe de topictitel in de loop der tijd vorm heeft gekregen
Ik ben er nog.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bobu, chelloboy, Tony_Montana67, Maja, mitt, Speed1971, Juan Zueco, F1Bas... waar zijn ze gebleven?
of DIGGER die steevast P$V schreef![]()
Allemaal pleite, toch?
''AL ZAL DIE NOOIT MEER EEN PEPERNOOT RAKEN''quote:Op maandag 10 maart 2008 21:24 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Die wedstrijd daarvoor tegen Lyon staat me eigenlijk nog veel meer bij.. Vooral die penaltieserie.. Ik heb nog nooit zo gespannen voor de tv gezeten.. Bijna net zo/Misschien nog wel meer gespannen als afgelopen april voor de radio..
en gefixtquote:Op maandag 10 maart 2008 21:31 schreef ruud.nl het volgende:
240 staat er niet bij!![]()
Verder wel een mooie lijst.![]()
TM komt helemaal niet meer op FOK!, F1Bas vooral in eht Ajaxtopic. Mitt alleen nog in SPT, Speed vliegt zo heel af en toe binnen. Digger komt nog regelmatig in VBL.En van Chelloboy is dat topic over zijn gedate met een getrouwde vrouw het laatste wat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bobu, chelloboy, Tony_Montana67, Maja, mitt, Speed1971, Juan Zueco, F1Bas... waar zijn ze gebleven?
of DIGGER die steevast P$V schreef![]()
Allemaal pleite, toch?
Robert laatste penal toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
''AL ZAL DIE NOOIT MEER EEN PEPERNOOT RAKEN''
Jup, geweldig was dat.quote:
Ja echt geweldig.. Ik had tranen in mn ogen van blijdschap en ontlading..quote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup, geweldig was dat.
Prachtwedstrijd trouwens, was dat. Pfffffff, ik hield het niet meer man.
Mooi doelpunt van Alex, die 1-1. Aannemen op de borst, en peunen dat ding
Heerlijke goal inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup, geweldig was dat.
Prachtwedstrijd trouwens, was dat. Pfffffff, ik hield het niet meer man.
Mooi doelpunt van Alex, die 1-1. Aannemen op de borst, en peunen dat ding
Ja, ik dan. Tv op m'n kamer moest om 11 uur uit. Hell no dat ik dat dus deed. Als de kleine jonge doerak die ik was, ging toch stiekem de tv weer aan. Ik schreeuwde het uit van blijdschap, toen kwam smam binnen en deed de stekker uit en moest ik slapen ^^quote:Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ja echt geweldig.. Ik had tranen in mn ogen van blijdschap en ontlading..
Ik denk dat jij vaker het Ajax topic bekijkt dan ik het PSV topic vriend.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat schreeuwen van blijdschap en het bezoek van mams klinkt me zeer bekend in de oren.. Ik kon daarna gelukkig nog gewoon verder kijkenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik dan. Tv op m'n kamer moest om 11 uur uit. Hell no dat ik dat dus deed. Als de kleine jonge doerak die ik was, ging toch stiekem de tv weer aan. Ik schreeuwde het uit van blijdschap, toen kwam smam binnen en deed de stekker uit en moest ik slapen ^^
Als ik dat topic weer lees voel ik me weer precies hetzelfde als die avond..en hoe trots ik de volgende dag op school wasquote:
Maarja..quote:Heel Europa treurt om 'fantastisch' PSV
5/5/2005 0 :11
PSV moest zich gewonnen geven tegen AC Milan. En dat is onterecht concluderen de buitenlandse media, zelfs de Italiaanse: 'Onverdiend.' Een overzicht.
La Gazzetta Dello Sport (Italië)
De finale is een half paradijs. Liverpool gaat dan wel naar Istanboel, maar ook AC Milan, omdat een uitstekend PSV sneuvelde na een buitengewone partij tegen de rossoneri. Het is onmogelijk te bevatten. De heerser van het veld wordt na negentig minuten bedrogen wanneer Ambrosini de beslissende goal maakt. Uiteindelijk wint één van de meest afzichtelijke Milans van de laatste jaren. Onverdiend.
L' Equipe (Frankrijk)
Milan zal zich realiseren dat het heel goed is weggekomen. PSV verrichtte een mini-topprestatie door drie keer te scoren tegen Milan, dat sinds de goal van Ronaldinho in november geen treffer meer had geïncasseerd. De overwinnaar van Lyon en Monaco heeft vooral de karikatuur vernietigd die beide Franse ploegen van hem hadden gemaakt, door hyper-offensief te spelen vanaf de eerste minuut, met een fenomenale inzet van elke speler, een zeldzaam voorkomende technische precisie en een vertrouwen dat past bij één van de grootste ploegen. Hiddink waagde het om met vijf aanvallers en slechts twee verdedigers aan te treden tegen een buitengewoon begaafde ploeg die vooral bezig was om alle voetbal teniet te doen.
The Guardian (Engeland)
AC Milan gaat door op het tandvlees en ondanks PSV's fantastische optreden. PSV's spelers zijn ontdaan. Over twee duels bekeken waren ze overduidelijk de betere ploeg, ze overklasten en speelden Milan volledig weg, maar donderden wel uit het toernooi. Liverpool mag zich gelukkig prijzen dat ze niet tegen PSV speelt in de finale. Ze zullen een veel grotere kans hebben als ze tegen een Milan-uit-zijn-doen moeten spelen. Als de rossoneri in de finale net zo slecht spelen, zal Liverpool ze klop geven. PSV's techniek, instelling en teamgeest waren fantastisch.
Marca (Spanje)
De Italiaanse ploeg plaatste zich met veel geploeter, dankzij een goal van Ambrosini in het slot, terwijl het een veeg kreeg van PSV, dat de hele partij domineerde en op weg leek met 2-0 te winnen. Maar een counter van de Italianen en een inzet van de middenvelder deed de dromen van de Nederlandse ploeg uiteenspatten. PSV verdiende meer geluk.
Der Kicker (Duitsland)
Met een flinke portie geluk bereikte AC Milan de finale van de Champions League. Na een zeer gedreven voorstelling sneuvelde het elftal van PSV-coach Hiddink, dat in de heenwedstrijd al overtuigde ondanks de nederlaag, zeer ongelukkig. De slimme en koelbloedige Italianen stuiten zodoende op Liverpool.
Vast niet zo pijnlijk als toen.. en vooral de manier waarop...quote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef ganzenherder het volgende:
Als PSV ooit nog de CL had kunnen winnen was het dat seizoen. Het was eigenlijk gewoon verdiend geweest als PSV hem toen gewonnen had.
Maargoed als PSV dan in de finale had verloren was dat nog dubbel zo pijnlijk geweest
Pffffff, om dat allemaal terug te lezenquote:
Idd..zo pijnlijk zal het nooit meer worden hoopikquote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Vast niet zo pijnlijk als toen.. en vooral de manier waarop...
Ja, wat de wedstrijd betreft wel, erger kun je niet verliezen. Maar om dan door te gaan en zo dichtbij te zijn en dan alsnog helemaal niks winnen lijkt me ook vreselijkquote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Vast niet zo pijnlijk als toen.. en vooral de manier waarop...
Als je alleen de titels leest is het zo verdomd grappigquote:Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:
210 Het Officiele PSV-topic #210: Dipje!
223 Het Officiële PSV-topic #223: Witte zakdoekjes.
226 Het Officiële PSV topic #226: KO
232 Het Officiële PSV topic #232: De titel verkwanseld!
233 Het Officiële PSV topic #233; Verslagenheid in Eindhoven
235 Het Officiele PSV topic #235: KAMPIOENEN
Hihi, leuk einde
Maar dan heb je de finale gehaald, en die had je inderdaad waarschijnlijk niet veel lulliger kunnen verliezen dan dat we van AC Milan verloren, pijnlijker lijkt het me zeker niet. Wel erger, maar niet zo pijnlijk. En ik ben er zeker van dat PSV de finale had gewonnen als ze zo speelden als tegen AC Milanquote:Op maandag 10 maart 2008 22:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, wat de wedstrijd betreft wel, erger kun je niet verliezen. Maar om dan door te gaan en zo dichtbij te zijn en dan alsnog helemaal niks winnen lijkt me ook vreselijk
Ja lijkt me wel logisch maar je weet nooit met die knvbquote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Ruudt het volgende:
Als PSV doorgaat in de UEFA CUP spelen ze op 3 april en op 5 april is het PSV - Heracles, wordt deze wedstrijd dan naar de 6e verzet?
Wat zijn er veel spelers verkeerd ingeschatquote:Op maandag 10 maart 2008 23:38 schreef cultheld het volgende:
[centraal] PSV-topic deel 28: De voorbereiding En wat waren we er dichtbij.
wow, wat had ik toen veel gepost...quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik dan. Tv op m'n kamer moest om 11 uur uit. Hell no dat ik dat dus deed. Als de kleine jonge doerak die ik was, ging toch stiekem de tv weer aan. Ik schreeuwde het uit van blijdschap, toen kwam smam binnen en deed de stekker uit en moest ik slapen ^^
En kwalletje Seedorf wilde maar niet toegeven dat PSV ze compleet van de mat gespeeld had...quote:
Dan heb jij de VI van een aantal weken terug niet gelezen. Seedorf zei hierin duidelijk dat PSV destijds beter was dan Milanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En kwalletje Seedorf wilde maar niet toegeven dat PSV ze compleet van de mat gespeeld had...![]()
Maargoed, dat was wel een van de beste wedstrijden die PSV ooit gespeeld heeft en ik denk toch wel regelmatig terug aan dat elftal als ik kijk naar het geploeter van nu.... Wat een helden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |