Dan kunnen we ook wel over Takak gaan beginnenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad volgens mij is Beasley ook nog niet helemaal zeker, wel zo goed als, maar het kan afketsen. Daarnaast vind ik dat Arvid Smit ook tot de nieuwe spelers behoort. Hij was echter eigenlijk al vorig jaar PSV-er, maar hij zit nu voor het eerst bij de A-selectie van PSV.
Takak heeft voor zijn seizoen bij Zwolle al bij de selectie gezeten, echter nooit gespeeld. Smit is gewoon nieuw in de selectie.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook wel over Takak gaan beginnen![]()
Laat \'m het maar niet lezen, voor je het weet heeft \'iie alweer knikkende knietjes...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:52 schreef Suijk het volgende:
En Hoogstrate mag dan ook niet ontbreken.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:37 schreef PyTh het volgende:
Sergei is de naam mm
Ligt eraan tegen wie ze moeten in de voorronde.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:50 schreef cultheld het volgende:
Maakt PSV kans op de CL dit jaar? Wat denken jullie?
Ja hoor dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:50 schreef cultheld het volgende:
De CL is een zekerheidje. Die kan ons bijna niet ontgaan, we hoeven m alleen maar even op te halen. Ik maak me meer zorgen om de landstitel.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:50 schreef cultheld het volgende:
Dat hangt van Van Bommel af en de nieuwe spits. De kwalificatie moet sowieso te doen zijn, daarna is het afwachten wat de loting brengt. Vorig jaar moest Monaco te doen zijn, maar die kregen Morientes en Giuly, Zikos en Rothèn bleken bovengemiddelde voetballers te zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:50 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop niet dat je bedoeld dat je dan gelijk die beker ff ophaalt..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
De CL is een zekerheidje. Die kan ons bijna niet ontgaan, we hoeven m alleen maar even op te halen. Ik maak me meer zorgen om de landstitel.
Stel PSV met bijvoorbeeld Anderlecht, Celtic en Porto in 1 poule. Dat moet te doen zijn lijkt me met deze fantastische aankopen, afhankelijk natuurlijk van hoe lang het duurt tot er een basis is ingespeeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat hangt van Van Bommel af en de nieuwe spits. De kwalificatie moet sowieso te doen zijn, daarna is het afwachten wat de loting brengt. Vorig jaar moest Monaco te doen zijn, maar die kregen Morientes en Giuly, Zikos en Rothèn bleken bovengemiddelde voetballers te zijn.
Uit zelfbescherming ga ik ervan uit dat de 2e ronde halen ook dit jaar niet zal lukken
Dat is wel een hele zwaar poule lijkt me zo. Als ik eerlijk ben denk ik dat PSV het in deze poule niet gaat redden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stel PSV met bijvoorbeeld Anderlecht, Celtic en Porto in 1 poule. Dat moet te doen zijn lijkt me met deze fantastische aankopen, afhankelijk natuurlijk van hoe lang het duurt tot er een basis is ingespeeld.
Anderlecht wordt sowieso geklaard door het PSV van 2004/2005 denk ik. Celtic is met Larsson sowieso een hoop doelpunten kwijt, al komt Hasselbaink er wel voor terug maar die is op z'n retour. En dan Porto: Ferreira, Carvalho, Deco sowieso weg. Maniche gaat waarschijnlijk ook, flinke aderlating dus voor Porto. Ik denk en hoop dat PSV de 2e ronde haaltquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele zwaar poule lijkt me zo. Als ik eerlijk ben denk ik dat PSV het in deze poule niet gaat redden.
Ik hoop uiteraard ook dat PSV de 2e ronde haalt, maar ik ben bang dat dat heel erg moeilijk gaat worden. Kansloos zullen ze niet zijn, maar we moeten ons niet rijk gaan rekenen. Natuurlijk eerst even de loting af wachten om de kansen goed in te kunnen schatten, maar zo zie ik het op dit moment.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Anderlecht wordt sowieso geklaard door het PSV van 2004/2005 denk ik. Celtic is met Larsson sowieso een hoop doelpunten kwijt, al komt Hasselbaink er wel voor terug maar die is op z'n retour. En dan Porto: Ferreira, Carvalho, Deco sowieso weg. Maniche gaat waarschijnlijk ook, flinke aderlating dus voor Porto. Ik denk en hoop dat PSV de 2e ronde haalt
Mee eens maar laat ik het zo zeggen, bij de namen Farfan, Alex, Beasley, Vonlanthen, Qvist, Sibon, Gomes, Cocu, Bouma, van Bommel, Ooijer en Feher heb ik een heel wat beter voorgevoel dan bij Lucius, Van der Schaaf, Vogel, Van Dijk enz.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop uiteraard ook dat PSV de 2e ronde haalt, maar ik ben bang dat dat heel erg moeilijk gaat worden. Kansloos zullen ze niet zijn, maar we moeten ons niet rijk gaan rekenen. Natuurlijk eerst even de loting af wachten om de kansen goed in te kunnen schatten, maar zo zie ik het op dit moment.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar we moeten toch de andere Europese teams niet onderschatten. PSV is gewoon een ploeg die tot de suptop behoort. Alleen met een gunstige loting maken we kans. Als we bijvoorbeeld worden ingedeeld bij ploegen als Barcelona en Man Utd (als die niet alletwee in dezelfde koker komen) kunnen we het schudden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mee eens maar laat ik het zo zeggen, bij de namen Farfan, Alex, Beasley, Vonlanthen, Qvist, Sibon, Gomes, Cocu, Bouma, van Bommel, Ooijer en Feher heb ik een heel wat beter voorgevoel dan bij Lucius, Van der Schaaf,Van Dijk enz.
Maar ja misschien beleven we wel het Ajax '95 effect. Dat we supertalent met routine perfect mixen. Achter Vonlanthen, Alex en Farfan zaten toch alle grote clubs aan. En Beasley kon ook naar Betis Sevilla (waar Joaquin speelt). Ik verwacht niet dat Vonlanthen of Sibon bijvoorbeeld dit jaar al garant staat voor 35 doelpunten dit jaar maar ik denk wel dat met name Vonlanthen belangrijkere doelpunten dan Kezza gaat maken. Kezman was vooral goed in 3 goals maken bij een 5-0 tegen Zwolle en dan zat Van Bommel achter de 1-0. De verdediging van PSV behoort straks tot de beste van Europa (maar Alex speelt nog niet meteen in de basis vanwege z'n recente enkelblessure). Met Alex centraal heb je een gangster in huis gehaald. Stam is een cliniclown vergeleken met deze buffel. Daarnaast Fredje, gaat 't al bijna niet meer fout. En dan is er ook nog Ooijer die veel internationale ervaring en routine achterin brengt. Gomes is een meevoetballende keeper in de stijl van Dida en op rechtsback genoeg spelers (Bogelund, Colin, Feher, Lamey) waarvan er 1 vast wel geschikt is als basisspeler in CLwedstrijdenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar we moeten toch de andere Europese teams niet onderschatten. PSV is gewoon een ploeg die tot de suptop behoort. Alleen met een gunstige loting maken we kans. Als we bijvoorbeeld worden ingedeeld bij ploegen als Barcelona en Man Utd (als die niet alletwee in dezelfde koker komen) kunnen we het schudden.
1 zo'n ploeg in je poul kun je goed hebben hoor. Jij gelijk spelen tegen ze, de anderen verliezen. Hoppa, door naar de volgende ronde.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar we moeten toch de andere Europese teams niet onderschatten. PSV is gewoon een ploeg die tot de suptop behoort. Alleen met een gunstige loting maken we kans. Als we bijvoorbeeld worden ingedeeld bij ploegen als Barcelona en Man Utd (als die niet alletwee in dezelfde koker komen) kunnen we het schudden.
Blijf dromen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar ja misschien beleven we wel het Ajax '95 effect. Dat we supertalent met routine perfect mixen. Achter Vonlanthen, Alex en Farfan zaten toch alle grote clubs aan. En Beasley kon ook naar Betis Sevilla (waar Joaquin speelt). Ik verwacht niet dat Vonlanthen of Sibon bijvoorbeeld dit jaar al garant staat voor 35 doelpunten dit jaar maar ik denk wel dat met name Vonlanthen belangrijkere doelpunten dan Kezza gaat maken. Kezman was vooral goed in 3 goals maken bij een 5-0 tegen Zwolle en dan zat Van Bommel achter de 1-0. De verdediging van PSV behoort straks tot de beste van Europa (maar Alex speelt nog niet meteen in de basis vanwege z'n recente enkelblessure). Met Alex centraal heb je een gangster in huis gehaald. Stam is een cliniclown vergeleken met deze buffel. Daarnaast Fredje, gaat 't al bijna niet meer fout. En dan is er ook nog Ooijer die veel internationale ervaring en routine achterin brengt. Gomes is een meevoetballende keeper in de stijl van Dida en op rechtsback genoeg spelers (Bogelund, Colin, Feher, Lamey) waarvan er 1 vast wel geschikt is als basisspeler in CLwedstrijdenAlleen linksback Lee valt een beetje tegen maar misschien wordt Edman nog gehaald
In de aanval Farfan de doelpuntenkoning uit Peru met Vonlanthen het megatalent met de wonderschone techniek en Sibon de hardwerkende spits en de snelle loper Beasley met z'n mooie voorzetten
Op het middenveld Cocu en Van Bommel, dan zeg ik: Waarom kunnen we hiermee niet van Deco, Ronaldinho en Puyol winnen?
inhoudelijk reageren heerst en zoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:58 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Blijf dromen.![]()
Over Lee ben ik juist wel tevreden. Die jongen kan echt wel wat hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:52 schreef cultheld het volgende:
De verdediging van PSV behoort straks tot de beste van Europa (maar Alex speelt nog niet meteen in de basis vanwege z'n recente enkelblessure). Met Alex centraal heb je een gangster in huis gehaald. Stam is een cliniclown vergeleken met deze buffel. Daarnaast Fredje, gaat 't al bijna niet meer fout. En dan is er ook nog Ooijer die veel internationale ervaring en routine achterin brengt. Gomes is een meevoetballende keeper in de stijl van Dida en op rechtsback genoeg spelers (Bogelund, Colin, Feher, Lamey) waarvan er 1 vast wel geschikt is als basisspeler in CLwedstrijdenAlleen linksback Lee valt een beetje tegen maar misschien wordt Edman nog gehaald
![]()
Omdat ik denk dat het dit seizoen nog te vroeg is. Ook is het afwachten hoe al die buitenlanders zich in het Nederlandse/Europese voetbal ontplooien. Het tempo en speltype is heel anders dan datquote:In de aanval Farfan de doelpuntenkoning uit Peru met Vonlanthen het megatalent met de wonderschone techniek en Sibon de hardwerkende spits en de snelle loper Beasley met z'n mooie voorzettenOp het middenveld Cocu en Van Bommel, dan zeg ik: Waarom kunnen we hiermee niet van Deco, Ronaldinho en Puyol winnen?
Zoals je het zo stelt klinkt het erg goed moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
inhoudelijk reageren heerst en zo
Spelersruil?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:10 schreef Spideyman het volgende:
MLS turns down PSV's bid for Beasley
"It was in a different form, but comparable money to the Southampton offer," Wilt explained.
wellicht waterreus (die de wens heeft om in de VS te spelen). maar ik denk eerder dat het om makelaarsklosten gaat die er dan wel of niet bij zitten.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:14 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Spelersruil?
Waterreus heeft niks meer met PSV te maken. Dus dat kan niet. Wat het wel is zou ik echt niet weten.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
wellicht waterreus (die de wens heeft om in de VS te spelen). maar ik denk eerder dat het om makelaarsklosten gaat die er dan wel of niet bij zitten.
Vreemd is dat niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Voorlopig komt hij dus niet, da's jammer. Maar ik wil eerst het hoe en waarom weten uit PSV kring waarom dit eventueel niet door zou gaan. Als het alleen de prijs is, is onderhandelen natuurlijk altijd mogelijk. Vreemd dat de MLS er ook zeggenschap in heeft, maar die Amerikanen regelen dat soort dingen altijd anders
www.turfmonster.comquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:51 schreef JeroenV het volgende:
Cultheld zegt dus dat hij er wel aan zit te komen, de transfer. Maar voor ik hem geloof wil ik graag weten hoe hij daar aan komt. Wat is btw de bron van die site?
Philips was toch mede-oprichter van de MLS en heeft daar waarschijnlijk nog wel invloed op? Of was dat al genoemd?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:31 schreef JeroenV het volgende:
Misschien in termijnen betalen of dat het iets met Philips te maken heeft.
dat lijkt me niet zo moeilijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 08:44 schreef gras het volgende:
Dan mag ik hopen voor jou dat Beasley er wel meer van bakt dan Sikora.
Lotingtechnisch lijkt me dit toch onmogelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Stel PSV met bijvoorbeeld Anderlecht, Celtic en Porto in 1 poule. Dat moet te doen zijn lijkt me met deze fantastische aankopen, afhankelijk natuurlijk van hoe lang het duurt tot er een basis is ingespeeld.
Het vertrek van Van Raay en Arnesen vind ik erger. Vooral op de langere termijn zul je gaan merken dat dit toch echt twee top-bestuursleden waren die niet alleen goed in de omgang waren (charmant wordt vaak gezegd) maar zakelijk ook zeer gewiekst. Ik ben er dan ook van overtuigd dat hun laatste kunstje bij PSV (het aantrekken van nieuwe basisspelers) een paar nieuwe topspelers zal opleveren.quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Beasley komt wel. Maar ik ben wel evrbaasd door het ongelooflijke optimisme van sommigen hier. Je verliest met Kezman, Robben, Waterreus, Rommedahl en wellicht Van Bommel niet zomaar wat spelers hoor.
Het wordt per post lachwekkender, sorry.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar ja misschien beleven we wel het Ajax '95 effect. Dat we supertalent met routine perfect mixen. Achter Vonlanthen, Alex en Farfan zaten toch alle grote clubs aan. En Beasley kon ook naar Betis Sevilla (waar Joaquin speelt). Ik verwacht niet dat Vonlanthen of Sibon bijvoorbeeld dit jaar al garant staat voor 35 doelpunten dit jaar maar ik denk wel dat met name Vonlanthen belangrijkere doelpunten dan Kezza gaat maken. Kezman was vooral goed in 3 goals maken bij een 5-0 tegen Zwolle en dan zat Van Bommel achter de 1-0. De verdediging van PSV behoort straks tot de beste van Europa (maar Alex speelt nog niet meteen in de basis vanwege z'n recente enkelblessure). Met Alex centraal heb je een gangster in huis gehaald. Stam is een cliniclown vergeleken met deze buffel. Daarnaast Fredje, gaat 't al bijna niet meer fout. En dan is er ook nog Ooijer die veel internationale ervaring en routine achterin brengt. Gomes is een meevoetballende keeper in de stijl van Dida en op rechtsback genoeg spelers (Bogelund, Colin, Feher, Lamey) waarvan er 1 vast wel geschikt is als basisspeler in CLwedstrijdenAlleen linksback Lee valt een beetje tegen maar misschien wordt Edman nog gehaald
In de aanval Farfan de doelpuntenkoning uit Peru met Vonlanthen het megatalent met de wonderschone techniek en Sibon de hardwerkende spits en de snelle loper Beasley met z'n mooie voorzetten
Op het middenveld Cocu en Van Bommel, dan zeg ik: Waarom kunnen we hiermee niet van Deco, Ronaldinho en Puyol winnen?
Precies. Zo werkt de MLS al jaren. Dus die hebben de rechten op Beasley.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vreemd is dat niet.
Alle jeugdige spelers staan onder contract van de MLS,die bepaalt ook waar een speler komt te spelen.
Dat is ook zo met de buitenlanders,komt er bv. een Ier dan zal die geplaatst worden bij een club in een stad waar veel Ieren wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |