quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heracles gaat verrassenPSV wordt de logische landskampioen natuurlijk
neem Barreto ook ff meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef WooZ het volgende:
Morgen naar NEC - Porto, ik neem l**nd* wel mee terug naar Eindhoven, kunnen we em daar vogelvrij verklaren
quote:
Ik geef Heracles meer kans dan RBC en Sparta. Heracles zal nacompetitie halen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:34 schreef PirE het volgende:
Heracles lijkt me ook een moeilijk in te schatten ploeg. Kunstgras kan in hun voordeel werken.
k las je post en dat was echt een prachtige topictitelquote:
Soms heb ik nog wel eens van die momenten ja, soms.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
k las je post en dat was echt een prachtige topictitel
het is de waarheidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
Soms heb ik nog wel eens van die momenten ja, soms.
Maar ik lieg niet toch?
Dat geldt ook voor mijquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:09 schreef JustJunior het volgende:
Jezus, gaat opeens hard met dat topicIk ga zondag op vakantie, grotendeels geen contact met de buitenwereld waarschijnlijk, dus ik vraag me af wat ik tegenkom als ik terug ben
![]()
Ik denk dat de nieuwsgierigheid bij mij ook wintquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mijHopelijk kan ik in Alanya ff een internetcafé bezoeken i.v.m. eventuele PSV-transfers
Schaaf wegquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:05 schreef Spideyman het volgende:
Geen concreet bod op Lee, Leandro in ongelijk gesteld... das weer eens wat positiever nieuws
PSV moet gewoon van Heracles winnen in Almelo. Daarvoor is het kwaliteitsverschil te groot, lijkt me. Geen excuses over het kunstgras, als ze verliezen is het eigen schuld en komt het niet doordat Heracles baat heeft bij het kunstgras.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:34 schreef PirE het volgende:
Heracles lijkt me ook een moeilijk in te schatten ploeg. Kunstgras kan in hun voordeel werken.
Dat hier al over gediscussieerd wordt. Niks minder dan een oevrwinning is aan de orde, komop zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:22 schreef Lionheaad het volgende:
PSV moet gewoon van Heracles winnen. Met minder mogen ze geen genoegen nemen. Het kwaliteitsverschil is gewoon te groot. Het kunstgras is eigenlijk alleen in het voordeel van de voetballende ploeg en dat zou PSV moeten zijn in deze wedstrijd.
Geld om Alex/Kalou te kopen dus!quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef WooZ het volgende:
Overigens is PSV in het gelijk gesteld door de KNVB, dus nóg niet bij het CAS (internationaal voetbal gerechtshof).
Het was de FIFA die Leo speelgerechtigd verklaarde, maar nu de KNVB PSV in het gelijk heeft gesteld, is de kans aanzienlijk dat Porto toch eindelijk met geld over tafel komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |