Lijst van Cult:
3-5-2 inderdaad
![]()
. Als Farfán verkocht wordt, dan is er genoeg geld.
Een rijtje haalbare spelers van PSV-niveau (Zowel voor de basis als voor de breedte):
Kaabi (aanvallend ingestelde rechtsback en voetbalt nog steeds in Iran, maar heeft op het WK wat van zijn klasse laten zien, zal minder dan een miljoen kosten)
Pocognoli (prima linksback, ook als 3-5-2 wingbacker)
Guardado (geweldige 3-5-2 wingback)
Rivas Mortera (dat is er één van Steef
![]()
)
Costil (opvolger Gomes)
Jonathan Bottinelli (komt in de buurt van het niveau Alex)
Gololobov (geweldige verdediger, kan uitgroeien tot de internationale top en is niet duur, zal vanwege de taal waarschijnlijk nooit in beeld komen bij PSV)
ken ik niet goed genoegOgunsoto (topscorer in België)
aardige spits ja, heb alleen geen idee hoe duur hij is, mits redelijk prijs prima aankoop voor Defour (uitstekende rechtshalf)
Prima speler, als betaalbaar, meteen halenSankoh (kan zowel rechtsback als rechts in het centrum spelen)
helemaal mee eensCissé (een Koné-achtige speler wiens contract afloopt)
heb ik mn twijfels bijElia (pijlsnelle, fysiek sterke aanvaller die voor een paar ton op te halen is)
tja jouw stokpaardje, ik ben nog niet overtuigd van hemKoenders (geen opvolger van Alex, wel een prima verdediger)
top talent! die laten ze bij AZ nooit gaanEl Ahmadi (staat fysiek z'n mannetje en is in de rol van spelverdeler een geweldenaar)
goede speler, veel inzicht en sterk, van harte welkom. Al wordt het erg druk op het middenveldZomer (uitstekende zoneverdediger)
niet goed genoeg voor PSV! Echt niet! Mijn inziens danHofland (betrouwbaar zo lang het niet om topwedstrijden gaat)
Meteen halen, ook vanwege zn band met PSVVormer (doet denken aan een jonge Davids)
Talent inderdaad, weet niet of ie al meteen aan pak pikken bij PSVMarcel de Jong (nu nog relatief goedkoop, kopen en verhuren aan Roda)
TwijfelgevalOchoa (opvolger Gomes)
Goede keeper jaTim Krul (opvolger Gomes)
Als hij wil en hij mag eventueel weg is dat een no brainer! Meteen halen. De keeper van het Nederlands elftal over 3 jaarKaya (slim spelmakertje)
Weet niet of hij de top aan kan, nu iig nog lang niet klaar voor PSVEl Hamdaoui (kost geen drol, prima aanvaller)
voor weinig geld halen voor de breedtePryor (groot talent, snel en met een behoorlijk overzicht)
Als je hem haalt iig nog een jaar verhuren!Kivuvu (groot talent, dat enigszins aan Vieira doet denken)
Kopen en nog een jaar verhuren, dat drukt de transfer som ook mooi!Dumpen:
Alex (was het maar anders)
Reiziger
Kluivert
Lamey
Méndez (hopelijk trapt Aston Villa of Fulham er in)
Fehér
De Jong
Väyrynen (te duur voor de bank en wil zelf weg)
ik zou graag de Jong houden, tegen sterk verlaagd contract, dat wel. Mendez kan prima functioneren in de breedte...... als we middenvelders te kort komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)