Ik nietquote:Op maandag 23 mei 2005 20:05 schreef Djekko het volgende:
Hoeveel mensen gaan er eigenlijk naar Rotterdam, van PSV-kant?
hoor je daar uitbundig te juichen?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:15 schreef Kopstoot het volgende:
Ik in ieder geval!
Wrs zitten we op de VIP tribune haha, ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat.
Geen idee, ik juich in ieder geval wel uitbundig!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hoor je daar uitbundig te juichen?
of gewoon op je luie kont blijven zitten en wat klappen en rondkijken?
quote:
quote:Hoofdprijs voor Jong PSV
© Pics Unityed / Hazanadar scoort.
Jong PSV heeft maandagavond in Waalwijk beslag weten te leggen op de Amstel Cup voor beloften. Het team van Jong Vitesse werd in de finale met 2-0 verslagen, door doelpunten van Haznadar en Beerens.
De overwinning was niet meer dan verdient, het elftal van Gerald Vanenburg en Ernest Faber was voortdurend in de aanval, creëerde de meeste kansen en kreeg zelf weinig mogelijkheden tegen. Het doelpunt van Admir Haznadar viel na ongeveer een half uur spelen, Roy Beerens scoorde een kwartier na de pauze. Door de overwinning mag het tweede elftal van PSV komend seizoen ook uitkomen in het reguliere Amstel Cup-toernooi.
Doelpunten: Haznadar 1-0; Beerens 2-0.
Opstelling Jong PSV:
Zoetebier, Lamey, Stojanovic, Wuytens, De Roover, Van der Schaaf, Aissati, Dufour, Haznadar (Kawarmala), Beerens (Marcellis) en Goessens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |