abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20446854
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad volgens mij is Beasley ook nog niet helemaal zeker, wel zo goed als, maar het kan afketsen. Daarnaast vind ik dat Arvid Smit ook tot de nieuwe spelers behoort. Hij was echter eigenlijk al vorig jaar PSV-er, maar hij zit nu voor het eerst bij de A-selectie van PSV.
Dan kunnen we ook wel over Takak gaan beginnen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20446901
En Hoogstrate mag dan ook niet ontbreken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:55:33 #203
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20446985
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dan kunnen we ook wel over Takak gaan beginnen
Takak heeft voor zijn seizoen bij Zwolle al bij de selectie gezeten, echter nooit gespeeld. Smit is gewoon nieuw in de selectie.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:56:55 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20447025
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 18:52 schreef Suijk het volgende:
En Hoogstrate mag dan ook niet ontbreken.
Laat \'m het maar niet lezen, voor je het weet heeft \'iie alweer knikkende knietjes...
pi_20447367
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:37 schreef PyTh het volgende:
Sergei is de naam mm

Serhiy is de Oekraïense spelling.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20447878
Maakt PSV kans op de CL dit jaar? Wat denken jullie?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20447964
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 20:50 schreef cultheld het volgende:
Ligt eraan tegen wie ze moeten in de voorronde.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 6 juli 2004 @ 20:55:25 #208
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20448007
Ze hebben gelukkig een beschermde status, maar dat wil nog niet zeggen dat ze een makkelijke tegenstander treffen. Ook moet het team nog ingespeeld raken, dus is het vrij moelijk om daar goed over te oordelen. Maar ik denk wel dat ze een hele goede kans maken om zich te plaatsen.
pi_20448061
quote:
Ja hoor dat moet wel lukken .

Of ze vervolgens de 2e ronde halen is weer een heel ander verhaal .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:00:13 #210
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_20448126
quote:
De CL is een zekerheidje. Die kan ons bijna niet ontgaan, we hoeven m alleen maar even op te halen. Ik maak me meer zorgen om de landstitel.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_20448198
quote:
Dat hangt van Van Bommel af en de nieuwe spits. De kwalificatie moet sowieso te doen zijn, daarna is het afwachten wat de loting brengt. Vorig jaar moest Monaco te doen zijn, maar die kregen Morientes en Giuly, Zikos en Rothèn bleken bovengemiddelde voetballers te zijn.

Uit zelfbescherming ga ik ervan uit dat de 2e ronde halen ook dit jaar niet zal lukken
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20448233
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:00 schreef ErikT het volgende:

[..]

De CL is een zekerheidje. Die kan ons bijna niet ontgaan, we hoeven m alleen maar even op te halen. Ik maak me meer zorgen om de landstitel.
Ik hoop niet dat je bedoeld dat je dan gelijk die beker ff ophaalt..
pi_20448392
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat hangt van Van Bommel af en de nieuwe spits. De kwalificatie moet sowieso te doen zijn, daarna is het afwachten wat de loting brengt. Vorig jaar moest Monaco te doen zijn, maar die kregen Morientes en Giuly, Zikos en Rothèn bleken bovengemiddelde voetballers te zijn.

Uit zelfbescherming ga ik ervan uit dat de 2e ronde halen ook dit jaar niet zal lukken
Stel PSV met bijvoorbeeld Anderlecht, Celtic en Porto in 1 poule. Dat moet te doen zijn lijkt me met deze fantastische aankopen, afhankelijk natuurlijk van hoe lang het duurt tot er een basis is ingespeeld.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:14:52 #214
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20448471
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Stel PSV met bijvoorbeeld Anderlecht, Celtic en Porto in 1 poule. Dat moet te doen zijn lijkt me met deze fantastische aankopen, afhankelijk natuurlijk van hoe lang het duurt tot er een basis is ingespeeld.
Dat is wel een hele zwaar poule lijkt me zo. Als ik eerlijk ben denk ik dat PSV het in deze poule niet gaat redden.
pi_20448564
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:14 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is wel een hele zwaar poule lijkt me zo. Als ik eerlijk ben denk ik dat PSV het in deze poule niet gaat redden.
Anderlecht wordt sowieso geklaard door het PSV van 2004/2005 denk ik. Celtic is met Larsson sowieso een hoop doelpunten kwijt, al komt Hasselbaink er wel voor terug maar die is op z'n retour. En dan Porto: Ferreira, Carvalho, Deco sowieso weg. Maniche gaat waarschijnlijk ook, flinke aderlating dus voor Porto. Ik denk en hoop dat PSV de 2e ronde haalt
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:30:07 #216
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20448842
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Anderlecht wordt sowieso geklaard door het PSV van 2004/2005 denk ik. Celtic is met Larsson sowieso een hoop doelpunten kwijt, al komt Hasselbaink er wel voor terug maar die is op z'n retour. En dan Porto: Ferreira, Carvalho, Deco sowieso weg. Maniche gaat waarschijnlijk ook, flinke aderlating dus voor Porto. Ik denk en hoop dat PSV de 2e ronde haalt
Ik hoop uiteraard ook dat PSV de 2e ronde haalt, maar ik ben bang dat dat heel erg moeilijk gaat worden. Kansloos zullen ze niet zijn, maar we moeten ons niet rijk gaan rekenen. Natuurlijk eerst even de loting af wachten om de kansen goed in te kunnen schatten, maar zo zie ik het op dit moment.
pi_20449060
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:30 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik hoop uiteraard ook dat PSV de 2e ronde haalt, maar ik ben bang dat dat heel erg moeilijk gaat worden. Kansloos zullen ze niet zijn, maar we moeten ons niet rijk gaan rekenen. Natuurlijk eerst even de loting af wachten om de kansen goed in te kunnen schatten, maar zo zie ik het op dit moment.
Mee eens maar laat ik het zo zeggen, bij de namen Farfan, Alex, Beasley, Vonlanthen, Qvist, Sibon, Gomes, Cocu, Bouma, van Bommel, Ooijer en Feher heb ik een heel wat beter voorgevoel dan bij Lucius, Van der Schaaf, Vogel, Van Dijk enz.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:43:34 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20449154
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mee eens maar laat ik het zo zeggen, bij de namen Farfan, Alex, Beasley, Vonlanthen, Qvist, Sibon, Gomes, Cocu, Bouma, van Bommel, Ooijer en Feher heb ik een heel wat beter voorgevoel dan bij Lucius, Van der Schaaf,Van Dijk enz.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar we moeten toch de andere Europese teams niet onderschatten. PSV is gewoon een ploeg die tot de suptop behoort. Alleen met een gunstige loting maken we kans. Als we bijvoorbeeld worden ingedeeld bij ploegen als Barcelona en Man Utd (als die niet alletwee in dezelfde koker komen) kunnen we het schudden.
pi_20449358
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:43 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar we moeten toch de andere Europese teams niet onderschatten. PSV is gewoon een ploeg die tot de suptop behoort. Alleen met een gunstige loting maken we kans. Als we bijvoorbeeld worden ingedeeld bij ploegen als Barcelona en Man Utd (als die niet alletwee in dezelfde koker komen) kunnen we het schudden.
Maar ja misschien beleven we wel het Ajax '95 effect. Dat we supertalent met routine perfect mixen. Achter Vonlanthen, Alex en Farfan zaten toch alle grote clubs aan. En Beasley kon ook naar Betis Sevilla (waar Joaquin speelt). Ik verwacht niet dat Vonlanthen of Sibon bijvoorbeeld dit jaar al garant staat voor 35 doelpunten dit jaar maar ik denk wel dat met name Vonlanthen belangrijkere doelpunten dan Kezza gaat maken. Kezman was vooral goed in 3 goals maken bij een 5-0 tegen Zwolle en dan zat Van Bommel achter de 1-0. De verdediging van PSV behoort straks tot de beste van Europa (maar Alex speelt nog niet meteen in de basis vanwege z'n recente enkelblessure). Met Alex centraal heb je een gangster in huis gehaald. Stam is een cliniclown vergeleken met deze buffel. Daarnaast Fredje, gaat 't al bijna niet meer fout. En dan is er ook nog Ooijer die veel internationale ervaring en routine achterin brengt. Gomes is een meevoetballende keeper in de stijl van Dida en op rechtsback genoeg spelers (Bogelund, Colin, Feher, Lamey) waarvan er 1 vast wel geschikt is als basisspeler in CLwedstrijden Alleen linksback Lee valt een beetje tegen maar misschien wordt Edman nog gehaald In de aanval Farfan de doelpuntenkoning uit Peru met Vonlanthen het megatalent met de wonderschone techniek en Sibon de hardwerkende spits en de snelle loper Beasley met z'n mooie voorzetten Op het middenveld Cocu en Van Bommel, dan zeg ik: Waarom kunnen we hiermee niet van Deco, Ronaldinho en Puyol winnen?
pi_20449425
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:43 schreef Bos81 het volgende:

[..]

1 zo'n ploeg in je poul kun je goed hebben hoor. Jij gelijk spelen tegen ze, de anderen verliezen. Hoppa, door naar de volgende ronde.
pi_20449548
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar ja misschien beleven we wel het Ajax '95 effect. Dat we supertalent met routine perfect mixen. Achter Vonlanthen, Alex en Farfan zaten toch alle grote clubs aan. En Beasley kon ook naar Betis Sevilla (waar Joaquin speelt). Ik verwacht niet dat Vonlanthen of Sibon bijvoorbeeld dit jaar al garant staat voor 35 doelpunten dit jaar maar ik denk wel dat met name Vonlanthen belangrijkere doelpunten dan Kezza gaat maken. Kezman was vooral goed in 3 goals maken bij een 5-0 tegen Zwolle en dan zat Van Bommel achter de 1-0. De verdediging van PSV behoort straks tot de beste van Europa (maar Alex speelt nog niet meteen in de basis vanwege z'n recente enkelblessure). Met Alex centraal heb je een gangster in huis gehaald. Stam is een cliniclown vergeleken met deze buffel. Daarnaast Fredje, gaat 't al bijna niet meer fout. En dan is er ook nog Ooijer die veel internationale ervaring en routine achterin brengt. Gomes is een meevoetballende keeper in de stijl van Dida en op rechtsback genoeg spelers (Bogelund, Colin, Feher, Lamey) waarvan er 1 vast wel geschikt is als basisspeler in CLwedstrijden Alleen linksback Lee valt een beetje tegen maar misschien wordt Edman nog gehaald In de aanval Farfan de doelpuntenkoning uit Peru met Vonlanthen het megatalent met de wonderschone techniek en Sibon de hardwerkende spits en de snelle loper Beasley met z'n mooie voorzetten Op het middenveld Cocu en Van Bommel, dan zeg ik: Waarom kunnen we hiermee niet van Deco, Ronaldinho en Puyol winnen?
Blijf dromen.
pi_20449624
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:58 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Blijf dromen.
inhoudelijk reageren heerst en zo
pi_20449641
CL finale moet kunnen toch
  dinsdag 6 juli 2004 @ 22:05:49 #224
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20449711
quote:

De verdediging van PSV behoort straks tot de beste van Europa (maar Alex speelt nog niet meteen in de basis vanwege z'n recente enkelblessure). Met Alex centraal heb je een gangster in huis gehaald. Stam is een cliniclown vergeleken met deze buffel. Daarnaast Fredje, gaat 't al bijna niet meer fout. En dan is er ook nog Ooijer die veel internationale ervaring en routine achterin brengt. Gomes is een meevoetballende keeper in de stijl van Dida en op rechtsback genoeg spelers (Bogelund, Colin, Feher, Lamey) waarvan er 1 vast wel geschikt is als basisspeler in CLwedstrijden Alleen linksback Lee valt een beetje tegen maar misschien wordt Edman nog gehaald
Over Lee ben ik juist wel tevreden. Die jongen kan echt wel wat hoor.
quote:
In de aanval Farfan de doelpuntenkoning uit Peru met Vonlanthen het megatalent met de wonderschone techniek en Sibon de hardwerkende spits en de snelle loper Beasley met z'n mooie voorzetten Op het middenveld Cocu en Van Bommel, dan zeg ik: Waarom kunnen we hiermee niet van Deco, Ronaldinho en Puyol winnen?
Omdat ik denk dat het dit seizoen nog te vroeg is. Ook is het afwachten hoe al die buitenlanders zich in het Nederlandse/Europese voetbal ontplooien. Het tempo en speltype is heel anders dan dat
ze gewend zijn. Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg, maar ik ben nu eenmaal veel minder optimistisch dan jij.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 22:10:26 #225
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20449840
MLS turns down PSV's bid for Beasley

Major League Soccer has rejected the most recent bid for DaMarcus Beasley. This time the bid came from Dutch giants, PSV Eindhoven.

This comes only weeks after MLS turned down a bid rumoured to be around $1.37 million from English Premiership side Southampton, which had Beasley and some of his teammates upset.

"I'm disappointed Southampton came in and put in good money and I'm still in the MLS," the 22-year-old American winger said to the Daily Southtown.

Fellow teammate CJ Brown echoed Beasley’s sentiments.

"He's spent his time here, he's made this league what it is. They should let him go."

PSV manager, Guus Hiddink, targeted the young Beasley as a replacement for Dutch national team youngster Arjen Robben who recently signed with English side Chelsea.

Beasley was close to signing with PSV rivals, Ajax, last year but Ajax withdrew their offer of $2.3 million in favour of signing Victor Sikora.

Despite Dutch reports that PSV club officials were holding meeting with MLS officials and that the club was likely to present Beasley in the upcoming week, it looks like DaMarcus will have to wait once again for his chance to play in Europe.

Chicago general manager Peter Wilt was quoted in the paper as having rejected the offer from PSV, holders of 17 Dutch championships.

"PSV has shown interest in DaMarcus, like a lot of clubs," Wilt responded.

"He's a very good player and we expect that. The offer was not one that either the Fire or MLS deemed significant enough to accept."

Although reports originally claimed that the PSV bid was in the neighbourhood of $2.2 million, Wilt said it was closer to Southampton's offer.

"It was in a different form, but comparable money to the Southampton offer," Wilt explained.

"Every inquiry has to be examined on a case-by-case basis."

Beasley's current contract with MLS takes him through the 2005 season at which time he would be available to sign with a European team on a free transfer.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20449878
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 22:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

inhoudelijk reageren heerst en zo
Zoals je het zo stelt klinkt het erg goed moet ik zeggen.

Maar veel spelers zullen vertrekken, en van sommigen is het nog lang niet zeker of ze komen. En of alle nieuwkomers gelijk toppers zijn weet je ook niet.

Bijvoorbeeld Feyenoord, het heeft genoeg mensen gehaald, begeerd door andere europese topclubs, die het gewoon niet redden. Maar goed. Ik wens jullie veel succes toe in de CL, iets minder in de competitie.
pi_20449952
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 22:10 schreef Spideyman het volgende:
MLS turns down PSV's bid for Beasley

"It was in a different form, but comparable money to the Southampton offer," Wilt explained.
Spelersruil?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 22:22:05 #228
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20450140
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 22:14 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Spelersruil?
wellicht waterreus (die de wens heeft om in de VS te spelen). maar ik denk eerder dat het om makelaarsklosten gaat die er dan wel of niet bij zitten.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 22:25:41 #229
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_20450235
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 22:22 schreef Spideyman het volgende:

[..]

wellicht waterreus (die de wens heeft om in de VS te spelen). maar ik denk eerder dat het om makelaarsklosten gaat die er dan wel of niet bij zitten.
Waterreus heeft niks meer met PSV te maken. Dus dat kan niet. Wat het wel is zou ik echt niet weten.
pi_20450352
Misschien in termijnen betalen of dat het iets met Philips te maken heeft.
pi_20450435
Heeft idd met Philips te maken, geloof me, Beasley is er al
pi_20450712
Vertel op, hoe weet jij dat?
pi_20450809
Voorlopig komt hij dus niet, da's jammer. Maar ik wil eerst het hoe en waarom weten uit PSV kring waarom dit eventueel niet door zou gaan. Als het alleen de prijs is, is onderhandelen natuurlijk altijd mogelijk. Vreemd dat de MLS er ook zeggenschap in heeft, maar die Amerikanen regelen dat soort dingen altijd anders
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20450858
Cultheld zegt dus dat hij er wel aan zit te komen, de transfer. Maar voor ik hem geloof wil ik graag weten hoe hij daar aan komt. Wat is btw de bron van die site?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 22:52:16 #235
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20450885
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 22:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Voorlopig komt hij dus niet, da's jammer. Maar ik wil eerst het hoe en waarom weten uit PSV kring waarom dit eventueel niet door zou gaan. Als het alleen de prijs is, is onderhandelen natuurlijk altijd mogelijk. Vreemd dat de MLS er ook zeggenschap in heeft, maar die Amerikanen regelen dat soort dingen altijd anders
Vreemd is dat niet.
Alle jeugdige spelers staan onder contract van de MLS,die bepaalt ook waar een speler komt te spelen.
Dat is ook zo met de buitenlanders,komt er bv. een Ier dan zal die geplaatst worden bij een club in een stad waar veel Ieren wonen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 6 juli 2004 @ 22:57:40 #236
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20451036
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 22:51 schreef JeroenV het volgende:
Cultheld zegt dus dat hij er wel aan zit te komen, de transfer. Maar voor ik hem geloof wil ik graag weten hoe hij daar aan komt. Wat is btw de bron van die site?
www.turfmonster.com

Maar om een of andere reden is was deze site off-line. Als je met google zoekt op > "damarcus beasley" & PSV < kom je op een gegeven moment een paar amerikaanse nieuwssites tegen met hetzelfde nieuws.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 22:57:48 #237
66130 Erasmusch
easy easy
pi_20451040
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 22:31 schreef JeroenV het volgende:
Misschien in termijnen betalen of dat het iets met Philips te maken heeft.
Philips was toch mede-oprichter van de MLS en heeft daar waarschijnlijk nog wel invloed op? Of was dat al genoemd?
pi_20451117
Nee, nog niet genoemd, maar dat bedoelde ik wel .

Voor PSV moet er gewoon iets te regelen zijn. NIet te duur, Philips als sponsor van beiden.
pi_20453901
Volgens het Eindhovens Dagblad is de transfer van Beasley al beklonken. Overigens toch wel hilarisch dat 020 hem had kunnen hebben in plaats van Sikora voor hetzelfde geld, alleen gaf Koeman de voorkeur aan Sikora Daarom zou ik het extra prachtig vinden als PSV Beasley inlijft
pi_20456871
Dan mag ik hopen voor jou dat Beasley er wel meer van bakt dan Sikora.
pi_20457066
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 08:44 schreef gras het volgende:
Dan mag ik hopen voor jou dat Beasley er wel meer van bakt dan Sikora.
dat lijkt me niet zo moeilijk
pi_20457290
Nee, maar je weet het nooit.

Misschien volgt hij wel dezelfde weg als Gakhokidze en zit hij weg te kwijnen bij Krylia Sovetov Samara in Rusland.
  woensdag 7 juli 2004 @ 09:23:58 #243
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_20457291
Beasley komt wel. Maar ik ben wel evrbaasd door het ongelooflijke optimisme van sommigen hier. Je verliest met Kezman, Robben, Waterreus, Rommedahl en wellicht Van Bommel niet zomaar wat spelers hoor.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 7 juli 2004 @ 09:27:33 #244
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_20457340
Koeman heeft schijnbaar niet echt oog voor aankopen. (was bij vitesse ook al een drama)

Hoor al weer mensen roepen over 2e ronde CL, overleven in een poule met Porto, Celtic en Anderlecht.
Zou gewoon helemaal nergens op rekenen want je fopt alleen jezelf.

Als er zoveel vaste spelers vertrokken zijn is het niet realistisch om er vanuit te gaan dat er meteen weer een team staat dat de 2e ronde CL eventjes haalt.
Zeker ook omdat de volledige voorhoede van vorig seizoen (toch goed voor zo'n 55 goals + 30 assists) vertrokken is.

Ik reken dit seizoen nergens op.
Mochten er wel prijzen gehaald worden is het mooi meegenomen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_20457345
Inderdaad, alsof alle nieuwelingen er opeens staan en de vertrekkende doen vergeten.
  woensdag 7 juli 2004 @ 09:37:14 #246
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_20457448
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lotingtechnisch lijkt me dit toch onmogelijk.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 7 juli 2004 @ 10:10:55 #247
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20457980
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Beasley komt wel. Maar ik ben wel evrbaasd door het ongelooflijke optimisme van sommigen hier. Je verliest met Kezman, Robben, Waterreus, Rommedahl en wellicht Van Bommel niet zomaar wat spelers hoor.
Het vertrek van Van Raay en Arnesen vind ik erger. Vooral op de langere termijn zul je gaan merken dat dit toch echt twee top-bestuursleden waren die niet alleen goed in de omgang waren (charmant wordt vaak gezegd) maar zakelijk ook zeer gewiekst. Ik ben er dan ook van overtuigd dat hun laatste kunstje bij PSV (het aantrekken van nieuwe basisspelers) een paar nieuwe topspelers zal opleveren.

Over de basisspelers die vertrekken, de kritiek op hen was dat ze al die tijd nét dat ene beetje te kort kwamen in de CL. Na verloop van tijd moet je dan conclusies trekken en je spelersgroep door elkaar husselen en verversen. Ik vind het daarom niet heel erg dat er nu bepalende spelers vertrekken, ze hebben in de HCE er uit gehaald wat er in zit qua kampioenschappen, bekers en doelsaldi. In de CL moet je alleen vaststellen dat ze een paar jaar achter elkaar gefaald hebben. En dan is het tijd voor iets nieuws!
pi_20458823
quote:

[..]

Het wordt per post lachwekkender, sorry.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 juli 2004 @ 10:53:23 #249
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20458826
Tsja, dat kun je wel zo stellen, maar die nieuwe spelers staan er echt niet gelijk hoor. Of denk je dat PSV direct het niveau haalt wat ze de afgelopen drie jaar hebben laten zien, met een half elftal nieuwelingen? Als er echte topspelers waren gehaald, ok. Maar nu moet je het doen met spelers die bij subtoppers soms opvielen, gehyped zijn, of in de MLS hebben gespeeld.
pi_20458879
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 22:52 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Vreemd is dat niet.
Alle jeugdige spelers staan onder contract van de MLS,die bepaalt ook waar een speler komt te spelen.
Dat is ook zo met de buitenlanders,komt er bv. een Ier dan zal die geplaatst worden bij een club in een stad waar veel Ieren wonen
Precies. Zo werkt de MLS al jaren. Dus die hebben de rechten op Beasley.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')