PH moet dat dan maar doen als hij wakker isquote:Op maandag 30 mei 2005 09:01 schreef Naccie het volgende:
Je plaatje klopt niet meer
KNVB beker - 2005 moet er nog bij.
Geen aanvallende middenvelder, gezien het aantal goals dat hij heeft gemaakt. Dus een vervanger voor Vogel, mag van mij best komen.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:15 schreef Frutsel het volgende:
PSV heeft volgens Skysports zijn oog laten vallen op Etienne Didot van Rennes. Scouts uit Eindhoven bekeken de Franse middenvelder afgelopen week in de thuiswedstrijd tegen RC Strasbourg (4-0). De 21-jarige Didot nam in dat duel de tweede treffer voor zijn rekening. Het was zijn eerste goal in de Franse competitie.
Didot moet samen met Mika Väyrynen (SC Heerenveen) bij PSV het verlies van Mark van Bommel (FC Barcelona) en Johann Vogel (AC Milan) opvangen.
Werd er niet gezegd dat Vayrinnen (hoe spel je zoiets?) de opvolger van Vogel zou worden?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Geen aanvallende middenvelder, gezien het aantal goals dat hij heeft gemaakt. Dus een vervanger voor Vogel, mag van mij best komen.
Väyrynen is meer een aanvallende middenvelder en dat kan je niet echt van Vogel zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Werd er niet gezegd dat Vayrinnen (hoe spel je zoiets?) de opvolger van Vogel zou worden?
Väyrynen speelt bij Finland in een zelfde rol als Vogel bij PSV.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Väyrynen is meer een aanvallende middenvelder en dat kan je niet echt van Vogel zeggen.
Maar dan zou Didot dus de plaats van van Bommel in nemenquote:Op maandag 30 mei 2005 10:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Väyrynen speelt bij Finland in een zelfde rol als Vogel bij PSV.
Hij heeft zelf aangegeven dat die rol hem ook heel goed ligt, al dacht ik in eerste instantie ook dat hij als vervanger van Bommel gehaald was.
Ja dat zal wel, Vayrinnen speelt bij H'veen ook rechtshalf, maar het was Hiddink die het had over Vayrinnen als opvolger van Vogel. Voor Van Bommel is een zwaarder kaliber nodig.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Väyrynen is meer een aanvallende middenvelder en dat kan je niet echt van Vogel zeggen.
gedaanquote:Op maandag 30 mei 2005 10:04 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
(misschien leuk voor in de OP?)
Hiddink heeft aleens aangegeven de spelers niet 1 op 1 te hoeven vervangen, niet per se een van bommel en Vogel II dus qua speelstijl.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:13 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maar dan zou Didot dus de plaats van van Bommel in nemen
Didot is alleen nog maar bekeken door scouts van PSV al denk ik wel dat hij gehaald gaat worden.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:13 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maar dan zou Didot dus de plaats van van Bommel in nemen
Je vergeet een goalgetter.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Didot is alleen nog maar bekeken door scouts van PSV al denk ik wel dat hij gehaald gaat worden.
Ik denk dat Hiddink nog een topper uit de hoed gaat toveren als opvolger van van Bommel.
Dan moeten er wat mij betreft nog een links (geen backup voor Lee nu) en rechtsback (Bogelund vertrekt en Ooijer is te vaak geblesseerd) gehaald worden en we zijn klaar voor het nieuwe seizoen
Als ik naar het afgelopen seizoen kijk hoeft er wat mij betreft niet een echte goalgetter bij te komen.quote:
De assists van van Bommel waren zeer belangrijk, uit corners en vrije trappen is opvallend veel gescoord, of een eventuele vervnager de bal op een identieke wijze aansnijdt is nog maar de vraag, iets meer zekerheid voorin met een man die in zijn eentje een match kan beslissen lijkt me wenselijk als PSV de voorsprong op de rest wil behouden.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ik naar het afgelopen seizoen kijk hoeft er wat mij betreft niet een echte goalgetter bij te komen.
Iedereen binnen dit PSV kan goals maken, en dat is denk ik ook de kracht van het huidige PSV.
Ook denk ik dat we een eventuele goalgetter (mocht die volgend seizoen toch nodig zijn) al in de gelederen hebben, namelijk Robert.
Van Bommel was dit seizoen inderdaad een van de meeste belangrijke spelers van PSV.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De assists van van Bommel waren zeer belangrijk, uit corners en vrije trappen is opvallend veel gescoord, of een eventuele vervnager de bal op een identieke wijze aansnijdt is nog maar de vraag, iets meer zekerheid voorin met een man die in zijn eentje een match kan beslissen lijkt me wenselijk als PSV de voorsprong op de rest wil behouden.
Luca Toni...quote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Welke suggesties heb jij voor de "goalgetter" die PSV voor komend seizoen moet komen versterken?
Dat is toch geen realistische optie?quote:
Philip en Bommel speelden zo goed dankzij de wisselwerking van beiden, heel jammer dat ze maar zo kort met elkaar (en Vogel erbij uiteraard) hebben kunnen spelen. Bij de assists en dus de goals was van Bommel vaak betrokken, iemand met een goede pass, voorzet/corner is dus ook komend seizoen onmisbaar óf je moet het op een andere manier doen door bijv een goalgetter.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Bommel was dit seizoen inderdaad een van de meeste belangrijke spelers van PSV.
Alleen de speler die dit jaar in mijn optiek het belangrijkst is geweest speelt ook volgend jaar nog in Eindhoven; Philip Cocu.
In het geval van de opvolging van van Bommel vertrouw ik volledig op Guus die zelf als geen ander weet dat hij een gelijkwaardige opvolger in huis moet halen om de prestaties van afgelopen seizoen te benaderen, te evenaren of misschien zelfs te overstijgen.
Welke suggesties heb jij voor de "goalgetter" die PSV voor komend seizoen moet komen versterken?
Vonlanthen heeft bij Brescia gespeeld, niet Lecce, en Bojinov is in de winterstop voor een flinke zak geld naar Fiorentina verhuisdquote:Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Philip en Bommel speelden zo goed dankzij de wisselwerking van beiden, heel jammer dat ze maar zo kort met elkaar (en Vogel erbij uiteraard) hebben kunnen spelen. Bij de assists en dus de goals was van Bommel vaak betrokken, iemand met een goede pass, voorzet/corner is dus ook komend seizoen onmisbaar óf je moet het op een andere manier doen door bijv een goalgetter.
Ik had hoop op Vonlanthen, maar ik begrijp dat hij ook bij Lecce geen potten heeft kunnen breken (niet raar bij een degradant) en ik verwacht wat van Robert.
Ik heb laatst de Johan gelezen en daar wordt precies uit de doeken gedaan waarom PSV niet mag hopen op een Robinho, net als een Arsenal die nu interesse heeft, maar Real eigenlijk de enige kanshebber is aangezien Perez daar de voorzitter is.
Als Lecce nu Vonlanthen eens houdt en wij Bojinov overnemen?
Gelukkig dat er toch nog mensen opletten, bedankt Dog.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vonlanthen heeft bij Brescia gespeeld, niet Lecce, en Bojinov is in de winterstop voor een flinke zak geld naar Fiorentina verhuisd
Vonlanthen zal ook komend seizoen worden verhuurd, maar aan een club dichterbij. Van Robert verwacht ik niet heel veel eigenlijk. En Luca Toni? Ach, hoop doet leven, het zal niet haalbaar zijn denk ik, maar wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |