abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2005 @ 08:59:58 #1
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27473007

Deze hebben we

en deze ook

[ Bericht 10% gewijzigd door appelsientje op 30-05-2005 10:11:58 ]
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_27473028
Je plaatje klopt niet meer

KNVB beker - 2005 moet er nog bij.
United we stand, devided we fall.
[url=http://forum.fok.nl/topic/720680/1/50#28332501]Het NAC Breda Topiqe]
  maandag 30 mei 2005 @ 09:03:54 #3
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27473069
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:01 schreef Naccie het volgende:
Je plaatje klopt niet meer

KNVB beker - 2005 moet er nog bij.
PH moet dat dan maar doen als hij wakker is
  Moderator maandag 30 mei 2005 @ 09:15:35 #4
8781 crew  Frutsel
pi_27473279
PSV heeft volgens Skysports zijn oog laten vallen op Etienne Didot van Rennes. Scouts uit Eindhoven bekeken de Franse middenvelder afgelopen week in de thuiswedstrijd tegen RC Strasbourg (4-0). De 21-jarige Didot nam in dat duel de tweede treffer voor zijn rekening. Het was zijn eerste goal in de Franse competitie.

Didot moet samen met Mika Väyrynen (SC Heerenveen) bij PSV het verlies van Mark van Bommel (FC Barcelona) en Johann Vogel (AC Milan) opvangen.
pi_27474348
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:15 schreef Frutsel het volgende:
PSV heeft volgens Skysports zijn oog laten vallen op Etienne Didot van Rennes. Scouts uit Eindhoven bekeken de Franse middenvelder afgelopen week in de thuiswedstrijd tegen RC Strasbourg (4-0). De 21-jarige Didot nam in dat duel de tweede treffer voor zijn rekening. Het was zijn eerste goal in de Franse competitie.

Didot moet samen met Mika Väyrynen (SC Heerenveen) bij PSV het verlies van Mark van Bommel (FC Barcelona) en Johann Vogel (AC Milan) opvangen.
Geen aanvallende middenvelder, gezien het aantal goals dat hij heeft gemaakt. Dus een vervanger voor Vogel, mag van mij best komen.
  maandag 30 mei 2005 @ 10:03:20 #6
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27474377
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:01 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Geen aanvallende middenvelder, gezien het aantal goals dat hij heeft gemaakt. Dus een vervanger voor Vogel, mag van mij best komen.
Werd er niet gezegd dat Vayrinnen (hoe spel je zoiets?) de opvolger van Vogel zou worden?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 30 mei 2005 @ 10:04:29 #7
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27474400

(misschien leuk voor in de OP?)
  Moderator maandag 30 mei 2005 @ 10:05:18 #8
8781 crew  Frutsel
pi_27474417
Deal met Vayrinnen is al rond, die is echter meer aanvallend ingesteld, dus dat zou voor v.Bommel moeten zijn.
Vennegoor tekent ook bij

========
ROTTERDAM - PSV heeft overeenstemming bereikt met Mika Väyrynen over een overgang naar de Eindhovense club. De winnaar van de landstitel en de nationale beker heeft goede hoop dat het nog deze week met Heerenveen tot een akkoord over een direct vertrek van de Finse middenvelder komt.

De Koreaan Park heeft PSV laten weten dat hij zijn contract bij PSV gaat verlengen Zijn verbintenis loopt nu nog tot de zomer van 2006. De Eindhovense club heeft goede hoop dat Lee het voorbeeld van zijn landgenoot volgt.

Ook Vennegoor of Hesselink verbindt zich snel langer aan PSV. De verbintenis van de spits loopt nu nog tot het einde van het volgende seizoen. "Maar ik ben hier nog niet klaar. Ga er maar van uit dat ik langer blijf", aldus Vennegoor of Hesselink.

Trainer en technisch directeur Hiddink blijft ook na de komst van Väyrynen op zoek naar nog een middenvelder. "We nemen namelijk afscheid van Van Bommel en Vogel. Ik weet dat De Jong weer fit wordt. Ook een talent als Afellay wordt beter en beter. Maar we willen ook volgende week weer over een brede selectie beschikken", aldus de oefenmeester die de hoop op de komst van een topspits ook nog niet heeft opgeheven.
pi_27474476
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:03 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Werd er niet gezegd dat Vayrinnen (hoe spel je zoiets?) de opvolger van Vogel zou worden?
Väyrynen is meer een aanvallende middenvelder en dat kan je niet echt van Vogel zeggen.
  maandag 30 mei 2005 @ 10:08:51 #10
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27474506
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:07 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Väyrynen is meer een aanvallende middenvelder en dat kan je niet echt van Vogel zeggen.
Väyrynen speelt bij Finland in een zelfde rol als Vogel bij PSV.
Hij heeft zelf aangegeven dat die rol hem ook heel goed ligt, al dacht ik in eerste instantie ook dat hij als vervanger van Bommel gehaald was.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27474607
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Väyrynen speelt bij Finland in een zelfde rol als Vogel bij PSV.
Hij heeft zelf aangegeven dat die rol hem ook heel goed ligt, al dacht ik in eerste instantie ook dat hij als vervanger van Bommel gehaald was.
Maar dan zou Didot dus de plaats van van Bommel in nemen
  maandag 30 mei 2005 @ 10:21:28 #12
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27474815
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:07 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Ja dat zal wel, Vayrinnen speelt bij H'veen ook rechtshalf, maar het was Hiddink die het had over Vayrinnen als opvolger van Vogel. Voor Van Bommel is een zwaarder kaliber nodig.
  maandag 30 mei 2005 @ 10:23:44 #13
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27474877
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:04 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]

(misschien leuk voor in de OP?)
gedaan
pi_27474930
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:13 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Hiddink heeft aleens aangegeven de spelers niet 1 op 1 te hoeven vervangen, niet per se een van bommel en Vogel II dus qua speelstijl.
Ben benieuwd hoe de mozaiek er komend seizoen uit gaat zien.
Yeah baby Yeah!
  maandag 30 mei 2005 @ 10:26:47 #15
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27474952
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:13 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Didot is alleen nog maar bekeken door scouts van PSV al denk ik wel dat hij gehaald gaat worden.
Ik denk dat Hiddink nog een topper uit de hoed gaat toveren als opvolger van van Bommel.

Dan moeten er wat mij betreft nog een links (geen backup voor Lee nu) en rechtsback (Bogelund vertrekt en Ooijer is te vaak geblesseerd) gehaald worden en we zijn klaar voor het nieuwe seizoen
pi_27474975
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:26 schreef PyTh het volgende:

[..]

Didot is alleen nog maar bekeken door scouts van PSV al denk ik wel dat hij gehaald gaat worden.
Ik denk dat Hiddink nog een topper uit de hoed gaat toveren als opvolger van van Bommel.

Dan moeten er wat mij betreft nog een links (geen backup voor Lee nu) en rechtsback (Bogelund vertrekt en Ooijer is te vaak geblesseerd) gehaald worden en we zijn klaar voor het nieuwe seizoen
Je vergeet een goalgetter.
Yeah baby Yeah!
  maandag 30 mei 2005 @ 10:38:12 #17
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27475211
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:27 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je vergeet een goalgetter.
Als ik naar het afgelopen seizoen kijk hoeft er wat mij betreft niet een echte goalgetter bij te komen.
Iedereen binnen dit PSV kan goals maken, en dat is denk ik ook de kracht van het huidige PSV.

Ook denk ik dat we een eventuele goalgetter (mocht die volgend seizoen toch nodig zijn) al in de gelederen hebben, namelijk Robert.
pi_27475253
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als ik naar het afgelopen seizoen kijk hoeft er wat mij betreft niet een echte goalgetter bij te komen.
Iedereen binnen dit PSV kan goals maken, en dat is denk ik ook de kracht van het huidige PSV.

Ook denk ik dat we een eventuele goalgetter (mocht die volgend seizoen toch nodig zijn) al in de gelederen hebben, namelijk Robert.
De assists van van Bommel waren zeer belangrijk, uit corners en vrije trappen is opvallend veel gescoord, of een eventuele vervnager de bal op een identieke wijze aansnijdt is nog maar de vraag, iets meer zekerheid voorin met een man die in zijn eentje een match kan beslissen lijkt me wenselijk als PSV de voorsprong op de rest wil behouden.
Yeah baby Yeah!
  maandag 30 mei 2005 @ 11:03:59 #19
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27475783
quote:
Op maandag 30 mei 2005 10:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De assists van van Bommel waren zeer belangrijk, uit corners en vrije trappen is opvallend veel gescoord, of een eventuele vervnager de bal op een identieke wijze aansnijdt is nog maar de vraag, iets meer zekerheid voorin met een man die in zijn eentje een match kan beslissen lijkt me wenselijk als PSV de voorsprong op de rest wil behouden.
Van Bommel was dit seizoen inderdaad een van de meeste belangrijke spelers van PSV.
Alleen de speler die dit jaar in mijn optiek het belangrijkst is geweest speelt ook volgend jaar nog in Eindhoven; Philip Cocu.

In het geval van de opvolging van van Bommel vertrouw ik volledig op Guus die zelf als geen ander weet dat hij een gelijkwaardige opvolger in huis moet halen om de prestaties van afgelopen seizoen te benaderen, te evenaren of misschien zelfs te overstijgen.

Welke suggesties heb jij voor de "goalgetter" die PSV voor komend seizoen moet komen versterken?
  maandag 30 mei 2005 @ 11:04:54 #20
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27475811
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Welke suggesties heb jij voor de "goalgetter" die PSV voor komend seizoen moet komen versterken?
Luca Toni...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 30 mei 2005 @ 11:06:22 #21
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27475854
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Luca Toni...
Dat is toch geen realistische optie?

Denk je echt dat Luca in het koude Nederland wil komen voetballen als er van vrijwel alle Italiaanse topclubs interesse voor hem is?
pi_27476210
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Van Bommel was dit seizoen inderdaad een van de meeste belangrijke spelers van PSV.
Alleen de speler die dit jaar in mijn optiek het belangrijkst is geweest speelt ook volgend jaar nog in Eindhoven; Philip Cocu.

In het geval van de opvolging van van Bommel vertrouw ik volledig op Guus die zelf als geen ander weet dat hij een gelijkwaardige opvolger in huis moet halen om de prestaties van afgelopen seizoen te benaderen, te evenaren of misschien zelfs te overstijgen.

Philip en Bommel speelden zo goed dankzij de wisselwerking van beiden, heel jammer dat ze maar zo kort met elkaar (en Vogel erbij uiteraard) hebben kunnen spelen. Bij de assists en dus de goals was van Bommel vaak betrokken, iemand met een goede pass, voorzet/corner is dus ook komend seizoen onmisbaar óf je moet het op een andere manier doen door bijv een goalgetter.
Ik had hoop op Vonlanthen, maar ik begrijp dat hij ook bij Lecce geen potten heeft kunnen breken (niet raar bij een degradant) en ik verwacht wat van Robert.
Ik heb laatst de Johan gelezen en daar wordt precies uit de doeken gedaan waarom PSV niet mag hopen op een Robinho, net als een Arsenal die nu interesse heeft, maar Real eigenlijk de enige kanshebber is aangezien Perez daar de voorzitter is.
Als Lecce nu Vonlanthen eens houdt en wij Bojinov overnemen?
Yeah baby Yeah!
  maandag 30 mei 2005 @ 11:20:38 #23
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27476279
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Philip en Bommel speelden zo goed dankzij de wisselwerking van beiden, heel jammer dat ze maar zo kort met elkaar (en Vogel erbij uiteraard) hebben kunnen spelen. Bij de assists en dus de goals was van Bommel vaak betrokken, iemand met een goede pass, voorzet/corner is dus ook komend seizoen onmisbaar óf je moet het op een andere manier doen door bijv een goalgetter.
Ik had hoop op Vonlanthen, maar ik begrijp dat hij ook bij Lecce geen potten heeft kunnen breken (niet raar bij een degradant) en ik verwacht wat van Robert.
Ik heb laatst de Johan gelezen en daar wordt precies uit de doeken gedaan waarom PSV niet mag hopen op een Robinho, net als een Arsenal die nu interesse heeft, maar Real eigenlijk de enige kanshebber is aangezien Perez daar de voorzitter is.
Als Lecce nu Vonlanthen eens houdt en wij Bojinov overnemen?
Vonlanthen heeft bij Brescia gespeeld, niet Lecce, en Bojinov is in de winterstop voor een flinke zak geld naar Fiorentina verhuisd

Vonlanthen zal ook komend seizoen worden verhuurd, maar aan een club dichterbij. Van Robert verwacht ik niet heel veel eigenlijk. En Luca Toni? Ach, hoop doet leven, het zal niet haalbaar zijn denk ik, maar wel mooi.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27476623
Doet me denken aan de Arsenal dubbel zo'n 6 à 7 jaar geleden
pi_27476934
quote:
Op maandag 30 mei 2005 11:20 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Vonlanthen heeft bij Brescia gespeeld, niet Lecce, en Bojinov is in de winterstop voor een flinke zak geld naar Fiorentina verhuisd

Vonlanthen zal ook komend seizoen worden verhuurd, maar aan een club dichterbij. Van Robert verwacht ik niet heel veel eigenlijk. En Luca Toni? Ach, hoop doet leven, het zal niet haalbaar zijn denk ik, maar wel mooi.
Gelukkig dat er toch nog mensen opletten, bedankt Dog.
Hoe zit het met die spits van Anderlecht eigenlijk en waarom heeft Hiddink/PSV Kone niet gepolst voordat ie bijtekende?
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')