abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2007 @ 16:29:11 #201
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_48466807
Cissé, alsjeblieft niet, wat een ongelooflijke prutser
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  woensdag 18 april 2007 @ 16:31:05 #202
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48466899
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef djnospinzone het volgende:
Hoho, cult heeft er kijk op hoor.
Protège van Steef
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 18 april 2007 @ 16:32:34 #203
159022 AminBen
El Maestro
pi_48466977
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef djnospinzone het volgende:
Ik herinner me nog een schitterende loopactie van hem: Hij passeert Lucius en (ik meen) Greene, waarna hij schitterend scoort. Ook Ogararu moest er al eens aan geloven. Waarom vind jij hem een "ongelooflijke prutser" ? Ik kan eigenlijk alleen z'n dramatische traptechniek verzinnen; Voor de rest heeft hij alles wat een aanvaller moet hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48467047
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hoho, cult heeft er kijk op hoor.
Protège van Steef
Wat Schaars en Huntelaar betreft heb ik het nog niet zo slecht gezien volgens mij.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 18 april 2007 @ 16:39:38 #206
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48467305
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef cultheld het volgende:
Wat Schaars en Huntelaar betreft heb ik het nog niet zo slecht gezien volgens mij.
Volgens mij heb jij hier in deze topicreeks al minimaal 250 namen gedropt.
Dat er daar inderdaad 2 uitgroeien tot toppers is inderdaad knap

Zoek die posts van jou over Schaars nou eens ff op cult, ben echt benieuwd.
pi_48467388
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:28 schreef PyTh het volgende:
Voor volgend seizoen:

Belaid --> jonge Tunesier overgenomen van Inter, even afwachten
Belaid is toch gehuurd momenteel?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 april 2007 @ 16:42:46 #208
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48467465
Wat is dat nou voor regel dat we Hofland zouden kunnen kopen voor 1,4 miljoen omdat hij al een aantal jaar daar speelt en onder de 28 is? Nog nooit van gehoord eigenlijk.. Kunnen we op die manier niet wat meer spelers oppikken?
  woensdag 18 april 2007 @ 16:43:31 #209
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48467505
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Belaid is toch gehuurd momenteel?
Klopt helemaal mm, ik dacht dat hij aangekocht was.
pi_48467671
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hoe zou ik dat moeten doen? Ik probeerde het net bij de search en dan staat er dat er 100 resultaten zijn, maar dan worden ze niet weergegeven .
  woensdag 18 april 2007 @ 16:58:51 #211
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48468174
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe zou ik dat moeten doen? Ik probeerde het net bij de search en dan staat er dat er 100 resultaten zijn, maar dan worden ze niet weergegeven .
Bij mij doet ie het wel maar heb geen zin en tijd om ze allemaal door te spitten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 april 2007 @ 18:38:23 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48471953
Ik ben het wel met Cult eens dat El Ahmadi één van de beste en speler met de meeste potentie van Twente is.
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

ik herrinner me nog lijstjes waarvan er zeker spelers zouden komen. Maar Cult, in deel 200 staat een lijst van alle topics, anders lees je ze ff door
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48472154
Ohja Rosicky en zo . Maar ik heb net ff geprobeerd te zoeken en ik kon 't niet vinden. Laat maar hangen ook . Weet iemand hier iets over Antonio Adilson (jeugd PSV) ? Schijnt een behoorlijk krachtige aanvaller te zijn (a la Martins) en die doet mee met het beachsoccerteam van een vriend van mij, met nog wat andere BVO-jeugdspelers .
pi_48472295
Cultheld, serieus, houd eens op met janken op Koeman. Van al die geruchten is nog niets echt concreet. Tot nu toe hebben we voor volgend jaar Aisatti, Bakkal, Fagner en Reis erbij. Daar is vooralsnog niets op aan te merken.
pi_48472569
Engelaar heeft voetbalintelligentie en leiderschap. Die zie ik liever Cocu vervangen dan een Zenden bijvoorbeeld, dat is toch echt een draver (wel een goeie, maar dan nog)

Zie ik het liefst nog van Bronckhorst (buiten Schaars.... maar ik denk dat dat een moeilijk verhaal wordt)
pi_48472577
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:46 schreef JustJunior het volgende:
Cultheld, serieus, houd eens op met janken op Koeman. Van al die geruchten is nog niets echt concreet. Tot nu toe hebben we voor volgend jaar Aisatti, Bakkal, Fagner en Reis erbij. Daar is vooralsnog niets op aan te merken.
Ik ben liever consequent in plaats van opportunistisch (hilarisch al die supporters die een paar weken geleden nog wilden dat hij ontslagen werd en nu alweer de loftrompet afsteken omdat er van Twente is gewonnen: Het ultieme korte termijn denken): Als je het gevaar Koeman m.b.t. de huidige transfergeruchten (die hij zelf beaamt) niet ziet, dan ben je kinderlijk naïef.
pi_48472803
Ja, ga maar weer strooien met "kinderlijk naïef", jij weet alles beter

Laten we het transferbeleid afzeiken als we weten wie er één september op de loonlijst staan. Wat jij nu doet op transfergebied is ook korte-termijn denken.
pi_48472986
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik herinner me nog een schitterende loopactie van hem: Hij passeert Lucius en (ik meen) Greene, waarna hij schitterend scoort. Ook Ogararu moest er al eens aan geloven. Waarom vind jij hem een "ongelooflijke prutser" ? Ik kan eigenlijk alleen z'n dramatische traptechniek verzinnen; Voor de rest heeft hij alles wat een aanvaller moet hebben.
1 Koné vind ik wel voldoende Cult...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 18 april 2007 @ 19:01:25 #219
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_48472993
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef cultheld het volgende:
Ohja Rosicky en zo . Maar ik heb net ff geprobeerd te zoeken en ik kon 't niet vinden. Laat maar hangen ook . Weet iemand hier iets over Antonio Adilson (jeugd PSV) ? Schijnt een behoorlijk krachtige aanvaller te zijn (a la Martins) en die doet mee met het beachsoccerteam van een vriend van mij, met nog wat andere BVO-jeugdspelers .
Adlison Antonio, speelde vorig jaar als tweedjaars C'tje in de B1, dit jaar nog steeds één van de jongste. Klein sterk ventje ja. Ik zou bijna zeggen wat aan de dikke kant.

http://www.psvjeugd.nl/spelers/275

they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_48473091
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef JustJunior het volgende:
Ja, ga maar weer strooien met "kinderlijk naïef", jij weet alles beter

Laten we het transferbeleid afzeiken als we weten wie er één september op de loonlijst staan. Wat jij nu doet op transfergebied is ook korte-termijn denken.
Als Koeman aangeeft dat er concrete interesse is in spelers als Engelaar, Zenden (geen verkeerde speler, maar wel wanneer deze als beoogde opvolger van Cocu wordt gezien), Van Bronckhorst etc. dan is dat echt wel een teken aan de wand. Of verwacht je dat hij opeens met een hoge hoed vol groeibriljantjes komt en dan zegt dat 't allemaal maar een grapje was? Ik voorspel dat hij prutsers gaat halen voor veel teveel geld en dat zijn opvolger nog jaren puin mag ruimen .
pi_48473155
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1 Koné vind ik wel voldoende Cult...
Hij doet idd wel aan Koné denken, maar op zich is dat toch niet verkeerd? Voor Koné werden miljoenen euro's betaald en deze vent is voor vrijwel niks op te halen. Zelfs als je hem slechts voor de breedte haalt, dan kun je hem een paar jaar later voor miljoenen door verkopen.
pi_48473181
Ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Spelers als Da Costs en Salcido kwamen ook redelijk uit het niets uit de lucht vallen.
pi_48473249
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Adlison Antonio, speelde vorig jaar als tweedjaars C'tje in de B1, dit jaar nog steeds één van de jongste. Klein sterk ventje ja. Ik zou bijna zeggen wat aan de dikke kant.

http://www.psvjeugd.nl/spelers/275

[afbeelding]
Lachen .
pi_48473292
El Ahmadi zie ik ook graag komen, ik zie er wel een type Pirlo in. Vanaf achteruit beetje het spel verdelen. Pryor is nog erg jong, zie ik te weinig van en moeten de scouts maar beoordelen. Elia, al jááren het talent bij Ado maar het komt er niet uit. Cissé, aan één Koné hebben we wel genoeg denk ik, traptechniek is zelden tot nooit bij te schaven.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48473409
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef LudoSanders het volgende:
El Ahmadi zie ik ook graag komen, ik zie er wel een type Pirlo in. Vanaf achteruit beetje het spel verdelen. Pryor is nog erg jong, zie ik te weinig van en moeten de scouts maar beoordelen. Elia, al jááren het talent bij Ado maar het komt er niet uit. Cissé, aan één Koné hebben we wel genoeg denk ik, traptechniek is zelden tot nooit bij te schaven.
Elia heeft nooit een echte kans gekregen bij ADO, daar dat voetbal hem ook niet echt ligt. Veel verdedigen, lange ballen werk etc. Bij PSV zou hij zeker wel uit de verf komen . Dat is de reden dat hij bij ADO onzichtbaar is en in Oranje jeugdteams altijd onderscheidend voetbalt.
pi_48473621
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Elia heeft nooit een echte kans gekregen bij ADO, daar dat voetbal hem ook niet echt ligt. Veel verdedigen, lange ballen werk etc. Bij PSV zou hij zeker wel uit de verf komen . Dat is de reden dat hij bij ADO onzichtbaar is en in Oranje jeugdteams altijd onderscheidend voetbalt.
Die zie ik zelden spelen,

Maar wat denk jij van El Ahmadi op de positie van Simons in de Eredivisie?
Ik typ straat.
pi_48473767
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:15 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Die zie ik zelden spelen,

Maar wat denk jij van El Ahmadi op de positie van Simons in de Eredivisie?
El Ahmadi is een prima voetballer, maar geen controleur (Je Pirlo-vergelijking klopt wel enigszins en Pirlo is ook geen controleur ). Een middenveld met Simons in de rug van Afellay, Cocu/Schaars en El Ahmadi met Aissati op 10 lijkt me perfect.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 april 2007 @ 19:24:16 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48474005
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:46 schreef JustJunior het volgende:
hoezo, Koeman noemt zelf namen, zn geschiedenis qua aankopen is bekend, en 1+1=2
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48474207
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

El Ahmadi is een prima voetballer, maar geen controleur (Je Pirlo-vergelijking klopt wel enigszins en Pirlo is ook geen controleur ). Een middenveld met Simons in de rug van Afellay, Cocu/Schaars en El Ahmadi met Aissati op 10 lijkt me perfect.
Dat weet ik, maar in de eredivisie zie ik tegen de meeste tegenstanders niet echt de noodzaak om met een pure controleur te spelen.
Ik typ straat.
pi_48474470
Vind Cisse maar een overschatte, erg wisselvallige aanvaller die ik er bovendien niet echt bepaald uit zie springen bij Roda....

Engelaar zou ik daarentegen wel een echte versterking vinden
Patat Friet
pi_48474579

[ Bericht 100% gewijzigd door ganzenherder op 18-04-2007 19:37:13 ]
Patat Friet
pi_48474688
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:28 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar in de eredivisie zie ik tegen de meeste tegenstanders niet echt de noodzaak om met een pure controleur te spelen.
Daar heb je een punt.

http://www.youtube.com/watch?v=ehntW8xyWk0 Ondanks dat ik niet bepaald versta wat hij zegt, straalt hij m.i. wel persoonlijkheid uit en hij lijkt me echt een versterking voor PSV .
pi_48474784
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef ganzenherder het volgende:
Vind Cisse maar een overschatte, erg wisselvallige aanvaller die ik er bovendien niet echt bepaald uit zie springen bij Roda....

Engelaar zou ik daarentegen wel een echte versterking vinden
Cissé is gewoon een prima aanvaller, die geen moeite had met Ajax- en Feyenoord-verdedigers. Geen wereldster, maar wel van PSV-niveau .

Engelaar flopte in België en rendeert dit seizoen mede dankzij El Ahmadi zo goed. Bij PSV zou hij nooit een dragende speler kunnen worden.
pi_48475929
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Cissé is gewoon een prima aanvaller, die geen moeite had met Ajax- en Feyenoord-verdedigers. Geen wereldster, maar wel van PSV-niveau .

Engelaar flopte in België en rendeert dit seizoen mede dankzij El Ahmadi zo goed. Bij PSV zou hij nooit een dragende speler kunnen worden.
Voordat hij naar Belgie ging deed hij het anders ook aardig
Patat Friet
pi_48476013
Hij was toch aanvaller bij NAC?
pi_48477266
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:11 schreef cultheld het volgende:
Hij was toch aanvaller bij NAC?
ja....
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 01:56:30 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48489419
een dikke proficiat voor ASSpirine die vandaag jarig is
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 02:04:00 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48489516
quote:
18/4/2007 - VI: Nieuw tweejarig contract voor Piet de Visser als adviseur
(Gepost door RvN)

Voetbal International meldt dat Piet de Visser een nieuw tweejarig contract zal gaan tekenen bij PSV als adviseur van de club, zoals hij de afgelopen jaren ook al adviseerde. De Visser is verder ook in dienst van Abramovich. Met De Visser blijft een deel van de scouting dan intact na het vertrek van Van der Zee.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48491418
quote:
Op donderdag 19 april 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]
Goed nieuws!
We sure are cute for two ugly people.
pi_48498831
quote:
Pechvogel Hoogstrate hoorde alles kraken

19/4/2007 12:27

'Het noodlot blijft me maar achtervolgen.' Jordi Hoogstrate vertelde het heel nuchter aan VI.nl, al is de middenvelder opnieuw lange tijd uitgeschakeld door een knieblessure.
Deze week ging het wéér mis. Hoogstrate revalideerde in Zeist van een kraakbeenblessure, die hem al sinds september 2006 van spelen weerhield. Hij was dichtbij een terugkeer. 'Ik wilde wegdraaien van een pylon en hoorde alles kraken', meldde de 23-jarige speler.

De voorste kruisband van zijn linkerknie blijkt afgescheurd. Dat is niet voor het eerst, hij had in het najaar van 2005 al een nieuwe voorste kruisband in het linkergewricht gekregen. Op 14 mei wacht een nieuwe operatie en voor het herstel staan zes tot negen maanden.

'Het noodlot blijft me maar achtervolgen', baalde Hoogstrate. 'Het is ongelooflijk, maar toch blijf ik doorgaan. Voetbal is nu even minder belangrijk. Het voornaamst is dat mijn knie weer heel wordt, zodat ik er in het dagelijkse leven geen last meer van krijg.'

Hoogstrate kwam dit seizoen op huurbasis uit voor FC Emmen, waarvoor hij zes duels speelde. Hij staat nog tot medio 2008 onder contract bij PSV, maar de Eindhovense club had al laten weten dat de voormalig jeugdinternational ook komend seizoen weer verhuurd zou worden. Hij mocht een club in het Noorden uitzoeken. 'Er waren meerdere clubs geïnteresseerd, niet alleen FC Emmen. Maar dat speelt nu allemaal niet meer.'

De loopbaan van Hoogstrate begon veelbelovend, toen hij in 2001 als zeventienjarige debuteerde bij FC Groningen en in de zomer van 2002 tekende bij PSV. Maar door blessures en mentale problemen brak hij nimmer door. Hij speelde tot nu toe pas 53 wedstrijden in het betaald voetbal.
Erg sneu voor die jongen, hoeveel tegenslag kan iemand krijgen?
  donderdag 19 april 2007 @ 13:50:04 #241
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48498929
quote:
Alex maakt fitte indruk tijdens groepstraining
19 april 2007 12:00

De selectie van PSV stond donderdagochtend zo goed als compleet op het trainingsveld en daarbij maakte Alex een fitte indruk. De Braziliaan deed alle oefeningen mee en zag er ook goed uit tijdens de partijvormen. Alleen Ibrahim Afellay, Csaba Fehér en Michael Reiziger ontbraken op De Herdgang.

Zondag FC Utrecht
PSV is in voorbereiding op de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht van aanstaande zondag in Stadion Galgenwaard. Morgen en zaterdag traint de selectie ook nog op De Herdgang. Hieronder een uitgebreid fotoverslag van de ochtendsessie. Het was prachtig weer in Eindhoven en langs de kant stond dan ook flink wat publiek.

pi_48499084
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:44 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Erg sneu voor die jongen, hoeveel tegenslag kan iemand krijgen?
Ja hoe krijg je het voor elkaar . Hopen dat het ooit nog weer goed komt.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48499369
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik dnek dat die jongen op gegeven moment besluit te stoppen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_48499552
Hij moet gaan dammen ofzo.
pi_48499778
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:10 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik dnek dat die jongen op gegeven moment besluit te stoppen.
Dat lijkt me ook maar in elk geval hopen dat hij ooit nog weer heel wordt.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 14:46:30 #246
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48500681
Jullie gaan het denk ik nog wel redelijk lastig krijgen ( hoop ik ) in de galg het is bijna uitverkocht en we gaan er lekker achter staan FC Utrecht zal gaan knokken tot het end
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 19 april 2007 @ 14:56:01 #247
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_48501096
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:57 schreef du_ke het volgende:
hij is een echte hypochondriac denk ik (hij's iig mentaal zeer fragiel), en dan ben je volgens mij sowieso veel vatbaarder voor blessures. Dat in combinatie met een niet al te sterk lichaam is gewoon dubbelop pech.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_48502199
Mijn visie voor volgend seizoen, dan toch maar. Volgens mij best realistisch.

Ik zou Reiziger, Lamey, Sun, Nguyen, Kluivert, de Jong en Tardelli de Herdgang afschoppen Farfán en Vaÿrinnen verkopen, Alex vertrekt. Cocu gaat minder spelen.

Ik zou Beerens, Bakkal en Aissati terughalen. Fagner en Reis zijn al gehaald.

Dan Lazovic (5 miljoen), Zenden (transfervrij) en Hofland (2 miljoen) halen. Voor Zenden moet er nog wel wat tekengeld worden betaald. Hofland is goedkoop te krijgen via een bepaalde wetgeving.

Basisopstelling:

Gomes
Kromkamp - Da Costa - Hofland - Salcido
Afellay - Simons - Cocu (c)
Aisatti
Koné - Lazovic

Reserves per linie:

Moens
Fagner, Marcellis, Addo, Alcides.
Zenden, Mendez, Culina, Bakkal.
Zeefuik, Reis, Beerens, Bakkal.

Veel nederlanders in de basis (vijf-en-een-half), en nog vijf kanshebbers op de bank. Voor het middenveld is de bank vrij sterk. Zenden zal veel speeltijd krijgen, zodra Cocu zijn rust pakt. De aanval wel getalenteerd, maar nog erg jong. Misschien nog een ervaren, kopsterke spits erbij (type Kluivert, alleen dan wel fit).

Dan nog de volledige selectie.

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger
03. Dirk Marcellis
04. Alex
04. Kevin Hofland
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun
30. Pepe Plá
30. Fagner Conserva Lemo
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu
14. Boudewijn Zenden
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
17. Danko Lazovic
25. John de Jong
25. Jonathan Reis
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens
26. Género Zeefuik
22. Otman Bakkal

[ Bericht 2% gewijzigd door JustJunior op 19-04-2007 15:33:36 ]
  donderdag 19 april 2007 @ 15:27:37 #249
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_48502353
90% kans dat Cocu stopt though... tenminste, hij twijfelde vorig jaar al, en dat was na een topseizoen.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_48504050
Ik ben blij dat Just Junior niet over het aankoopbeleid in Eindhoven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')