abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 april 2007 @ 16:13:11 #251
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_48504381
An sich uitstekend, Junior, maar denk dat we voor dat geld van Farfan ook Schaars in plaats van Zenden kunnen halen. Als Vayrynen een beetje geld opbrengt moeten we ook wel Lazovic kunnen halen, aangezien die daar ook met de vuist op tafel gaat slaan.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_48505233
Ik zit 'm echt te knijpen voor Utrecht... Puntverlies daar betekent waarschijnlijk gewoon geen titel.

Kom op PSV!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 19 april 2007 @ 16:35:24 #253
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48505309
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit 'm echt te knijpen voor Utrecht... Puntverlies daar betekent waarschijnlijk gewoon geen titel.

Kom op PSV!
as if

PSV wint daar gewoon met 1-3
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_48505435
Ze geven het niet meer weg in de laatste 2 wedstrijden.
  donderdag 19 april 2007 @ 16:44:57 #255
11102 knep
Mountainfreak
pi_48505738
Waar baseren jullie dat vertrouwen op?
Ik ben ook al zenuwachtig voor Utrecht uit .
pi_48505946
Omdat de wedstrijd tegen Twente het vertrouwen een boost heeft gegeven en de selectie zo goed als compleet is.
  donderdag 19 april 2007 @ 16:52:04 #257
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48506045
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:50 schreef ruud.nl het volgende:
Omdat de wedstrijd tegen Twente het vertrouwen een boost heeft gegeven en de selectie zo goed als compleet is.
Tsja, mijn vertrouwen is dit seizoen al vaker geschaad. Ik weet niet wat ik moet denken
  donderdag 19 april 2007 @ 16:55:35 #258
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_48506195
Ik bleef ook maar steeds zeggen dat het wel weer goed zou komen. En toen ik dat eindelijk eens niet deed bij Twente, wonnen ze wel

Dus eigenlijk zou ik geen vertrouwen moeten hebben, want dan winnen ze. Maar ik heb het toch.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 19 april 2007 @ 16:55:51 #259
11102 knep
Mountainfreak
pi_48506205
Precies .
  donderdag 19 april 2007 @ 16:56:06 #260
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48506216
+ de uitwedstrijd tegen liverpool was ook redelijk.

Alex is terug, en zelfs Addo speelt (redelijk) goed. Farfán heeft de smaeck weer te pakken en Koné is getergd om eindelijk weer eens te scoren.

mwoa.. komt wel goed hoor. Ik zie eerder AZ en Ajax punten morsen dit weekend, omdat ze ook nog bekerwedstrijden hebben gespeeld, en AZ zat er zondag al doorheen.

PSV KAMPIOENEN!
PieAir
pi_48506242
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
Ik ben blij dat Just Junior niet over het aankoopbeleid in Eindhoven gaat.
Op Lazovic na, vind ik het best oke. Maar als Farfan dan toch verkocht gaat worden, kunnen we wel iets beter krijgen dan hem, toch?
pi_48506983
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Op Lazovic na, vind ik het best oke. Maar als Farfan dan toch verkocht gaat worden, kunnen we wel iets beter krijgen dan hem, toch?
Tuurlijk kunnen we betere spitsen dan Lazovic krijgen (ook als Farfán niet wordt verkocht, want voor 5 miljoen euro kun je dan nog beter Ogunsoto halen). Maar Beerens zou ik bijvoorbeeld nog even bij NEC laten spelen (bij PSV krijgt ie toch geen basisplaats en zo'n jongen moet zich ontwikkelen). Zenden is stukken minder dan vroeger, een dravertje en eigenlijk alleen nog bruikbaar als een dienende speler. Prima als hij voor weinig geld komt en een Lucius-rol accepteert, maar voor de rest is hij niet nodig. Sun moet je natuurlijk niet dumpen, want die kan best voetballen en is marketingtechnisch erg interessant.
En Väyrynen verkopen is de grap van het jaar; Tenzij je dat doet met de uitleg dat hij zelf graag weg wil. Dat die domme Koeman hem zo weinig laat voetballen, ligt niet aan de voetballende kwaliteiten van Väyrynen, die ik hoger aan sla dan het blessuregevoelige spelvertragertje Afellay. Laat hem voetballen in z'n Heerenveen-rol en hij speelt gewoon erg goed. Juist een Mendéz zou ik snel proberen te verkopen (al zal dit wel een utopie blijven).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48507046
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
Ik ben blij dat Just Junior niet over het aankoopbeleid in Eindhoven gaat.
En is Zenden wel transfervrij??

edit: ow, we waren alweer een halve pagina verder
We sure are cute for two ugly people.
pi_48507140
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:21 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

En is Zenden wel transfervrij??

edit: ow, we waren alweer een halve pagina verder
Dat wel ja. Ik hoop echter dat hij een Engelse promovendus verkiest boven PSV. Voor een "dure" speler als Zenden kun je heel wat beters in de plaats halen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48507704
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef jpg97 het volgende:

[..]

as if

PSV wint daar gewoon met 1-3
Mooi staaltje wishfull thinking, PSV heeft na de winterstop alleen tegen Heerenveen nog 3 keer gescoord, laat staan in een uitwedstrijd. PSV kan echt wel winnen maar ik geloof er niks van dat het een makkie wordt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48507943
Farfan en Alex blijven nog gewoon een jaartje

Met Alex erbij heb ik er zondag toch wel meer vertrouwen in
  donderdag 19 april 2007 @ 17:55:30 #267
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48508115
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef pascalheister het volgende:
Farfan en Alex blijven nog gewoon een jaartje

Met Alex erbij heb ik er zondag toch wel meer vertrouwen in
Hij mist natuurlijk wel spelritme. Maar dan nog...hij boezemt de aanvallers al angst in als hij er alleen maar staat
pi_48509700
Lazovic is denk ik wel een goede aankoop.

Vooral met Farfan en Kone om hem heen.
Dan krjgt hij veel vrijheid en niet te missen kansen.
Bij Feyenoord had hij ander type spelers om zich heen.

Alleen qua kracht komt hij wat tekort lijkt me
pi_48509938
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hij mist natuurlijk wel spelritme. Maar dan nog...hij boezemt de aanvallers al angst in als hij er alleen maar staat
ritme, dat is nou een van de weinige die dat niet nodig heeft
pi_48519575
Tegen Utrecht winnen we gewoon, het vertrouwen lijkt terug te zijn en het belangrijkste is natuurlijk dat Alex terug is. Ik heb er wel vertrouwen in
Patat Friet
pi_48519992
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen Utrecht winnen we gewoon, het vertrouwen lijkt terug te zijn en het belangrijkste is natuurlijk dat Alex terug is. Ik heb er wel vertrouwen in
Met Alex werden de punten anders ook met bakken weggegooid. Ik verwacht puntverlies in Utrecht en waarschijnlijk een nederlaag. PSV heeft maar mondjesmaat fatsoenlijke uitwedstrijden gespeeld dit seizoen en het vertrouwen is na 1 overwinning echt niet meteen terug.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 22:22:51 #272
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48520061
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen Utrecht winnen we gewoon,
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_48520763
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met Alex werden de punten anders ook met bakken weggegooid. Ik verwacht puntverlies in Utrecht en waarschijnlijk een nederlaag. PSV heeft maar mondjesmaat fatsoenlijke uitwedstrijden gespeeld dit seizoen en het vertrouwen is na 1 overwinning echt niet meteen terug.
Er werd de afgelopen twee wedstrijden gewoon redelijk tot goed gevoetbald, met Alex heb je er gewoon een topverdediger bij hoe je het ook went of keert, de selectie is ook bijna helemaal fit. En dit wordt eigenlijk ook gewoon de wedstrijd van het seizoen,puntverlies is geen kampioensschap, wat hopelijk voor de nodige motivatie zorgt. Bovendien verkeert Utrecht nu ook niet echt bepaald in topvorm. Makkelijk zal het niet worden maar ik verwacht gewoon een PSVse overwinning, zo niet dan is dan ook meteen het hele seizoen naar de klote....
Patat Friet
  donderdag 19 april 2007 @ 22:51:34 #274
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48521575
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mooi staaltje wishfull thinking, PSV heeft na de winterstop alleen tegen Heerenveen nog 3 keer gescoord, laat staan in een uitwedstrijd. PSV kan echt wel winnen maar ik geloof er niks van dat het een makkie wordt.
ik durf er een biertje om te verwedden
PieAir
pi_48521787
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tuurlijk kunnen we betere spitsen dan Lazovic krijgen (ook als Farfán niet wordt verkocht, want voor 5 miljoen euro kun je dan nog beter Ogunsoto halen). Maar Beerens zou ik bijvoorbeeld nog even bij NEC laten spelen (bij PSV krijgt ie toch geen basisplaats en zo'n jongen moet zich ontwikkelen). Zenden is stukken minder dan vroeger, een dravertje en eigenlijk alleen nog bruikbaar als een dienende speler. Prima als hij voor weinig geld komt en een Lucius-rol accepteert, maar voor de rest is hij niet nodig. Sun moet je natuurlijk niet dumpen, want die kan best voetballen en is marketingtechnisch erg interessant.
En Väyrynen verkopen is de grap van het jaar; Tenzij je dat doet met de uitleg dat hij zelf graag weg wil. Dat die domme Koeman hem zo weinig laat voetballen, ligt niet aan de voetballende kwaliteiten van Väyrynen, die ik hoger aan sla dan het blessuregevoelige spelvertragertje Afellay. Laat hem voetballen in z'n Heerenveen-rol en hij speelt gewoon erg goed. Juist een Mendéz zou ik snel proberen te verkopen (al zal dit wel een utopie blijven).
Wat betreft je kritieken over zijn verkopen ben ik het helemaal eens (jij had het ook over zijn aankoopbeleid ), en wat betreft Beerens ook, maar Hofland en Zenden zou ik best bij PSV willen zien.
  donderdag 19 april 2007 @ 23:02:49 #276
11102 knep
Mountainfreak
pi_48522134
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Er werd de afgelopen twee wedstrijden gewoon redelijk tot goed gevoetbald, met Alex heb je er gewoon een topverdediger bij hoe je het ook went of keert, de selectie is ook bijna helemaal fit. En dit wordt eigenlijk ook gewoon de wedstrijd van het seizoen,puntverlies is geen kampioensschap, wat hopelijk voor de nodige motivatie zorgt. Bovendien verkeert Utrecht nu ook niet echt bepaald in topvorm. Makkelijk zal het niet worden maar ik verwacht gewoon een PSVse overwinning, zo niet dan is dan ook meteen het hele seizoen naar de klote....
We moeten dus nog zien hoe ze dit 'managen'.
pi_48522424
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:55 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Wat betreft je kritieken over zijn verkopen ben ik het helemaal eens (jij had het ook over zijn aankoopbeleid ), en wat betreft Beerens ook, maar Hofland en Zenden zou ik best bij PSV willen zien.
Hofland mag best komen, zo lang hij maar geen Alex-rol op zich hoeft te nemen. Prima voor in de Eredivisie overigens, maar voor echte topwedstrijden komt ie tekort. Met Zenden is niks mis, maar met een dure Zenden wel: Bespaar die centen lekker, doe er nog een paar miljoen bij en haal Defour denk ik dan bij mezelf.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 23:33:26 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48523185
Defour als dat zou kunnen Zou mooi zijn, een jaar eerder zitten Ajax en Feyenoord er achteraan en een jaar later halen wij hem binnen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48523381
Met 4-3-3 lijkt me Afellay-Simons-Aissati wel leuk volgend seizoen. Alleen het liefst zie ik dat PSV kan switchen tussen 4-4-2 en 4-3-3, dus zal er soeiso wel een goede speler voor Cocu moeten komen als ie stopt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48523432
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Lazovic is denk ik wel een goede aankoop.
Ik vind het helemaal niks voor PSV.
Waarom weet ik niet, maar het past gewoon niet..
Slecht argument, ik weet..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48523758
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Met 4-3-3 lijkt me Afellay-Simons-Aissati wel leuk volgend seizoen. Alleen het liefst zie ik dat PSV kan switchen tussen 4-4-2 en 4-3-3, dus zal er soeiso wel een goede speler voor Cocu moeten komen als ie stopt.
Afellay - Simons - Aissati is dramatisch in 4-3-3. Vooral omdat Afellay natuurlijk een blessuregevoelig spelvertragertje blijft en Aissati in een diepe rol op het middenveld moet spelen zodat hij de aanvallers kan bedienen met steekpassjes.
pi_48523788
Ok, El Ahmani - Simons - Aissati, ben jij ook weer tevreden .
pi_48524147
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ok, El Ahmani - Simons - Aissati, ben jij ook weer tevreden .
Wat dacht je hiervan:

Simons - El Ahmadi
Defour - Schaars
Aissati
pi_48524180
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat dacht je hiervan:

Simons - El Ahmadi
Defour - Schaars
Aissati
Ik dacht dat we niet bepaald zwommen in het geld .

Daarnaast, wie gaat er in zijn eentje in de spits lopen, of wilde je met 3 verdedigers gaan spelen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48524717
PSV speelt zondag zijn finale die moet gewonnen worden.

Ik hoop dat ze gewoon goed starten en niet gaan afwachten
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 20 april 2007 @ 00:21:08 #286
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48524765
-doe ff normaal-

[ Bericht 96% gewijzigd door rubbereend op 20-04-2007 01:49:17 ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:54:39 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48525666
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat dacht je hiervan:

Simons - El Ahmadi
Defour - Schaars
Aissati
Wat dacht je hiervan:

Simons - Lampard
Kaka - Gerrard
Aissati
pi_48525966
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het helemaal niks voor PSV.
Waarom weet ik niet, maar het past gewoon niet..
Slecht argument, ik weet..
Hij moet ook niet naar PSV gaan, want hij is ook zeker niet voor 5 miljoen te koop.

Hij moet gewoon nog 1 seizoen bij Vitesse blijven , als hij bij PSV het vertrouwen niet krijgt van R. Koeman en het publiek krijg je een zelfde als wat hij bij Feyenoord had , dat ie af en toe een kwartiertje mee mag doen , en daarin kan hij zich niet bewijzen.
pi_48526645
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik dacht dat we niet bepaald zwommen in het geld .

Daarnaast, wie gaat er in zijn eentje in de spits lopen, of wilde je met 3 verdedigers gaan spelen?
3-5-2 inderdaad . Als Farfán verkocht wordt, dan is er genoeg geld.
Een rijtje haalbare spelers van PSV-niveau (Zowel voor de basis als voor de breedte):

Ogunsoto (topscorer in België)
Defour (uitstekende rechtshalf)
Pocognoli (prima linksback, ook als 3-5-2 wingbacker)
Sankoh (kan zowel rechtsback als rechts in het centrum spelen)
Cissé (een Koné-achtige speler wiens contract afloopt)
Elia (pijlsnelle, fysiek sterke aanvaller die voor een paar ton op te halen is)
Koenders (geen opvolger van Alex, wel een prima verdediger)
Jonathan Bottinelli (komt in de buurt van het niveau Alex)
El Ahmadi (staat fysiek z'n mannetje en is in de rol van spelverdeler een geweldenaar)
Zomer (uitstekende zoneverdediger)
Gololobov (geweldige verdediger, kan uitgroeien tot de internationale top en is niet duur, zal vanwege de taal waarschijnlijk nooit in beeld komen bij PSV)
Hofland (betrouwbaar zo lang het niet om topwedstrijden gaat)
Vormer (doet denken aan een jonge Davids)
Guardado (geweldige 3-5-2 wingback)
Marcel de Jong (nu nog relatief goedkoop, kopen en verhuren aan Roda)
Rivas Mortera (dat is er één van Steef )
Costil (opvolger Gomes
Ochoa (opvolger Gomes)
Tim Krul (opvolger Gomes)
Kaya (slim spelmakertje)
El Hamdaoui (kost geen drol, prima aanvaller)
Pryor (groot talent, snel en met een behoorlijk overzicht)
Kaabi (aanvallend ingestelde rechtsback en voetbalt nog steeds in Iran, maar heeft op het WK wat van zijn klasse laten zien, zal minder dan een miljoen kosten)
Kivuvu (groot talent, dat enigszins aan Vieira doet denken)

Dumpen:
Alex (was het maar anders)
Reiziger
Kluivert
Lamey
Méndez (hopelijk trapt Aston Villa of Fulham er in)
Fehér
De Jong
Väyrynen (te duur voor de bank en wil zelf weg)
pi_48526662
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat dacht je hiervan:

Simons - Lampard
Kaka - Gerrard
Aissati
Voor de transfersom van Foquita heb je El Ahmadi, Defour en een hoop wisselgeld.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 april 2007 @ 02:06:01 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48526753
in je grote rij zitten wel een aantal spelers die wat mij betreft na de koop nog een jaar mogen spelen bij de club waar ze nu zitten. Bijvoorbeeld Kivuvu. Die is best gebaad bij nog een jaar NEC.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48526764
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 02:06 schreef rubbereend het volgende:
in je grote rij zitten wel een aantal spelers die wat mij betreft na de koop nog een jaar mogen spelen bij de club waar ze nu zitten. Bijvoorbeeld Kivuvu. Die is best gebaad bij nog een jaar NEC.
Klopt. Wat vind je van de andere namen voor zo ver je ze kunt beoordelen ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 april 2007 @ 02:34:40 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48526979
Lijst van Cult:

3-5-2 inderdaad . Als Farfán verkocht wordt, dan is er genoeg geld.
Een rijtje haalbare spelers van PSV-niveau (Zowel voor de basis als voor de breedte):

Kaabi (aanvallend ingestelde rechtsback en voetbalt nog steeds in Iran, maar heeft op het WK wat van zijn klasse laten zien, zal minder dan een miljoen kosten)
Pocognoli (prima linksback, ook als 3-5-2 wingbacker)
Guardado (geweldige 3-5-2 wingback)
Rivas Mortera (dat is er één van Steef )
Costil (opvolger Gomes)
Jonathan Bottinelli (komt in de buurt van het niveau Alex)
Gololobov (geweldige verdediger, kan uitgroeien tot de internationale top en is niet duur, zal vanwege de taal waarschijnlijk nooit in beeld komen bij PSV)
ken ik niet goed genoeg

Ogunsoto (topscorer in België)
aardige spits ja, heb alleen geen idee hoe duur hij is, mits redelijk prijs prima aankoop voor

Defour (uitstekende rechtshalf)
Prima speler, als betaalbaar, meteen halen

Sankoh (kan zowel rechtsback als rechts in het centrum spelen)
helemaal mee eens

Cissé (een Koné-achtige speler wiens contract afloopt)
heb ik mn twijfels bij

Elia (pijlsnelle, fysiek sterke aanvaller die voor een paar ton op te halen is)
tja jouw stokpaardje, ik ben nog niet overtuigd van hem

Koenders (geen opvolger van Alex, wel een prima verdediger)
top talent! die laten ze bij AZ nooit gaan

El Ahmadi (staat fysiek z'n mannetje en is in de rol van spelverdeler een geweldenaar)
goede speler, veel inzicht en sterk, van harte welkom. Al wordt het erg druk op het middenveld

Zomer (uitstekende zoneverdediger)
niet goed genoeg voor PSV! Echt niet! Mijn inziens dan

Hofland (betrouwbaar zo lang het niet om topwedstrijden gaat)
Meteen halen, ook vanwege zn band met PSV

Vormer (doet denken aan een jonge Davids)
Talent inderdaad, weet niet of ie al meteen aan pak pikken bij PSV

Marcel de Jong (nu nog relatief goedkoop, kopen en verhuren aan Roda)
Twijfelgeval

Ochoa (opvolger Gomes)
Goede keeper ja

Tim Krul (opvolger Gomes)
Als hij wil en hij mag eventueel weg is dat een no brainer! Meteen halen. De keeper van het Nederlands elftal over 3 jaar

Kaya (slim spelmakertje)
Weet niet of hij de top aan kan, nu iig nog lang niet klaar voor PSV

El Hamdaoui (kost geen drol, prima aanvaller)
voor weinig geld halen voor de breedte

Pryor (groot talent, snel en met een behoorlijk overzicht)
Als je hem haalt iig nog een jaar verhuren!

Kivuvu (groot talent, dat enigszins aan Vieira doet denken)
Kopen en nog een jaar verhuren, dat drukt de transfer som ook mooi!

Dumpen:
Alex (was het maar anders)
Reiziger
Kluivert
Lamey
Méndez (hopelijk trapt Aston Villa of Fulham er in)
Fehér
De Jong
Väyrynen (te duur voor de bank en wil zelf weg)

ik zou graag de Jong houden, tegen sterk verlaagd contract, dat wel. Mendez kan prima functioneren in de breedte...... als we middenvelders te kort komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48526990
Ik kan ze allemaal beoordelen

Viva streams
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48527033
Wat dat verhuren betreft ben ik het ook wel met je eens, eend. Al zou ik Pryor eerder de kans geven dan een Beerens .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 april 2007 @ 02:50:52 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48527106
Beerens is prima op zn plaats in Nijmegen. Laat hem maar mooi een jaar spelen. Hij wil blijven en NEC wil hem houden. Hij is nog lang niet klaar voor het serieuze PSV werk.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 20 april 2007 @ 02:57:06 #297
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48527137
Inderdaad. Zou Reis wel klaar zijn voor het serieuze werk?
pi_48527141
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 april 2007 @ 02:59:33 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48527149
lijkt mij ook niet. Talenten hebben sowieso aanpassingstijd nodig en daarna is het maar de vraag of ze zich doorontwikkelen................. Vonlanthen stagneerde bijvoorbeeld.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48527156
Hoeveel net 18 jarige Brazilianen denk je dat er zijn die goed genoeg zijn om bij een Europese suptop ploeg in de basis te staan?

Niet veel en die zitten niet bij PSV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')