quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heracles gaat verrassenPSV wordt de logische landskampioen natuurlijk
neem Barreto ook ff meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef WooZ het volgende:
Morgen naar NEC - Porto, ik neem l**nd* wel mee terug naar Eindhoven, kunnen we em daar vogelvrij verklaren
quote:
Ik geef Heracles meer kans dan RBC en Sparta. Heracles zal nacompetitie halen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:34 schreef PirE het volgende:
Heracles lijkt me ook een moeilijk in te schatten ploeg. Kunstgras kan in hun voordeel werken.
k las je post en dat was echt een prachtige topictitelquote:
Soms heb ik nog wel eens van die momenten ja, soms.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
k las je post en dat was echt een prachtige topictitel
het is de waarheidquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
Soms heb ik nog wel eens van die momenten ja, soms.
Maar ik lieg niet toch?
Dat geldt ook voor mijquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:09 schreef JustJunior het volgende:
Jezus, gaat opeens hard met dat topicIk ga zondag op vakantie, grotendeels geen contact met de buitenwereld waarschijnlijk, dus ik vraag me af wat ik tegenkom als ik terug ben
![]()
Ik denk dat de nieuwsgierigheid bij mij ook wintquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mijHopelijk kan ik in Alanya ff een internetcafé bezoeken i.v.m. eventuele PSV-transfers
Schaaf wegquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:05 schreef Spideyman het volgende:
Geen concreet bod op Lee, Leandro in ongelijk gesteld... das weer eens wat positiever nieuws
PSV moet gewoon van Heracles winnen in Almelo. Daarvoor is het kwaliteitsverschil te groot, lijkt me. Geen excuses over het kunstgras, als ze verliezen is het eigen schuld en komt het niet doordat Heracles baat heeft bij het kunstgras.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:34 schreef PirE het volgende:
Heracles lijkt me ook een moeilijk in te schatten ploeg. Kunstgras kan in hun voordeel werken.
Dat hier al over gediscussieerd wordt. Niks minder dan een oevrwinning is aan de orde, komop zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:22 schreef Lionheaad het volgende:
PSV moet gewoon van Heracles winnen. Met minder mogen ze geen genoegen nemen. Het kwaliteitsverschil is gewoon te groot. Het kunstgras is eigenlijk alleen in het voordeel van de voetballende ploeg en dat zou PSV moeten zijn in deze wedstrijd.
Geld om Alex/Kalou te kopen dus!quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef WooZ het volgende:
Overigens is PSV in het gelijk gesteld door de KNVB, dus nóg niet bij het CAS (internationaal voetbal gerechtshof).
Het was de FIFA die Leo speelgerechtigd verklaarde, maar nu de KNVB PSV in het gelijk heeft gesteld, is de kans aanzienlijk dat Porto toch eindelijk met geld over tafel komt
Ik denk dat we het geld eerder moeten reserveren voor een goede vervanger voor Park en evt. Lee. Op rechts hebben we Ooijer en als reserve Lucius.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:02 schreef johannes1986 het volgende:
Even een wellicht heel wild idee..Als we nou al ons geld bij elkaar schrapen, zouden we dan kans maken om Cicinho te halen? Die rechtsback van Brazilië tijdens de Confederations Cup? Hij speelde werkelijk de pannen van het dak, één van de beste spelers van het toernooi. Hij is 25 jaar en speelt geloof ik bij Sao Paulo. VfL Wolfsburg zit heel erg achter hem aan, dus concurrentie genoeg, maar als zij hem zouden kunnen krijgen, dan moet het ons ook kunnen lukken?
Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover
Ja alles de route is al zo goed als uitgestippeld. Gaan met een groepsreis, kamperenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Al concrete plannen voor de VS? Ben er in 2000 geweest, misschien kan ik tips geven
8 miljoen moet ie kosten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:06 schreef johannes1986 het volgende:
Dat is waar, ik bedoelde ook vooral als Ooijer vertrekt, als je dan Cicinho zou kunnen halen, dan kan Cicinho als aanvallende rechtsback met Lucius een linie ervoor, en dan over elkaar heengaan misschien?
Leuke dingen idd, stad is geweldig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:19 schreef WooZ het volgende:
[..]
In SF wil ik iig cable car/ alcatraz / over de golden gate fietsen en wat buurtjes bezoeken (fisherman's warf, chinatown, union square)
Gewoon vooraan beginnen en dan naar achteren lopen, zie je vanalles. Caesar's is prachtig, eigenlijk is alles mooi.quote:Vegas: gewoon ordinair gokken op the strip, en de M&M's en Coca Cola winkel bezoeken
Welk specifiek hotel is nu echt leuk om te zijn geweest, of maakt dat niet zoveel uit?
(ik ken uit ocean's eleven het MGM, Mirage etc.)
GC en Bryce zijn muijn favoriete parken, echt schitterend.quote:De bekende national parks gaan we allemaal af o.a. yosemite/zion/bryce/grand canyon/death valley/hoover dam etc.
Flagstaff is een grappig stadje. Verder is de reis redelijk compleet lijkt me, cool man!quote:Heb je toevallig nog leuke ideeën voor in één v/d steden, die niet erg bekend zijn?
Mooi zoquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Leuke dingen idd, stad is geweldig.
[..]
Gewoon vooraan beginnen en dan naar achteren lopen, zie je vanalles. Caesar's is prachtig, eigenlijk is alles mooi.
[..]
GC en Bryce zijn muijn favoriete parken, echt schitterend.
[..]
Flagstaff is een grappig stadje. Verder is de reis redelijk compleet lijkt me, cool man!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:59 schreef MIster911 het volgende:
http://www.chmbc.co.kr/vod/chmbctv.asx
als je oefenwedstrijd van psv wilt zien
Verder doet die link 't nietquote:Opstelling PSV:
Zoetebier, Fehér, Lamey, Addo, Ferreyra, Simons, Vayrynen, Dufour, Beerens, Sibon en Robert.
Wissels: Coe, Alex, Lee, Farfán, Vennegoor of Hesselink, Aisatti.
Ik als toevallige langskomer zag het woord Flagstaff staan en omdat ik daar vorige week nog was kan ik je nog wel wat tips geven denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:19 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja alles de route is al zo goed als uitgestippeld. Gaan met een groepsreis, kamperen
Zijn immers ook maar studenten en kost al knaken zat, verder zijn we te jong om te mogen rijden
![]()
In SF wil ik iig cable car/ alcatraz / over de golden gate fietsen en wat buurtjes bezoeken (fisherman's warf, chinatown, union square)
Vegas: gewoon ordinair gokken op the strip, en de M&M's en Coca Cola winkel bezoeken
Welk specifiek hotel is nu echt leuk om te zijn geweest, of maakt dat niet zoveel uit?
(ik ken uit ocean's eleven het MGM, Mirage etc.)
LA: beverly hills / universal studio's/ eindigen dag op het strand, venice beach. Verder wil ik hier voor minimaal ¤400,- kleding inslaan net als in NYC afgelopen jaar
De bekende national parks gaan we allemaal af o.a. yosemite/zion/bryce/grand canyon/death valley/hoover dam etc.
Maar dat zijn allemaal vrij standaard dingen dus, die in elke reisgids staan
Heb je toevallig nog leuke ideeën voor in één v/d steden, die niet erg bekend zijn?
-edit-
dit is de route ongeveer
8 miljoen is inderdaad wel héél veel. Maar ik denk dat je ze uiteindelijk voor ongeveer hetzelfde bedrag kan krijgen. Het zou echt te gek zijn als we 1 van die 2 konden krijgen, al zal het wel weer niet lukken...ik wacht met smart op nog 2-4 goeie aankopen, anders wordt het voor het eerst sinds jaren weer een kutseizoenquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
8 miljoen moet ie kosten.
Dan heb ik liever dat ze Kromkamp van AZ overnemen.
Ik denk dat het heel erg tegen zal vallen. Als we geluk hebben 0,5 - 2 miljoen euro, en dan spring ik nog een gat in de lucht. We zijn gewoon hard genaaid, want je kon echt wel zien dat hij kon voetballen..quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:14 schreef ASSpirine het volgende:
Hoeveel denken we voor Leandro te kunnen krijgen?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:08 schreef johannes1986 het volgende:
Misschien een tijdelijke oplossing om Lee op te volgen als hij weggaat en we geen betere vervanger kunnen vinden?
Ik bedoelde voor 1 jaar, omdat hij ook niet de jongste meer is, en ik liever een jonge ( -re ) speler op de backsposities zie. Dat hij alweer een contract heeft getekend bij een andere club wist ik niet, welke club is de gelukkige?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft trouwens al getekend bij een andere club in de Serie A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |