Ik kreeg serieus weer kippenvel toen ik die topics rond die wedstrijd doorlasquote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het officiële PSV topic #86: Een bittere pil
K zag de datum bij de beginpost, en ik wist genoeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Die Ajacied kwam uit Israel. Nog verder.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Er waren ook Madrilenen in Eindhoven van het weekend, das helemaal lullig.
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat mee voor het maken van stats
Een echte Jood.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Die Ajacied kwam uit Israel. Nog verder.
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Die Ajacied kwam uit Israel. Nog verder.
Die wedstrijd daarvoor tegen Lyon staat me eigenlijk nog veel meer bij.. Vooral die penaltieserie.. Ik heb nog nooit zo gespannen voor de tv gezeten.. Bijna net zo/Misschien nog wel meer gespannen als afgelopen april voor de radio..quote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus weer kippenvel toen ik die topics rond die wedstrijd doorlas
Bobu, chelloboy, Tony_Montana67, Maja, mitt, Speed1971, Juan Zueco, F1Bas... waar zijn ze gebleven?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:39 schreef KELDER het volgende:
mooi overzichtje
leuk om te zien hoe de topictitel in de loop der tijd vorm heeft gekregen
Ik ben er nog.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bobu, chelloboy, Tony_Montana67, Maja, mitt, Speed1971, Juan Zueco, F1Bas... waar zijn ze gebleven?
of DIGGER die steevast P$V schreef![]()
Allemaal pleite, toch?
''AL ZAL DIE NOOIT MEER EEN PEPERNOOT RAKEN''quote:Op maandag 10 maart 2008 21:24 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Die wedstrijd daarvoor tegen Lyon staat me eigenlijk nog veel meer bij.. Vooral die penaltieserie.. Ik heb nog nooit zo gespannen voor de tv gezeten.. Bijna net zo/Misschien nog wel meer gespannen als afgelopen april voor de radio..
en gefixtquote:Op maandag 10 maart 2008 21:31 schreef ruud.nl het volgende:
240 staat er niet bij!![]()
Verder wel een mooie lijst.![]()
TM komt helemaal niet meer op FOK!, F1Bas vooral in eht Ajaxtopic. Mitt alleen nog in SPT, Speed vliegt zo heel af en toe binnen. Digger komt nog regelmatig in VBL.En van Chelloboy is dat topic over zijn gedate met een getrouwde vrouw het laatste wat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bobu, chelloboy, Tony_Montana67, Maja, mitt, Speed1971, Juan Zueco, F1Bas... waar zijn ze gebleven?
of DIGGER die steevast P$V schreef![]()
Allemaal pleite, toch?
Robert laatste penal toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
''AL ZAL DIE NOOIT MEER EEN PEPERNOOT RAKEN''
Jup, geweldig was dat.quote:
Ja echt geweldig.. Ik had tranen in mn ogen van blijdschap en ontlading..quote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup, geweldig was dat.
Prachtwedstrijd trouwens, was dat. Pfffffff, ik hield het niet meer man.
Mooi doelpunt van Alex, die 1-1. Aannemen op de borst, en peunen dat ding
Heerlijke goal inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup, geweldig was dat.
Prachtwedstrijd trouwens, was dat. Pfffffff, ik hield het niet meer man.
Mooi doelpunt van Alex, die 1-1. Aannemen op de borst, en peunen dat ding
Ja, ik dan. Tv op m'n kamer moest om 11 uur uit. Hell no dat ik dat dus deed. Als de kleine jonge doerak die ik was, ging toch stiekem de tv weer aan. Ik schreeuwde het uit van blijdschap, toen kwam smam binnen en deed de stekker uit en moest ik slapen ^^quote:Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ja echt geweldig.. Ik had tranen in mn ogen van blijdschap en ontlading..
Ik denk dat jij vaker het Ajax topic bekijkt dan ik het PSV topic vriend.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat schreeuwen van blijdschap en het bezoek van mams klinkt me zeer bekend in de oren.. Ik kon daarna gelukkig nog gewoon verder kijkenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik dan. Tv op m'n kamer moest om 11 uur uit. Hell no dat ik dat dus deed. Als de kleine jonge doerak die ik was, ging toch stiekem de tv weer aan. Ik schreeuwde het uit van blijdschap, toen kwam smam binnen en deed de stekker uit en moest ik slapen ^^
Als ik dat topic weer lees voel ik me weer precies hetzelfde als die avond..en hoe trots ik de volgende dag op school wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |