Ik nietquote:Op maandag 23 mei 2005 20:05 schreef Djekko het volgende:
Hoeveel mensen gaan er eigenlijk naar Rotterdam, van PSV-kant?
hoor je daar uitbundig te juichen?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:15 schreef Kopstoot het volgende:
Ik in ieder geval!
Wrs zitten we op de VIP tribune haha, ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat.
Geen idee, ik juich in ieder geval wel uitbundig!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hoor je daar uitbundig te juichen?
of gewoon op je luie kont blijven zitten en wat klappen en rondkijken?
quote:
quote:Hoofdprijs voor Jong PSV
© Pics Unityed / Hazanadar scoort.
Jong PSV heeft maandagavond in Waalwijk beslag weten te leggen op de Amstel Cup voor beloften. Het team van Jong Vitesse werd in de finale met 2-0 verslagen, door doelpunten van Haznadar en Beerens.
De overwinning was niet meer dan verdient, het elftal van Gerald Vanenburg en Ernest Faber was voortdurend in de aanval, creëerde de meeste kansen en kreeg zelf weinig mogelijkheden tegen. Het doelpunt van Admir Haznadar viel na ongeveer een half uur spelen, Roy Beerens scoorde een kwartier na de pauze. Door de overwinning mag het tweede elftal van PSV komend seizoen ook uitkomen in het reguliere Amstel Cup-toernooi.
Doelpunten: Haznadar 1-0; Beerens 2-0.
Opstelling Jong PSV:
Zoetebier, Lamey, Stojanovic, Wuytens, De Roover, Van der Schaaf, Aissati, Dufour, Haznadar (Kawarmala), Beerens (Marcellis) en Goessens.
een transfeer? als t goed is krijgen we er nog 4quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Toch leuk voor Jong PSV, en Vayrynen kan amper meer misgaan zo lijkt het
Loopt eigenlijk wel weer langzaam op rolletjes in de aanloop voor volgend seizoen. Toch voel ik dat er nog wel een transfer in de maak is, het zal me erg benieuwen of Hiddink nog met een verrassing komt.
PSV heeft nu toch ook een samenwerkingsintentie getekend met een Argentijnse club?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
hij neemt nog wat mee uit argentinie
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:11 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
PSV heeft nu toch ook een samenwerkingsintentie getekend met een Argentijnse club?
(Boca Juniors?)
jeugdspelersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:16 schreef cultheld het volgende:
[..]PSV krijgt er sowieso 3 op stage deze zomer.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
hij neemt nog wat mee uit argentinie
Mooi toch, dan wordt jong PSV kampioenquote:
Echt waar? Jeetje, vertel eens! Mooi man!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:11 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
PSV heeft nu toch ook een samenwerkingsintentie getekend met een Argentijnse club?
(Boca Juniors?)
Bron: PSV netwerkquote:Het Eindhovens Dagblad meldt dat Guus Hiddink het afgelopen weekend maar liefst zeven (jeugd)wedstrijden heeft bekeken in Argentinie. Naast de eerder door ons genoemde clubs zou hij ook Velez Sarsfield en Banfield hebben bekeken. Op de in de Argentijnse pers genoemde namen (zie eerdere berichten) wilde hij niet in gaan. "We hebben tenslotte vrij beperkte middelen. Het doel van de missie is vooral om een beeld te vormen van aankomende jongens. Ik merk dat de reputatie van PSV in Argentinië enorm is. Er is veel waardering voor hetgeen we gepresteerd hebben en bij jonge spelers bestaat een sterke drang om zich in Eindhoven verder te ontwikkelen. Daar moeten we gebruik van maken" aldus Guus Hiddink in het Eindhovens Dagblad vandaag.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:11 schreef rubbereend het volgende:
dan krjigen we binnenkort weer een stortvloed aan namen die aan PSV gelinkt worden net als na de vorige reis van Guus
3-0quote:
quote:
Tevez is al naar een Braziliaanse club gegaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]en uiteindelijk komt er niemand van die namen.
Misschien komt Tevez wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |