as ifquote:Op donderdag 19 april 2007 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit 'm echt te knijpen voor Utrecht... Puntverlies daar betekent waarschijnlijk gewoon geen titel.
Kom op PSV!
Tsja, mijn vertrouwen is dit seizoen al vaker geschaad. Ik weet niet wat ik moet denkenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:50 schreef ruud.nl het volgende:
Omdat de wedstrijd tegen Twente het vertrouwen een boost heeft gegeven en de selectie zo goed als compleet is.![]()
Op Lazovic na, vind ik het best oke. Maar als Farfan dan toch verkocht gaat worden, kunnen we wel iets beter krijgen dan hem, toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
Ik ben blij dat Just Junior niet over het aankoopbeleid in Eindhoven gaat.
Tuurlijk kunnen we betere spitsen dan Lazovic krijgen (ook als Farfán niet wordt verkocht, want voor 5 miljoen euro kun je dan nog beter Ogunsoto halen). Maar Beerens zou ik bijvoorbeeld nog even bij NEC laten spelen (bij PSV krijgt ie toch geen basisplaats en zo'n jongen moet zich ontwikkelen). Zenden is stukken minder dan vroeger, een dravertje en eigenlijk alleen nog bruikbaar als een dienende speler. Prima als hij voor weinig geld komt en een Lucius-rol accepteert, maar voor de rest is hij niet nodig. Sun moet je natuurlijk niet dumpen, want die kan best voetballen en is marketingtechnisch erg interessant.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Op Lazovic na, vind ik het best oke. Maar als Farfan dan toch verkocht gaat worden, kunnen we wel iets beter krijgen dan hem, toch?
En is Zenden wel transfervrij??quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
Ik ben blij dat Just Junior niet over het aankoopbeleid in Eindhoven gaat.
Dat wel ja. Ik hoop echter dat hij een Engelse promovendus verkiest boven PSV. Voor een "dure" speler als Zenden kun je heel wat beters in de plaats halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:21 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En is Zenden wel transfervrij??
edit: ow, we waren alweer een halve pagina verder![]()
Mooi staaltje wishfull thinking, PSV heeft na de winterstop alleen tegen Heerenveen nog 3 keer gescoord, laat staan in een uitwedstrijd. PSV kan echt wel winnen maar ik geloof er niks van dat het een makkie wordt.quote:
Hij mist natuurlijk wel spelritme. Maar dan nog...hij boezemt de aanvallers al angst in als hij er alleen maar staatquote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef pascalheister het volgende:
Farfan en Alex blijven nog gewoon een jaartje
Met Alex erbij heb ik er zondag toch wel meer vertrouwen in
ritme, dat is nou een van de weinige die dat niet nodig heeftquote:Op donderdag 19 april 2007 17:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij mist natuurlijk wel spelritme. Maar dan nog...hij boezemt de aanvallers al angst in als hij er alleen maar staat![]()
Met Alex werden de punten anders ook met bakken weggegooid. Ik verwacht puntverlies in Utrecht en waarschijnlijk een nederlaag. PSV heeft maar mondjesmaat fatsoenlijke uitwedstrijden gespeeld dit seizoen en het vertrouwen is na 1 overwinning echt niet meteen terug.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen Utrecht winnen we gewoon, het vertrouwen lijkt terug te zijn en het belangrijkste is natuurlijk dat Alex terug is. Ik heb er wel vertrouwen in![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen Utrecht winnen we gewoon,
Er werd de afgelopen twee wedstrijden gewoon redelijk tot goed gevoetbald, met Alex heb je er gewoon een topverdediger bij hoe je het ook went of keert, de selectie is ook bijna helemaal fit. En dit wordt eigenlijk ook gewoon de wedstrijd van het seizoen,puntverlies is geen kampioensschap, wat hopelijk voor de nodige motivatie zorgt. Bovendien verkeert Utrecht nu ook niet echt bepaald in topvorm. Makkelijk zal het niet worden maar ik verwacht gewoon een PSVse overwinning, zo niet dan is dan ook meteen het hele seizoen naar de klote....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met Alex werden de punten anders ook met bakken weggegooid. Ik verwacht puntverlies in Utrecht en waarschijnlijk een nederlaag. PSV heeft maar mondjesmaat fatsoenlijke uitwedstrijden gespeeld dit seizoen en het vertrouwen is na 1 overwinning echt niet meteen terug.
ik durf er een biertje om te verweddenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi staaltje wishfull thinking, PSV heeft na de winterstop alleen tegen Heerenveen nog 3 keer gescoord, laat staan in een uitwedstrijd. PSV kan echt wel winnen maar ik geloof er niks van dat het een makkie wordt.
Wat betreft je kritieken over zijn verkopen ben ik het helemaal eens (jij had het ook over zijn aankoopbeleidquote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we betere spitsen dan Lazovic krijgen (ook als Farfán niet wordt verkocht, want voor 5 miljoen euro kun je dan nog beter Ogunsoto halen). Maar Beerens zou ik bijvoorbeeld nog even bij NEC laten spelen (bij PSV krijgt ie toch geen basisplaats en zo'n jongen moet zich ontwikkelen). Zenden is stukken minder dan vroeger, een dravertje en eigenlijk alleen nog bruikbaar als een dienende speler. Prima als hij voor weinig geld komt en een Lucius-rol accepteert, maar voor de rest is hij niet nodig. Sun moet je natuurlijk niet dumpen, want die kan best voetballen en is marketingtechnisch erg interessant.
En Väyrynen verkopen is de grap van het jaar; Tenzij je dat doet met de uitleg dat hij zelf graag weg wil. Dat die domme Koeman hem zo weinig laat voetballen, ligt niet aan de voetballende kwaliteiten van Väyrynen, die ik hoger aan sla dan het blessuregevoelige spelvertragertje Afellay. Laat hem voetballen in z'n Heerenveen-rol en hij speelt gewoon erg goed. Juist een Mendéz zou ik snel proberen te verkopen (al zal dit wel een utopie blijven).
We moeten dus nog zien hoe ze dit 'managen'.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Er werd de afgelopen twee wedstrijden gewoon redelijk tot goed gevoetbald, met Alex heb je er gewoon een topverdediger bij hoe je het ook went of keert, de selectie is ook bijna helemaal fit. En dit wordt eigenlijk ook gewoon de wedstrijd van het seizoen,puntverlies is geen kampioensschap, wat hopelijk voor de nodige motivatie zorgt. Bovendien verkeert Utrecht nu ook niet echt bepaald in topvorm. Makkelijk zal het niet worden maar ik verwacht gewoon een PSVse overwinning, zo niet dan is dan ook meteen het hele seizoen naar de klote....
Hofland mag best komen, zo lang hij maar geen Alex-rol op zich hoeft te nemen. Prima voor in de Eredivisie overigens, maar voor echte topwedstrijden komt ie tekort. Met Zenden is niks mis, maar met een dure Zenden wel: Bespaar die centen lekker, doe er nog een paar miljoen bij en haal Defour denk ik dan bij mezelf.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:55 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Wat betreft je kritieken over zijn verkopen ben ik het helemaal eens (jij had het ook over zijn aankoopbeleid), en wat betreft Beerens ook, maar Hofland en Zenden zou ik best bij PSV willen zien.
Ik vind het helemaal niks voor PSV.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Lazovic is denk ik wel een goede aankoop.
Afellay - Simons - Aissati is dramatisch in 4-3-3. Vooral omdat Afellay natuurlijk een blessuregevoelig spelvertragertje blijft en Aissati in een diepe rol op het middenveld moet spelen zodat hij de aanvallers kan bedienen met steekpassjes.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Met 4-3-3 lijkt me Afellay-Simons-Aissati wel leuk volgend seizoen. Alleen het liefst zie ik dat PSV kan switchen tussen 4-4-2 en 4-3-3, dus zal er soeiso wel een goede speler voor Cocu moeten komen als ie stopt.
Wat dacht je hiervan:quote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ok, El Ahmani - Simons - Aissati, ben jij ook weer tevreden.
Ik dacht dat we niet bepaald zwommen in het geldquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan:
Simons - El Ahmadi
Defour - Schaars
Aissati
Wat dacht je hiervan:quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan:
Simons - El Ahmadi
Defour - Schaars
Aissati
Hij moet ook niet naar PSV gaan, want hij is ook zeker niet voor 5 miljoen te koop.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het helemaal niks voor PSV.
Waarom weet ik niet, maar het past gewoon niet..![]()
Slecht argument, ik weet..
3-5-2 inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat we niet bepaald zwommen in het geld.
Daarnaast, wie gaat er in zijn eentje in de spits lopen, of wilde je met 3 verdedigers gaan spelen?
Voor de transfersom van Foquita heb je El Ahmadi, Defour en een hoop wisselgeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan:
Simons - Lampard
Kaka - Gerrard
Aissati
Klopt. Wat vind je van de andere namen voor zo ver je ze kunt beoordelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:06 schreef rubbereend het volgende:
in je grote rij zitten wel een aantal spelers die wat mij betreft na de koop nog een jaar mogen spelen bij de club waar ze nu zitten. Bijvoorbeeld Kivuvu. Die is best gebaad bij nog een jaar NEC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |