Hoho, cult heeft er kijk op hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef djnospinzone het volgende:
Cissé, alsjeblieft niet, wat een ongelooflijke prutser
Ik herinner me nog een schitterende loopactie van hem: Hij passeert Lucius en (ik meen) Greene, waarna hij schitterend scoort. Ook Ogararu moest er al eens aan geloven. Waarom vind jij hem een "ongelooflijke prutser" ? Ik kan eigenlijk alleen z'n dramatische traptechniek verzinnen; Voor de rest heeft hij alles wat een aanvaller moet hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef djnospinzone het volgende:
Cissé, alsjeblieft niet, wat een ongelooflijke prutser
Wat Schaars en Huntelaar betreft heb ik het nog niet zo slecht gezien volgens mij.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoho, cult heeft er kijk op hoor.
Protège van Steef![]()
Volgens mij heb jij hier in deze topicreeks al minimaal 250 namen gedropt.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef cultheld het volgende:
Wat Schaars en Huntelaar betreft heb ik het nog niet zo slecht gezien volgens mij.
Belaid is toch gehuurd momenteel?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:28 schreef PyTh het volgende:
Voor volgend seizoen:
Belaid --> jonge Tunesier overgenomen van Inter, even afwachten
Klopt helemaal mm, ik dacht dat hij aangekocht was.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Belaid is toch gehuurd momenteel?
Hoe zou ik dat moeten doen? Ik probeerde het net bij de search en dan staat er dat er 100 resultaten zijn, maar dan worden ze niet weergegevenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hier in deze topicreeks al minimaal 250 namen gedropt.
Dat er daar inderdaad 2 uitgroeien tot toppers is inderdaad knap![]()
Zoek die posts van jou over Schaars nou eens ff op cult, ben echt benieuwd.
Bij mij doet ie het wel maar heb geen zin en tijd om ze allemaal door te spittenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten doen? Ik probeerde het net bij de search en dan staat er dat er 100 resultaten zijn, maar dan worden ze niet weergegeven.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hier in deze topicreeks al minimaal 250 namen gedropt.
Dat er daar inderdaad 2 uitgroeien tot toppers is inderdaad knap![]()
Zoek die posts van jou over Schaars nou eens ff op cult, ben echt benieuwd.
Ik ben liever consequent in plaats van opportunistisch (hilarisch al die supporters die een paar weken geleden nog wilden dat hij ontslagen werd en nu alweer de loftrompet afsteken omdat er van Twente is gewonnen: Het ultieme korte termijn denken): Als je het gevaar Koeman m.b.t. de huidige transfergeruchten (die hij zelf beaamt) niet ziet, dan ben je kinderlijk naïef.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:46 schreef JustJunior het volgende:
Cultheld, serieus, houd eens op met janken op Koeman. Van al die geruchten is nog niets echt concreet. Tot nu toe hebben we voor volgend jaar Aisatti, Bakkal, Fagner en Reis erbij. Daar is vooralsnog niets op aan te merken.
1 Koné vind ik wel voldoende Cult...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een schitterende loopactie van hem: Hij passeert Lucius en (ik meen) Greene, waarna hij schitterend scoort. Ook Ogararu moest er al eens aan geloven. Waarom vind jij hem een "ongelooflijke prutser" ? Ik kan eigenlijk alleen z'n dramatische traptechniek verzinnen; Voor de rest heeft hij alles wat een aanvaller moet hebben.
Adlison Antonio, speelde vorig jaar als tweedjaars C'tje in de B1, dit jaar nog steeds één van de jongste. Klein sterk ventje ja. Ik zou bijna zeggen wat aan de dikke kant.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef cultheld het volgende:
Ohja Rosicky en zo. Maar ik heb net ff geprobeerd te zoeken en ik kon 't niet vinden. Laat maar hangen ook
. Weet iemand hier iets over Antonio Adilson (jeugd PSV) ? Schijnt een behoorlijk krachtige aanvaller te zijn (a la Martins) en die doet mee met het beachsoccerteam van een vriend van mij, met nog wat andere BVO-jeugdspelers
.
Als Koeman aangeeft dat er concrete interesse is in spelers als Engelaar, Zenden (geen verkeerde speler, maar wel wanneer deze als beoogde opvolger van Cocu wordt gezien), Van Bronckhorst etc. dan is dat echt wel een teken aan de wand. Of verwacht je dat hij opeens met een hoge hoed vol groeibriljantjes komt en dan zegt dat 't allemaal maar een grapje was? Ik voorspel dat hij prutsers gaat halen voor veel teveel geld en dat zijn opvolger nog jaren puin mag ruimenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef JustJunior het volgende:
Ja, ga maar weer strooien met "kinderlijk naïef", jij weet alles beter
Laten we het transferbeleid afzeiken als we weten wie er één september op de loonlijst staan. Wat jij nu doet op transfergebied is ook korte-termijn denken.
Hij doet idd wel aan Koné denken, maar op zich is dat toch niet verkeerd? Voor Koné werden miljoenen euro's betaald en deze vent is voor vrijwel niks op te halen. Zelfs als je hem slechts voor de breedte haalt, dan kun je hem een paar jaar later voor miljoenen door verkopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 Koné vind ik wel voldoende Cult...
Lachenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Adlison Antonio, speelde vorig jaar als tweedjaars C'tje in de B1, dit jaar nog steeds één van de jongste. Klein sterk ventje ja. Ik zou bijna zeggen wat aan de dikke kant.
http://www.psvjeugd.nl/spelers/275
[afbeelding]
Elia heeft nooit een echte kans gekregen bij ADO, daar dat voetbal hem ook niet echt ligt. Veel verdedigen, lange ballen werk etc. Bij PSV zou hij zeker wel uit de verf komenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef LudoSanders het volgende:
El Ahmadi zie ik ook graag komen, ik zie er wel een type Pirlo in. Vanaf achteruit beetje het spel verdelen. Pryor is nog erg jong, zie ik te weinig van en moeten de scouts maar beoordelen. Elia, al jááren het talent bij Ado maar het komt er niet uit. Cissé, aan één Koné hebben we wel genoeg denk ik, traptechniek is zelden tot nooit bij te schaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |