abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48370655

Selectie PSV 2006/2007

Technische staf:
Ronald Koeman (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Tonny Bruins Slot (Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger
04. Alex
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun
30. Pepe Plá
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati (verhuurd aan FC Twente)
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
25. John de Jong
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens (verhuurd aan NEC)

Laatst gespeelde wedstrijd: PSV - FC Twente

Datum: 14 April 2007
Uitslag: 2-0 (2-0)

Scoreverloop:
1-0 Farfán ('19)
2-0 Farfán ('20)

Eerstvolgende wedstrijden:

FC Utrecht - PSV

Datum: 22 April 2007
Tijd: 14:30

PSV - Vitesse

Datum: 29 April 2007
Tijd: 14:30

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ en http://goalzzz.50webs.com/

- PSV terug aan kop na zege op FC Twente: 2-0

Vorige Deeltje: Het Officiële PSV topic #228: Op naar Twente!

OP PSV Topic

[ Bericht 2% gewijzigd door pascalheister op 16-04-2007 07:16:13 ]
pi_48371517
Offtopic verwijderd... graag over PSV nu
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_48371534
KAMPIOENEN

Nog maar twee wedstrijden verwijderd
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 16 april 2007 @ 09:01:06 #4
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48371537
Goed idee
PSV
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_48371540
Ga nu niet opeens uit het dipje klimmen he.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_48371560
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef Suijk het volgende:
We kruipen eruit, mag dat wel?
pi_48371572
quote:
Volgens Van Gaal is PSV thuis onverslaanbaar en zal Utrecht het gaan doen
pi_48371608
vanmiddag hopelijk kaarten krijgen voor Utrecht, en dan nog even de laatste thuiswedstrijd tegen Vitesse meepikken
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 16 april 2007 @ 09:06:17 #9
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48371649
quote:
En dat op het juiste moment
  maandag 16 april 2007 @ 09:11:11 #10
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48371772
Toch een beetje een raar optreden bij studio voetbal. Ja zag van alles achter zijn ogen doorschemeren. Cocu stopt, Kluivert is enorm tegen gevallen. Schaars staat op nummer 1 om Cocu op te volgen....

Hij speelde wel erg open kaart.
pi_48371851
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:02 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Volgens Van Gaal is PSV thuis onverslaanbaar en zal Utrecht het gaan doen
Van Gaal praat wel meer rare dingen de laatste tijd, Utrecht zal het niet doen denk ik. Nee, bedankt voor het spannend maken, maar het zal net goed genoeg zijn.

Overigens was Koeman wel redelijk open over wat zaken gisteren bij SV ja.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_48372020
Ah, nieuw PSV topic
Nog even afwachten voor de laatste twee wedstrijden, maar heb er wel weer een beetje vertrouwen in
pi_48372053
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Suarez is nog geen halve Farfán.
Ik vind t jammer van de onderbouwing cultheld.
Natuurlijk is Suarez nog niet zover als Farfan op het moment, maar hij heeft zeker de potentie wat mij betreft.

Koeman was gisteren idd best open over zaken bij Studio Voetbal, kwam ook rustig en sympathiek over (had ie geluk dat ie niet vorige week was uitgenodigd )

Interessant dat ie ook met de naam Engelaar kwam Speelt nu bij Twente echt goed vind ik. Heeft volgens mij ook goede leiderschapskwaliteiten (misschien eens aan Ismail vragen )
pi_48372073
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:21 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Interessant dat ie ook met de naam Engelaar kwam Speelt nu bij Twente echt goed vind ik. Heeft volgens mij ook goede leiderschapskwaliteiten (misschien eens aan Ismail vragen )
Engelaar vond ik zaterdag 1 van de slechtste spelers
pi_48373840
Engelaar mist loopvermogen, de linkshalf van PSV moet het gehele veld bestrijken. Daarnaast is hij naar mijn mening ook niet constant genoeg en heb ik mijn twijfels over zijn defensieve kwaliteiten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48374461
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Nog even afwachten voor de laatste twee wedstrijden, maar heb er wel weer een beetje vertrouwen in
Hier stiekem ook
  maandag 16 april 2007 @ 10:52:44 #17
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48374508
Laten we hopen dat afgelopen Zaterdag de ommekeer betekent.
Aankomende Zondag in Utrecht is Alex er voor 90% zeker weer bij.

KAMPIOENEN!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48374724
Dat wordt nog lachen dan met aanvallers uit Jong FC Utrecht tegenover Alex & Co.

(toch hoop ik dat jullie nog een extra weekje moeten wachten op het kampioenschap, wij willen graag 9e worden)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_48374870
Gelukkig zijn de laatste 2 spelrondes gelijk, kunnen de spelers zich tenminste niet bezighouden met de concurrentie.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48375041
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Lemming22 het volgende:
Toch een beetje een raar optreden bij studio voetbal. Ja zag van alles achter zijn ogen doorschemeren. Cocu stopt, Kluivert is enorm tegen gevallen. Schaars staat op nummer 1 om Cocu op te volgen....

Gelukkig wel. Ook zijn opmerking over z'n broer was veelzeggend. Ik mag het wel als een gast gewoon zegt waar het op staat. Goed optreden, al was die opmerking over "Truus" wellicht ietwat overbodig
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_48376634
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:21 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Ik vind t jammer van de onderbouwing cultheld.
Natuurlijk is Suarez nog niet zover als Farfan op het moment, maar hij heeft zeker de potentie wat mij betreft.

Koeman was gisteren idd best open over zaken bij Studio Voetbal, kwam ook rustig en sympathiek over (had ie geluk dat ie niet vorige week was uitgenodigd )

Suarez is veel minder slim dan Farfán, gebruikt z'n lichaam minder goed dan Farfán (die kan dat als geen ander) en valt slechts op omdat hij bij Groningen speelt. Dat Alves en Suarez als openbaringen worden gezien in deze competitie zegt meer over onze competitie dan over Alves en Suarez.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48376773
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef cultheld het volgende:
Suarez is veel minder slim dan Farfán, gebruikt z'n lichaam minder goed dan Farfán (die kan dat als geen ander) en valt slechts op omdat hij bij Groningen speelt. Dat Alves en Suarez als openbaringen worden gezien in deze competitie zegt meer over onze competitie dan over Alves en Suarez.
Dat begrijp ik nooit zo goed. Ze spelen toch gewoon tegen dezelfde verdedigers als bijvoorbeeld Farfan en Huntelaar? Plus dat er ook nog een minder goed team om hun heen staat.
Woo-loo-loo!
pi_48376958
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Dat begrijp ik nooit zo goed. Ze spelen toch gewoon tegen dezelfde verdedigers als bijvoorbeeld Farfan en Huntelaar? Plus dat er ook nog een minder goed team om hun heen staat.
Farfán en Huntelaar hebben iets extra's. Natuurlijk staan ze tegenover dezelfde verdedigers, maar het gaat mij er om wat Farfán en Huntelaar tegen de gemiddelde Premiership-verdediger klaar zouden kunnen maken en wat Alves waarschijnlijk zou uitrichten. Dat kun je zien aan hoe ze zich in onze competitie in het veld manifesteren. Farfán is m.i. de allerbeste aanvaller van de Eredivisie met Huntelaar en Koné direct achter hem. Dit blijkt ook wel uit de interesse van buitenlandse clubs in dit trio: Die zijn echt niet zo achterlijk als de Talpa en Studio Voetbal kenners.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48377170
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:06 schreef cultheld het volgende:
Dit blijkt ook wel uit de interesse van buitenlandse clubs in dit trio: Die zijn echt niet zo achterlijk als de Talpa en Studio Voetbal kenners.
Vooralsnog zijn Bayern Munchen, Chelsea en Valencia geinteresseerd in Alves, naast een rijtje mindere clubs. Hoe verhoudt zich dat tot de door jouw genoemde interesse in Farfan en Huntelaar?
pi_48377616
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:13 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Vooralsnog zijn Bayern Munchen, Chelsea en Valencia geinteresseerd in Alves, naast een rijtje mindere clubs. Hoe verhoudt zich dat tot de door jouw genoemde interesse in Farfan en Huntelaar?
Heb je een bron? En dan heb ik het niet over Voetbalzone of Johan Derksen. Farfán wordt gevolgd door Chelsea en Huntelaar door Man U.
pi_48377618
quote:
De Visser keek namens Chelsea naar Alves

16/4/2007 9 :29

Piet de Visser zat zondag namens Chelsea op de tribune om Afonso Alves te bekijken. De Braziliaan van SC Heerenveen scoorde drie keer tegen Willem II, maar de scout lijkt niet onder de indruk.
De Visser betwijfelt of Alves ook in een grotere competitie zo makkelijk scoort als in de Eredivisie, waar hij al 29 doelpunten heeft gemaakt. 'In Nederland wordt slecht verdedigd. Dat zie je vandaag ook', vertelde De Visser zondag tegen het Algemeen Dagblad. 'Misschien is het eenmalig dat hij er in één seizoen dertig maakt.'

Voorzitter Koos Formsma herhaalde nog maar eens dat Heerenveen niet van plan is Alves komende zomer te laten gaan. 'We willen dat hij nog één seizoen bij ons speelt', vertelde de preses in De Wedstrijden. Maar, in het AD nuanceerde hij: 'Als er een exorbitant bedrag wordt geboden, kun je geen nee zeggen.'
Zit zeker wat in wat hij hier zegt. Maar hij was voor Chelsea aan het kijken, Alves mag toch nooit in Engeland spelen..
Ik typ straat.
  maandag 16 april 2007 @ 12:35:50 #27
11102 knep
Mountainfreak
pi_48377758
Een opgaande lijn
pi_48378012
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48378623
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:35 schreef knep het volgende:
Een opgaande lijn

Doe eens punten laten liggen in utrecht .
Secrets never die. Only people.
  maandag 16 april 2007 @ 13:09:47 #30
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48378916
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

[afbeelding]

Doe eens punten laten liggen in utrecht .
Dacht het niet Knaap
pi_48379036
Ik ben ook bang van niet, maar goed je weet het nooit. Wel leuk dat alle wedstrijden om half 3 zijn, het enige wat wij moeten doen is een grote uitslag neerzetten en hopen dat de rest punten laat liggen.
pi_48379040
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Lemming22 het volgende:

Hij gaf ook al aan dat AZ Schaars niet zou laten gaan en liet toen de naam Engelaar vallen (zoals later in dit topic ook gemeld). De rest verbaasde mij ook. Vooral de overtuiging waarmee hij zei dat hij verwachtte dat Cocu zal gaan stoppen.

Voor de rest een degelijk en rustig optreden.
pi_48379155
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heb je een bron? En dan heb ik het niet over Voetbalzone of Johan Derksen. Farfán wordt gevolgd door Chelsea en Huntelaar door Man U.
Hugo Borst gisteravond in SV

En wat zijn jouw bronnen dan met Farfan en Huntelaar?
  maandag 16 april 2007 @ 13:34:11 #34
159022 AminBen
El Maestro
pi_48380503
Even over Simons.

Vooropgesteld dat hij ontzettend belangrijk is in de CL en ik hem ook voor een groot deel verantwoordelijk acht voor het succes afgelopen 2 CL campagnes.

Tegen sterkere/gelijkwaardige ploegen is hij ontzettend belangrijk. Maar in de eredivisie, waar PSV over het algemeen het spelletje moet maken voegt hij mijn inziens te weinig toe. Zou het geen idee wezen daar meer een voetballer te zetten, El Ahmadi bijvoorbeeld?

Simons zal hier geen genoegen meenemen en daar heeft hij alle recht op, ik wil hem ook zeker niet kwijt maar zomaar hersenspinsel.
Ik typ straat.
pi_48380806
Op naar t kampioenschap!
  maandag 16 april 2007 @ 14:17:54 #37
159022 AminBen
El Maestro
pi_48380952
Als ik zo naar Tim Janssen kijk, toch jammer dat men die heeft laten gaan. Eindhovenaar, sterke spits en die heeft PSV nu niet echt. Over een jaar of 4 zie ik hem topscorer van de eredivisie worden. terughalen
pi_48381201
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef AminBen het volgende:
Als ik zo naar Tim Janssen kijk, toch jammer dat men die heeft laten gaan. Eindhovenaar, sterke spits en die heeft PSV nu niet echt. Over een jaar of 4 zie ik hem topscorer van de eredivisie worden. terughalen
Hij maakt op mij nog niet veel indruk. Hebben we eigenlijk een terugkoop optie (tegen gereduceerd tarief)?
  maandag 16 april 2007 @ 14:52:14 #39
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_48381902
Janssen is niet sterk, maar voor de rest een hele goede spits. Zeker als ie wat body er bij krijgt. Hoop dat hij ooit weer terug komt naar PSV, want het is toch eigen kweek
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_48382059
Kone - Lazovic - Farfan kan je wel mee aankomen . Maar vraag me af hoe PSV het allemaal wil gaan betalen. Die 5 ben je dan sowieso wel kwijt aan Lazovic.
pi_48382221
quote:
Op maandag 16 april 2007 13:16 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Hugo Borst gisteravond in SV

En wat zijn jouw bronnen dan met Farfan en Huntelaar?
Mijn Huntelaar-bron mag ik niet posten en de Farfán-bron is Piet de Visser, die meerdere keren toegaf dat Chelsea hem volgde.
pi_48382301
Dat Huntelaar in de belangstelling van Man Utd staat is toch al een tijdje bekend .

En ik vind Farfan een speler voor Juventus eigenlijk .
pi_48382986
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mijn Huntelaar-bron mag ik niet posten en de Farfán-bron is Piet de Visser, die meerdere keren toegaf dat Chelsea hem volgde.
Ah, de broer van KJH dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 april 2007 @ 15:42:10 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48383349
ik heb steeds een beetje het idee dat Suarez vooral goed speelt als het mooi weer is of ligt dat aan mij?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48384045
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Farfan is (nog) totaal niet geschikt voor Chelsea. Hij heeft Europees en nationaal veel en veel te mager gepresteerd dit jaar, i.p.v. het niveau eindelijk eens door te trekken.

Die 2 schitterende goals tegen Twente doen niks af aan het algehele gemiddelde, men is al snel de vele bedroevende wedstrijden van hem vergeten na zoiets. Maar de CL is de graadmeter, niet Ramon Zomer, en in die CL zat ie meer onzichtbaar in de tas bij verdedigers dan dat ie zich liet zien. Wat Farfan voor heeft op vele anderen is, is scorend vermogen. Hij is fysiek ook beresterk, en redelijk snel. Maar hij heeft niet het vermogen een man te passeren. En hij is lang niet zo balvast als velen hem toeschrijven, vooral niet met de rug naar de goal. In de kleine ruimte heeft ie zelfs moeite.

Ik denk niet dat ie in aanmerking komt voor Chelsea, ook al roep jij dat hier. Spelers als Kalou, Drogba, Chevshenko en Robben zijn allemaal beter. Farfan is gewoon een europese subtopper, het is niet voor niks dat slechts Portsmouth en een Rus zich serieus meldde voor hem. Die meeste europese topclubs vinden hem te licht voor het geld dat PSV vraagt.
pi_48384773
Wat zat Koeman allemaal te roepen bij Studio Voetbal eigenlijk?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 16 april 2007 @ 16:35:37 #47
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48384931
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zat Koeman allemaal te roepen bij Studio Voetbal eigenlijk?
o.a.

Dat hij denkt dat Cocu waarschijnlijk stopt
Ze een opvolger voor Cocu gaan halen of hij nu stopt of niet (Bronkhorst, Zenden of Engelaar (wtf?) )
Dat PSV serieuze interesse heeft in Lazovic
Dat Kluivert (voor 90%) zeker opzoek mag naar een andere club

Wie vult aan?
Heb niet alles gezien.
pi_48385637
Ben weer terug uit Madrid, tweede helft kunnen zien. Het ergste lek lijkt boven (afkloppen).

* Dylan Dog gaat weer de zon in!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_48387736
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef PyTh het volgende:

[..]

o.a.

Ze een opvolger voor Cocu gaan halen of hij nu stopt of niet (Bronkhorst, Zenden of Engelaar (wtf?) )

Wie vult aan?
Heb niet alles gezien.
Dat Truus de broek aan heeft in huize van Gaal, op basis van dat ze Koeman straal voorbij liep.
Dat Alves niet haalbaar is (maar dus wel interesse).
Dat ie Addo eerder had moeten brengen en te lang da Costa heeft laten staan in een vormcrisis.
Dat ie liever een bescheiden Marcellis ziet op de training dan een stel verwende zichzelf overschattende blagen zoals ze bij 020 uit de jeugd aangeleverd worden.
Dat zijn broer halverwege zelf-opstappen is.
Dat ze wederom geen grote bedragen hebben voor nieuwe spelers in de zomer (waar blijven de multi-miljoenen van de spelersfondsen en 't stadionherfinancieren nou, fabeltjeskrant van Westerhof..?)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 april 2007 @ 18:17:33 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48387860
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Dat ze wederom geen grote bedragen hebben voor nieuwe spelers in de zomer (waar blijven de multi-miljoenen van de spelersfondsen en 't stadionherfinancieren nou, fabeltjeskrant van Westerhof..?)
spelersfonds is afgeblazen en de herfinanciering is uitgesteld.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48388384
quote:
Wedstrijd PSV - Vitesse volledig uitverkocht

De laatste kaarten voor het duel tussen PSV en Vitesse zijn inmiddels verkocht. Het is de laatste competitiewedstrijd van het seizoen voor de Eindhovenaren en de belangstelling voor deze wedstrijd was ook weer groter dan het aantal beschikbare plaatsen in het Philips Stadion.

Ontknoping in de Eredivisie
De Eredivisie nadert zijn ontknoping, in de laatste twee speelronden moeten de beslissingen vallen, PSV heeft nog altijd twee punten voorsprong op AZ en Ajax. Komend weekend moet het team van Ronald Koeman op bezoek bij FC Utrecht. De laatste thuiswedstrijd wordt dus in elk geval in een stijf uitverkocht huis gespeeld.

© PSV NV

Wel goed nieuws voor jullie , maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht , maar al zo vroeg uitverkocht , het vertrouwen is groot zal ik maar zeggen
pi_48388442
quote:

[..]

Dat Truus de broek aan heeft in huize van Gaal, op basis van dat ze Koeman straal voorbij liep.
Dat ie Addo eerder had moeten brengen en te lang da Costa heeft laten staan in een vormcrisis.
Dat ie liever een bescheiden Marcellis ziet op de training dan een stel verwende zichzelf overschattende blagen zoals ze bij 020 uit de jeugd aangeleverd worden.
Westerhof is weg en Schuitema acht dat spelersfonds niet nodig..
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 april 2007 @ 18:55:43 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48389081
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:33 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Wel goed nieuws voor jullie , maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht , maar al zo vroeg uitverkocht , het vertrouwen is groot zal ik maar zeggen
nouja het zou ook zomaar kunnen zijn dat er dan een aantal PSVers voor het laatst een wedstrijd in het Philipsstadion spelen........... dat telt ook mee.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48389210
Simons zit vanavond bij Holland Sport op NED3 om half 9.
  maandag 16 april 2007 @ 19:11:48 #55
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48389621
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:33 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ik las het net. Balen voor je
pi_48390007
Kzit komende week de hele tijd in duitsland ivm school, zal dus wel spannend voor me zijn als ik terugkom. Hopelijk goed nieuws
pi_48392149
quote:
16/4/2007 - OB: Eventuele huldiging PSV op 29 april

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.

PSV viert een eventueel landskampioenschap op zondag 29 april. Dat hebben PSV en de gemeente Eindhoven maandagmiddag afgesproken. Als de ploeg het kampioenschap behaalt, wordt de ploeg dan na de wedstrijd tegen Vitesse gehuldigd. Ook als PSV komende zondag al de titel pakt, is de huldiging pas de 29e. PSV heeft in de eredivisie met nog twee wedstrijden te gaan een voorsprong van twee punten op Ajax en AZ. Als ze kampioen worden, rijden spelers en technische staf op een platte kar door het centrum van Eindhoven en worden ze gehuldigd op het bordes van het stadhuis.
Mooi kut, dat wordt zonder mij deze keer.
  maandag 16 april 2007 @ 20:28:48 #58
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48392593
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Mooi kut, dat wordt zonder mij deze keer.
Super tof man! Met koniginnedag/nacht enzo

nu nog kampioen te worden...
pi_48392646
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Super tof man! Met koniginnedag/nacht enzo

nu nog kampioen te worden...
  maandag 16 april 2007 @ 20:56:08 #60
11102 knep
Mountainfreak
pi_48393688
Mijn verjaardag wordt dus of helemaal geweldig of zwaar klote .
pi_48394916
Simons bij HS was leuk
  maandag 16 april 2007 @ 21:27:52 #62
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_48395224
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:56 schreef knep het volgende:
Mijn verjaardag wordt dus of helemaal geweldig of zwaar klote .
Geweldig, want PSV wordt kampioen
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_48395625
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef PyTh het volgende:

[..]

o.a.

Wie vult aan?
Heb niet alles gezien.
quote:

[..]

Een paar open deuren, afgeven op anderen en zaken over z'n broer naar buiten brengen dus...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48400025
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef pascalheister het volgende:
Simons bij HS was leuk
Best wel inderdaad. Duurde wel veel te kort.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_48400385
quote:
PSV hengelt naar goedkope Touma

16/4/2007 22:39

EXCLUSIEF - PSV is druk bezig de selectie voor komend seizoen rond te krijgen. De Eindhovenaren zitten niet al te ruim bij kas en azen daarom vooral op transfervrije spelers. Mede om die reden is Sharbel Touma een reële kandidaat.

De Zweedse aanvaller kent een goed seizoen bij FC Twente, waar hij dit seizoen al negen keer scoorde en goed was voor zes assists. Touma is bezig aan zijn derde seizoen in Enschede en tekende tot de zomer van 2007, waardoor hij op 1 juli gratis naar een andere club kan overstappen.
pi_48400819
De Koemannetjes dienen zich weer aan hoor .
  maandag 16 april 2007 @ 23:28:14 #67
11102 knep
Mountainfreak
pi_48400854
Touma
pi_48400865
Hij is gratis en hij is een aanvaller, dus dat is mooi. Maar het is meer iemand voor d'r bij. Ik zie geen vervanger in hem van Farfan of Kone.
pi_48401701
Touma .

Fantastisch.
pi_48401770
Ik neem aan dat dit gelekt is bij Koeman voordat de scouting hier zijn veto over gegeven heeft.
Ik typ straat.
pi_48402390
Gratis dus leuk voor de breedte niet al te duur

Engelaar als opvolger voor Cocu vind ik wel een opvallende naam.
De jongen doet het goed, maar zou dan nog veel moeten verbeteren/

PSV zou Van der Meyde moeten halem mits goedkoop.
Bij Ajax destijds in Nederland 1 van de betere rechtsbuiten.
Maar ik hoop dat PSV werk maakt van Dennis Rommedahl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 02:57:49 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48405283
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Gratis dus leuk voor de breedte niet al te duur

Engelaar als opvolger voor Cocu vind ik wel een opvallende naam.
De jongen doet het goed, maar zou dan nog veel moeten verbeteren/

PSV zou Van der Meyde moeten halem mits goedkoop.
Bij Ajax destijds in Nederland 1 van de betere rechtsbuiten.
Maar ik hoop dat PSV werk maakt van Dennis Rommedahl
daar gaan we:
Engelaar, goede subtopper, niet goed genoeg voor ons CL niveau
Van der Meyde............ 1,5 goed seizoen bij ajax.......... dat was het dan
Rommedahl mag zo terug

en oja Touma moet jong PSV versterkt worden in de breedte ofzo?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48405542
Ik zeg ook dat Engelaar nog flink moet verbeteren.
Maar het was wel een naam die uit de mond van Koeman glipte

Van der Meyde lijkt me nog steeds een versterking voor op de Nederlandse velden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 03:44:06 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48405571
Andy moet een halve dierentuin in Italië financieel ondersteunen.... wil hij wel naar Nederland?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48405578
Hij wil spelen en Nederland was zeker een optie.
Maar Italie genoot zijn voorkeur.
pi_48406246
Touma wordt hier wel snel afgeschreven zeg. Zou voor PSV een prima voetballer zijn en zeker in deze financiele situatie. Oke, een topper als Kone en Farfan is het niet, maar een goede speler zeker.
That's all folks!
pi_48406363
Touma is een gerucht die in de wereld is geholpen door die Snor van VI. Zou niet de eerste keer zijn dat hij ernaast zit.
pi_48406433
Dat niet, maar VI heeft wel een goede PSV-watcher. Hij moet zeker op het lijstje staan.
That's all folks!
pi_48408119
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:25 schreef Neoktheone het volgende:
Touma is een gerucht die in de wereld is geholpen door die Snor van VI. Zou niet de eerste keer zijn dat hij ernaast zit.
Toen ik het bericht las dacht ik al dat het wel van Derksen moest zijn.
Touma, ik weet het niet, slechter dan Tardelli is hij denk ik niet, dus wat dat betreft gaan we er niet op achteruit.
pi_48408522
Ik snap dat dus niet he... Als je spelers van het Kaliber Touma gaat halen kan je net zo goed je eigen jeugd eens een kans geven lijkt me.
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:53:31 #81
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_48410274
Dus in topic 230 prolongeren we de titel.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:17:43 #82
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48411118
Heb je Zaterdag trouwens nog wat positiefs aan PSV kunnen ontdekken Grrrrrrrr?

En wat verwacht je van aankomende Zondag in en tegen Utrecht?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 11:24:46 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48411356
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik snap dat dus niet he... Als je spelers van het Kaliber Touma gaat halen kan je net zo goed je eigen jeugd eens een kans geven lijkt me.
ja dat heb ik dus ook.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:30:30 #84
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48411536
Opstelling Zondag:

Gomes
Kromkamp-Alex-Addo-Salcido
Mendez-Afellay-Simons-Cocu
Farfan-Kone
pi_48411626
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:30 schreef PyTh het volgende:
Opstelling Zondag:

Gomes
Farfan-Kone
100% eens

Ik hoop wel dat Addo naast Alex even goed blijft presteren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 11:37:31 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48411760
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:30 schreef PyTh het volgende:
Opstelling Zondag:

Gomes
Farfan-Kone
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 12:04:22 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48412650
volgens RTV rijnmond zou Feenoord Hofland willen halen............... buiten de betrouwbaarheid van dat gerucht lijkt het me een mooi tijdstip voor PSV om hem terug te halen.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:08:18 #88
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48412799
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:04 schreef rubbereend het volgende:
volgens RTV rijnmond zou Feenoord Hofland willen halen............... buiten de betrouwbaarheid van dat gerucht lijkt het me een mooi tijdstip voor PSV om hem terug te halen.
feyenoord wil wel meer.
Die maken echt geen kans om Hofland naar Rotterdam te halen, dan verlengt ie nog liever bij Wolfsburg lijkt me.
pi_48413143
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:17 schreef PyTh het volgende:
Heb je Zaterdag trouwens nog wat positiefs aan PSV kunnen ontdekken Grrrrrrrr?

En wat verwacht je van aankomende Zondag in en tegen Utrecht?
2 keer scoren binnen 2 minuten vond ik wel aardig, 3 punten pakken voor het eerst in 5 (of 4?) wedstrijden is ook wel iets wat ik als positief wil bestempelen, eindelijk eens een belangrijke competitiewedstrijd in eigen huis winnen (voor het eerst sinds de winterstop).

Aan de negatieve kant: we maken het niet af en laten na de 2-0 Twente weer komen, we begonnen slecht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 12:18:08 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48413155
hele stuk:
quote:
Hofland kan én wil weg via FIFA-regel

Door: Remco Janssen
Gepubliceerd: maandag 16 april 2007 15:43:06
Update: 17 april 2007 07:51

Wolfsburg-aanvoerder Kevin Hofland wil graag verkassen naar een Duitse of Engelse topclub, ook al heeft hij nog een jaar contract te gaan. Toch kan hij weg, met dank aan een onbekende FIFA-regel.

Behandelden clubs hun voetballers voorheen als lijfeigene, door een sinds 1 september 2001 bestaande regel van de FIFA kunnen spelers tot 28 jaar hun contract na drie seizoenen afkopen. De regel kwam recentelijk in het nieuws doordat middenvelder Frank Lampard dreigde er gebruik van te maken toen Chelsea weigerde zijn salaris te verhogen.

Eén van de eerste Nederlandse spelers die hiervan kan én wil profiteren is Kevin Hofland (27). De oud-PSV’er is bezig aan zijn derde seizoen bij Wolfsburg. Het resterende dienstjaar kan hij (laten) afkopen voor de restwaarde van zijn contract. Een Duits tijdschrift berekende dat dit zo’n 1,4 miljoen euro kost: een schijntje.

Zelf wacht Hofland met het verlengen van zijn dienstverband bij VfL Wolfsburg. ‘Van beide kanten hebben wij duidelijk gemaakt te willen wachten tot het rustig is en de club zich veilig heeft gespeeld.’ De verdediger zinspeelt op een vertrek, een Engelse of Duitse topclub die Europees voetbal speelt, heeft zijn voorkeur. ‘Ik houd mijn ogen en oren open. Maar ik heb nog niets gehoord van interesse bij mijn zaakwaarnemer.’

Hofland mag na afloop van dit seizoen zonder angst voor een financiële sanctie onderhandelen met een nieuwe club zonder medeweten van zijn werkgever Wolfsburg, aangezien de ‘beschermde periode’ van zijn contract er dan op zit .

PSV, AZ en Feyenoord zouden de zevenvoudig international in de gaten houden. Technisch manager peter Bosz van Feyenoord ontkent de interesse. De technisch verantwoordelijken van AZ en PSV waren niet bereikbaar voor commentaar.

Een terugkeer naar PSV sluit Hofland niet uit. ‘Ik heb er vier jaar gespeeld en een supermooie tijd gehad. Ik vind het nog altijd jammer dat ik ben weggegaan, maar het was toen niet anders. In mijn tijd daar is het m’n cluppie geworden, net als Fortuna Sittard
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48413337
Hofland zou een bruikbare speler zijn, ik denk echter dat hij nog even een paar jaar langer wil cashen.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 12:40:06 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48413843
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hofland zou een bruikbare speler zijn, ik denk echter dat hij nog even een paar jaar langer wil cashen.
hij verdient bij Wolfsburg minder dan hij in Eindhoven kan verdienen
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:41:35 #93
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48413884
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou hij daar meer verdienen als de gemiddelde speler bij PSV?
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:41:54 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48413897
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij verdient bij Wolfsburg minder dan hij in Eindhoven kan verdienen
Dat dus
pi_48414366
Als de restwaarde van z'n contract 1,4 miljoen is voor 1 jaar. Dan lijkt me dat gelijk staan aan z'n salaris daar, of zit ik dan fout? En 1,4 miljoen per jaar is voor PSV begrippen redelijk hoog toch?
pi_48415864
Hofland is een Nederlander, dus die zal wel niet komen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 13:37:42 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48416055
quote:
49 (51) Kevin Hofland (voetbal) 910.000
Zevenvoudig international is aan z’n derde seizoen bij VfL Wolfsburg bezig. Onbetwiste aanvoerder van de Duitse middenmoter. Hoofdsponsor Volkwagen betaalt niet lullig. Vraag maar aan Hoogendorp en Van der Leegte.
aldus de sportweek inkomens top100
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:47:17 #98
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48416472
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:54 schreef du_ke het volgende:
Als de restwaarde van z'n contract 1,4 miljoen is voor 1 jaar. Dan lijkt me dat gelijk staan aan z'n salaris daar, of zit ik dan fout? En 1,4 miljoen per jaar is voor PSV begrippen redelijk hoog toch?
Redelijk hoog ja.

Volgens mij is gemiddeld bij PSV zo'n 800.000 ofzo en Cocu zit wel rond de 2 miljoen per jaar.

edit: 2.2 miljoen voor Cocu
pi_48416556
Hofland terug, dat zie ik wel zitten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 13:51:18 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48416631
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Redelijk hoog ja.

Volgens mij is gemiddeld bij PSV zo'n 800.000 ofzo en Cocu zit wel rond de 2 miljoen per jaar.

edit: 2.2 miljoen voor Cocu
er zijn zat spelers die hoger zitten, oa Reiziger. Die 1,4 miljoen zal wel inclusief bonussen zijn. Dus dat kunnen ze bij PSV makkelijk bieden.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:57:36 #101
11102 knep
Mountainfreak
pi_48416910
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dus dat kunnen ze bij PSV makkelijk bieden.
Als ik alles zo lees dan kunnen ze bij PSV op dit moment niets makkelijk bieden .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 14:01:38 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48417069
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef knep het volgende:

[..]

Als ik alles zo lees dan kunnen ze bij PSV op dit moment niets makkelijk bieden .
qua salaris kan het prima, dat past gewoon in de begroting, zeker als duurdere spelers als Lamey en Kluivert gaan en die afkoopsom is makkelijk op te hoesten.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:08:05 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48417339
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

qua salaris kan het prima, dat past gewoon in de begroting, zeker als duurdere spelers als Lamey en Kluivert gaan en die afkoopsom is makkelijk op te hoesten.
Kluivert is toch niet duur, met zijn prestatiecontract?
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:09:29 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48417390
Lamey en Reiziger zouden een slok op een borrel schelen. En mocht Cocu stoppen (wat niemand hoopt natuurlijk) komt er natuurlijk ook veel vrij.

2.2
1.4
1.4
Totaal 5 miljoen vrij

Tenminste, zo zie ik het ongeveer. Kunnen we andere (goede) spelers dus best wel wat bieden
pi_48417460
Wat verdient Lamey dan per jaar ??
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:11:36 #106
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48417480
Lamey verdiende toch niet serieus waar 1.4 bij PSV of wel?
pi_48417587
Nee, dat lijkt me niet .
Ik typ straat.
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:15:41 #108
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48417647
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef PyTh het volgende:
Lamey verdiende toch niet serieus waar 1.4 bij PSV of wel?
Nee foutje, 0,5 Miljoen

Michael Reiziger 1.750.000
pi_48417693
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Een miljoen zijn ze zo aan hem kwijt hoor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 14:18:36 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48417735
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

later werd er gezegd dat hij een gewoon contract heeft.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 17 april 2007 @ 14:30:42 #111
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48418242
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef leolinedance het volgende:
OMG!
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:25:39 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48420903
www.voetbalprimeur.nl
quote:
AC Milan jaagt op Alex
PSV lijkt komende zomer opnieuw rekening te houden met het vertrek van Alex. De sterke optredens van de Braziliaan in de Champions League zijn ook de Europese topclubs niet ontgaan.

Volgens het Italiaanse La Gazzetta Dello Sport staat Alex hoog op het verlanglijstje van AC Milan. Coach Carlo Ancelotti ziet in hem een ideale opvolger voor Paolo Maldini, die in de nadagen van zijn carrière verblijft.

Alex is eigendom van Chelsea, dat de verdediger de afgelopen drie seizoenen stalde bij PSV. In de winterstop was er even sprake van dat Chelsea De Tank zou willen terughalen. Coach José Mourinho is echter nog altijd niet bijzonder gecharmeerd van Alex.

Derhalve blijft PSV hoop houden ook volgend seizoen te kunnen beschikken over de ijzersterke mandekker. Indien clubs als AC Milan echter serieuze belangstelling gaan tonen, lijkt Alex voor de Eindhovenaren niet te behouden. Naar verluidt kost de Braziliaan zo'n elf miljoen euro.
pi_48421045
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee foutje, 0,5 Miljoen

.

Waar haal je die getallen vandaan?
pi_48421153
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:25 schreef leolinedance het volgende:
www.voetbalprimeur.nl
[..]
11 miljoen euro . Dat is een regelrechte belediging voor Alex. Eigenlijk zou PSV die 11 miljoen gewoon over moeten maken en Alex voor 5 jaar laten tekenen. 1 of 2 seizoenen later verkoop je hem zo door voor 20 miljoen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:35:42 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48421408
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

.

Waar haal je die getallen vandaan?
Dezelfde sportweek top100 inkomsten waar ook die van Hofland bij stond. Google maar eens op "sportweek inkomsten top100" ofzo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 15:35:53 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48421421
als PSV dan zou mogen van Chelsea moeten ze dat echt doen!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48422241
Alsof Alex nog een jaar zou willen wachten om naar Real of Milan te gaan .
pi_48422404
Hij heeft een Brabantse vriendin dus wie weet .
pi_48423221
quote:
Diego Tardelli vader van een dochter: Pietra
17 april 2007 14:30
Diego Tardelli (21) is maandagavond vader geworden van een dochter. Afgelopen nacht is dochter Pietra geboren, het eerste kindje van de aanvaller en zijn vrouw. De nieuwe telg kwam ter wereld in het ziekenhuis in de Braziliaanse stad São Paulo. Moeder en kind maken het goed, aldus Tardelli vanuit Brazilië.

3.400 gram

Tardelli zat afgelopen zaterdag tegen FC Twente nog met een blessure op de tribune en vloog een dag later snel terug naar zijn geboorteland. Daar werd Pietra, 3.400 gram, maandagavond om 23.00 uur geboren. Het is nog niet bekend wanneer de aanvaller zich weer in Eindhoven bij PSV meldt.

Diego, namens PSV en alle supporters: 'Parabens!'
Leuk voor hem
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:12:40 #120
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48423286
Parabens Diego!

dinsdag 17 april 2007 @ 16:13:18 #121
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_48423314
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:12 schreef leolinedance het volgende:
Parabens Diego!

Gefeliciteerd?
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:16:48 #122
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48424263
Als Chelsea de CL finale verliest tegen Milan, mochten ze dat beide halen, dan laat Chelsea Alex nooit naar Milan gaan.
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:37:07 #124
11102 knep
Mountainfreak
pi_48424479
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Je snapt wel wat ik bedoel, PSV moet op de kleintjes letten.
Tuurlijk kunnen ze dat salaris betalen.
pi_48425059
Hofland had t goed naar z'n zin in Duitsland, maar had t nooit onder stoelen of banken gestoken dat ie toe was aan een stapje hogerop, Europees voetbal spelen.

Feyenoord

Wel een leuke aanwinst voor PSV lijkt me
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:01:46 #126
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48425631
Ik zou inderdaad proberen om Alex dan gewoon van Chelsea over te nemen. Aan de andere kant, Arnesen en De Visser zien ook wel dat Alex een hele goede voetballer is die bruikbaar is voor Chelsea, wanneer hij eenmaal zijn quotum heeft gehaald van interlands.

Wat ik niet snap: Alex moet een aantal interlands hebben gespeeld, en dan mag hij naar Chelsea, maar Kalou hoefde dat niet
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 17:15:01 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48426125
Kalou was jonger en kun dus via een uitzonderingsregel alsnog een werkvergunning krijgen (de uitzondering dat je een uitzonderlijk talent bent)
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48426767
Alex zit er totnutoe elke keer bij qua Braziliaanse selectie's, dus het halen van die minimale interland-quota voor Engeland duurt niet zo heel lang meer.

1 jaartje PSV, en dan naar Chelsea dus. Tenzij ie zelf perse ergens anders heen wil, maar Chelsea lijkt me geen verkeerde club voor em.

[ Bericht 4% gewijzigd door LuukBes op 17-04-2007 17:38:43 ]
pi_48426967
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik las het net. Balen voor je
Of ik ga in het uitvak , of maar een andere keer weer richting Eindhoven.
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:55 schreef rubbereend het volgende:

nouja het zou ook zomaar kunnen zijn dat er dan een aantal PSVers voor het laatst een wedstrijd in het Philipsstadion spelen........... dat telt ook mee.
Incl. R. Koeman ( als het kampioenschap verspeeld wordt )

Holland Sport was gister wel aardig met Simons
pi_48427266
Hofland, dat vond ik altijd wel een goeie speler, die mogen ze van mij wel terughalen! Had wel z'n foutjes zoals Bouma, maar ik vind hem zeker geschikt.
pi_48427696
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:15 schreef rubbereend het volgende:
Kalou was jonger en kun dus via een uitzonderingsregel alsnog een werkvergunning krijgen (de uitzondering dat je een uitzonderlijk talent bent)
D'r is een commissie die bepaald of je een uitzonderlijke speler bent of niet (of hoe zij dat zeggen: 'een toevoeging voor het Engelsea voetbal'). Maar ik ben nergens een maximale leeftijd tegengekomen, dus vooralsnog houd ik er rekening mee, dat Alex alsnog voor die commissie kan verschijnen.
pi_48431986
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef LuukBes het volgende:
Alex zit er totnutoe elke keer bij qua Braziliaanse selectie's, dus het halen van die minimale interland-quota voor Engeland duurt niet zo heel lang meer.

1 jaartje PSV, en dan naar Chelsea dus. Tenzij ie zelf perse ergens anders heen wil, maar Chelsea lijkt me geen verkeerde club voor em.
Ik denk als Chelsea zegt blijf maar 1 jaar dan blijft hij wel 1 jaar
pi_48432158
Zou mooi wezen als Alex nog een jaartje bleef.

Kromkamp - Alex - Hofland - Salcido is geen verkeerde verdedigingslinie.
Ik typ straat.
pi_48432991
Hofland noemen ze bij Feyenoord
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:34:58 #135
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48436535
Ik begin toch lichtelijk zenuwachtig te worden voor aanstaande wedstrijd tegen Utrecht.
Alex er misschien weer bij.Ok maar Utrecht is toch sterk.
Hopen dat ze de 3 punten uit utrecht halen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_48438224
Wat is onze geschiedenis in utrecht ?
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:09:26 #137
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_48438302
Hofland moet terug
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:15:53 #138
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48438642
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is onze geschiedenis in utrecht ?
Eerste ontmoeting
zondag 22 november 1970 0-3

Laatste 5 ontmoetingen
woensdag 28 november 2001 3-3 (1-1)
zondag 8 december 2002 1-3 (1-2)
zondag 7 maart 2004 0-4 (0-2)
vrijdag 29 oktober 2004 0-0 (0-0)
woensdag 8 februari 2006 1-2 (0-1)

Laatste winst FC Utrecht
zondag 15 november 1992 2-0 (1-0)

Laatste winst PSV

woensdag 8 februari 2006 1-2 (0-1)

Laatste gelijkspel
rijdag 29 oktober 2004 0-0 (0-0)

Grootste winst FC Utrecht
woensdag 31 augustus 1983
zondag 15 november 1992 2-0 (2-0)
2-0 (1-0)

Grootste winst PSV
zondag 19 november 1989 1-7 (1-4)

Meeste doelpunten
zondag 19 november 1989 1-7 (1-4)

http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?siteid=107&&l1=1667&l2=1678&action=headtohead
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:18:06 #139
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48438745
Ziet er vrij aardig uit.
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:25:23 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48439129
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ziet er vrij aardig uit.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:37:46 #141
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_48439827
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die cijfers hebben we ook niet nodig, PSV gaat gewoon winnen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:40:59 #142
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48440021
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

idd ja.
Hopen dat we tegen Twente een basis hebben gelegd voor de titel.
pi_48444137
Engelaar wordt gezien als opvolger van Cocu. Het moet niet gekker worden met al die aanstaande Koemannetjes .
pi_48444710
Het gaat leip worden in Utrecht ik denk 0-1
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 april 2007 @ 02:09:11 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48445609
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Hofland noemen ze bij Feyenoord
als het tussen PSV en feyenoord mocht gaan wordt het zonder twijfel PSV.

ik herinner me nog zn afscheid in de rust van een CL wedstrijd.......... pfffffff hij had het echt zwaar, i kreeg er zelfs een brok van in mn keel.
DeLuna vindt me dik ;(
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 18 april 2007 @ 02:31:44 #146
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48445831
Je weet het maar nooit in de galg
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 18 april 2007 @ 07:33:49 #147
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48446869
Zondag gaat erg spannend worden...
1 klein voordeel is dat Az en Ajax vanavond moeten spelen... maar goed we moeten het toch zelf doen tenslotte!
pi_48448219
PSV wint van Utrecht en dat is een definitieve klap in het gezicht van Van Gaal en consorten

Dat wordt een mooie Koninginnenacht in Eindhoven

(OK, misschien iets te positief na één goede wedstrijd )
pi_48450723
quote:
Ook Bakircioglu in belangstelling PSV
18 april 2007

Naast Sharbel Touma staat ook de andere vleugelaanvaller van FC Twente, Kennedy Bakircioglu, in de belangstelling van PSV. Dat meldt De Telegraaf. De 26-jarige Zweedse aanvaller heeft nog een contract tot medio 2008 in Enschede, maar mag voor een gelimiteerde transfersom vertrekken.

Bakircioglu is dit seizoen één van de grote smaakmakers bij Twente. Hij scoorde al veertien keer en was daarnaast goed voor een grote hoeveelheid assists. Naar verluidt hengelen, naast PSV, ook diverse buitenlandse clubs naar de diensten van de Zweed, die medio 2005 van Iraklis Saloniki naar FC Twente kwam.

PSV is al geruime tijd op zoek naar aanvallende versterkingen. Bakircioglu kan bovendien niet alleen in de aanval, maar ook op het middenveld uit de voeten.
bron

Dat vind ik een betere naam dan Touma
Scoort makkelijk en laat anderen scoren
  woensdag 18 april 2007 @ 10:25:07 #150
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48450869
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
bron

Dat vind ik een betere naam dan Touma
Scoort makkelijk en laat anderen scoren
Ik vind dat Touma het toch vrij aardig doet bij Twente dit jaar, en ik denk niet dat Touma het slechter zou doen dan Tardelli....plus dat hij transfervrij is wat ook wel belangrijk is voor PSV.

Kennedy lijkt me zeker een versterking maar ik dacht eigenlijk dat het een middenvelder was....
pi_48450871
Is het nu de bedoeling dat PSV heel Twente over gaat nemen? Is N'Kufo ook al genoemd? .
pi_48450952
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:03 schreef Neoktheone het volgende:
(OK, misschien iets te positief na één goede wedstrijd )
Always look on the bright side of life..
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_48450985
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het nu de bedoeling dat PSV heel Twente over gaat nemen? Is N'Kufo ook al genoemd? .
Zomer, Wielaert, Boschker.
pi_48451269
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik vind dat Touma het toch vrij aardig doet bij Twente dit jaar, en ik denk niet dat Touma het slechter zou doen dan Tardelli....plus dat hij transfervrij is wat ook wel belangrijk is voor PSV.

Kennedy lijkt me zeker een versterking maar ik dacht eigenlijk dat het een middenvelder was....
Is ie van origine ook. Daarom nog knapper dat ie zo vaak t net vindt
  woensdag 18 april 2007 @ 10:45:35 #155
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48451694
Tot dusver de volgende transfer geruchten:

Naar PSV:

-Zenden
-Hofland
-Touma
-Kennedy
-v. Bronchkorst
-Lazovic

Vertrekt/stopt"

-Cocu
-Vayrynen
-Farfan
-Alex
-Gomes

Wie vult aan?
PieAir
pi_48451905
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:45 schreef jpg97 het volgende:
Tot dusver de volgende transfer geruchten:

Naar PSV:

-Zenden
-Hofland
-Touma
-Kennedy
-v. Bronchkorst
-Lazovic

Vertrekt/stopt"

-Cocu
-Vayrynen
-Farfan
-Alex
-Gomes

Wie vult aan?
Waar gaat Gomes volgens de geruchten dan naartoe?
  woensdag 18 april 2007 @ 10:55:31 #157
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48452085
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:50 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Waar gaat Gomes volgens de geruchten dan naartoe?
En Farfan?
  woensdag 18 april 2007 @ 11:00:31 #158
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_48452296
Twente Eindhoven ole ole
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_48452357
quote:

[..]

Zo waar

precies mijn gedachte
  woensdag 18 april 2007 @ 11:28:15 #160
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48453535
Voor volgend seizoen:

Afellay --> basis
Aissati --> terug van verhuur aan Twente
Alcides --> als vervanger van Alex heb ik er mijn grote twijfels bij
Alex --> zal nu toch wel vertrekken vrees ik
Arouna Koné --> basis
Ball --> weg
Beasley Tja........ hij lijkt niet echt zin te hebben om terug naar PSV te komen dus
Beerens --> nog een jaar verhuren
Boffin --> 3e keeper
Cocu --> Cocu stopt denk ik als vervanger graag --> Schaars
Culina --> harde werker maar mag wat mij betreft wel vertrekken of blijven voor de bank
Da Costa --> goeie jongen voor de toekomst maar nog niet klaar voor de basis
De Bock --> nog een jaar verhuren
Diego Tardelli --> weg
Eric Addo --> zou goed zijn als hij blijft als backup, doet het de laaste weken goed
Farfán --> basis
Fehér --> weg
Gomes --> basis
John de Jong --> denk niet dat hij zijn oude niveau nog gaat halen, mag van mij weg
Kluivert --> lijkt me duidelijk, fysiek niet in orde, toch bedankt
Kromkamp --> basis
Lamey --> weg
Marcellis --> komt bij de selectie, jongen met veel potentie
Méndez --> na een sterk begin toch wat teruggezakt goed voor de bank
Moens --> blijven als 2e keeper
Reiziger --> weg
Salcido --> basis, de beste aankoop van PSV dit seizoen
Simons --> basis
Sun Xiang --> ik twijfel nog, voor linksback zeker niet geschikt en op het middenveld zijn er betere opties
Ter Horst --> jeugd, af en toe op de bank laten zitten
Van Eijden --> jeugd, af en toe op de bank laten zitten
Väyrynen --> zal wel vertrekken, is ook niet constant genoeg
Zeefuik --> volgend jaar samen met Reis in de selectie, veel potentie

Komen er bij voor volgend seizoen

Reis --> goeie jonge gast met veel potentie
Fagner --> goeie jonge Braziliaanse rechtsback van Brazilie -20
Belaid --> jonge Tunesier overgenomen van Inter, even afwachten

Vervangers voor de jongens die weggaan:

Reiziger --> zou graag een Nederlandse jongen zien komen, kom je al snel bij De Cler uit
Beasley --> Touma
Tardelli --> Kennedy
Feher --> Marcellis
Kluivert --> Makaay (als ze hem willen laten vertrekken bij Bayern)
Cocu --> Schaars, indien financieel onhaalbaar --> Zenden
Lamey --> Fagner
Vayrinen --> Aissati die terugkomt van Twente
pi_48453606
Ball is al verkocht
pi_48453669
Vangen jullie nog geld voor alex eigenlijk?
  woensdag 18 april 2007 @ 11:31:36 #163
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48453691
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee
  woensdag 18 april 2007 @ 11:31:42 #164
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48453701
Ik verwacht eigenlijk veel van Reis. Zit hij volgend jaar bij de selectie?
  woensdag 18 april 2007 @ 11:33:14 #165
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48453765
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef leolinedance het volgende:
Schijnt inderdaad echt een heel groot talent te zijn, evenals Fagner.
Ik hoop dat hij volgend jaar al bij de selectie zit en blijft samen met Zeefuik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 april 2007 @ 11:43:39 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48454260
quote:

[..]

wordtTardelli nu voortaan het referentiepunt?
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 18 april 2007 @ 11:50:33 #167
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_48454559
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef leolinedance het volgende:
toen we weer eens aanvallers tekort hadden verzuchtte koeman wel eens dat die Reis er al graag bij had gehad, dus ik gok van wel
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  woensdag 18 april 2007 @ 11:50:39 #168
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48454564
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wordtTardelli nu voortaan het referentiepunt?
Referentiepunt???

Er is bijna geen geld voor aankopen!
Je moet iets en met een transfervrije speler neem je niet of nauwelijks risico.

Natuurlijk zie ik ook graag de nieuwe Robben of C. Ronaldo komen maar die loopt er niet rond voor 2 miljoen euro.
Pas als Gomes, Farfan of Kone verkocht wordt kun je gaan kijken naar spelers van 5 a 10 miljoen euro.

Tardelli is dan ook maar bankzitter en ik zie veel liever dat ze flink investeren in een fatsoenlijjke opvolger voor Cocu dan voor aanvallende backup voor op de bank.
pi_48454619
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Schijnt inderdaad echt een heel groot talent te zijn, evenals Fagner.
Ik hoop dat hij volgend jaar al bij de selectie zit en blijft samen met Zeefuik.
Hoe groot precies? Zo groot dat half Europa achter hem aan zat of wordt het weer een gevalletje Claudio?
pi_48454755
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nee
Tja, dat is zonde. Maar dat zeg je aankomen. Hebben jullie verder wel geld voor versterkingen?
  woensdag 18 april 2007 @ 11:55:04 #171
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48454768
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe groot precies? Zo groot dat half Europa achter hem aan zat of wordt het weer een gevalletje Claudio?
Ik heb hem zelf nog niet zien spelen maar ik weet dat ajax hem ook heel graag wilde hebben na zijn stage aldaar.
Het is natuurlijk altijd afwachten maar ik verwacht in ieder geval niet dat het een gevalletje Claudio zal zijn.
pi_48454825
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik heb hem zelf nog niet zien spelen maar ik weet dat ajax hem ook heel graag wilde hebben na zijn stage aldaar.
Het is natuurlijk altijd afwachten maar ik verwacht in ieder geval niet dat het een gevalletje Claudio zal zijn.
Het zou natuurlijk wel weer eens leuk zijn om een Braziliaanse aanvaller van kaliber in huis te hebben .
  woensdag 18 april 2007 @ 12:02:39 #173
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48455091
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:54 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Tja, dat is zonde. Maar dat zeg je aankomen. Hebben jullie verder wel geld voor versterkingen?
Het is gelukkig nog helemaal niet zeker dat Alex na dit seizoen vertrekt maar de kans is wel aanwezig al weet ik niet precies hoe het met die regeling in Engeland zit.

Er schijnt niet geweldig veel geld voor versterkingen te zijn (er circuleren bedragen van 5 miljoen euro) maar het is altijd even afwachten natuurlijk.
  woensdag 18 april 2007 @ 12:03:45 #174
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48455141
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk wel weer eens leuk zijn om een Braziliaanse aanvaller van kaliber in huis te hebben .
Inderdaad ja, is al weer een tijd geleden.

Bij de herinnering aan Braziliaanse aanvallers van de laatste jaren schieten al snel de namen van Claudio, Marcello en Robert voorbij
  woensdag 18 april 2007 @ 12:06:16 #175
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48455251
Van mij mogen ze ook wel Dufour halen in België en Bakkal terughalen
PieAir
pi_48455290
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:06 schreef jpg97 het volgende:
Van mij mogen ze ook wel Dufour halen in België en Bakkal terughalen
Bakkal hebben ze al teruggehaald
pi_48456797
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nee
Ook niet zo''n opleidingsvergoeding? Is wel niet veel maar bij een dikke transfer van Chelsea naar Milan toch een leuk bedrag misschien
pi_48458666
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Inderdaad ja, is al weer een tijd geleden.

Bij de herinnering aan Braziliaanse aanvallers van de laatste jaren schieten al snel de namen van Claudio, Marcello en Robert voorbij
Marcello had volgens mij nog een behoorlijk goed doelpuntengemiddelde overigens.
pi_48459025
22 duels gespeeld 11 doelpunten
pi_48459337
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef PizzaSalami het volgende:
1 euro.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 18 april 2007 @ 13:40:20 #181
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48459499
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Marcello had volgens mij nog een behoorlijk goed doelpuntengemiddelde overigens.
Robert ook, maarja.......

Ik werd niet echt warm van een speler als Marcello.
pi_48461474
Het gaat weer Koemannetjs regenen deze zomer . Die dikke rooie gaat de boel vakkundig van binnenuit slopen met allemaal te dure miskopen .
  woensdag 18 april 2007 @ 14:42:22 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48462350
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef cultheld het volgende:
Het gaat weer Koemannetjs regenen deze zomer . Die dikke rooie gaat de boel vakkundig van binnenuit slopen met allemaal te dure miskopen .
Dat valt nog te bezien. Hij is geen scout, dus wat dat betreft zit het nog steeds wel goed bij PSV. De meeste spelers die de revue zijn gepasseerd zijn we het toch wel over eens dat ze een aanvulling kunnen zijn (Lazovic, Zenden, Bronckhorst, Schaars)
pi_48462499
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef cultheld het volgende:
Hans van der Zee is nog niet weg of het gaat al mis.
pi_48462578
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat valt nog te bezien. Hij is geen scout, dus wat dat betreft zit het nog steeds wel goed bij PSV. De meeste spelers die de revue zijn gepasseerd zijn we het toch wel over eens dat ze een aanvulling kunnen zijn (Lazovic, Zenden, Bronckhorst, Schaars)
Lazovic is geen versterking, Zenden is geen nieuwe Cocu (en ook geen dragende speler, dus in die rol bij voorbaat een miskoop), Van Bronckhorst is niks bijzonders meer en Schaars is onhaalbaar. Als Koeman nou interesse toonde in El Ahmadi, dan had ik dat prima kunnen begrijpen, maar dan toont hij interesse in faler Engelaar, subtopper Bakircioglu en Touma, die zwaar tekort komt voor het niveau van PSV.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:47:33 #186
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48462590
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef MaxPower het volgende:
Hans van der Zee is nog niet weg of het gaat al mis.
van der Zee zat afgelopen weekend al in Zweden voor Ari op de tribune voor ajax dus schiet maar op met binnenhalen
  woensdag 18 april 2007 @ 14:49:47 #187
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48462685
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lazovic is geen versterking, Zenden is geen nieuwe Cocu (en ook geen dragende speler, dus in die rol bij voorbaat een miskoop), Van Bronckhorst is niks bijzonders meer en Schaars is onhaalbaar. Als Koeman nou interesse toonde in El Ahmadi, dan had ik dat prima kunnen begrijpen, maar dan toont hij interesse in faler Engelaar, subtopper Bakircioglu en Touma, die zwaar tekort komt voor het niveau van PSV.
El Ahmadi, Aissati en Afellay samen op het middenveld bij PSV?

Schaars heeft na dit jaar nog 1 jaar contract dus zo "onhaalbaar" kan hij niet zijn.

Lazovic en Engelaar hoeven van mij ook niet te komen maar een transfervrije Touma of Kennedy voor op de bank, why not?
  woensdag 18 april 2007 @ 14:50:07 #188
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48462702
Bakircioglu lijkt me zo gek nog niet
pi_48462931
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

El Ahmadi, Aissati en Afellay samen op het middenveld bij PSV?

Schaars heeft na dit jaar nog 1 jaar contract dus zo "onhaalbaar" kan hij niet zijn.

Lazovic en Engelaar hoeven van mij ook niet te komen maar een transfervrije Touma of Kennedy voor op de bank, why not?
El Ahmadi is een veel intelligentere voetballer dan Engelaar en die andere grappenmakers. Verder zie ik liever El Ahmadi met die twee op één middenveld dan Engelaar, die z'n fysiek wel mee heeft maar voor de rest weinig toe zal voegen aan het PSV-middenveld.

Als Schaars nog maar één contractjaar over heeft, dan zie ik hem natuurlijk graag komen, maar niet voor een bizar geldbedrag (van 8 miljoen of zo) en Scheringa kennende zal die de hoofdprijs vragen voor Schaars.

Verder zie ik liever Cissé, Pryor of Elia voor een paar ton komen dan een "dure" Kennedy of Touma.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:16:23 #190
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48463728
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

El Ahmadi is een veel intelligentere voetballer dan Engelaar en die andere grappenmakers. Verder zie ik liever El Ahmadi met die twee op één middenveld dan Engelaar, die z'n fysiek wel mee heeft maar voor de rest weinig toe zal voegen aan het PSV-middenveld.

Als Schaars nog maar één contractjaar over heeft, dan zie ik hem natuurlijk graag komen, maar niet voor een bizar geldbedrag (van 8 miljoen of zo) en Scheringa kennende zal die de hoofdprijs vragen voor Schaars.

Verder zie ik liever Cissé, Pryor of Elia voor een paar ton komen dan een "dure" Kennedy of Touma.
Dat misschien wel maar het gaat natuurlijk nooit werken om met die 3 marokaantjes op het middenveld te gaan spelen dat snap je hoop ik zelf ook wel?

Cissé, Pryor of Elia
Touma is transfervrij en van Kennedy weet ik niet wat ie moet kosten maar daar zou ik inderdaad ook niet meer dan 1-2 miljoen euro voor uittrekken.
pi_48463944
Waarom zou je een Touma of Kennedy halen als je Culina hebt..

Pryor kan nog niet een heel seizoen met Vitesse aan, laat hem dus nog maar een jaartje of 2 wachten .
pi_48463964
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat misschien wel maar het gaat natuurlijk nooit werken om met die 3 marokaantjes op het middenveld te gaan spelen dat snap je hoop ik zelf ook wel?
Inderdaad dan krijg je hetzelfde effect als drie van die Ajax of AZ mietjes op het middenveld. Het lijkt soms best leuk en aardig maar ze komen toch kracht tekort.
pi_48464248
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

Cissé, Pryor of Elia
Touma is transfervrij en van Kennedy weet ik niet wat ie moet kosten maar daar zou ik inderdaad ook niet meer dan 1-2 miljoen euro voor uittrekken.
Tuurlijk snap ik dat.

Ja die smilie is leuk, je postte dezelfde toen ik Schaars hier al eens noemde toen hij nog bij Vitesse speelde, maar ze zijn alle 3 technisch beter, sneller en in potentie veel meer waard dan die Schandinaviërs. Als PSV ze nu niet haalt, dan ook niet over 3 jaar als ze bij AZ weer eens onbetaalbaar zijn geworden. Van Cissé is in ieder geval bekend dat AZ hem wil halen en bij die andere twee is het slechts een kwestie van tijd voordat ze weggekaapt worden. Nee dan Touma en Kennedy, die al bij diverse clubs bewezen niets bijzonders te zijn (al zou Kennedy nog wel een leuke 14e/15e man kunnen zijn bij PSV, maar niets beter dan een Elia of Pryor).
  woensdag 18 april 2007 @ 15:36:48 #194
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48464417
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tuurlijk snap ik dat.

Ja die smilie is leuk, je postte dezelfde toen ik Schaars hier al eens noemde toen hij nog bij Vitesse speelde
Sorry Dan mag je die post van mij er even bijpakken want dat is klinklare bollox natuurlijk
quote:
Als PSV ze nu niet haalt, dan ook niet over 3 jaar als ze bij AZ weer eens onbetaalbaar zijn geworden. Van Cissé is in ieder geval bekend dat AZ hem wil halen en bij die andere twee is het slechts een kwestie van tijd voordat ze weggekaapt worden. Nee dan Touma en Kennedy, die al bij diverse clubs bewezen niets bijzonders te zijn (al zou Kennedy nog wel een leuke 14e/15e man kunnen zijn bij PSV, maar niets beter dan een Elia of Pryor).
Cissé zou nog wel een versterking kunnen zijn maar die kost ook minimaal 3 miljoen eurootjes en Pryor en Elia kom op zeg
Ik wil Touma omdat hij transfervrij is wel een kans geven om zich te bewijzen, veel beroerder dan Tardelli kan hij nooit zijn.
pi_48464603
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:36 schreef PyTh het volgende:

[..]

Sorry Dan mag je die post van mij er even bijpakken want dat is klinklare bollox natuurlijk
[..]

Cissé zou nog wel een versterking kunnen zijn maar die kost ook minimaal 3 miljoen eurootjes en Pryor en Elia kom op zeg
Ik wil Touma omdat hij transfervrij is wel een kans geven om zich te bewijzen, veel beroerder dan Tardelli kan hij nooit zijn.
De search hier is kapot, maar ik weet 't 100% zeker. Ik postte die naam toen hier en toen waren de reacties zonder uitzondering ongeveer van deze strekking: Tuurlijk, een bankzittertje van Vitesse die zal nooit van PSV-niveau zijn .

Cissé kost geen 3 miljoen euro hoor, eerder rondom de 1 miljoen euro. Elia heeft zich al op diverse jeugdtoernooien onderscheiden en de club die hem van ADO overneemt heeft goud in handen; Die zal ook wel naar AZ verkassen. Pryor speelt misschien nog niet alle wedstrijden, maar heeft alles in zich om een topper (naar Eredivisiebegrippen) te worden.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:53:48 #196
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48465214
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

De search hier is kapot, maar ik weet 't 100% zeker. Ik postte die naam toen hier en toen waren de reacties zonder uitzondering ongeveer van deze strekking: Tuurlijk, een bankzittertje van Vitesse die zal nooit van PSV-niveau zijn .
De reacties, maar niet mijn reactie dat weet ik voor 100% zeker.
Dus ik zou het wel appricieren als je 'm even opzoekt
quote:
Cissé kost geen 3 miljoen euro hoor, eerder rondom de 1 miljoen euro. Elia heeft zich al op diverse jeugdtoernooien onderscheiden en de club die hem van ADO overneemt heeft goud in handen; Die zal ook wel naar AZ verkassen. Pryor speelt misschien nog niet alle wedstrijden, maar heeft alles in zich om een topper (naar Eredivisiebegrippen) te worden.
Roda JC wilde toen AZ interesse toonde in Cissé niet eens onderhandelen, lijkt me niet dat ze hem nu dan voor 1 miljoen euro naar PSV laten vertrekken cult

Elia is een leuk rennertje en pryor doet het ook leuk bij Vitesse maar beide komen mijn inziens echt te kort en zullen dan wegrotten op de bank.
Is ook zonde toch?
pi_48465232
Ik lees net dat het contract van Cissé deze zomer afloopt: Dat betekent dat hij gratis op te halen is door PSV. Maar die domme Koeman weet waarschijnlijk niet eens wie Cissé is, dus hij zal wel naar AZ vertrekken.
pi_48465958
Wij hebben anders nog wel een spits over die met een beetje fantasie Braziliaanse looks heeft.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 18 april 2007 @ 16:14:28 #199
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48466158
Kennedy ging toch naar Galatasary?

Verder vind ik het inderdaad achterlijk om engelaar te halen als we Vayrynen hebben. Die jongen heeft te weinig kansen gehad, en ik vind Vayrynen beter dan die hele Culina ( kan alleen maar een tikkie terug geven, en ik heb hem nog niet 1 keer een man voorbij zien gaan ).
PieAir
  woensdag 18 april 2007 @ 16:24:24 #200
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48466558
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:54 schreef cultheld het volgende:
Ik lees net dat het contract van Cissé deze zomer afloopt: Dat betekent dat hij gratis op te halen is door PSV. Maar die domme Koeman weet waarschijnlijk niet eens wie Cissé is, dus hij zal wel naar AZ vertrekken.
Apart beleid van Roda...
Laat hem maar lekker naar AZ gaan
  woensdag 18 april 2007 @ 16:29:11 #201
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_48466807
Cissé, alsjeblieft niet, wat een ongelooflijke prutser
colours of my home
  woensdag 18 april 2007 @ 16:31:05 #202
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48466899
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef djnospinzone het volgende:
Hoho, cult heeft er kijk op hoor.
Protège van Steef
  woensdag 18 april 2007 @ 16:32:34 #203
159022 AminBen
El Maestro
pi_48466977
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef djnospinzone het volgende:
Ik herinner me nog een schitterende loopactie van hem: Hij passeert Lucius en (ik meen) Greene, waarna hij schitterend scoort. Ook Ogararu moest er al eens aan geloven. Waarom vind jij hem een "ongelooflijke prutser" ? Ik kan eigenlijk alleen z'n dramatische traptechniek verzinnen; Voor de rest heeft hij alles wat een aanvaller moet hebben.
pi_48467047
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hoho, cult heeft er kijk op hoor.
Protège van Steef
Wat Schaars en Huntelaar betreft heb ik het nog niet zo slecht gezien volgens mij.
  woensdag 18 april 2007 @ 16:39:38 #206
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48467305
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef cultheld het volgende:
Wat Schaars en Huntelaar betreft heb ik het nog niet zo slecht gezien volgens mij.
Volgens mij heb jij hier in deze topicreeks al minimaal 250 namen gedropt.
Dat er daar inderdaad 2 uitgroeien tot toppers is inderdaad knap

Zoek die posts van jou over Schaars nou eens ff op cult, ben echt benieuwd.
pi_48467388
quote:
Op woensdag 18 april 2007 11:28 schreef PyTh het volgende:
Voor volgend seizoen:

Belaid --> jonge Tunesier overgenomen van Inter, even afwachten
Belaid is toch gehuurd momenteel?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 april 2007 @ 16:42:46 #208
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48467465
Wat is dat nou voor regel dat we Hofland zouden kunnen kopen voor 1,4 miljoen omdat hij al een aantal jaar daar speelt en onder de 28 is? Nog nooit van gehoord eigenlijk.. Kunnen we op die manier niet wat meer spelers oppikken?
  woensdag 18 april 2007 @ 16:43:31 #209
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48467505
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:

[..]

Belaid is toch gehuurd momenteel?
Klopt helemaal mm, ik dacht dat hij aangekocht was.
pi_48467671
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hoe zou ik dat moeten doen? Ik probeerde het net bij de search en dan staat er dat er 100 resultaten zijn, maar dan worden ze niet weergegeven .
  woensdag 18 april 2007 @ 16:58:51 #211
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48468174
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe zou ik dat moeten doen? Ik probeerde het net bij de search en dan staat er dat er 100 resultaten zijn, maar dan worden ze niet weergegeven .
Bij mij doet ie het wel maar heb geen zin en tijd om ze allemaal door te spitten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 april 2007 @ 18:38:23 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48471953
Ik ben het wel met Cult eens dat El Ahmadi één van de beste en speler met de meeste potentie van Twente is.
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

ik herrinner me nog lijstjes waarvan er zeker spelers zouden komen. Maar Cult, in deel 200 staat een lijst van alle topics, anders lees je ze ff door
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48472154
Ohja Rosicky en zo . Maar ik heb net ff geprobeerd te zoeken en ik kon 't niet vinden. Laat maar hangen ook . Weet iemand hier iets over Antonio Adilson (jeugd PSV) ? Schijnt een behoorlijk krachtige aanvaller te zijn (a la Martins) en die doet mee met het beachsoccerteam van een vriend van mij, met nog wat andere BVO-jeugdspelers .
pi_48472295
Cultheld, serieus, houd eens op met janken op Koeman. Van al die geruchten is nog niets echt concreet. Tot nu toe hebben we voor volgend jaar Aisatti, Bakkal, Fagner en Reis erbij. Daar is vooralsnog niets op aan te merken.
pi_48472569
Engelaar heeft voetbalintelligentie en leiderschap. Die zie ik liever Cocu vervangen dan een Zenden bijvoorbeeld, dat is toch echt een draver (wel een goeie, maar dan nog)

Zie ik het liefst nog van Bronckhorst (buiten Schaars.... maar ik denk dat dat een moeilijk verhaal wordt)
pi_48472577
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:46 schreef JustJunior het volgende:
Cultheld, serieus, houd eens op met janken op Koeman. Van al die geruchten is nog niets echt concreet. Tot nu toe hebben we voor volgend jaar Aisatti, Bakkal, Fagner en Reis erbij. Daar is vooralsnog niets op aan te merken.
Ik ben liever consequent in plaats van opportunistisch (hilarisch al die supporters die een paar weken geleden nog wilden dat hij ontslagen werd en nu alweer de loftrompet afsteken omdat er van Twente is gewonnen: Het ultieme korte termijn denken): Als je het gevaar Koeman m.b.t. de huidige transfergeruchten (die hij zelf beaamt) niet ziet, dan ben je kinderlijk naïef.
pi_48472803
Ja, ga maar weer strooien met "kinderlijk naïef", jij weet alles beter

Laten we het transferbeleid afzeiken als we weten wie er één september op de loonlijst staan. Wat jij nu doet op transfergebied is ook korte-termijn denken.
pi_48472986
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik herinner me nog een schitterende loopactie van hem: Hij passeert Lucius en (ik meen) Greene, waarna hij schitterend scoort. Ook Ogararu moest er al eens aan geloven. Waarom vind jij hem een "ongelooflijke prutser" ? Ik kan eigenlijk alleen z'n dramatische traptechniek verzinnen; Voor de rest heeft hij alles wat een aanvaller moet hebben.
1 Koné vind ik wel voldoende Cult...
  woensdag 18 april 2007 @ 19:01:25 #219
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_48472993
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef cultheld het volgende:
Ohja Rosicky en zo . Maar ik heb net ff geprobeerd te zoeken en ik kon 't niet vinden. Laat maar hangen ook . Weet iemand hier iets over Antonio Adilson (jeugd PSV) ? Schijnt een behoorlijk krachtige aanvaller te zijn (a la Martins) en die doet mee met het beachsoccerteam van een vriend van mij, met nog wat andere BVO-jeugdspelers .
Adlison Antonio, speelde vorig jaar als tweedjaars C'tje in de B1, dit jaar nog steeds één van de jongste. Klein sterk ventje ja. Ik zou bijna zeggen wat aan de dikke kant.

http://www.psvjeugd.nl/spelers/275

colours of my home
pi_48473091
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef JustJunior het volgende:
Ja, ga maar weer strooien met "kinderlijk naïef", jij weet alles beter

Laten we het transferbeleid afzeiken als we weten wie er één september op de loonlijst staan. Wat jij nu doet op transfergebied is ook korte-termijn denken.
Als Koeman aangeeft dat er concrete interesse is in spelers als Engelaar, Zenden (geen verkeerde speler, maar wel wanneer deze als beoogde opvolger van Cocu wordt gezien), Van Bronckhorst etc. dan is dat echt wel een teken aan de wand. Of verwacht je dat hij opeens met een hoge hoed vol groeibriljantjes komt en dan zegt dat 't allemaal maar een grapje was? Ik voorspel dat hij prutsers gaat halen voor veel teveel geld en dat zijn opvolger nog jaren puin mag ruimen .
pi_48473155
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1 Koné vind ik wel voldoende Cult...
Hij doet idd wel aan Koné denken, maar op zich is dat toch niet verkeerd? Voor Koné werden miljoenen euro's betaald en deze vent is voor vrijwel niks op te halen. Zelfs als je hem slechts voor de breedte haalt, dan kun je hem een paar jaar later voor miljoenen door verkopen.
pi_48473181
Ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Spelers als Da Costs en Salcido kwamen ook redelijk uit het niets uit de lucht vallen.
pi_48473249
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Adlison Antonio, speelde vorig jaar als tweedjaars C'tje in de B1, dit jaar nog steeds één van de jongste. Klein sterk ventje ja. Ik zou bijna zeggen wat aan de dikke kant.

http://www.psvjeugd.nl/spelers/275

[afbeelding]
Lachen .
pi_48473292
El Ahmadi zie ik ook graag komen, ik zie er wel een type Pirlo in. Vanaf achteruit beetje het spel verdelen. Pryor is nog erg jong, zie ik te weinig van en moeten de scouts maar beoordelen. Elia, al jááren het talent bij Ado maar het komt er niet uit. Cissé, aan één Koné hebben we wel genoeg denk ik, traptechniek is zelden tot nooit bij te schaven.
Ik typ straat.
pi_48473409
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef LudoSanders het volgende:
El Ahmadi zie ik ook graag komen, ik zie er wel een type Pirlo in. Vanaf achteruit beetje het spel verdelen. Pryor is nog erg jong, zie ik te weinig van en moeten de scouts maar beoordelen. Elia, al jááren het talent bij Ado maar het komt er niet uit. Cissé, aan één Koné hebben we wel genoeg denk ik, traptechniek is zelden tot nooit bij te schaven.
Elia heeft nooit een echte kans gekregen bij ADO, daar dat voetbal hem ook niet echt ligt. Veel verdedigen, lange ballen werk etc. Bij PSV zou hij zeker wel uit de verf komen . Dat is de reden dat hij bij ADO onzichtbaar is en in Oranje jeugdteams altijd onderscheidend voetbalt.
pi_48473621
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Elia heeft nooit een echte kans gekregen bij ADO, daar dat voetbal hem ook niet echt ligt. Veel verdedigen, lange ballen werk etc. Bij PSV zou hij zeker wel uit de verf komen . Dat is de reden dat hij bij ADO onzichtbaar is en in Oranje jeugdteams altijd onderscheidend voetbalt.
Die zie ik zelden spelen,

Maar wat denk jij van El Ahmadi op de positie van Simons in de Eredivisie?
Ik typ straat.
pi_48473767
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:15 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Die zie ik zelden spelen,

Maar wat denk jij van El Ahmadi op de positie van Simons in de Eredivisie?
El Ahmadi is een prima voetballer, maar geen controleur (Je Pirlo-vergelijking klopt wel enigszins en Pirlo is ook geen controleur ). Een middenveld met Simons in de rug van Afellay, Cocu/Schaars en El Ahmadi met Aissati op 10 lijkt me perfect.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 april 2007 @ 19:24:16 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48474005
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:46 schreef JustJunior het volgende:
hoezo, Koeman noemt zelf namen, zn geschiedenis qua aankopen is bekend, en 1+1=2
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48474207
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

El Ahmadi is een prima voetballer, maar geen controleur (Je Pirlo-vergelijking klopt wel enigszins en Pirlo is ook geen controleur ). Een middenveld met Simons in de rug van Afellay, Cocu/Schaars en El Ahmadi met Aissati op 10 lijkt me perfect.
Dat weet ik, maar in de eredivisie zie ik tegen de meeste tegenstanders niet echt de noodzaak om met een pure controleur te spelen.
Ik typ straat.
pi_48474470
Vind Cisse maar een overschatte, erg wisselvallige aanvaller die ik er bovendien niet echt bepaald uit zie springen bij Roda....

Engelaar zou ik daarentegen wel een echte versterking vinden
Patat Friet
pi_48474579

[ Bericht 100% gewijzigd door ganzenherder op 18-04-2007 19:37:13 ]
Patat Friet
pi_48474688
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:28 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar in de eredivisie zie ik tegen de meeste tegenstanders niet echt de noodzaak om met een pure controleur te spelen.
Daar heb je een punt.

http://www.youtube.com/watch?v=ehntW8xyWk0 Ondanks dat ik niet bepaald versta wat hij zegt, straalt hij m.i. wel persoonlijkheid uit en hij lijkt me echt een versterking voor PSV .
pi_48474784
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef ganzenherder het volgende:
Vind Cisse maar een overschatte, erg wisselvallige aanvaller die ik er bovendien niet echt bepaald uit zie springen bij Roda....

Engelaar zou ik daarentegen wel een echte versterking vinden
Cissé is gewoon een prima aanvaller, die geen moeite had met Ajax- en Feyenoord-verdedigers. Geen wereldster, maar wel van PSV-niveau .

Engelaar flopte in België en rendeert dit seizoen mede dankzij El Ahmadi zo goed. Bij PSV zou hij nooit een dragende speler kunnen worden.
pi_48475929
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Cissé is gewoon een prima aanvaller, die geen moeite had met Ajax- en Feyenoord-verdedigers. Geen wereldster, maar wel van PSV-niveau .

Engelaar flopte in België en rendeert dit seizoen mede dankzij El Ahmadi zo goed. Bij PSV zou hij nooit een dragende speler kunnen worden.
Voordat hij naar Belgie ging deed hij het anders ook aardig
Patat Friet
pi_48476013
Hij was toch aanvaller bij NAC?
pi_48477266
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:11 schreef cultheld het volgende:
Hij was toch aanvaller bij NAC?
ja....
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 01:56:30 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48489419
een dikke proficiat voor ASSpirine die vandaag jarig is
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 02:04:00 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48489516
quote:
18/4/2007 - VI: Nieuw tweejarig contract voor Piet de Visser als adviseur
(Gepost door RvN)

Voetbal International meldt dat Piet de Visser een nieuw tweejarig contract zal gaan tekenen bij PSV als adviseur van de club, zoals hij de afgelopen jaren ook al adviseerde. De Visser is verder ook in dienst van Abramovich. Met De Visser blijft een deel van de scouting dan intact na het vertrek van Van der Zee.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48491418
quote:
Op donderdag 19 april 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]
Goed nieuws!
pi_48498831
quote:
Pechvogel Hoogstrate hoorde alles kraken

19/4/2007 12:27

'Het noodlot blijft me maar achtervolgen.' Jordi Hoogstrate vertelde het heel nuchter aan VI.nl, al is de middenvelder opnieuw lange tijd uitgeschakeld door een knieblessure.
Deze week ging het wéér mis. Hoogstrate revalideerde in Zeist van een kraakbeenblessure, die hem al sinds september 2006 van spelen weerhield. Hij was dichtbij een terugkeer. 'Ik wilde wegdraaien van een pylon en hoorde alles kraken', meldde de 23-jarige speler.

De voorste kruisband van zijn linkerknie blijkt afgescheurd. Dat is niet voor het eerst, hij had in het najaar van 2005 al een nieuwe voorste kruisband in het linkergewricht gekregen. Op 14 mei wacht een nieuwe operatie en voor het herstel staan zes tot negen maanden.

'Het noodlot blijft me maar achtervolgen', baalde Hoogstrate. 'Het is ongelooflijk, maar toch blijf ik doorgaan. Voetbal is nu even minder belangrijk. Het voornaamst is dat mijn knie weer heel wordt, zodat ik er in het dagelijkse leven geen last meer van krijg.'

Hoogstrate kwam dit seizoen op huurbasis uit voor FC Emmen, waarvoor hij zes duels speelde. Hij staat nog tot medio 2008 onder contract bij PSV, maar de Eindhovense club had al laten weten dat de voormalig jeugdinternational ook komend seizoen weer verhuurd zou worden. Hij mocht een club in het Noorden uitzoeken. 'Er waren meerdere clubs geïnteresseerd, niet alleen FC Emmen. Maar dat speelt nu allemaal niet meer.'

De loopbaan van Hoogstrate begon veelbelovend, toen hij in 2001 als zeventienjarige debuteerde bij FC Groningen en in de zomer van 2002 tekende bij PSV. Maar door blessures en mentale problemen brak hij nimmer door. Hij speelde tot nu toe pas 53 wedstrijden in het betaald voetbal.
Erg sneu voor die jongen, hoeveel tegenslag kan iemand krijgen?
  donderdag 19 april 2007 @ 13:50:04 #241
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48498929
quote:
Alex maakt fitte indruk tijdens groepstraining
19 april 2007 12:00

De selectie van PSV stond donderdagochtend zo goed als compleet op het trainingsveld en daarbij maakte Alex een fitte indruk. De Braziliaan deed alle oefeningen mee en zag er ook goed uit tijdens de partijvormen. Alleen Ibrahim Afellay, Csaba Fehér en Michael Reiziger ontbraken op De Herdgang.

Zondag FC Utrecht
PSV is in voorbereiding op de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht van aanstaande zondag in Stadion Galgenwaard. Morgen en zaterdag traint de selectie ook nog op De Herdgang. Hieronder een uitgebreid fotoverslag van de ochtendsessie. Het was prachtig weer in Eindhoven en langs de kant stond dan ook flink wat publiek.

pi_48499084
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:44 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Erg sneu voor die jongen, hoeveel tegenslag kan iemand krijgen?
Ja hoe krijg je het voor elkaar . Hopen dat het ooit nog weer goed komt.
pi_48499369
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik dnek dat die jongen op gegeven moment besluit te stoppen.
pi_48499552
Hij moet gaan dammen ofzo.
pi_48499778
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:10 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik dnek dat die jongen op gegeven moment besluit te stoppen.
Dat lijkt me ook maar in elk geval hopen dat hij ooit nog weer heel wordt.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 14:46:30 #246
80791 crew  Paul
pi_48500681
Jullie gaan het denk ik nog wel redelijk lastig krijgen ( hoop ik ) in de galg het is bijna uitverkocht en we gaan er lekker achter staan FC Utrecht zal gaan knokken tot het end
  donderdag 19 april 2007 @ 14:56:01 #247
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_48501096
quote:
Op donderdag 19 april 2007 13:57 schreef du_ke het volgende:
hij is een echte hypochondriac denk ik (hij's iig mentaal zeer fragiel), en dan ben je volgens mij sowieso veel vatbaarder voor blessures. Dat in combinatie met een niet al te sterk lichaam is gewoon dubbelop pech.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_48502199
Mijn visie voor volgend seizoen, dan toch maar. Volgens mij best realistisch.

Ik zou Reiziger, Lamey, Sun, Nguyen, Kluivert, de Jong en Tardelli de Herdgang afschoppen Farfán en Vaÿrinnen verkopen, Alex vertrekt. Cocu gaat minder spelen.

Ik zou Beerens, Bakkal en Aissati terughalen. Fagner en Reis zijn al gehaald.

Dan Lazovic (5 miljoen), Zenden (transfervrij) en Hofland (2 miljoen) halen. Voor Zenden moet er nog wel wat tekengeld worden betaald. Hofland is goedkoop te krijgen via een bepaalde wetgeving.

Basisopstelling:

Gomes
Kromkamp - Da Costa - Hofland - Salcido
Afellay - Simons - Cocu (c)
Aisatti
Koné - Lazovic

Reserves per linie:

Moens
Fagner, Marcellis, Addo, Alcides.
Zenden, Mendez, Culina, Bakkal.
Zeefuik, Reis, Beerens, Bakkal.

Veel nederlanders in de basis (vijf-en-een-half), en nog vijf kanshebbers op de bank. Voor het middenveld is de bank vrij sterk. Zenden zal veel speeltijd krijgen, zodra Cocu zijn rust pakt. De aanval wel getalenteerd, maar nog erg jong. Misschien nog een ervaren, kopsterke spits erbij (type Kluivert, alleen dan wel fit).

Dan nog de volledige selectie.

Doelverdedigers:
01. Gomes
21. Oscar Moens
31. Ruud Boffin

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Michael Reiziger
03. Dirk Marcellis
04. Alex
04. Kevin Hofland
13. Alcides
14. Manual da Costa
18. Eric Addo
19. Michael Lamey
23. Carlos Salcido
28. Xiang Sun
30. Pepe Plá
30. Fagner Conserva Lemo
32. Jelle De Bock (verhuurd aan KV Red Star Waasland)

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Phillip Cocu
14. Boudewijn Zenden
11. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
24. Lee Nguyen

Aanvallers:
09. Patrick Kluivert
10. Arouna Koné
17. Jefferson Farfán
17. Danko Lazovic
25. John de Jong
25. Jonathan Reis
26. Diego Tardelli
33. Roy Beerens
26. Género Zeefuik
22. Otman Bakkal

[ Bericht 2% gewijzigd door JustJunior op 19-04-2007 15:33:36 ]
  donderdag 19 april 2007 @ 15:27:37 #249
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_48502353
90% kans dat Cocu stopt though... tenminste, hij twijfelde vorig jaar al, en dat was na een topseizoen.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_48504050
Ik ben blij dat Just Junior niet over het aankoopbeleid in Eindhoven gaat.
  donderdag 19 april 2007 @ 16:13:11 #251
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_48504381
An sich uitstekend, Junior, maar denk dat we voor dat geld van Farfan ook Schaars in plaats van Zenden kunnen halen. Als Vayrynen een beetje geld opbrengt moeten we ook wel Lazovic kunnen halen, aangezien die daar ook met de vuist op tafel gaat slaan.
colours of my home
pi_48505233
Ik zit 'm echt te knijpen voor Utrecht... Puntverlies daar betekent waarschijnlijk gewoon geen titel.

Kom op PSV!
  donderdag 19 april 2007 @ 16:35:24 #253
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48505309
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit 'm echt te knijpen voor Utrecht... Puntverlies daar betekent waarschijnlijk gewoon geen titel.

Kom op PSV!
as if

PSV wint daar gewoon met 1-3
PieAir
pi_48505435
Ze geven het niet meer weg in de laatste 2 wedstrijden.
  donderdag 19 april 2007 @ 16:44:57 #255
11102 knep
Mountainfreak
pi_48505738
Waar baseren jullie dat vertrouwen op?
Ik ben ook al zenuwachtig voor Utrecht uit .
pi_48505946
Omdat de wedstrijd tegen Twente het vertrouwen een boost heeft gegeven en de selectie zo goed als compleet is.
  donderdag 19 april 2007 @ 16:52:04 #257
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48506045
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:50 schreef ruud.nl het volgende:
Omdat de wedstrijd tegen Twente het vertrouwen een boost heeft gegeven en de selectie zo goed als compleet is.
Tsja, mijn vertrouwen is dit seizoen al vaker geschaad. Ik weet niet wat ik moet denken
  donderdag 19 april 2007 @ 16:55:35 #258
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_48506195
Ik bleef ook maar steeds zeggen dat het wel weer goed zou komen. En toen ik dat eindelijk eens niet deed bij Twente, wonnen ze wel

Dus eigenlijk zou ik geen vertrouwen moeten hebben, want dan winnen ze. Maar ik heb het toch.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 19 april 2007 @ 16:55:51 #259
11102 knep
Mountainfreak
pi_48506205
Precies .
  donderdag 19 april 2007 @ 16:56:06 #260
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48506216
+ de uitwedstrijd tegen liverpool was ook redelijk.

Alex is terug, en zelfs Addo speelt (redelijk) goed. Farfán heeft de smaeck weer te pakken en Koné is getergd om eindelijk weer eens te scoren.

mwoa.. komt wel goed hoor. Ik zie eerder AZ en Ajax punten morsen dit weekend, omdat ze ook nog bekerwedstrijden hebben gespeeld, en AZ zat er zondag al doorheen.

PSV KAMPIOENEN!
PieAir
pi_48506242
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
Op Lazovic na, vind ik het best oke. Maar als Farfan dan toch verkocht gaat worden, kunnen we wel iets beter krijgen dan hem, toch?
pi_48506983
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Op Lazovic na, vind ik het best oke. Maar als Farfan dan toch verkocht gaat worden, kunnen we wel iets beter krijgen dan hem, toch?
Tuurlijk kunnen we betere spitsen dan Lazovic krijgen (ook als Farfán niet wordt verkocht, want voor 5 miljoen euro kun je dan nog beter Ogunsoto halen). Maar Beerens zou ik bijvoorbeeld nog even bij NEC laten spelen (bij PSV krijgt ie toch geen basisplaats en zo'n jongen moet zich ontwikkelen). Zenden is stukken minder dan vroeger, een dravertje en eigenlijk alleen nog bruikbaar als een dienende speler. Prima als hij voor weinig geld komt en een Lucius-rol accepteert, maar voor de rest is hij niet nodig. Sun moet je natuurlijk niet dumpen, want die kan best voetballen en is marketingtechnisch erg interessant.
En Väyrynen verkopen is de grap van het jaar; Tenzij je dat doet met de uitleg dat hij zelf graag weg wil. Dat die domme Koeman hem zo weinig laat voetballen, ligt niet aan de voetballende kwaliteiten van Väyrynen, die ik hoger aan sla dan het blessuregevoelige spelvertragertje Afellay. Laat hem voetballen in z'n Heerenveen-rol en hij speelt gewoon erg goed. Juist een Mendéz zou ik snel proberen te verkopen (al zal dit wel een utopie blijven).
pi_48507046
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
En is Zenden wel transfervrij??

edit: ow, we waren alweer een halve pagina verder
pi_48507140
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:21 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

En is Zenden wel transfervrij??

edit: ow, we waren alweer een halve pagina verder
Dat wel ja. Ik hoop echter dat hij een Engelse promovendus verkiest boven PSV. Voor een "dure" speler als Zenden kun je heel wat beters in de plaats halen.
pi_48507704
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef jpg97 het volgende:

[..]

as if

PSV wint daar gewoon met 1-3
Mooi staaltje wishfull thinking, PSV heeft na de winterstop alleen tegen Heerenveen nog 3 keer gescoord, laat staan in een uitwedstrijd. PSV kan echt wel winnen maar ik geloof er niks van dat het een makkie wordt.
pi_48507943
Farfan en Alex blijven nog gewoon een jaartje

Met Alex erbij heb ik er zondag toch wel meer vertrouwen in
  donderdag 19 april 2007 @ 17:55:30 #267
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48508115
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef pascalheister het volgende:
Farfan en Alex blijven nog gewoon een jaartje

Met Alex erbij heb ik er zondag toch wel meer vertrouwen in
Hij mist natuurlijk wel spelritme. Maar dan nog...hij boezemt de aanvallers al angst in als hij er alleen maar staat
pi_48509700
Lazovic is denk ik wel een goede aankoop.

Vooral met Farfan en Kone om hem heen.
Dan krjgt hij veel vrijheid en niet te missen kansen.
Bij Feyenoord had hij ander type spelers om zich heen.

Alleen qua kracht komt hij wat tekort lijkt me
pi_48509938
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hij mist natuurlijk wel spelritme. Maar dan nog...hij boezemt de aanvallers al angst in als hij er alleen maar staat
ritme, dat is nou een van de weinige die dat niet nodig heeft
pi_48519575
Tegen Utrecht winnen we gewoon, het vertrouwen lijkt terug te zijn en het belangrijkste is natuurlijk dat Alex terug is. Ik heb er wel vertrouwen in
Patat Friet
pi_48519992
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen Utrecht winnen we gewoon, het vertrouwen lijkt terug te zijn en het belangrijkste is natuurlijk dat Alex terug is. Ik heb er wel vertrouwen in
Met Alex werden de punten anders ook met bakken weggegooid. Ik verwacht puntverlies in Utrecht en waarschijnlijk een nederlaag. PSV heeft maar mondjesmaat fatsoenlijke uitwedstrijden gespeeld dit seizoen en het vertrouwen is na 1 overwinning echt niet meteen terug.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 22:22:51 #272
80791 crew  Paul
pi_48520061
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen Utrecht winnen we gewoon,
pi_48520763
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Met Alex werden de punten anders ook met bakken weggegooid. Ik verwacht puntverlies in Utrecht en waarschijnlijk een nederlaag. PSV heeft maar mondjesmaat fatsoenlijke uitwedstrijden gespeeld dit seizoen en het vertrouwen is na 1 overwinning echt niet meteen terug.
Er werd de afgelopen twee wedstrijden gewoon redelijk tot goed gevoetbald, met Alex heb je er gewoon een topverdediger bij hoe je het ook went of keert, de selectie is ook bijna helemaal fit. En dit wordt eigenlijk ook gewoon de wedstrijd van het seizoen,puntverlies is geen kampioensschap, wat hopelijk voor de nodige motivatie zorgt. Bovendien verkeert Utrecht nu ook niet echt bepaald in topvorm. Makkelijk zal het niet worden maar ik verwacht gewoon een PSVse overwinning, zo niet dan is dan ook meteen het hele seizoen naar de klote....
Patat Friet
  donderdag 19 april 2007 @ 22:51:34 #274
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48521575
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mooi staaltje wishfull thinking, PSV heeft na de winterstop alleen tegen Heerenveen nog 3 keer gescoord, laat staan in een uitwedstrijd. PSV kan echt wel winnen maar ik geloof er niks van dat het een makkie wordt.
ik durf er een biertje om te verwedden
PieAir
pi_48521787
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tuurlijk kunnen we betere spitsen dan Lazovic krijgen (ook als Farfán niet wordt verkocht, want voor 5 miljoen euro kun je dan nog beter Ogunsoto halen). Maar Beerens zou ik bijvoorbeeld nog even bij NEC laten spelen (bij PSV krijgt ie toch geen basisplaats en zo'n jongen moet zich ontwikkelen). Zenden is stukken minder dan vroeger, een dravertje en eigenlijk alleen nog bruikbaar als een dienende speler. Prima als hij voor weinig geld komt en een Lucius-rol accepteert, maar voor de rest is hij niet nodig. Sun moet je natuurlijk niet dumpen, want die kan best voetballen en is marketingtechnisch erg interessant.
En Väyrynen verkopen is de grap van het jaar; Tenzij je dat doet met de uitleg dat hij zelf graag weg wil. Dat die domme Koeman hem zo weinig laat voetballen, ligt niet aan de voetballende kwaliteiten van Väyrynen, die ik hoger aan sla dan het blessuregevoelige spelvertragertje Afellay. Laat hem voetballen in z'n Heerenveen-rol en hij speelt gewoon erg goed. Juist een Mendéz zou ik snel proberen te verkopen (al zal dit wel een utopie blijven).
Wat betreft je kritieken over zijn verkopen ben ik het helemaal eens (jij had het ook over zijn aankoopbeleid ), en wat betreft Beerens ook, maar Hofland en Zenden zou ik best bij PSV willen zien.
  donderdag 19 april 2007 @ 23:02:49 #276
11102 knep
Mountainfreak
pi_48522134
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Er werd de afgelopen twee wedstrijden gewoon redelijk tot goed gevoetbald, met Alex heb je er gewoon een topverdediger bij hoe je het ook went of keert, de selectie is ook bijna helemaal fit. En dit wordt eigenlijk ook gewoon de wedstrijd van het seizoen,puntverlies is geen kampioensschap, wat hopelijk voor de nodige motivatie zorgt. Bovendien verkeert Utrecht nu ook niet echt bepaald in topvorm. Makkelijk zal het niet worden maar ik verwacht gewoon een PSVse overwinning, zo niet dan is dan ook meteen het hele seizoen naar de klote....
We moeten dus nog zien hoe ze dit 'managen'.
pi_48522424
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:55 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Wat betreft je kritieken over zijn verkopen ben ik het helemaal eens (jij had het ook over zijn aankoopbeleid ), en wat betreft Beerens ook, maar Hofland en Zenden zou ik best bij PSV willen zien.
Hofland mag best komen, zo lang hij maar geen Alex-rol op zich hoeft te nemen. Prima voor in de Eredivisie overigens, maar voor echte topwedstrijden komt ie tekort. Met Zenden is niks mis, maar met een dure Zenden wel: Bespaar die centen lekker, doe er nog een paar miljoen bij en haal Defour denk ik dan bij mezelf.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 april 2007 @ 23:33:26 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48523185
Defour als dat zou kunnen Zou mooi zijn, een jaar eerder zitten Ajax en Feyenoord er achteraan en een jaar later halen wij hem binnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48523381
Met 4-3-3 lijkt me Afellay-Simons-Aissati wel leuk volgend seizoen. Alleen het liefst zie ik dat PSV kan switchen tussen 4-4-2 en 4-3-3, dus zal er soeiso wel een goede speler voor Cocu moeten komen als ie stopt.
pi_48523432
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Lazovic is denk ik wel een goede aankoop.
Ik vind het helemaal niks voor PSV.
Waarom weet ik niet, maar het past gewoon niet..
Slecht argument, ik weet..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48523758
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Met 4-3-3 lijkt me Afellay-Simons-Aissati wel leuk volgend seizoen. Alleen het liefst zie ik dat PSV kan switchen tussen 4-4-2 en 4-3-3, dus zal er soeiso wel een goede speler voor Cocu moeten komen als ie stopt.
Afellay - Simons - Aissati is dramatisch in 4-3-3. Vooral omdat Afellay natuurlijk een blessuregevoelig spelvertragertje blijft en Aissati in een diepe rol op het middenveld moet spelen zodat hij de aanvallers kan bedienen met steekpassjes.
pi_48523788
Ok, El Ahmani - Simons - Aissati, ben jij ook weer tevreden .
pi_48524147
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ok, El Ahmani - Simons - Aissati, ben jij ook weer tevreden .
Wat dacht je hiervan:

Simons - El Ahmadi
Defour - Schaars
Aissati
pi_48524180
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat dacht je hiervan:

Simons - El Ahmadi
Defour - Schaars
Aissati
Ik dacht dat we niet bepaald zwommen in het geld .

Daarnaast, wie gaat er in zijn eentje in de spits lopen, of wilde je met 3 verdedigers gaan spelen?
Ik typ straat.
pi_48524717
PSV speelt zondag zijn finale die moet gewonnen worden.

Ik hoop dat ze gewoon goed starten en niet gaan afwachten
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 20 april 2007 @ 00:21:08 #286
80791 crew  Paul
pi_48524765
-doe ff normaal-

[ Bericht 96% gewijzigd door rubbereend op 20-04-2007 01:49:17 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:54:39 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48525666
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat dacht je hiervan:

Simons - El Ahmadi
Defour - Schaars
Aissati
Wat dacht je hiervan:

Simons - Lampard
Kaka - Gerrard
Aissati
pi_48525966
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het helemaal niks voor PSV.
Waarom weet ik niet, maar het past gewoon niet..
Slecht argument, ik weet..
Hij moet ook niet naar PSV gaan, want hij is ook zeker niet voor 5 miljoen te koop.

Hij moet gewoon nog 1 seizoen bij Vitesse blijven , als hij bij PSV het vertrouwen niet krijgt van R. Koeman en het publiek krijg je een zelfde als wat hij bij Feyenoord had , dat ie af en toe een kwartiertje mee mag doen , en daarin kan hij zich niet bewijzen.
pi_48526645
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik dacht dat we niet bepaald zwommen in het geld .

Daarnaast, wie gaat er in zijn eentje in de spits lopen, of wilde je met 3 verdedigers gaan spelen?
3-5-2 inderdaad . Als Farfán verkocht wordt, dan is er genoeg geld.
Een rijtje haalbare spelers van PSV-niveau (Zowel voor de basis als voor de breedte):

Ogunsoto (topscorer in België)
Defour (uitstekende rechtshalf)
Pocognoli (prima linksback, ook als 3-5-2 wingbacker)
Sankoh (kan zowel rechtsback als rechts in het centrum spelen)
Cissé (een Koné-achtige speler wiens contract afloopt)
Elia (pijlsnelle, fysiek sterke aanvaller die voor een paar ton op te halen is)
Koenders (geen opvolger van Alex, wel een prima verdediger)
Jonathan Bottinelli (komt in de buurt van het niveau Alex)
El Ahmadi (staat fysiek z'n mannetje en is in de rol van spelverdeler een geweldenaar)
Zomer (uitstekende zoneverdediger)
Gololobov (geweldige verdediger, kan uitgroeien tot de internationale top en is niet duur, zal vanwege de taal waarschijnlijk nooit in beeld komen bij PSV)
Hofland (betrouwbaar zo lang het niet om topwedstrijden gaat)
Vormer (doet denken aan een jonge Davids)
Guardado (geweldige 3-5-2 wingback)
Marcel de Jong (nu nog relatief goedkoop, kopen en verhuren aan Roda)
Rivas Mortera (dat is er één van Steef )
Costil (opvolger Gomes
Ochoa (opvolger Gomes)
Tim Krul (opvolger Gomes)
Kaya (slim spelmakertje)
El Hamdaoui (kost geen drol, prima aanvaller)
Pryor (groot talent, snel en met een behoorlijk overzicht)
Kaabi (aanvallend ingestelde rechtsback en voetbalt nog steeds in Iran, maar heeft op het WK wat van zijn klasse laten zien, zal minder dan een miljoen kosten)
Kivuvu (groot talent, dat enigszins aan Vieira doet denken)

Dumpen:
Alex (was het maar anders)
Reiziger
Kluivert
Lamey
Méndez (hopelijk trapt Aston Villa of Fulham er in)
Fehér
De Jong
Väyrynen (te duur voor de bank en wil zelf weg)
pi_48526662
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 00:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat dacht je hiervan:

Simons - Lampard
Kaka - Gerrard
Aissati
Voor de transfersom van Foquita heb je El Ahmadi, Defour en een hoop wisselgeld.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 april 2007 @ 02:06:01 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48526753
in je grote rij zitten wel een aantal spelers die wat mij betreft na de koop nog een jaar mogen spelen bij de club waar ze nu zitten. Bijvoorbeeld Kivuvu. Die is best gebaad bij nog een jaar NEC.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48526764
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 02:06 schreef rubbereend het volgende:
in je grote rij zitten wel een aantal spelers die wat mij betreft na de koop nog een jaar mogen spelen bij de club waar ze nu zitten. Bijvoorbeeld Kivuvu. Die is best gebaad bij nog een jaar NEC.
Klopt. Wat vind je van de andere namen voor zo ver je ze kunt beoordelen ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 april 2007 @ 02:34:40 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48526979
Lijst van Cult:

3-5-2 inderdaad . Als Farfán verkocht wordt, dan is er genoeg geld.
Een rijtje haalbare spelers van PSV-niveau (Zowel voor de basis als voor de breedte):

Kaabi (aanvallend ingestelde rechtsback en voetbalt nog steeds in Iran, maar heeft op het WK wat van zijn klasse laten zien, zal minder dan een miljoen kosten)
Pocognoli (prima linksback, ook als 3-5-2 wingbacker)
Guardado (geweldige 3-5-2 wingback)
Rivas Mortera (dat is er één van Steef )
Costil (opvolger Gomes)
Jonathan Bottinelli (komt in de buurt van het niveau Alex)
Gololobov (geweldige verdediger, kan uitgroeien tot de internationale top en is niet duur, zal vanwege de taal waarschijnlijk nooit in beeld komen bij PSV)
ken ik niet goed genoeg

Ogunsoto (topscorer in België)
aardige spits ja, heb alleen geen idee hoe duur hij is, mits redelijk prijs prima aankoop voor

Defour (uitstekende rechtshalf)
Prima speler, als betaalbaar, meteen halen

Sankoh (kan zowel rechtsback als rechts in het centrum spelen)
helemaal mee eens

Cissé (een Koné-achtige speler wiens contract afloopt)
heb ik mn twijfels bij

Elia (pijlsnelle, fysiek sterke aanvaller die voor een paar ton op te halen is)
tja jouw stokpaardje, ik ben nog niet overtuigd van hem

Koenders (geen opvolger van Alex, wel een prima verdediger)
top talent! die laten ze bij AZ nooit gaan

El Ahmadi (staat fysiek z'n mannetje en is in de rol van spelverdeler een geweldenaar)
goede speler, veel inzicht en sterk, van harte welkom. Al wordt het erg druk op het middenveld

Zomer (uitstekende zoneverdediger)
niet goed genoeg voor PSV! Echt niet! Mijn inziens dan

Hofland (betrouwbaar zo lang het niet om topwedstrijden gaat)
Meteen halen, ook vanwege zn band met PSV

Vormer (doet denken aan een jonge Davids)
Talent inderdaad, weet niet of ie al meteen aan pak pikken bij PSV

Marcel de Jong (nu nog relatief goedkoop, kopen en verhuren aan Roda)
Twijfelgeval

Ochoa (opvolger Gomes)
Goede keeper ja

Tim Krul (opvolger Gomes)
Als hij wil en hij mag eventueel weg is dat een no brainer! Meteen halen. De keeper van het Nederlands elftal over 3 jaar

Kaya (slim spelmakertje)
Weet niet of hij de top aan kan, nu iig nog lang niet klaar voor PSV

El Hamdaoui (kost geen drol, prima aanvaller)
voor weinig geld halen voor de breedte

Pryor (groot talent, snel en met een behoorlijk overzicht)
Als je hem haalt iig nog een jaar verhuren!

Kivuvu (groot talent, dat enigszins aan Vieira doet denken)
Kopen en nog een jaar verhuren, dat drukt de transfer som ook mooi!

Dumpen:
Alex (was het maar anders)
Reiziger
Kluivert
Lamey
Méndez (hopelijk trapt Aston Villa of Fulham er in)
Fehér
De Jong
Väyrynen (te duur voor de bank en wil zelf weg)

ik zou graag de Jong houden, tegen sterk verlaagd contract, dat wel. Mendez kan prima functioneren in de breedte...... als we middenvelders te kort komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48526990
Ik kan ze allemaal beoordelen

Viva streams
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48527033
Wat dat verhuren betreft ben ik het ook wel met je eens, eend. Al zou ik Pryor eerder de kans geven dan een Beerens .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 april 2007 @ 02:50:52 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48527106
Beerens is prima op zn plaats in Nijmegen. Laat hem maar mooi een jaar spelen. Hij wil blijven en NEC wil hem houden. Hij is nog lang niet klaar voor het serieuze PSV werk.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 20 april 2007 @ 02:57:06 #297
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48527137
Inderdaad. Zou Reis wel klaar zijn voor het serieuze werk?
pi_48527141
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 april 2007 @ 02:59:33 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48527149
lijkt mij ook niet. Talenten hebben sowieso aanpassingstijd nodig en daarna is het maar de vraag of ze zich doorontwikkelen................. Vonlanthen stagneerde bijvoorbeeld.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48527156
Hoeveel net 18 jarige Brazilianen denk je dat er zijn die goed genoeg zijn om bij een Europese suptop ploeg in de basis te staan?

Niet veel en die zitten niet bij PSV
  vrijdag 20 april 2007 @ 03:03:45 #301
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_48527170
Dus als Farfan gaat zitten we met een probleem. Dan moet er een (minstens) gelijkwaardige aanvaller voor terugkomen. Iets om terug op te vallen hebben we niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')