Beasley, De Jong en verder moet Hiddink gewoon eens lef hebben en jeugd de kans geven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wie?
Lekkere mix dan, met 1 'ervaren' veldspeler
Hij vergeet dan ook Sibon te noemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
nu je namen zo noemt wordt ik helemaal niet vrolijk
Kalou.quote:
Beasley ervarenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beasley, De Jong en verder moet Hiddink gewoon eens lef hebben en jeugd de kans geven.
nee want die moet naar Almeloquote:
Of naar AZ of Feyenoord, als ie maar weg gaat uit Eindhoven.quote:
doen we niet we stellen hem als volkomen verrassing ineens op tijdens de JC schaalquote:
Zou fijn zijn, maar vrees dan wel dat ie PSV persoonlijk een nederlaag toebrengt.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, maar vrees dan wel dat ie PSV persoonlijk een nederlaag toebrengt.
Misschien komt ie ooit wel terug, jij bent het ideale voorbeeld dat rommel na een week of 2 al terugkomt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef cultheld het volgende:
Of naar AZ of Feyenoord, als ie maar weg gaat uit Eindhoven.
Voor jou hoop ik hetquote:
neuh na de eerste wedstrijd van het seizoen zit t iig met t doelsalde van PSV goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, maar vrees dan wel dat ie PSV persoonlijk een nederlaag toebrengt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doen we niet we stellen hem als volkomen verrassing ineens op tijdens de JC schaal
Ok even serieus maar weer dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
neuh na de eerste wedstrijd van het seizoen zit t iig met t doelsalde van PSV goed
Zou bijna van je gaan houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:02 schreef Radegast het volgende:
Sibon is een hele goede voetballer, Ajax en PSV zijn lomp geweest dat ze hem geen tijd, vertrouwen en kansen hebben gegeven.
k ebn ook serieus k verwacht weinig problemen en een dikke overwinning maarja k zit niet zo dicht bij Heracles dus misschien schat ik ze te laag inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ok even serieus maar weer dan.
Verwacht geen walk-over, Heracles heeft nu al een goed team, en er komt nog wat bij.
Dat doe jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ebn ook serieus k verwacht weinig problemen en een dikke overwinning maarja k zit niet zo dicht bij Heracles dus misschien schat ik ze te laag in
Ze hebben toch redelijk wat ervaren krachten gehaald, dus makkelijk zal het niet worden. Ik denk een kleine overwinning.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ebn ook serieus k verwacht weinig problemen en een dikke overwinning maarja k zit niet zo dicht bij Heracles dus misschien schat ik ze te laag in
Ja dat doe je absoluut. Er staat straks echt een goed team. Bovendien, PSV in eerste wedstrijden...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
Vergeet Jan Wuytens nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:08 schreef Radegast het volgende:
Vennegoor komt er natuurlijk niet aan te pas tegen Nico-Jan Hoogma![]()
Heracles wordt gewoon landskampioen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja dat doe je absoluut. Er staat straks echt een goed team. Bovendien, PSV in eerste wedstrijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |