Always look on the bright side of life..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:03 schreef Neoktheone het volgende:
(OK, misschien iets te positief na één goede wedstrijd)
Zomer, Wielaert, Boschker.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het nu de bedoeling dat PSV heel Twente over gaat nemen? Is N'Kufo ook al genoemd?.
Is ie van origine ook. Daarom nog knapper dat ie zo vaak t net vindtquote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind dat Touma het toch vrij aardig doet bij Twente dit jaar, en ik denk niet dat Touma het slechter zou doen dan Tardelli....plus dat hij transfervrij is wat ook wel belangrijk is voor PSV.
Kennedy lijkt me zeker een versterking maar ik dacht eigenlijk dat het een middenvelder was....
Waar gaat Gomes volgens de geruchten dan naartoe?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:45 schreef jpg97 het volgende:
Tot dusver de volgende transfer geruchten:
Naar PSV:
-Zenden
-Hofland
-Touma
-Kennedy
-v. Bronchkorst
-Lazovic
Vertrekt/stopt"
-Cocu
-Vayrynen
-Farfan
-Alex
-Gomes
Wie vult aan?
En Farfan?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:50 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Waar gaat Gomes volgens de geruchten dan naartoe?
Zo waarquote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind dat Touma het toch vrij aardig doet bij Twente dit jaar, en ik denk niet dat Touma het slechter zou doen dan Tardelli....plus dat hij transfervrij is wat ook wel belangrijk is voor PSV.
Neequote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Vangen jullie nog geld voor alex eigenlijk?
Schijnt inderdaad echt een heel groot talent te zijn, evenals Fagner.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef leolinedance het volgende:
Ik verwacht eigenlijk veel van Reis. Zit hij volgend jaar bij de selectie?
wordtTardelli nu voortaan het referentiepunt?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kennedy lijkt me zeker een versterking maar ik dacht eigenlijk dat het een middenvelder was....
toen we weer eens aanvallers tekort hadden verzuchtte koeman wel eens dat die Reis er al graag bij had gehad, dus ik gok van welquote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef leolinedance het volgende:
Ik verwacht eigenlijk veel van Reis. Zit hij volgend jaar bij de selectie?
Referentiepunt???quote:Op woensdag 18 april 2007 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordtTardelli nu voortaan het referentiepunt?
Hoe groot precies? Zo groot dat half Europa achter hem aan zat of wordt het weer een gevalletje Claudio?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad echt een heel groot talent te zijn, evenals Fagner.
Ik hoop dat hij volgend jaar al bij de selectie zit en blijft samen met Zeefuik.
Tja, dat is zonde. Maar dat zeg je aankomen. Hebben jullie verder wel geld voor versterkingen?quote:
Ik heb hem zelf nog niet zien spelen maar ik weet dat ajax hem ook heel graag wilde hebben na zijn stage aldaar.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe groot precies? Zo groot dat half Europa achter hem aan zat of wordt het weer een gevalletje Claudio?
Het zou natuurlijk wel weer eens leuk zijn om een Braziliaanse aanvaller van kaliber in huis te hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf nog niet zien spelen maar ik weet dat ajax hem ook heel graag wilde hebben na zijn stage aldaar.
Het is natuurlijk altijd afwachten maar ik verwacht in ieder geval niet dat het een gevalletje Claudiozal zijn.
Het is gelukkig nog helemaal niet zeker dat Alex na dit seizoen vertrekt maar de kans is wel aanwezig al weet ik niet precies hoe het met die regeling in Engeland zit.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Tja, dat is zonde. Maar dat zeg je aankomen. Hebben jullie verder wel geld voor versterkingen?
Inderdaad ja, is al weer een tijd geleden.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel weer eens leuk zijn om een Braziliaanse aanvaller van kaliber in huis te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |