Ronaldo....... maar dat was een heel uitzonderlijk talent.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel net 18 jarige Brazilianen denk je dat er zijn die goed genoeg zijn om bij een Europese suptop ploeg in de basis te staan?
Niet veel en die zitten niet bij PSV
Eens in de zoveel tijd hebben we zo'n talent. Ik vind dat het wel weer eens tijd wordtquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ronaldo....... maar dat was een heel uitzonderlijk talent.
Dan moeten we Bojan Krkic of Giovanni Dos Santos maar huren van Barcaquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd hebben we zo'n talent. Ik vind dat het wel weer eens tijd wordt![]()
We zullen zien, zal wel weer net zo gaan als met alle grote namen die de laatste jaren naar PSV zouden komen.quote:PSV richt zich op Roy Makaay
PSV richt zich in zijn jacht naar een ervaren spits op Roy Makaay. De 32-jarige Bayern-aanvaller staat hoog op het verlanglijstje van trainer Ronald Koeman, zo meldt de Gelderlander.
De hoop van PSV is gevestigd op de aanstaande renovatie van de spelersgroep van Bayern. De Rekordmeister dreigt dit seizoen alle prijzen mis te lopen en is op zoek naar vers bloed. Als er een nieuwe spits wordt gehaald, Luca Toni wordt genoemd, wil Bayern praten over een vertrek van Makaay. Volgens ingewijden zou de Wijchenaar vier tot vijf miljoen euro kosten.
De 43-voudig international is bezig aan zijn vierde seizoen bij Bayern. Hij was steeds goed voor 17 tot 23 doelpunten. Dit seizoen staat de teller op 14. Eerder speelde Makaay bij Vitesse, Tenerife en Deportivo la Coruna. PSV blijft overigens ook serieus geïnteresseerd in Vitesse-spits Danko Lazovic.
Hij staat nog wekelijks in de basis bij Bayern. Ik denk niet dat hij daar zal vertrekken, ook al halen ze Toni... We zullen inderdaad zien...quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
We zullen zien, zal wel weer net zo gaan als met alle grote namen die de laatste jaren naar PSV zouden komen.![]()
Ben er ook bang voor, terwijl FC Utrecht eigenlijk niet onder hoeft te doen voor NEC en NAC.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het lek boven is en Utrecht op het moment te zwak is om PSV punten te laten verspelen.
Hee weer een naam. Gaat wel lekker zo.. Wat is de bron van dit stukje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
We zullen zien, zal wel weer net zo gaan als met alle grote namen die de laatste jaren naar PSV zouden komen.![]()
Makaay hoort nou eenmaal bij het rijtje namen wat elk jaar minstens 1 keer genoemd moet worden. Zenden en v Bronckhorst staat daar ook bij, in het verleden stonden Cocu en Stam er op. De praktijk is dat Cocu de enige Nederlandse topvoetballer is de afgelopen tig jaar die naar PSV is gekomen om af te bouwen. En dat was ook alleen maar omdat Barcelona hem een minder contract wou geven, en dat schoot Cocu in het verkeerde keelgat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Schuitema is later terug gekomen op die uitspraak.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hee weer een naam. Gaat wel lekker zo.. Wat is de bron van dit stukje?
En 4 tot 5 miljoen, voor een speler van 32 met nog maar 1 jaar contract (toch?), dat is een pittige prijs. Zeker aangezien ons budget voor 2 spitsen 5 miljoen is....
Elke felle tegenstander kan PSV in uitwedstrijden dit seizoen in de problemen brengen, het hangt ervan af hoe sterk Utrecht in zichzelf gelooft, als ze vol erin klappen denk ik dat het puntverlies voor ons wordt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:32 schreef JlGSAW het volgende:
Is het lek al boven? Of kan een fel FC Utrecht jullie nog in de problemen brengen?
Alex is toch weer (wedstrijd)fit? Lijkt me niet dat jullie nog punten gaan verliezen, dit geven jullie toch niet meer uit handen? FC Utrecht heeft jullie nog nooit in problemen gebracht, zondag ook niet, ben ik bang.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Elke felle tegenstander kan PSV in uitwedstrijden dit seizoen in de problemen brengen, het hangt ervan af hoe sterk Utrecht in zichzelf gelooft, als ze vol erin klappen denk ik dat het puntverlies voor ons wordt.
Maar het is ook niet zo dat PSV wel even rustig aan kan doen en het dan op z'n sloffen zal winnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:58 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Alex is toch weer (wedstrijd)fit? Lijkt me niet dat jullie nog punten gaan verliezen, dit geven jullie toch niet meer uit handen? FC Utrecht heeft jullie nog nooit in problemen gebracht, zondag ook niet, ben ik bang.
Nee, dat lijkt me ook niet. PSV zal minder zelfvertrouwen hebben dan voor PSV - Ajax, maar in het zicht van de haven zal PSV de laatste twee wedstrijden toch wel winnend afsluiten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar het is ook niet zo dat PSV wel even rustig aan kan doen en het dan op z'n sloffen zal winnen.
Maar gezien onze financiële situatie zal het neit heel veel meer zijn..quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schuitema is later terug gekomen op die uitspraak.
Nee inderdaad, ze hebben het spannend genoeg gemaakt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:09 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook niet. PSV zal minder zelfvertrouwen hebben dan voor PSV - Ajax, maar in het zicht van de haven zal PSV de laatste twee wedstrijden toch wel winnend afsluiten?
Klopt, en daarbij is iedereen nu fit en heeft PSV zelden problemen in Utrecht, de afgelopen tien seizoenen:quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze hebben het spannend genoeg gemaakt.
Ja dat idee had ik al! Iedereen zit maar te roepen dat Utrecht uit altijd zo moeilijk is, maar ik kon me al niet meer herinneren dat we daar ooit hadden verloren in de recente historie. Utrecht uit valt allemaal wel mee dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Klopt, en daarbij is iedereen nu fit en heeft PSV zelden problemen in Utrecht, de afgelopen tien seizoenen:
2005/06: FC Utrecht - PSV 1-2
2004/05: FC Utrecht - PSV 0-0
2003/04: FC Utrecht - PSV 0-4
2002/03: FC Utrecht - PSV 1-3
2001/02: FC Utrecht - PSV 3-3
2000/01: FC Utrecht - PSV 1-3
1999/00: FC Utrecht - PSV 1-1
1998/99: FC Utrecht - PSV 2-3
1997/98: FC Utrecht - PSV 0-1
1996/97: FC Utrecht - PSV 2-2
Forum Opties | |
---|---|