abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57282425

Selectie PSV 2007/2008

Technische staf:
Sef Vergoossen (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Dwight Lodewegs ( Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Heurelho Gomes
21. Bas Roorda
31. Cássio Ramos

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Carlos Salcido
04. Manuel Da Costa
05. Mike Zonneveld
13. Alcides
14. Slobodan Rajkovic
18. Eric Addo
23. Fagner Conserva Lemos
24. Dirk Marcellis

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
22. Balász Dzsudzsák
25. John de Jong
26. Tommie van der Leegte
28. Otman Bakkal

Aanvallers:
09. Danko Lazovic
10. Danny Koevermans
17. Jefferson Farfán
19. Jonathan Reis
29. Género Zeefuik

Laatstgespeelde wedstrijd: Tottenham Hotspur - PSV (UEFA CUP)

Tottenham Hotspur - PSV (UEFA CUP)
Donderdag 6 maart
Tijd: 21:05

Karakteristieken

Uitslag: 0-1 (0-1)

Scoreverloop:
0-1 Jefferson Farfán ('34)

Arbiter: Lannoy (Fra)

Toeschouwers: 35000

Geel:
PSV: Jefferson Farfán ('53)
Tottenham Hotspur: Gilberto ('26), Chimbonda ('44), Berbatov ('70)

Geel:
PSV: Alcides ('31), Danko Lazovic ('40), Balázs Dzsudzsák ('51), Ibrahim Afellay ('68)
FC Utrecht: Schut ('26)

Komende wedstrijden:

PSV - Tottenham Hotspur (UEFA CUP)
Woensdag 12 maart
Tijd: 20:45

Roda JC - PSV
Zondag 16 maart
Tijd: 14:30

PSV - 020
Woensdag 19 maart
Tijd: 20:45

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic
pi_57282508
Hopelijk kan Sef de opdracht van Huub volbrengen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_57282510
quote:
PSV-Ajax naar woensdag 19 maart
10 maart 2008 11:30
Zoals verwacht heeft de KNVB woensdag 19 maart aangewezen als nieuwe datum voor de competitiewedstrijd tussen PSV en Ajax. Het duel werd afgelopen zaterdag op last van burgermeester Braks van Eindhoven afgelast omdat door de aangekondigde politieacties de openbare veiligheid niet gewaarborgd kon worden.

Doordat PSV nog op het Europese toneel actief is bleven niet veel data over om het duel in te halen. Op woensdag 19 maart wordt ook één halve finalewedstrijd in de strijd om de KNVB-beker gespeeld, tussen Heracles Almelo en Roda JC. Zaterdag werden al nieuwe data vastgesteld voor de overige afgelaste wedstrijden. Zo wordt VVV-FC Twente morgenavond gespeeld en AZ-Feyenoord komende woensdag. Het aanvangstijdstip van de wedstrijd PSV-Ajax is vastgesteld op 20.45 uur. Losse kaarten die voor de wedstrijd van gisteren waren aangeschaft blijven geldig. Indien je alsnog verhindert ben op de nieuwe datum, dan dien je uiterlijk donderdag 13 maart contact op te nemen met PSV Kaartverkoop (kaartverkoop@psv.nl). Eventueel geannuleerde kaarten gaan zaterdag 15 maart opnieuw in de verkoop via TicketBox. Houd daarvoor aanstaande vrijdag psv.nl goed in de gaten.
quote:
Italiaanse arbiter bij PSV-Tottenham Hotspur
10 maart 2008 12:10
Matteo Simone Trefoloni. De UEFA Cup-wedstrijd tussen PSV en Tottenham Hotspur is woensdag avond in Italiaanse handen. De voor PSV vrij onbekende Matteo Simone Trefoloni heeft de leiding over de terugwedstrijd in de achtste finales. PSV verdedigt in Eindhoven een 1-0 voorsprong die is meegenomen uit Londen.

Trefoloni was al wel ooit eerder in het Philips Stadion in Eindhoven. In het seizoen 2003-2004 was hij vierde official bij het UEFA Champions League-duel PSV-Deportivo La Coruña. PSV won die wedstrijd - die onder leiding stond van de beroemde Pierluigi Culina - met 3-2, maar plaatste zich desondanks niet voor de volgende ronde. Op 30 maart 2005 was Trefolini scheidsrechter bij de WK-kwalificatiewedstrijd tussen Nederland en Armenië die in Eindhoven werd gespeeld. Matteo Simone Trefoloni wordt woensdagavond geassisteerd door zijn landgenoten Nicola Nicoletti en Renato Faverani.
quote:
9/3/2008 - PSV bij bookmakers opeens bij favorieten winst UEFA Cup
(Gepost door RvN)

Voor de uitwedstrijd in de UEFA Cup tegen Tottenham Hotspur was PSV bij de bookmakers nog een van de outsiders voor het winnen van de UEFA Cup dit seizoen. Na de zege in Londen is PSV direct een van de favorieten. PSV staat nu bij Unibet op plaats drie. Bayern Munchen blijft de grote favoriet voor het winnen van de UEFA Cup.
pi_57282519
Die Cassio heh, hoe en wanneer is die bij PSV terecht gekomen? Hij is nog niet zo oud toch?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_57282553
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:57 schreef Ordinair het volgende:
Die Cassio heh, hoe en wanneer is die bij PSV terecht gekomen? Hij is nog niet zo oud toch?
quote:
Cássio traint voor het eerst mee bij PSV
17/08/2007 12:11

De Braziliaan Cássio heeft vrijdag voor het eerst bij zijn nieuwe club PSV meegetraind. De doelman tekende onlangs een vijfjarig contract.

Samen met de onbetwiste eerste keus en landgenoot Gomes en de ervaren stand-in Bas Roorda, vormt Cássio dit seizoen het keeperstrio. Na Gomes, Alcides, Jonathan en Fagner is hij de vijfde Braziliaan in de selectie van PSV.

PSV-doelman Ruud Boffin is verhuurd aan stadgenoot FC Eindhoven, waar hij de laatste weken op proef was. De jonge Belg moet bij die club de strijd aangaan met Jürgen Hendriks. Bij de blauw-witten speelt ook PSV'er Jelle De Bock op huurbasis,
pi_57282693
Tering wat gaan we snel. Nog even wat foto's uit London. Ik was er helaas niet voor de wedstrijd, maar om iets te vieren:

Misschien dat iemand nog wordt herkend.

En over die inhaaldatum, lijkt me gunstig. We spelen meestal beter 's avonds, tenminste dat gevoel heb ik altijd. Bovendien is het op een woensdag, dus gewoon denken dat je CL speelt en een dito sfeertje creëeren, dan moet het goed komen.
pi_57282863
t kost me alleen weer een treinkaartje á 14,- ofzo wat in het weekend niet nodig is

Wie gaat er allemaal komende woensdag?
pi_57282965
KUT politie
pi_57283014
KAMPIOENEN!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 13:34:35 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57283077
300

ik zal Bruce eens vragen of hij weer wat stats wil maken
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:20 schreef WooZ het volgende:
t kost me alleen weer een treinkaartje á 14,- ofzo wat in het weekend niet nodig is

check ik ben er woensdag bij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 10 maart 2008 @ 13:34:40 #11
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_57283079
Sef blijft ook altijd heerlijk nuchter. Maar ik wil hem zo graag zien straks op die platte kar
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_57283139
Ik ben er woensdag ook bij
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 10 maart 2008 @ 13:37:44 #13
188665 Wurdsje
High Times
pi_57283142
TVPSV...
pi_57283218
Ik ben er ook bij, sinds Arsenal niet meer zo naar een Europa cup wedstrijd uitgekeken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57283526
Deel 300

Geen idee of deze is langs gekomen:
quote:
Franse PSV-fan rijdt 1000 kilometer voor niets
De 31-jarige Mohamed Behadj had zich enorm verheugd op de wedstrijd van zijn favoriete club tegen Ajax. In Eindhoven aangekomen kwam hij echter tot de ontdekking dat de topper niet doorging.

De Fransman Mohamed Behadj zal zich ongetwijfeld veel meer hebben voorgesteld van zijn trip naar Eindhoven. De 31-jarige PSV-fan reed afgelopen weekend 1000 kilometer om zijn favoriete club in actie te kunnen zien tegen Ajax.

Toen hij echter in Eindhoven aankwam, ontdekte hij dat de wedstrijd door de politiestakingen was afgelast. "Je kunt wel stellen dat mijn zaterdag goed verpest was," aldus Behadj op de website van PSV.

"Tijdens de tien uur durende rit naar Nederland kon ik aan niets anders denken dan aan de komende wedstrijd tegen Ajax. De afgelasting was echt een enorme teleurstelling."
Franse PSVer
pi_57283605
quote:
Franse PSV-fan na duizend kilometer voor gesloten poort
10 maart 2008 10:30
Momo bij de kampioensschaal. Weken verheugde Mohamed Belhadj (31) zich op PSV-Ajax. Z’n eerste echte topper in het Philips Stadion. Bijna 1000 kilometer reed hij vanaf zijn woonplaats Grenoble in Frankrijk naar Eindhoven. Nauwelijks aangekomen in z’n hotel hoorde hij dat het duel in de Eredivisie waarschijnlijk wordt uitgesteld. Lees hier zijn verhaal.

Enorme teleurstelling
Het was de derde keer dat ‘Momo’ naar Eindhoven kwam. Meestal probeerde hij een competitieduel te combineren met een Europese thuiswedstrijd. Na eerdere bezoeken in 2001 en 2004 zou hij nu voor het eerst PSV tegen Ajax zien spelen. “Tijdens de tien uur durende rit vanuit Frankrijk naar Nederland kon ik aan niets anders denken. Voor mij staat deze match gelijk aan een Paris Saint-Germain tegen Olympique de Marseille of een Milan-Juve, kortom een groot affiche op de voetbalkalender.” Momo had z’n komst zorgvuldig voorbereid. “Eindelijk kreeg ik de kans om de topper tegen Ajax te zien met daarna ook nog eens een schitterend vooruitzicht op PSV-Tottenham. Perfect!” Helaas zag burgemeester Braks zich genoodzaakt het duel tussen de nummer 1 en 2 van Nederland te annuleren. De aangekondigde politiestakingen noopten hem daartoe. “Dat was echt een enorme teleurstelling voor me”, sipt Mohamed die speciaal een week vakantie had opgenomen. “Wanneer krijg ik namelijk weer de gelegenheid twee zulke mooie wedstrijden in één week te zien? Je kunt wel stellen dat m’n zaterdag goed verpest was.”

Geluk bij een ongeluk
Toch had Belhadj die dag ook geluk: hij hoorde uit eerste hand dat het duel met Ajax niet door zou gaan. “Zaterdagmiddag had ik me aangesloten bij de stadionrondleiding. Zo zag ik de nieuwe kleedkamers en het intrapveldje, prachtig! Na afloop mochten we nog iets drinken in De Verlenging.” Momo onderbreekt even z’n verhaal. “Je moet weten dat ik altijd heel beleefd ben maar ik stap wel overal op af.” Zo zag hij PSV-directeur Jan Reker lopen. “Ik stelde me voor en vertelde hem dat ik helemaal uit Frankrijk was gekomen voor de wedstrijd. Hij zei me toen al dat het nog wachten was op de uitspraak van de rechter maar dat de kans heel groot was dat PSV-Ajax niet doorging.” Na uitgebreid te hebben gewinkeld, zag Momo de spelersbus voor het stadion staan. “Zo kreeg ik mooi de gelegenheid de spelers te ontmoeten. Daar had ik niet meer op gerekend want er waren ook besloten trainingen. Timmy Simons spreekt Frans dus hem groette ik met ‘Bonjour, mon capitain!’ Hij antwoordde me vriendelijk in het Frans. Tegen de spelers uit Zuid-Amerika zei ik iets in het Spaans en met Ibrahim Afellay en Ismail Aissati sprak ik een beetje Arabisch.” Zo kreeg de teleurstellende dag toch nog een positieve wending voor de PSV’er uit Frankrijk.

Nooit voor Franse club geweest
Hoe komt Momo Belhadj toch tot z’n liefde voor PSV? Hij weet het nog goed: “In 1990, net voor het wereldkampioenschap in Italië, zag ik een reportage bij de Franse zender M6 over ’s werelds beste doelpuntenmakers. Romário scoorde prachtige doelpunten in het shirt van PSV. Ik was nog net geen veertien jaar maar wist natuurlijk dat PSV in 1988 de Europacup I had gewonnen. Ze waren erg bekend en op het hoogtepunt van hun roem in die periode. Ik was zó teleurgesteld dat Romário geblesseerd raakte. Op dat WK speelde hij niet veel.” Eigenlijk zijn het vooral de vrienden van Momo die hem met PSV blijven confronteren. “Voor het eerst voelde ik me echt verbonden met de club na de uitschakeling tegen Montpellier eind 1990. M’n vrienden dolden me en ik identificeerde met steeds sterker met de club. Die 1-0 nederlaag bij Montpellier was echter een enorme déception. Ik weet nog dat bij de loting de Franse sportkrant l’Équipe sprak van Le géant d’Eindhoven. Dat betekent:de reus uit Eindhoven. En uitgerekend tegen een Franse club gingen we eruit.” We? “Haha, je ziet hoe sterk ik me PSV’er voel. Ik heb een Nederlands hart. Ik ben nooit voor een Franse club geweest!” Langzaam groeide een passie. “Ook al was Eindhoven ver weg, dat belette me niet om naar de bibliotheek te gaan om de bladen Onze Mondial of France Football te lezen. Er was nog geen internet dus ik zag de uitslagen pas enkele dagen later.” Dinsdag deel 2 van het interview met Mohamed Belhadj.
Dat ze em een retourtje Nice - Eindhoven kado doen
pi_57283624
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deel 300

[..]

Franse PSVer
Wat zielig voor dat menneke.

Jeuj, deel 300
pi_57283678
Die zullen ze wel een paar kado's doen, i presume.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2008 14:10:04 ]
pi_57284044
300

Ben blij dat PSV-Ajax volgende week al is. Valt er ook niets meer te zeiken over competitievervalsing.
We sure are cute for two ugly people.
pi_57284102
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:33 schreef Neoktheone het volgende:
300

Ben blij dat PSV-Ajax volgende week al is. Valt er ook niets meer te zeiken over competitievervalsing.
Najah, als Huntelaar thuis tegen Willem2 een gele kaart krijgt, is-ie geschorst voor PSV. Nou, dan moet je ze eens horen
  maandag 10 maart 2008 @ 14:38:24 #21
188665 Wurdsje
High Times
pi_57284136
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Najah, als Huntelaar thuis tegen Willem2 een gele kaart krijgt, is-ie geschorst voor PSV. Nou, dan moet je ze eens horen
Zou wel echt geniaal zijn
pi_57284211
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Bij Willem II werd ook al de opmerking gemaakt dat het competitievervalsing was, omdat Huntelaar tegen hen geschorst zou zijn als hij gisteren geel zou hebben gekregen.
quote:
Andries Jonker vindt dat ook Willem II nadeel ondervindt van de politiestakingen. 'Ajax heeft nu een week extra rust voordat ze tegen ons spelen. Stiekem hoopte ik dat Klaas-Jan Huntelaar een gele kaart zou meepakken in Eindhoven en dan tegen ons zou zijn geschorst. Pure competitievervalsing.'
http://www.vi.nl/Achtergr(...)aarNietGeschorst.htm

[ Bericht 28% gewijzigd door En1gma op 10-03-2008 14:47:37 ]
pi_57284297
Haha, heeft Jonker wel een punt.
  maandag 10 maart 2008 @ 14:57:17 #24
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57284451
quote:
Present!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57284539
quote:

Ik kon, maar heb volgende ochtend rijles, en kan geen vrij meer vragen voor m'n werk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 15:10:49 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57284675
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deel 300

[..]

Franse PSVer

in de PSV supporter van een tijdje terug stond een leuk stuk over een PSV fan uit Newcastle
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57285216
Leuk artikel over die Fransman .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57285314
Helemaal uit Frankrijk komen voor zulk saai voetbal.

Sorry kon het niet laten...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57285317
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

in de PSV supporter van een tijdje terug stond een leuk stuk over een PSV fan uit Newcastle
ja maar dat waren supporters die élke thuiswedstrijden kwamen
  maandag 10 maart 2008 @ 16:33:25 #30
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57286232
Deeltje 300

Verkapte TVP
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_57286478
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:44 schreef F1Bas het volgende:
Helemaal uit Frankrijk komen voor zulk saai voetbal.

Sorry kon het niet laten...
Kwam stiekem voor Ajax.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_57286895
Ah ze lezen hier stiekem mee zie ik.
pi_57286968
Benieuwd naar woensdag, ben er nog verre van zeker van.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_57288461
300
This is P S V!!!!

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 18:44:02 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57288462
kijkt u eens; 300 delen PSV op FOK!

1 [centraal]PSV topic
2 [Centraal] PSV Topic deel 2
3 [centraal] PSV Logische Kampioenen Deel III
4 Centraal PSV Eindhoven topic - Deel IV -
5 Centraal PSV Eindhoven topic - Deel V -
6 Centraal PSV Eindhoven topic - Deel VI -
7 [Centraal] PSV Eindhoven deel VII
8 [Centraal] PSV Eindhoven deel VIII
9 [Centraal] PSV topic deel IX, Nog Steeds Kampioen
10 [Centraal] PSV topic deel X
11 [Centraal] PSV topic deel XI: Kampioenen Topic
12 [Centraal] PSV topic deel XII: Kampioenen Topic
13 [Centraal] PSV topic deel XIII: Kampioenen Topic
14 [Centraal] PSV topic deel XIIII: Kampioenen Topic
15 [Centraal] PSV topic deel XV: Kampioenen Topic
16 [Centraal] PSV topic deel XVI: Kampioenen Topic
17 [Centraal] PSV topic deel XVII: Dan maar de UEFA-cup
18 [Centraal] PSV topic deel XVIII: Kampioen 2004/2005
19 [Centraal] PSV topic deel XIX: Op Naar Götenborg
20 [Centraal] PSV topic deel XX. Wel Robin, geen Mandy
21 [Centraal] PSV topic deel XXI: UEFA Koorts
22 [Centraal] PSV topic deel XXII: Kampioen Van Volgend Seizoen
23 [Centraal] PSV topic deel XXIII: Vooruit nu Rood-Witten
24 [Centraal] PSV topic deel 24: Harry bedankt!!
25 [Centraal] PSV Topic 25: weer in het rood!
26 [centraal] PSV-topic deel 26: Cocu de nieuwe aanvoerder?
27 [centraal] PSV-topic deel 27: PSV'ers actief op het EK!
28 [centraal] PSV-topic deel 28: De voorbereiding
29 [centraal] PSV-topic deel 29: De Voorbereiding II
30 [centraal]PSV topic deel 30
31 (Centraal) PSV topic deel 31: Klaar voor de competitie
32 (Centraal) PSV Topic deel 32: Klaar voor het echte werk
33 Het Grote PSV Topic #33 - The road to the Champions League
34 Het Grote PSV Topic #34 - Aftellen tot de seizoensstart
35 Het Grote PSV Topic #35 - Rode Ster Belgrado in de aantocht
36 Het Officiële PSV Topic #36 - Van Belgrado naar Roosendaal
37 Het Officiële PSV Topic #37 - De wedstrijd van 9 miljoen
38 Het Officiële PSV Topic #38: Een Rode Ster beuken
39 Het Officiële PSV Topic #39: Zaterdag weer 5 goals?
40 Het Veertigste Officiele PSV Topic! - Maar wij hebben VoH
41 Het Officiële PSV Topic #41: - Nog 1 jaar Held van Bommel
42 Het Officiële PSV Topic #42: We trekken ten strijde
43 Het Officiële PSV Topic #43 Nummer 1van de HC Eredivisie
44 Het Officiële PSV Topic #44 Nummer 1 van de HC Eredivisie
45 Het Officiële PSV Topic #45 - Nog steeds #1 en 3 ptn los
46 Het Officiële PSV Topic #46 - Nog steeds #1
47 Het Officiële PSV Topic #47 - Robinho is welkom
48 Het Officiële PSV Topic #48 - Want eendracht maakt macht!
49 Het Officiële PSV Topic #49 - Voor Rood-Wit gezongen
50 Het Officiële PSV Topic #50 - Jubileum Editie
51 Het Officiële PSV Topic #51- 9 wedstrijden zonder tegengoal
52 Het Officiële PSV Topic #52 - Al 10 competitieduels de nul!
53 Het Officiële PSV Topic # 53 - De 2e ronde
54 Het Officiële PSV Topic # 54 - Op naar de Vijverberg
55 Het Officiële PSV Topic # 55 - op naar het volgende record!
56 Het Officiële PSV Topic # 56, Op naar Rotterdam!!
57 Het Officiële PSV Topic # 57 Ongeslagen in de HCE!
58 Het Officiële PSV Topic # 58 - De coole niet-winterkampioen
59 Het officiële PSV topic # 59 - Op naar de 18e titel
60 Het officiële PSV topic # 60 - Ook Winterkampioen
61 Het Officiële PSV-topic #61 - Aan 't blauwdoek meer sterren!
62 Het Officiële PSV-topic #62 - Vennegoor is terug 8-)
63 Het Officiële PSV-topic #63 - Romário, Ronaldo, Robert?
64 Het Officiële PSV-topic #64 - Op naar de Dubbel!!!!
65 Het Officiële PSV-topic #65 - Veni Vidi Vici
66 Het Officiële PSV-topic #66 - Uitlopen op AZ is ok
67 Het Officiële PSV-topic #67 - Op naar Monaco
68 Het Officiële PSV-topic #68 - Respect voor de Generaal
69 Het Officiële PSVtopic #69 We horen bij de beste 8 in Europa
70 Het Officiële PSVtopic #70 Op naar de kwartfinale
71 Het Officiële PSVtopic #71 Op naar de triple
72 Het Officiële PSVtopic #72 Eens per jaar...
73 Het Officiële PSVtopic #73 We love you Phillip... Cocu
74 Het Officiële PSVtopic #74 Op weg naar de horde in Lyon
75 Het Officiële PSVtopic #75 Op weg naar de halve finale
76 Het Officiële PSVtopic #76 On the road to Milan
77 Het Officiële PSVtopic #77 De held Gomes!
78 Het Officiële PSVtopic #78 - Bij de beste 4 clubs van Europa
79 Het Officiële PSVtopic #79 - Op naar de landstitel !
80 Het Officiële PSVtopic #80 - 8 mei is het zo ver!!
81 Het officiële PSV-Topic #81 - Op naar de landstitel
82 Het officiële PSV-Topic #82 - Landskampioen 2005!!
83 Het Officiële PSV topic #83: Kezza terug?
84 Het officiële PSV topic #84: 8 mei viert Eindhoven feest
85 Het officiële PSV topic #85: AC Milan gaat eraan.
86 Het officiële PSV topic #86: Een bittere pil
87 Het officiële PSV-Topic # 87: Trots op onze helden
88 Het Officiële PSV-Topic # 88: Boeruhhhh!!
89 Het Officiële PSV-Topic # 89 De vriendschap vergeet je niet
90 Het Officiële PSV-Topic # 90 Met Väyrynen op naar de 19de
91 Het Officiële PSV-Topic # 91 Phoxy is cewl
92 Het Officiële PSV-Topic # 92- Op naar de Amstelcup finale!
93 Het Officiële PSV-Topic # 93- de dubbel!!
94 Het Officiële PSV-Topic # 94: Park onze held, blijf bij ons!
95 Het Officiële PSV-Topic # 95: Vakantie!!
96 Het Officiële PSV-Topic #96- Met Timmy in 2006 weer kampioen
97 Het Officiële PSV-Topic #97- Wie komen er allemaal?
98 Het Officiële PSV-Topic #98 - Steun hier Afellay!
99 Het Officiële PSV-Topic #99 - Gezeur met Belgen
100 Het Officiële PSV-Topic #100 De jubileumeditie vier het mee
101 Het Officiële PSV-Topic #101 Met Simons !
102 Het Officiële PSV-Topic #102 Trainen voor het nieuwe seizoen
103 Het Officiële PSV-Topic #103 Morgen de 1e training, in april
104 Het Officiële PSV-Topic #104: Op naar Korea
105 Het Officiële PSV-Topic #105 - PSV de logische kampioen!
106 Het Officiële PSV-Topic #106: Adieu Andre
107 Het Officiële PSV-Topic #107 - Vol Manlijke Kracht
108 Het Officiële PSV-Topic #108 - Ook Philips steunt PSV!
109 Het Officiële PSV-topic #109: Op weg naar weer een Peace Cup
110 Het Officiële PSV-topic #110: Met Fredje op het middenveld!
111 Het Officiële PSV-topic #111: met Steef voorop :P
112 Het Officiële PSV-topic #112: Maandag opendag!!
113 Het Officiële PSV-topic #113: Met of zonder Kalou Kampioen!!
114 Het Officiële PSV-topic #114 Dan maar voor die andere schaal
115 Het Officiële PSV-topic #115 Op naar Almelo !
116 Het Officiële PSV-topic #116: Resultaten uit het verleden...
117 Het Officiële PSV-topic #117 - Passen en Meten
118 Het Officiële PSV-topic #118 - Op weg naar de titel :)
119 Het officiële PSV-topic #119 - LEEvensloos in de CL?
120 Het officiële PSV-topic #120: Fredje, wat doe je... ;(
121 Het officiële PSV-topic #121: NOOOOOH ajb geen Reiziger...
122 Het Officiële PSV- topic # 122: transferperikelen
123 Het Officiële PSV- topic # 123: Met Reiziger en Ball !
124 Het Officiële PSV- topic # 124: Speel de bal naar ball
125 Het Officiële PSV- topic # 125: Róbert in de spits
126 Het Officiële PSV- topic #126: hun Debuut
127 Het Officiële PSV- topic #127: Auf wiedersehen
128 Het Officiële PSV- topic #128: 't komt allemaal goed
129 Het officiële PSV topic #129: Op naar de hel van Istanbul
130 Het officiële PSV-topic #130: Ruilen van Alexen
131 Het officiële PSV-topic #131: Met een kleine pauze en dan AZ
132 Het officiële PSV topic #132: Op naar AZ, Milan en Ajax!
133 Het officiële PSV topic #133 - Zondag prijsschieten
134 Het officiële PSV topic #134: Op de plek waar we horen !
135 Het officiële PSV topic #135: Milans' angstgegner.
136 Het officiële PSV topic #136: Eenzaam aan de top!!
137 Het officiële PSV topic #137: Met Mika, Michael en John.
138 Het officiële PSV topic #138: Met beide benen op de grond.
139 Het officiële PSV topic #139: Dinsdag D-Day
140 Het officiele PSV topic #140 Zondag gehakt-dag
141 Het officiële PSV topic #141: In afwachting van de CL-loting
142 Het officiële PSV topic #142: Met VoH naar de Kwartfinale
143 Het officiële PSV topic #143: Weer tegen die tukkers
144 Het officiële PSV topic #144: Wie wordt de volgende Ozzie?
145 Het officiële PSV topic #145: Op naar Sparta
146 Het officiële PSV topic #146: Nu het goede voetbal nog
147 Het officiële PSV topic #147: Weer drie punten los
148 Het officiële PSV topic #148: Via Euroborg naar de laatste 4
149 Het officiële PSV topic #149 - Ik spring voor Luc!
150 Het officiële PSV topic #150: Wie houdt ons nog bij?
151 PSV topic #151: Ooijer, Cocu, Alex en Hiddink: Ook in 2007?
152 PSV topic #152: Kop omhoog en verder !
153 Het Officiële PSV Topic #153: We zijn en blijven kampioen!
154 Het Officiële PSV-Topic # 154: De ontknoping nadert....
155 Het Officiële PSV-Topic # 155: Wie blijft er, wie gaat er?
156 Het Officiële PSV-Topic #156 Hier horen we dat Hiddink gaat!
157 Officieel PSV-topic deeltje 157. Liever geen goudlokjes.
158 Het Officiële PSV-topic # 158: Dinsdag al kampioen?
159 Het Officiële PSV-topic # 159: Is het vanavond al zover?
160 Het Officiële PSV-topic # 160: Der Nederlandschen kampioen?
161 Het Officiële PSVtopic #161: PSV - Feijenoord 1-1
162 Het Officiële PSV topic #162 - Pee-See-Vee ies mein cloeb
163 Het Officiële PSVtopic #163 Wil de nieuwe trainer nu opstaan
164 Het Officiële PSVtopic #164 Dubbel of niet
165 Het grote PSV-topic #165: met Koeman weer kampioen!
166 Het grote PSV-topic #166: Met VoH naar het WK
167 Het grote PSV-topic #167: de mooiste club van het land!
168 Het Officiële PSVtopic #168 Voor Rood-Wit
169 Het Officiële PSV topic #169: Theo bedankt!
170 Het Officiële PSV topic #170: Met 1 of 2 nieuwe topaankopen
171 Het Officiële PSV topic #171:Farfan en Alex moeten blijven!
172 Het officiële PSV topic # 172 :Het wel en wee van PSV
173 Het officiële PSV topic # 173 : Komt er een nieuwe spits?
174 Het officiële PSV topic #174: Oefenen in Engeland
175 Het officiële PSV topic # 175: Met PHILIPS als hoofdsponsor
176 Het officiële PSV topic # 176: Zondag Gehaktdag!!
177 Het officiële PSV topic # 177: Heeft dik verloren van Ajax
178 Het officiële PSV topic # 178: De eerste 3 punten zijn er.
179 Het officiële PSV topic # 179: De Nederlandse eer verdedigen
180 [Het PSV topic # 180]Nederlands hoop in bange dagen...
181 Het Officiële PSV topic # 181: Op zoek naar een nieuwe spits
182 Het Officiële PSV topic # 182: Vandaag onze nieuwe aankopen!
183 Het Officiële PSV topic # 183: Met de nieuwe aankopen
184 Het Officiële PSV topic # 184 - Hulde aan Mart
185 Het Officiele PSV topic # 185 - Met de eerste CL punten
186 Het officiële PSV topic #186 - Grote broer over de knie
187 Het officiële PSV topic #187 - Waar Koné zich moet bewijzen
188 Het officiële PSV topic #188 - Afellay alwéér geblesseerd...
189 Het officiële PSV topic #189: Op naar een Turkse hel ?
190 Het officiele PSV topic #190: Met een scorende Kone
191 Het officiele PSV topic #191: Met een scorende Kone #2
192 Het officiele PSV topic #192: Op weg naar de UFO
193 Het grote PSV-topic #193: we rule big time!
194 Het grote PSV topic #194: Wat een reeks
195 Het grote PSV topic #195: Steviger aan de kop!
196 Het grote PSV topic #196: Een ouderwetse 5 klapper
197 Het grote PSV Topic #197: Verder uitlopen op de concurrentie
198 Het grote PSV Topic #198: Met 10 punten in de eerste ronde
199 Het nog grotere PSV Topic #199: Met Held Gomes naar de 200
200 Het nog grotere PSV Topic #200: Eendracht maakt macht!
201 Het Officiele PSV-Topic #201: Stats *O*
202 Het Officiele PSV-Topic #202: Oh EIndhoven is wonderful
203 Het Officiele PSV-Topic #203: Nieuwjaar, nieuw kampioenschap
204 Het officiele PSV-topic #204: Komt er nog een aanvaller bij?
205 Het Officiële PSV-topic #205: the Sun is shining
206 Het Officiële PSV-topic #206: Versterking gewenst !!
207 Het Officiele PSV-topic #207: Michael bij PSV uitgeballd
208 Het Officiele PSV-topic #208: Het Koeman effect
209 Het Officiele PSV-topic #209: Zondag naar het Kasteel
210 Het Officiele PSV-topic #210: Dipje!
211 Het Officiele PSV-topic #211: Laat de Gunners maar komen!
212 Het Officiele PSV-topic #212: Weer een beetje in vorm??
213 Het Officiële PSV-topic #213: Met Psv.tv!
214 Het Officiële PSV-topic #214: Met spannende laatste weken !
215 Het Officiële PSV-topic #215: Foutje, bedankt!
216 Het Officiële PSV-topic: Met Alex de rots in de branding
217 Het Officiële PSV-topic # 217: Op naar Liverpool
218 Het Officiële PSV-topic # 218: En de Tank ook al kwijt
219 Het Officiële PSV-topic # 219: Betuig je steun aan Alex
220 Het Officiële PSV-topic # 220: De laatste loodjes
221 Het Officiële PSV-topic # 221: Het einde is in zicht.
222 Het Officiële PSV-topic #222: Op naar een avondje NAC
223 Het Officiële PSV-topic #223: Witte zakdoekjes.
224 Het Officiële PSV-topic #224: Het kan nog............
225 Het Officiële PSV-topic #225: Welkom in de PSV ziekenboeg!
226 Het Officiële PSV topic #226: KO
227 Het Officiële PSV topic #227: Nog een laatste strohalm
228 Het Officiële PSV topic #228: Op naar Twente!
229 Het Officiële PSV topic #229: Op naar Utrecht!!
230 Het Officiële PSV topic #230 Opweg naar de finale in Utrecht
231 Het Officiële PSV topic #231; Schande!
232 Het Officiële PSV topic #232: De titel verkwanseld!
233 Het Officiële PSV topic #233; Verslagenheid in Eindhoven
234 Het Officiele PSV topic #234: Hoe lang blijft Koeman nog?
235 Het Officiele PSV topic #235: KAMPIOENEN
236 Het Officiële PSV topic #236: En we feesten lekker door!!!
237 Het Officiële PSV-topic #237: Phillip Bedankt!
238 Het Officiele PSV-topic #238 - Een standbeeld voor Phillip!
239 Het Officiele PSV-topic #239: Met nog een jaar Koeman.
240 Het Officiele PSV-topic #240: De transferperiode is begonnen
241 Het Officiele PSV-topic #241: Play offs? Niet voor kampioen!
242 Het Officiele PSVtopic #242 Nu met de echte schaal in handen
243 Het Officiele PSV topic #243: Nu echt zonder Phillip
244 Het Officiele PSV topic #244: lalalala GOMES GOMES
245 Het Officiële PSV Topic #245: Farfan blijft! (Voorlopig...)
246 Het Officiele PSV Topic #246: Een standbeeld voor Alex.
247 Het Officiële PSV Topic #247: Aankopen genoeg!
248 Het Officiële PSV Topic #248: Kenniet of Kenwel?
249 Het Officiële PSV Topic #249: Nog eentje...
250 Het grote PSV-topic #250: Degradatiekandidaat nummer 1!
251 Het grote PSV-topic #251: Maandag beginnen we weer!
252 Het grote PSV-topic #252: Waar hoog bieden verboden is
253 Het grote PSV-topic #253: Alles sal reg kom!
254 Het grote PSV-topic #254: zaterdag de eerste oefenpot!
255 Het grote PSV-topic #255: Jagshemash!
256 Het grote PSV-topic #256: Ramos Ramos, Jalalaaaa Ramos Ramos
257 Het grote PSV-topic #257: De eerste prijs is binnen!
258 Het grote PSV-topic #258: Bye Mika, succes bij Derby
259 Het PSV-topic #259: Waar de spelers niet willen vertrekken
260 Het Grote PSV Topic #260 - Met de eerste 3 punten binnen
261 Het Grote PSV Topic #261 - Waar we Afellay willen houden ^O^
262 Het Grote PSV Topic #262 - Koné; gaat ie wel of gaat ie niet
263 Het Grote PSV Topic #263 - Waar Koné nu echt vertrekt?
264 Het Grote PSV Topic #264 - Eenzaam in pot 2
265 Het Grote PSV Topic #265 - PSV treft enkel kampioenen
266 Het Grote PSV Topic #266 - Zonder tegendoelpunten
267 Het Grote PSV Topic #267 - Even zonder de internationals
268 Het Grote PSV Topic #268 - De Champions League begint weer!
269 Het Grote PSV Topic #269 - That's why we're champions!
270 PSV #270 Meer verstand van voetbal dan van andere zaken...
271 Het Grote PSV Topic #271 Uitkijken naar Fenerbahce
272 Het grote PSV-topic #272: komt de herfinanciering rond?
273 Het Grote PSV-topic #273: Op weg naar de koppositie
274 Het Grote PSV Topic #274: Bye bye Koeman
275 Het Grote PSV-topic #275: Met Wouters als trainer
276 Het grote PSV-topic #276: Wie wordt de trainer?
277 Het Grote PSV Topic #277: Nog steeds geen nieuwe trainer...
278 Het Grote PSV Topic #278: Waar PSV overwintert
279 Het Grote PSV Topic #279: Gewoon weer bovenaan
280 Het Grote PSV Topic #280: Wisselvalligheid troef!
281 Het Grote PSV Topic #281: Internet? NEE! Intermilaan!
282 Het Grote PSV Topic #282: Na winter, komt Helsingborgs
283 Het Grote PSV Topic #283: in het nieuwe jaar weer kampioen!
284 Het Grote PSV Topic #284
285 Het Grote PSV Topic #285; Met Sef naar de titel
286 Het Grote PSV Topic #286; PSV is los
287 Het PSV-topic #287: Waar PSV geen punten verspeelt tegen VVV
288 Het PSV-topic #288: Zonder cultheld...
289 Het PSV-topic #289: toch nog transfers?
290 Het PSV-topic #290; Steviger aan kop!
291 Het PSV-topic #291; Superweekje!!
292 Het Grote PSV-topic #292: Kan Heerenveen ons stoppen?
293 Het Grote PSV-topic #293: Helsingborgs IF gaat eraan!!
294 Het grote PSV topic #294: De Beste Club van Nederland
295 Het Grote PSV topic #295: Vier op 'n rij
296 Het Grote PSV topic #296: Oh Eindhoven is wonderful
297 Het Grote PSV topic #297: Waar een drukke periode aankomt
298 Het Grote PSV topic #298; En nu 3 keer tegen de Joden
299 Het Grote PSV topic #299 Jefferson Farfan!!
300 Het Grote PSV topic #300: Boerûh! Boerûh!

[ Bericht 0% gewijzigd door rubbereend op 10-03-2008 21:38:55 ]
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57288488
omg, kan me nog goed herrineren dat ik deze melige TT maakte
Het officiële PSV-topic #119 - LEEvensloos in de CL?

Lee ging weg toen
Maar nu komt hij terug hopelijk
pi_57288793
Wowwww, bedankt man ff alles doorkijken.
  maandag 10 maart 2008 @ 19:39:37 #38
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_57289719
mooi overzichtje
leuk om te zien hoe de topictitel in de loop der tijd vorm heeft gekregen
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 maart 2008 @ 19:45:12 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57289833
vooral mooi om de ontwikkelingen van een seizoen te zien in de TT's. De 2e helft van vorig seizoen:

203 Het Officiele PSV-Topic #203: Nieuwjaar, nieuw kampioenschap
204 Het officiele PSV-topic #204: Komt er nog een aanvaller bij?
205 Het Officiële PSV-topic #205: the Sun is shining
206 Het Officiële PSV-topic #206: Versterking gewenst !!
207 Het Officiele PSV-topic #207: Michael bij PSV uitgeballd
208 Het Officiele PSV-topic #208: Het Koeman effect
209 Het Officiele PSV-topic #209: Zondag naar het Kasteel
211 Het Officiele PSV-topic #211: Laat de Gunners maar komen!
212 Het Officiele PSV-topic #212: Weer een beetje in vorm??
213 Het Officiële PSV-topic #213: Met Psv.tv!
214 Het Officiële PSV-topic #214: Met spannende laatste weken !
215 Het Officiële PSV-topic #215: Foutje, bedankt!
216 Het Officiële PSV-topic: Met Alex de rots in de branding
217 Het Officiële PSV-topic # 217: Op naar Liverpool
218 Het Officiële PSV-topic # 218: En de Tank ook al kwijt
219 Het Officiële PSV-topic # 219: Betuig je steun aan Alex
220 Het Officiële PSV-topic # 220: De laatste loodjes
221 Het Officiële PSV-topic # 221: Het einde is in zicht.
222 Het Officiële PSV-topic #222: Op naar een avondje NAC
224 Het Officiële PSV-topic #224: Het kan nog............
225 Het Officiële PSV-topic #225: Welkom in de PSV ziekenboeg!
227 Het Officiële PSV topic #227: Nog een laatste strohalm
228 Het Officiële PSV topic #228: Op naar Twente!
229 Het Officiële PSV topic #229: Op naar Utrecht!!
230 Het Officiële PSV topic #230 Opweg naar de finale in Utrecht
231 Het Officiële PSV topic #231; Schande!
234 Het Officiele PSV topic #234: Hoe lang blijft Koeman nog?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57289949

Hihi, leuk einde
pi_57290447
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef rubbereend het volgende:
-
Heerlijk ja, eerst was het de vraag wanneer we kampioen zouden worden en een paar maanden later was iedereen gesloopt omdat de titel niet meer haalbaar leek
Patat Friet
pi_57290530
Zie nu dat er best veel users zijn die al vanaf het 1e topic meeposten, respect
Patat Friet
pi_57291137
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef rubbereend het volgende:
vooral mooi om de ontwikkelingen van een seizoen te zien in de TT's. De 2e helft van vorig seizoen:
Heel mooi inderdaad, en eigenlijk best wel tekenend
pi_57291225
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:04 schreef WooZ het volgende:

[..]

Dat ze em een retourtje Nice - Eindhoven kado doen
toevallig.

Bij Ajax - PSV was er een Ajacied die ook vanuit het buitenland voor niks kwam
pi_57291363
pascalheister wist op een gegeven moment niet meer hoe die Romeinse cijfers ook alweer werkten
pi_57291514
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:49 schreef WooZ het volgende:
pascalheister wist op een gegeven moment niet meer hoe die Romeinse cijfers ook alweer werkten
Ik vroeg me ook al af waarom het bij 23 ophield
We sure are cute for two ugly people.
pi_57291626
Zullen we het opnieuw invoeren?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57291945
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

toevallig.

Bij Ajax - PSV was er een Ajacied die ook vanuit het buitenland voor niks kwam
Er waren ook Madrilenen in Eindhoven van het weekend, das helemaal lullig.
pi_57291965
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef NoelGallagher het volgende:

Hihi, leuk einde
Het officiële PSV topic #86: Een bittere pil

pi_57292000
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:44 schreef rubbereend het volgende:
kijkt u eens; 300 delen PSV op FOK!

-- mooi lijstje --
Daar kan ik wel wat mee voor het maken van stats
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')