We kruipen eruit, mag dat wel?quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef Suijk het volgende:
Ga nu niet opeens uit het dipje klimmen he.
Volgens Van Gaal is PSV thuis onverslaanbaar en zal Utrecht het gaan doenquote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef Suijk het volgende:
En dat op het juiste momentquote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef Suijk het volgende:
Van Gaal praat wel meer rare dingen de laatste tijd, Utrecht zal het niet doen denk ik. Nee, bedankt voor het spannend maken, maar het zal net goed genoeg zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 09:02 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Volgens Van Gaal is PSV thuis onverslaanbaar en zal Utrecht het gaan doen
Ik vind t jammer van de onderbouwing cultheld.quote:
Engelaar vond ik zaterdag 1 van de slechtste spelersquote:Op maandag 16 april 2007 09:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Interessant dat ie ook met de naam Engelaar kwamSpeelt nu bij Twente echt goed vind ik. Heeft volgens mij ook goede leiderschapskwaliteiten (misschien eens aan Ismail vragen
)
Hier stiekem ookquote:Op maandag 16 april 2007 09:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Nog even afwachten voor de laatste twee wedstrijden, maar heb er wel weer een beetje vertrouwen in
Gelukkig wel. Ook zijn opmerking over z'n broer was veelzeggend. Ik mag het wel als een gast gewoon zegt waar het op staat. Goed optreden, al was die opmerking over "Truus" wellicht ietwat overbodigquote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Lemming22 het volgende:
Toch een beetje een raar optreden bij studio voetbal. Ja zag van alles achter zijn ogen doorschemeren. Cocu stopt, Kluivert is enorm tegen gevallen. Schaars staat op nummer 1 om Cocu op te volgen....
Hij speelde wel erg open kaart.
Suarez is veel minder slim dan Farfán, gebruikt z'n lichaam minder goed dan Farfán (die kan dat als geen ander) en valt slechts op omdat hij bij Groningen speelt. Dat Alves en Suarez als openbaringen worden gezien in deze competitie zegt meer over onze competitie dan over Alves en Suarez.quote:Op maandag 16 april 2007 09:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik vind t jammer van de onderbouwing cultheld.
Natuurlijk is Suarez nog niet zover als Farfan op het moment, maar hij heeft zeker de potentie wat mij betreft.
Koeman was gisteren idd best open over zaken bij Studio Voetbal, kwam ook rustig en sympathiek over (had ie geluk dat ie niet vorige week was uitgenodigd)
Interessant dat ie ook met de naam Engelaar kwamSpeelt nu bij Twente echt goed vind ik. Heeft volgens mij ook goede leiderschapskwaliteiten (misschien eens aan Ismail vragen
)
Dat begrijp ik nooit zo goed. Ze spelen toch gewoon tegen dezelfde verdedigers als bijvoorbeeld Farfan en Huntelaar? Plus dat er ook nog een minder goed team om hun heen staat.quote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef cultheld het volgende:
Suarez is veel minder slim dan Farfán, gebruikt z'n lichaam minder goed dan Farfán (die kan dat als geen ander) en valt slechts op omdat hij bij Groningen speelt. Dat Alves en Suarez als openbaringen worden gezien in deze competitie zegt meer over onze competitie dan over Alves en Suarez.
Farfán en Huntelaar hebben iets extra's. Natuurlijk staan ze tegenover dezelfde verdedigers, maar het gaat mij er om wat Farfán en Huntelaar tegen de gemiddelde Premiership-verdediger klaar zouden kunnen maken en wat Alves waarschijnlijk zou uitrichten. Dat kun je zien aan hoe ze zich in onze competitie in het veld manifesteren. Farfán is m.i. de allerbeste aanvaller van de Eredivisie met Huntelaar en Koné direct achter hem. Dit blijkt ook wel uit de interesse van buitenlandse clubs in dit trio: Die zijn echt niet zo achterlijk als de Talpa en Studio Voetbal kenners.quote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nooit zo goed. Ze spelen toch gewoon tegen dezelfde verdedigers als bijvoorbeeld Farfan en Huntelaar? Plus dat er ook nog een minder goed team om hun heen staat.
Vooralsnog zijn Bayern Munchen, Chelsea en Valencia geinteresseerd in Alves, naast een rijtje mindere clubs. Hoe verhoudt zich dat tot de door jouw genoemde interesse in Farfan en Huntelaar?quote:Op maandag 16 april 2007 12:06 schreef cultheld het volgende:
Dit blijkt ook wel uit de interesse van buitenlandse clubs in dit trio: Die zijn echt niet zo achterlijk als de Talpa en Studio Voetbal kenners.
Heb je een bron? En dan heb ik het niet over Voetbalzone of Johan Derksen. Farfán wordt gevolgd door Chelsea en Huntelaar door Man U.quote:Op maandag 16 april 2007 12:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn Bayern Munchen, Chelsea en Valencia geinteresseerd in Alves, naast een rijtje mindere clubs. Hoe verhoudt zich dat tot de door jouw genoemde interesse in Farfan en Huntelaar?
Zit zeker wat in wat hij hier zegt. Maar hij was voor Chelsea aan het kijken, Alves mag toch nooit in Engeland spelen..quote:De Visser keek namens Chelsea naar Alves
16/4/2007 9 :29
Piet de Visser zat zondag namens Chelsea op de tribune om Afonso Alves te bekijken. De Braziliaan van SC Heerenveen scoorde drie keer tegen Willem II, maar de scout lijkt niet onder de indruk.
De Visser betwijfelt of Alves ook in een grotere competitie zo makkelijk scoort als in de Eredivisie, waar hij al 29 doelpunten heeft gemaakt. 'In Nederland wordt slecht verdedigd. Dat zie je vandaag ook', vertelde De Visser zondag tegen het Algemeen Dagblad. 'Misschien is het eenmalig dat hij er in één seizoen dertig maakt.'
Voorzitter Koos Formsma herhaalde nog maar eens dat Heerenveen niet van plan is Alves komende zomer te laten gaan. 'We willen dat hij nog één seizoen bij ons speelt', vertelde de preses in De Wedstrijden. Maar, in het AD nuanceerde hij: 'Als er een exorbitant bedrag wordt geboden, kun je geen nee zeggen.'
Dacht het niet Knaapquote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe eens punten laten liggen in utrecht.
Hij gaf ook al aan dat AZ Schaars niet zou laten gaan en liet toen de naam Engelaar vallen (zoals later in dit topic ook gemeld). De rest verbaasde mij ook. Vooral de overtuiging waarmee hij zei dat hij verwachtte dat Cocu zal gaan stoppen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Lemming22 het volgende:
Toch een beetje een raar optreden bij studio voetbal. Ja zag van alles achter zijn ogen doorschemeren. Cocu stopt, Kluivert is enorm tegen gevallen. Schaars staat op nummer 1 om Cocu op te volgen....
Hij speelde wel erg open kaart.
Hugo Borst gisteravond in SVquote:Op maandag 16 april 2007 12:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je een bron? En dan heb ik het niet over Voetbalzone of Johan Derksen. Farfán wordt gevolgd door Chelsea en Huntelaar door Man U.
Hij maakt op mij nog niet veel indruk. Hebben we eigenlijk een terugkoop optie (tegen gereduceerd tarief)?quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef AminBen het volgende:
Als ik zo naar Tim Janssen kijk, toch jammer dat men die heeft laten gaan. Eindhovenaar, sterke spits en die heeft PSV nu niet echt. Over een jaar of 4 zie ik hem topscorer van de eredivisie worden. terughalen![]()
Mijn Huntelaar-bron mag ik niet posten en de Farfán-bron is Piet de Visser, die meerdere keren toegaf dat Chelsea hem volgde.quote:Op maandag 16 april 2007 13:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hugo Borst gisteravond in SV
En wat zijn jouw bronnen dan met Farfan en Huntelaar?
Ah, de broer van KJH dus.quote:Op maandag 16 april 2007 15:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn Huntelaar-bron mag ik niet posten en de Farfán-bron is Piet de Visser, die meerdere keren toegaf dat Chelsea hem volgde.
Farfan is (nog) totaal niet geschikt voor Chelsea. Hij heeft Europees en nationaal veel en veel te mager gepresteerd dit jaar, i.p.v. het niveau eindelijk eens door te trekken.quote:Op maandag 16 april 2007 12:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je een bron? En dan heb ik het niet over Voetbalzone of Johan Derksen. Farfán wordt gevolgd door Chelsea en Huntelaar door Man U.
o.a.quote:Op maandag 16 april 2007 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zat Koeman allemaal te roepen bij Studio Voetbal eigenlijk?
Dat Truus de broek aan heeft in huize van Gaal, op basis van dat ze Koeman straal voorbij liep.quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
o.a.
Dat hij denkt dat Cocu waarschijnlijk stopt
Ze een opvolger voor Cocu gaan halen of hij nu stopt of niet (Bronkhorst, Zenden of Engelaar (wtf?) )
Dat PSV serieuze interesse heeft in Lazovic
Dat Kluivert (voor 90%) zeker opzoek mag naar een andere club
Wie vult aan?
Heb niet alles gezien.
spelersfonds is afgeblazen en de herfinanciering is uitgesteld.quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat ze wederom geen grote bedragen hebben voor nieuwe spelers in de zomer (waar blijven de multi-miljoenen van de spelersfondsen en 't stadionherfinancieren nou, fabeltjeskrant van Westerhof..?)
quote:Wedstrijd PSV - Vitesse volledig uitverkocht
De laatste kaarten voor het duel tussen PSV en Vitesse zijn inmiddels verkocht. Het is de laatste competitiewedstrijd van het seizoen voor de Eindhovenaren en de belangstelling voor deze wedstrijd was ook weer groter dan het aantal beschikbare plaatsen in het Philips Stadion.
Ontknoping in de Eredivisie
De Eredivisie nadert zijn ontknoping, in de laatste twee speelronden moeten de beslissingen vallen, PSV heeft nog altijd twee punten voorsprong op AZ en Ajax. Komend weekend moet het team van Ronald Koeman op bezoek bij FC Utrecht. De laatste thuiswedstrijd wordt dus in elk geval in een stijf uitverkocht huis gespeeld.
© PSV NV
Westerhof is weg en Schuitema acht dat spelersfonds niet nodig..quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat Truus de broek aan heeft in huize van Gaal, op basis van dat ze Koeman straal voorbij liep.
Dat Alves niet haalbaar is (maar dus wel interesse).
Dat ie Addo eerder had moeten brengen en te lang da Costa heeft laten staan in een vormcrisis.
Dat ie liever een bescheiden Marcellis ziet op de training dan een stel verwende zichzelf overschattende blagen zoals ze bij 020 uit de jeugd aangeleverd worden.
Dat zijn broer halverwege zelf-opstappen is.
Dat ze wederom geen grote bedragen hebben voor nieuwe spelers in de zomer (waar blijven de multi-miljoenen van de spelersfondsen en 't stadionherfinancieren nou, fabeltjeskrant van Westerhof..?)
nouja het zou ook zomaar kunnen zijn dat er dan een aantal PSVers voor het laatst een wedstrijd in het Philipsstadion spelen........... dat telt ook mee.quote:Op maandag 16 april 2007 18:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Wel goed nieuws voor jullie , maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht , maar al zo vroeg uitverkocht , het vertrouwen is groot zal ik maar zeggen![]()
Ik las het net. Balen voor jequote:Op maandag 16 april 2007 18:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Wel goed nieuws voor jullie , maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht , maar al zo vroeg uitverkocht , het vertrouwen is groot zal ik maar zeggen![]()
Mooi kut, dat wordt zonder mij deze keer.quote:16/4/2007 - OB: Eventuele huldiging PSV op 29 april
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
PSV viert een eventueel landskampioenschap op zondag 29 april. Dat hebben PSV en de gemeente Eindhoven maandagmiddag afgesproken. Als de ploeg het kampioenschap behaalt, wordt de ploeg dan na de wedstrijd tegen Vitesse gehuldigd. Ook als PSV komende zondag al de titel pakt, is de huldiging pas de 29e. PSV heeft in de eredivisie met nog twee wedstrijden te gaan een voorsprong van twee punten op Ajax en AZ. Als ze kampioen worden, rijden spelers en technische staf op een platte kar door het centrum van Eindhoven en worden ze gehuldigd op het bordes van het stadhuis.
Super tof man! Met koniginnedag/nacht enzoquote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mooi kut, dat wordt zonder mij deze keer.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Super tof man! Met koniginnedag/nacht enzo![]()
nu nog kampioen te worden...
Geweldig, want PSV wordt kampioenquote:Op maandag 16 april 2007 20:56 schreef knep het volgende:
Mijn verjaardag wordt dus of helemaal geweldigof zwaar klote
.
quote:Op maandag 16 april 2007 16:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
o.a.
Dat hij denkt dat Cocu waarschijnlijk stopt
Ze een opvolger voor Cocu gaan halen of hij nu stopt of niet (Bronkhorst, Zenden of Engelaar (wtf?) )
Dat PSV serieuze interesse heeft in Lazovic
Dat Kluivert (voor 90%) zeker opzoek mag naar een andere club
Wie vult aan?
Heb niet alles gezien.
Een paar open deuren, afgeven op anderen en zaken over z'n broer naar buiten brengen dus...quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat Truus de broek aan heeft in huize van Gaal, op basis van dat ze Koeman straal voorbij liep.
Dat Alves niet haalbaar is (maar dus wel interesse).
Dat ie Addo eerder had moeten brengen en te lang da Costa heeft laten staan in een vormcrisis.
Dat ie liever een bescheiden Marcellis ziet op de training dan een stel verwende zichzelf overschattende blagen zoals ze bij 020 uit de jeugd aangeleverd worden.
Dat zijn broer halverwege zelf-opstappen is.
Best wel inderdaad. Duurde wel veel te kort.quote:
quote:PSV hengelt naar goedkope Touma
16/4/2007 22:39
EXCLUSIEF - PSV is druk bezig de selectie voor komend seizoen rond te krijgen. De Eindhovenaren zitten niet al te ruim bij kas en azen daarom vooral op transfervrije spelers. Mede om die reden is Sharbel Touma een reële kandidaat.
De Zweedse aanvaller kent een goed seizoen bij FC Twente, waar hij dit seizoen al negen keer scoorde en goed was voor zes assists. Touma is bezig aan zijn derde seizoen in Enschede en tekende tot de zomer van 2007, waardoor hij op 1 juli gratis naar een andere club kan overstappen.
daar gaan we:quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Gratis dus leuk voor de breedte niet al te duur
Engelaar als opvolger voor Cocu vind ik wel een opvallende naam.
De jongen doet het goed, maar zou dan nog veel moeten verbeteren/
PSV zou Van der Meyde moeten halem mits goedkoop.
Bij Ajax destijds in Nederland 1 van de betere rechtsbuiten.
Maar ik hoop dat PSV werk maakt van Dennis Rommedahl
Toen ik het bericht las dacht ik al dat het wel van Derksen moest zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:25 schreef Neoktheone het volgende:
Touma is een gerucht die in de wereld is geholpen door die Snor van VI. Zou niet de eerste keer zijn dat hij ernaast zit.
ja dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik snap dat dus niet he... Als je spelers van het Kaliber Touma gaat halen kan je net zo goed je eigen jeugd eens een kans geven lijkt me.
100% eensquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:30 schreef PyTh het volgende:
Opstelling Zondag:
Gomes
Kromkamp-Alex-Addo-Salcido
Mendez-Afellay-Simons-Cocu
Farfan-Kone
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:30 schreef PyTh het volgende:
Opstelling Zondag:
Gomes
Kromkamp-Alex-Addo-Salcido
Mendez-Afellay-Simons-Cocu
Farfan-Kone
feyenoord wil wel meer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:04 schreef rubbereend het volgende:
volgens RTV rijnmond zou Feenoord Hofland willen halen............... buiten de betrouwbaarheid van dat gerucht lijkt het me een mooi tijdstip voor PSV om hem terug te halen.
2 keer scoren binnen 2 minuten vond ik wel aardig, 3 punten pakken voor het eerst in 5 (of 4?) wedstrijden is ook wel iets wat ik als positief wil bestempelen, eindelijk eens een belangrijke competitiewedstrijd in eigen huis winnen (voor het eerst sinds de winterstop).quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:17 schreef PyTh het volgende:
Heb je Zaterdag trouwens nog wat positiefs aan PSV kunnen ontdekken Grrrrrrrr?
En wat verwacht je van aankomende Zondag in en tegen Utrecht?
quote:Hofland kan én wil weg via FIFA-regel
Door: Remco Janssen
Gepubliceerd: maandag 16 april 2007 15:43:06
Update: 17 april 2007 07:51
Wolfsburg-aanvoerder Kevin Hofland wil graag verkassen naar een Duitse of Engelse topclub, ook al heeft hij nog een jaar contract te gaan. Toch kan hij weg, met dank aan een onbekende FIFA-regel.
Behandelden clubs hun voetballers voorheen als lijfeigene, door een sinds 1 september 2001 bestaande regel van de FIFA kunnen spelers tot 28 jaar hun contract na drie seizoenen afkopen. De regel kwam recentelijk in het nieuws doordat middenvelder Frank Lampard dreigde er gebruik van te maken toen Chelsea weigerde zijn salaris te verhogen.
Eén van de eerste Nederlandse spelers die hiervan kan én wil profiteren is Kevin Hofland (27). De oud-PSV’er is bezig aan zijn derde seizoen bij Wolfsburg. Het resterende dienstjaar kan hij (laten) afkopen voor de restwaarde van zijn contract. Een Duits tijdschrift berekende dat dit zo’n 1,4 miljoen euro kost: een schijntje.
Zelf wacht Hofland met het verlengen van zijn dienstverband bij VfL Wolfsburg. ‘Van beide kanten hebben wij duidelijk gemaakt te willen wachten tot het rustig is en de club zich veilig heeft gespeeld.’ De verdediger zinspeelt op een vertrek, een Engelse of Duitse topclub die Europees voetbal speelt, heeft zijn voorkeur. ‘Ik houd mijn ogen en oren open. Maar ik heb nog niets gehoord van interesse bij mijn zaakwaarnemer.’
Hofland mag na afloop van dit seizoen zonder angst voor een financiële sanctie onderhandelen met een nieuwe club zonder medeweten van zijn werkgever Wolfsburg, aangezien de ‘beschermde periode’ van zijn contract er dan op zit .
PSV, AZ en Feyenoord zouden de zevenvoudig international in de gaten houden. Technisch manager peter Bosz van Feyenoord ontkent de interesse. De technisch verantwoordelijken van AZ en PSV waren niet bereikbaar voor commentaar.
Een terugkeer naar PSV sluit Hofland niet uit. ‘Ik heb er vier jaar gespeeld en een supermooie tijd gehad. Ik vind het nog altijd jammer dat ik ben weggegaan, maar het was toen niet anders. In mijn tijd daar is het m’n cluppie geworden, net als Fortuna Sittard
hij verdient bij Wolfsburg minder dan hij in Eindhoven kan verdienenquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hofland zou een bruikbare speler zijn, ik denk echter dat hij nog even een paar jaar langer wil cashen.
Zou hij daar meer verdienen als de gemiddelde speler bij PSV?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hofland zou een bruikbare speler zijn, ik denk echter dat hij nog even een paar jaar langer wil cashen.
Dat dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij verdient bij Wolfsburg minder dan hij in Eindhoven kan verdienen
aldus de sportweek inkomens top100quote:49 (51) Kevin Hofland (voetbal) 910.000
Zevenvoudig international is aan z’n derde seizoen bij VfL Wolfsburg bezig. Onbetwiste aanvoerder van de Duitse middenmoter. Hoofdsponsor Volkwagen betaalt niet lullig. Vraag maar aan Hoogendorp en Van der Leegte.
Redelijk hoog ja.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:54 schreef du_ke het volgende:
Als de restwaarde van z'n contract 1,4 miljoen is voor 1 jaar. Dan lijkt me dat gelijk staan aan z'n salaris daar, of zit ik dan fout? En 1,4 miljoen per jaar is voor PSV begrippen redelijk hoog toch?
er zijn zat spelers die hoger zitten, oa Reiziger. Die 1,4 miljoen zal wel inclusief bonussen zijn. Dus dat kunnen ze bij PSV makkelijk bieden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Redelijk hoog ja.
Volgens mij is gemiddeld bij PSV zo'n 800.000 ofzo en Cocu zit wel rond de 2 miljoen per jaar.
edit: 2.2 miljoen voor Cocu
Als ik alles zo lees dan kunnen ze bij PSV op dit moment niets makkelijk biedenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dus dat kunnen ze bij PSV makkelijk bieden.
qua salaris kan het prima, dat past gewoon in de begroting, zeker als duurdere spelers als Lamey en Kluivert gaan en die afkoopsom is makkelijk op te hoesten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef knep het volgende:
[..]
Als ik alles zo lees dan kunnen ze bij PSV op dit moment niets makkelijk bieden.
Kluivert is toch niet duur, met zijn prestatiecontract?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua salaris kan het prima, dat past gewoon in de begroting, zeker als duurdere spelers als Lamey en Kluivert gaan en die afkoopsom is makkelijk op te hoesten.
Nee foutje, 0,5 Miljoenquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:11 schreef PyTh het volgende:
Lamey verdiende toch niet serieus waar 1.4 bij PSV of wel?![]()
Een miljoen zijn ze zo aan hem kwijt hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kluivert is toch niet duur, met zijn prestatiecontract?
later werd er gezegd dat hij een gewoon contract heeft.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kluivert is toch niet duur, met zijn prestatiecontract?
OMG!quote:
quote:AC Milan jaagt op Alex
PSV lijkt komende zomer opnieuw rekening te houden met het vertrek van Alex. De sterke optredens van de Braziliaan in de Champions League zijn ook de Europese topclubs niet ontgaan.
Volgens het Italiaanse La Gazzetta Dello Sport staat Alex hoog op het verlanglijstje van AC Milan. Coach Carlo Ancelotti ziet in hem een ideale opvolger voor Paolo Maldini, die in de nadagen van zijn carrière verblijft.
Alex is eigendom van Chelsea, dat de verdediger de afgelopen drie seizoenen stalde bij PSV. In de winterstop was er even sprake van dat Chelsea De Tank zou willen terughalen. Coach José Mourinho is echter nog altijd niet bijzonder gecharmeerd van Alex.
Derhalve blijft PSV hoop houden ook volgend seizoen te kunnen beschikken over de ijzersterke mandekker. Indien clubs als AC Milan echter serieuze belangstelling gaan tonen, lijkt Alex voor de Eindhovenaren niet te behouden. Naar verluidt kost de Braziliaan zo'n elf miljoen euro.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee foutje, 0,5 Miljoen![]()
Michael Reiziger 1.750.000![]()
11 miljoen euroquote:
Dezelfde sportweek top100 inkomsten waar ook die van Hofland bij stond. Google maar eens op "sportweek inkomsten top100" ofzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Waar haal je die getallen vandaan?
Leuk voor hemquote:Diego Tardelli vader van een dochter: Pietra
17 april 2007 14:30
Diego Tardelli (21) is maandagavond vader geworden van een dochter. Afgelopen nacht is dochter Pietra geboren, het eerste kindje van de aanvaller en zijn vrouw. De nieuwe telg kwam ter wereld in het ziekenhuis in de Braziliaanse stad São Paulo. Moeder en kind maken het goed, aldus Tardelli vanuit Brazilië.
3.400 gram
Tardelli zat afgelopen zaterdag tegen FC Twente nog met een blessure op de tribune en vloog een dag later snel terug naar zijn geboorteland. Daar werd Pietra, 3.400 gram, maandagavond om 23.00 uur geboren. Het is nog niet bekend wanneer de aanvaller zich weer in Eindhoven bij PSV meldt.
Diego, namens PSV en alle supporters: 'Parabens!'
Je snapt wel wat ik bedoel, PSV moet op de kleintjes letten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua salaris kan het prima, dat past gewoon in de begroting, zeker als duurdere spelers als Lamey en Kluivert gaan en die afkoopsom is makkelijk op te hoesten.
Of ik ga in het uitvak , of maar een andere keer weer richting Eindhoven.quote:
Incl. R. Koemanquote:Op maandag 16 april 2007 18:55 schreef rubbereend het volgende:
nouja het zou ook zomaar kunnen zijn dat er dan een aantal PSVers voor het laatst een wedstrijd in het Philipsstadion spelen........... dat telt ook mee.
D'r is een commissie die bepaald of je een uitzonderlijke speler bent of niet (of hoe zij dat zeggen: 'een toevoeging voor het Engelsea voetbal'). Maar ik ben nergens een maximale leeftijd tegengekomen, dus vooralsnog houd ik er rekening mee, dat Alex alsnog voor die commissie kan verschijnen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:15 schreef rubbereend het volgende:
Kalou was jonger en kun dus via een uitzonderingsregel alsnog een werkvergunning krijgen (de uitzondering dat je een uitzonderlijk talent bent)
Ik denk als Chelsea zegt blijf maar 1 jaar dan blijft hij wel 1 jaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:33 schreef LuukBes het volgende:
Alex zit er totnutoe elke keer bij qua Braziliaanse selectie's, dus het halen van die minimale interland-quota voor Engeland duurt niet zo heel lang meer.
1 jaartje PSV, en dan naar Chelsea dus. Tenzij ie zelf perse ergens anders heen wil, maar Chelsea lijkt me geen verkeerde club voor em.
Eerste ontmoetingquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is onze geschiedenis in utrecht ?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ziet er vrij aardig uit.
Die cijfers hebben we ook niet nodig, PSV gaat gewoon winnen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst![]()
als het tussen PSV en feyenoord mocht gaan wordt het zonder twijfel PSV.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Hofland noemen ze bij Feyenoord
bronquote:Ook Bakircioglu in belangstelling PSV
18 april 2007
Naast Sharbel Touma staat ook de andere vleugelaanvaller van FC Twente, Kennedy Bakircioglu, in de belangstelling van PSV. Dat meldt De Telegraaf. De 26-jarige Zweedse aanvaller heeft nog een contract tot medio 2008 in Enschede, maar mag voor een gelimiteerde transfersom vertrekken.
Bakircioglu is dit seizoen één van de grote smaakmakers bij Twente. Hij scoorde al veertien keer en was daarnaast goed voor een grote hoeveelheid assists. Naar verluidt hengelen, naast PSV, ook diverse buitenlandse clubs naar de diensten van de Zweed, die medio 2005 van Iraklis Saloniki naar FC Twente kwam.
PSV is al geruime tijd op zoek naar aanvallende versterkingen. Bakircioglu kan bovendien niet alleen in de aanval, maar ook op het middenveld uit de voeten.
Ik vind dat Touma het toch vrij aardig doet bij Twente dit jaar, en ik denk niet dat Touma het slechter zou doen dan Tardelli....plus dat hij transfervrij is wat ook wel belangrijk is voor PSV.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
bron
Dat vind ik een betere naam dan Touma
Scoort makkelijk en laat anderen scoren![]()
Always look on the bright side of life..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:03 schreef Neoktheone het volgende:
(OK, misschien iets te positief na één goede wedstrijd)
Zomer, Wielaert, Boschker.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het nu de bedoeling dat PSV heel Twente over gaat nemen? Is N'Kufo ook al genoemd?.
Is ie van origine ook. Daarom nog knapper dat ie zo vaak t net vindtquote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind dat Touma het toch vrij aardig doet bij Twente dit jaar, en ik denk niet dat Touma het slechter zou doen dan Tardelli....plus dat hij transfervrij is wat ook wel belangrijk is voor PSV.
Kennedy lijkt me zeker een versterking maar ik dacht eigenlijk dat het een middenvelder was....
Waar gaat Gomes volgens de geruchten dan naartoe?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:45 schreef jpg97 het volgende:
Tot dusver de volgende transfer geruchten:
Naar PSV:
-Zenden
-Hofland
-Touma
-Kennedy
-v. Bronchkorst
-Lazovic
Vertrekt/stopt"
-Cocu
-Vayrynen
-Farfan
-Alex
-Gomes
Wie vult aan?
En Farfan?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:50 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Waar gaat Gomes volgens de geruchten dan naartoe?
Zo waarquote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind dat Touma het toch vrij aardig doet bij Twente dit jaar, en ik denk niet dat Touma het slechter zou doen dan Tardelli....plus dat hij transfervrij is wat ook wel belangrijk is voor PSV.
Neequote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Vangen jullie nog geld voor alex eigenlijk?
Schijnt inderdaad echt een heel groot talent te zijn, evenals Fagner.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef leolinedance het volgende:
Ik verwacht eigenlijk veel van Reis. Zit hij volgend jaar bij de selectie?
wordtTardelli nu voortaan het referentiepunt?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kennedy lijkt me zeker een versterking maar ik dacht eigenlijk dat het een middenvelder was....
toen we weer eens aanvallers tekort hadden verzuchtte koeman wel eens dat die Reis er al graag bij had gehad, dus ik gok van welquote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef leolinedance het volgende:
Ik verwacht eigenlijk veel van Reis. Zit hij volgend jaar bij de selectie?
Referentiepunt???quote:Op woensdag 18 april 2007 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordtTardelli nu voortaan het referentiepunt?
Hoe groot precies? Zo groot dat half Europa achter hem aan zat of wordt het weer een gevalletje Claudio?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Schijnt inderdaad echt een heel groot talent te zijn, evenals Fagner.
Ik hoop dat hij volgend jaar al bij de selectie zit en blijft samen met Zeefuik.
Tja, dat is zonde. Maar dat zeg je aankomen. Hebben jullie verder wel geld voor versterkingen?quote:
Ik heb hem zelf nog niet zien spelen maar ik weet dat ajax hem ook heel graag wilde hebben na zijn stage aldaar.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe groot precies? Zo groot dat half Europa achter hem aan zat of wordt het weer een gevalletje Claudio?
Het zou natuurlijk wel weer eens leuk zijn om een Braziliaanse aanvaller van kaliber in huis te hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf nog niet zien spelen maar ik weet dat ajax hem ook heel graag wilde hebben na zijn stage aldaar.
Het is natuurlijk altijd afwachten maar ik verwacht in ieder geval niet dat het een gevalletje Claudiozal zijn.
Het is gelukkig nog helemaal niet zeker dat Alex na dit seizoen vertrekt maar de kans is wel aanwezig al weet ik niet precies hoe het met die regeling in Engeland zit.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Tja, dat is zonde. Maar dat zeg je aankomen. Hebben jullie verder wel geld voor versterkingen?
Inderdaad ja, is al weer een tijd geleden.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel weer eens leuk zijn om een Braziliaanse aanvaller van kaliber in huis te hebben.
Bakkal hebben ze al teruggehaaldquote:Op woensdag 18 april 2007 12:06 schreef jpg97 het volgende:
Van mij mogen ze ook wel Dufour halen in België en Bakkal terughalen
Ook niet zo''n opleidingsvergoeding? Is wel niet veel maar bij een dikke transfer van Chelsea naar Milan toch een leuk bedrag misschienquote:
Marcello had volgens mij nog een behoorlijk goed doelpuntengemiddelde overigens.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad ja, is al weer een tijd geleden.
Bij de herinnering aan Braziliaanse aanvallers van de laatste jaren schieten al snel de namen van Claudio, Marcello en Robert voorbij![]()
1 euro.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Vangen jullie nog geld voor alex eigenlijk?
Robert ook, maarja.......quote:Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Marcello had volgens mij nog een behoorlijk goed doelpuntengemiddelde overigens.
Dat valt nog te bezien. Hij is geen scout, dus wat dat betreft zit het nog steeds wel goed bij PSV. De meeste spelers die de revue zijn gepasseerd zijn we het toch wel over eens dat ze een aanvulling kunnen zijn (Lazovic, Zenden, Bronckhorst, Schaars)quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef cultheld het volgende:
Het gaat weer Koemannetjs regenen deze zomer. Die dikke rooie gaat de boel vakkundig van binnenuit slopen met allemaal te dure miskopen
.
Hans van der Zee is nog niet weg of het gaat al mis.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef cultheld het volgende:
Het gaat weer Koemannetjs regenen deze zomer. Die dikke rooie gaat de boel vakkundig van binnenuit slopen met allemaal te dure miskopen
.
Lazovic is geen versterking, Zenden is geen nieuwe Cocu (en ook geen dragende speler, dus in die rol bij voorbaat een miskoop), Van Bronckhorst is niks bijzonders meer en Schaars is onhaalbaar. Als Koeman nou interesse toonde in El Ahmadi, dan had ik dat prima kunnen begrijpen, maar dan toont hij interesse in faler Engelaar, subtopper Bakircioglu en Touma, die zwaar tekort komt voor het niveau van PSV.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Hij is geen scout, dus wat dat betreft zit het nog steeds wel goed bij PSV. De meeste spelers die de revue zijn gepasseerd zijn we het toch wel over eens dat ze een aanvulling kunnen zijn (Lazovic, Zenden, Bronckhorst, Schaars)
van der Zee zat afgelopen weekend al in Zweden voor Ari op de tribune voor ajax dus schiet maar op met binnenhalenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef MaxPower het volgende:
Hans van der Zee is nog niet weg of het gaat al mis.
El Ahmadi, Aissati en Afellay samen op het middenveld bij PSV?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lazovic is geen versterking, Zenden is geen nieuwe Cocu (en ook geen dragende speler, dus in die rol bij voorbaat een miskoop), Van Bronckhorst is niks bijzonders meer en Schaars is onhaalbaar. Als Koeman nou interesse toonde in El Ahmadi, dan had ik dat prima kunnen begrijpen, maar dan toont hij interesse in faler Engelaar, subtopper Bakircioglu en Touma, die zwaar tekort komt voor het niveau van PSV.
El Ahmadi is een veel intelligentere voetballer dan Engelaar en die andere grappenmakers. Verder zie ik liever El Ahmadi met die twee op één middenveld dan Engelaar, die z'n fysiek wel mee heeft maar voor de rest weinig toe zal voegen aan het PSV-middenveld.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
El Ahmadi, Aissati en Afellay samen op het middenveld bij PSV?![]()
Schaars heeft na dit jaar nog 1 jaar contract dus zo "onhaalbaar" kan hij niet zijn.
Lazovic en Engelaar hoeven van mij ook niet te komen maar een transfervrije Touma of Kennedy voor op de bank, why not?
Dat misschien wel maar het gaat natuurlijk nooit werken om met die 3 marokaantjes op het middenveld te gaan spelen dat snap je hoop ik zelf ook wel?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
El Ahmadi is een veel intelligentere voetballer dan Engelaar en die andere grappenmakers. Verder zie ik liever El Ahmadi met die twee op één middenveld dan Engelaar, die z'n fysiek wel mee heeft maar voor de rest weinig toe zal voegen aan het PSV-middenveld.
Als Schaars nog maar één contractjaar over heeft, dan zie ik hem natuurlijk graag komen, maar niet voor een bizar geldbedrag (van 8 miljoen of zo) en Scheringa kennende zal die de hoofdprijs vragen voor Schaars.
Verder zie ik liever Cissé, Pryor of Elia voor een paar ton komen dan een "dure" Kennedy of Touma.
Inderdaad dan krijg je hetzelfde effect als drie van die Ajax of AZ mietjes op het middenveld. Het lijkt soms best leuk en aardig maar ze komen toch kracht tekort.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat misschien wel maar het gaat natuurlijk nooit werken om met die 3 marokaantjes op het middenveld te gaan spelen dat snap je hoop ik zelf ook wel?
Tuurlijk snap ik dat.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat misschien wel maar het gaat natuurlijk nooit werken om met die 3 marokaantjes op het middenveld te gaan spelen dat snap je hoop ik zelf ook wel?
Cissé, Pryor of Elia![]()
Touma is transfervrij en van Kennedy weet ik niet wat ie moet kosten maar daar zou ik inderdaad ook niet meer dan 1-2 miljoen euro voor uittrekken.
Sorryquote:Op woensdag 18 april 2007 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat.
Ja die smilie is leuk, je postte dezelfde toen ik Schaars hier al eens noemde toen hij nog bij Vitesse speelde
Cissé zou nog wel een versterking kunnen zijn maar die kost ook minimaal 3 miljoen eurootjes en Pryor en Elia kom op zegquote:Als PSV ze nu niet haalt, dan ook niet over 3 jaar als ze bij AZ weer eens onbetaalbaar zijn geworden. Van Cissé is in ieder geval bekend dat AZ hem wil halen en bij die andere twee is het slechts een kwestie van tijd voordat ze weggekaapt worden. Nee dan Touma en Kennedy, die al bij diverse clubs bewezen niets bijzonders te zijn (al zou Kennedy nog wel een leuke 14e/15e man kunnen zijn bij PSV, maar niets beter dan een Elia of Pryor).
De search hier is kapot, maar ik weet 't 100% zeker. Ik postte die naam toen hier en toen waren de reacties zonder uitzondering ongeveer van deze strekking: Tuurlijk, een bankzittertje van Vitesse die zal nooit van PSV-niveau zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 15:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
SorryDan mag je die post van mij er even bijpakken want dat is klinklare bollox natuurlijk
[..]
Cissé zou nog wel een versterking kunnen zijn maar die kost ook minimaal 3 miljoen eurootjes en Pryor en Elia kom op zeg![]()
Ik wil Touma omdat hij transfervrij is wel een kans geven om zich te bewijzen, veel beroerder dan Tardelli kan hij nooit zijn.
De reacties, maar niet mijn reactie dat weet ik voor 100% zeker.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
De search hier is kapot, maar ik weet 't 100% zeker. Ik postte die naam toen hier en toen waren de reacties zonder uitzondering ongeveer van deze strekking: Tuurlijk, een bankzittertje van Vitesse die zal nooit van PSV-niveau zijn.
Roda JC wilde toen AZ interesse toonde in Cissé niet eens onderhandelen, lijkt me niet dat ze hem nu dan voor 1 miljoen euro naar PSV laten vertrekken cultquote:Cissé kost geen 3 miljoen euro hoor, eerder rondom de 1 miljoen euro. Elia heeft zich al op diverse jeugdtoernooien onderscheiden en de club die hem van ADO overneemt heeft goud in handen; Die zal ook wel naar AZ verkassen. Pryor speelt misschien nog niet alle wedstrijden, maar heeft alles in zich om een topper (naar Eredivisiebegrippen) te worden.
Apart beleid van Roda...quote:Op woensdag 18 april 2007 15:54 schreef cultheld het volgende:
Ik lees net dat het contract van Cissé deze zomer afloopt: Dat betekent dat hij gratis op te halen is door PSV. Maar die domme Koeman weet waarschijnlijk niet eens wie Cissé is, dus hij zal wel naar AZ vertrekken.
Hoho, cult heeft er kijk op hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef djnospinzone het volgende:
Cissé, alsjeblieft niet, wat een ongelooflijke prutser
Ik herinner me nog een schitterende loopactie van hem: Hij passeert Lucius en (ik meen) Greene, waarna hij schitterend scoort. Ook Ogararu moest er al eens aan geloven. Waarom vind jij hem een "ongelooflijke prutser" ? Ik kan eigenlijk alleen z'n dramatische traptechniek verzinnen; Voor de rest heeft hij alles wat een aanvaller moet hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef djnospinzone het volgende:
Cissé, alsjeblieft niet, wat een ongelooflijke prutser
Wat Schaars en Huntelaar betreft heb ik het nog niet zo slecht gezien volgens mij.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoho, cult heeft er kijk op hoor.
Protège van Steef![]()
Volgens mij heb jij hier in deze topicreeks al minimaal 250 namen gedropt.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef cultheld het volgende:
Wat Schaars en Huntelaar betreft heb ik het nog niet zo slecht gezien volgens mij.
Belaid is toch gehuurd momenteel?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:28 schreef PyTh het volgende:
Voor volgend seizoen:
Belaid --> jonge Tunesier overgenomen van Inter, even afwachten
Klopt helemaal mm, ik dacht dat hij aangekocht was.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Belaid is toch gehuurd momenteel?
Hoe zou ik dat moeten doen? Ik probeerde het net bij de search en dan staat er dat er 100 resultaten zijn, maar dan worden ze niet weergegevenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hier in deze topicreeks al minimaal 250 namen gedropt.
Dat er daar inderdaad 2 uitgroeien tot toppers is inderdaad knap![]()
Zoek die posts van jou over Schaars nou eens ff op cult, ben echt benieuwd.
Bij mij doet ie het wel maar heb geen zin en tijd om ze allemaal door te spittenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten doen? Ik probeerde het net bij de search en dan staat er dat er 100 resultaten zijn, maar dan worden ze niet weergegeven.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hier in deze topicreeks al minimaal 250 namen gedropt.
Dat er daar inderdaad 2 uitgroeien tot toppers is inderdaad knap![]()
Zoek die posts van jou over Schaars nou eens ff op cult, ben echt benieuwd.
Ik ben liever consequent in plaats van opportunistisch (hilarisch al die supporters die een paar weken geleden nog wilden dat hij ontslagen werd en nu alweer de loftrompet afsteken omdat er van Twente is gewonnen: Het ultieme korte termijn denken): Als je het gevaar Koeman m.b.t. de huidige transfergeruchten (die hij zelf beaamt) niet ziet, dan ben je kinderlijk naïef.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:46 schreef JustJunior het volgende:
Cultheld, serieus, houd eens op met janken op Koeman. Van al die geruchten is nog niets echt concreet. Tot nu toe hebben we voor volgend jaar Aisatti, Bakkal, Fagner en Reis erbij. Daar is vooralsnog niets op aan te merken.
1 Koné vind ik wel voldoende Cult...quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een schitterende loopactie van hem: Hij passeert Lucius en (ik meen) Greene, waarna hij schitterend scoort. Ook Ogararu moest er al eens aan geloven. Waarom vind jij hem een "ongelooflijke prutser" ? Ik kan eigenlijk alleen z'n dramatische traptechniek verzinnen; Voor de rest heeft hij alles wat een aanvaller moet hebben.
Adlison Antonio, speelde vorig jaar als tweedjaars C'tje in de B1, dit jaar nog steeds één van de jongste. Klein sterk ventje ja. Ik zou bijna zeggen wat aan de dikke kant.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef cultheld het volgende:
Ohja Rosicky en zo. Maar ik heb net ff geprobeerd te zoeken en ik kon 't niet vinden. Laat maar hangen ook
. Weet iemand hier iets over Antonio Adilson (jeugd PSV) ? Schijnt een behoorlijk krachtige aanvaller te zijn (a la Martins) en die doet mee met het beachsoccerteam van een vriend van mij, met nog wat andere BVO-jeugdspelers
.
Als Koeman aangeeft dat er concrete interesse is in spelers als Engelaar, Zenden (geen verkeerde speler, maar wel wanneer deze als beoogde opvolger van Cocu wordt gezien), Van Bronckhorst etc. dan is dat echt wel een teken aan de wand. Of verwacht je dat hij opeens met een hoge hoed vol groeibriljantjes komt en dan zegt dat 't allemaal maar een grapje was? Ik voorspel dat hij prutsers gaat halen voor veel teveel geld en dat zijn opvolger nog jaren puin mag ruimenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef JustJunior het volgende:
Ja, ga maar weer strooien met "kinderlijk naïef", jij weet alles beter
Laten we het transferbeleid afzeiken als we weten wie er één september op de loonlijst staan. Wat jij nu doet op transfergebied is ook korte-termijn denken.
Hij doet idd wel aan Koné denken, maar op zich is dat toch niet verkeerd? Voor Koné werden miljoenen euro's betaald en deze vent is voor vrijwel niks op te halen. Zelfs als je hem slechts voor de breedte haalt, dan kun je hem een paar jaar later voor miljoenen door verkopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 Koné vind ik wel voldoende Cult...
Lachenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Adlison Antonio, speelde vorig jaar als tweedjaars C'tje in de B1, dit jaar nog steeds één van de jongste. Klein sterk ventje ja. Ik zou bijna zeggen wat aan de dikke kant.
http://www.psvjeugd.nl/spelers/275
[afbeelding]
Elia heeft nooit een echte kans gekregen bij ADO, daar dat voetbal hem ook niet echt ligt. Veel verdedigen, lange ballen werk etc. Bij PSV zou hij zeker wel uit de verf komenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef LudoSanders het volgende:
El Ahmadi zie ik ook graag komen, ik zie er wel een type Pirlo in. Vanaf achteruit beetje het spel verdelen. Pryor is nog erg jong, zie ik te weinig van en moeten de scouts maar beoordelen. Elia, al jááren het talent bij Ado maar het komt er niet uit. Cissé, aan één Koné hebben we wel genoeg denk ik, traptechniek is zelden tot nooit bij te schaven.
Die zie ik zelden spelen,quote:Op woensdag 18 april 2007 19:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Elia heeft nooit een echte kans gekregen bij ADO, daar dat voetbal hem ook niet echt ligt. Veel verdedigen, lange ballen werk etc. Bij PSV zou hij zeker wel uit de verf komen. Dat is de reden dat hij bij ADO onzichtbaar is en in Oranje jeugdteams altijd onderscheidend voetbalt.
El Ahmadi is een prima voetballer, maar geen controleur (Je Pirlo-vergelijking klopt wel enigszins en Pirlo is ook geen controleurquote:Op woensdag 18 april 2007 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zie ik zelden spelen,
Maar wat denk jij van El Ahmadi op de positie van Simons in de Eredivisie?
hoezo, Koeman noemt zelf namen, zn geschiedenis qua aankopen is bekend, en 1+1=2quote:Op woensdag 18 april 2007 18:46 schreef JustJunior het volgende:
Cultheld, serieus, houd eens op met janken op Koeman. Van al die geruchten is nog niets echt concreet. Tot nu toe hebben we voor volgend jaar Aisatti, Bakkal, Fagner en Reis erbij. Daar is vooralsnog niets op aan te merken.
Dat weet ik, maar in de eredivisie zie ik tegen de meeste tegenstanders niet echt de noodzaak om met een pure controleur te spelen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
El Ahmadi is een prima voetballer, maar geen controleur (Je Pirlo-vergelijking klopt wel enigszins en Pirlo is ook geen controleur). Een middenveld met Simons in de rug van Afellay, Cocu/Schaars en El Ahmadi met Aissati op 10 lijkt me perfect.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in de eredivisie zie ik tegen de meeste tegenstanders niet echt de noodzaak om met een pure controleur te spelen.
Cissé is gewoon een prima aanvaller, die geen moeite had met Ajax- en Feyenoord-verdedigers. Geen wereldster, maar wel van PSV-niveauquote:Op woensdag 18 april 2007 19:34 schreef ganzenherder het volgende:
Vind Cisse maar een overschatte, erg wisselvallige aanvaller die ik er bovendien niet echt bepaald uit zie springen bij Roda....
Engelaar zou ik daarentegen wel een echte versterking vinden![]()
Voordat hij naar Belgie ging deed hij het anders ook aardigquote:Op woensdag 18 april 2007 19:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cissé is gewoon een prima aanvaller, die geen moeite had met Ajax- en Feyenoord-verdedigers. Geen wereldster, maar wel van PSV-niveau.
Engelaar flopte in België en rendeert dit seizoen mede dankzij El Ahmadi zo goed. Bij PSV zou hij nooit een dragende speler kunnen worden.
ja....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:11 schreef cultheld het volgende:
Hij was toch aanvaller bij NAC?
quote:18/4/2007 - VI: Nieuw tweejarig contract voor Piet de Visser als adviseur
(Gepost door RvN)
Voetbal International meldt dat Piet de Visser een nieuw tweejarig contract zal gaan tekenen bij PSV als adviseur van de club, zoals hij de afgelopen jaren ook al adviseerde. De Visser is verder ook in dienst van Abramovich. Met De Visser blijft een deel van de scouting dan intact na het vertrek van Van der Zee.
Erg sneu voor die jongen, hoeveel tegenslag kan iemand krijgen?quote:Pechvogel Hoogstrate hoorde alles kraken
19/4/2007 12:27
'Het noodlot blijft me maar achtervolgen.' Jordi Hoogstrate vertelde het heel nuchter aan VI.nl, al is de middenvelder opnieuw lange tijd uitgeschakeld door een knieblessure.
Deze week ging het wéér mis. Hoogstrate revalideerde in Zeist van een kraakbeenblessure, die hem al sinds september 2006 van spelen weerhield. Hij was dichtbij een terugkeer. 'Ik wilde wegdraaien van een pylon en hoorde alles kraken', meldde de 23-jarige speler.
De voorste kruisband van zijn linkerknie blijkt afgescheurd. Dat is niet voor het eerst, hij had in het najaar van 2005 al een nieuwe voorste kruisband in het linkergewricht gekregen. Op 14 mei wacht een nieuwe operatie en voor het herstel staan zes tot negen maanden.
'Het noodlot blijft me maar achtervolgen', baalde Hoogstrate. 'Het is ongelooflijk, maar toch blijf ik doorgaan. Voetbal is nu even minder belangrijk. Het voornaamst is dat mijn knie weer heel wordt, zodat ik er in het dagelijkse leven geen last meer van krijg.'
Hoogstrate kwam dit seizoen op huurbasis uit voor FC Emmen, waarvoor hij zes duels speelde. Hij staat nog tot medio 2008 onder contract bij PSV, maar de Eindhovense club had al laten weten dat de voormalig jeugdinternational ook komend seizoen weer verhuurd zou worden. Hij mocht een club in het Noorden uitzoeken. 'Er waren meerdere clubs geïnteresseerd, niet alleen FC Emmen. Maar dat speelt nu allemaal niet meer.'
De loopbaan van Hoogstrate begon veelbelovend, toen hij in 2001 als zeventienjarige debuteerde bij FC Groningen en in de zomer van 2002 tekende bij PSV. Maar door blessures en mentale problemen brak hij nimmer door. Hij speelde tot nu toe pas 53 wedstrijden in het betaald voetbal.
quote:Alex maakt fitte indruk tijdens groepstraining
19 april 2007 12:00
De selectie van PSV stond donderdagochtend zo goed als compleet op het trainingsveld en daarbij maakte Alex een fitte indruk. De Braziliaan deed alle oefeningen mee en zag er ook goed uit tijdens de partijvormen. Alleen Ibrahim Afellay, Csaba Fehér en Michael Reiziger ontbraken op De Herdgang.
Zondag FC Utrecht
PSV is in voorbereiding op de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht van aanstaande zondag in Stadion Galgenwaard. Morgen en zaterdag traint de selectie ook nog op De Herdgang. Hieronder een uitgebreid fotoverslag van de ochtendsessie. Het was prachtig weer in Eindhoven en langs de kant stond dan ook flink wat publiek.
Ja hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 19 april 2007 13:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Erg sneu voor die jongen, hoeveel tegenslag kan iemand krijgen?![]()
Ik dnek dat die jongen op gegeven moment besluit te stoppen.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja hoe krijg je het voor elkaar. Hopen dat het ooit nog weer goed komt.
Dat lijkt me ook maar in elk geval hopen dat hij ooit nog weer heel wordt.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik dnek dat die jongen op gegeven moment besluit te stoppen.
hij is een echte hypochondriac denk ik (hij's iig mentaal zeer fragiel), en dan ben je volgens mij sowieso veel vatbaarder voor blessures. Dat in combinatie met een niet al te sterk lichaam is gewoon dubbelop pech.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:57 schreef du_ke het volgende:
Ja hoe krijg je het voor elkaar. Hopen dat het ooit nog weer goed komt.
as ifquote:Op donderdag 19 april 2007 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit 'm echt te knijpen voor Utrecht... Puntverlies daar betekent waarschijnlijk gewoon geen titel.
Kom op PSV!
Tsja, mijn vertrouwen is dit seizoen al vaker geschaad. Ik weet niet wat ik moet denkenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:50 schreef ruud.nl het volgende:
Omdat de wedstrijd tegen Twente het vertrouwen een boost heeft gegeven en de selectie zo goed als compleet is.![]()
Op Lazovic na, vind ik het best oke. Maar als Farfan dan toch verkocht gaat worden, kunnen we wel iets beter krijgen dan hem, toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
Ik ben blij dat Just Junior niet over het aankoopbeleid in Eindhoven gaat.
Tuurlijk kunnen we betere spitsen dan Lazovic krijgen (ook als Farfán niet wordt verkocht, want voor 5 miljoen euro kun je dan nog beter Ogunsoto halen). Maar Beerens zou ik bijvoorbeeld nog even bij NEC laten spelen (bij PSV krijgt ie toch geen basisplaats en zo'n jongen moet zich ontwikkelen). Zenden is stukken minder dan vroeger, een dravertje en eigenlijk alleen nog bruikbaar als een dienende speler. Prima als hij voor weinig geld komt en een Lucius-rol accepteert, maar voor de rest is hij niet nodig. Sun moet je natuurlijk niet dumpen, want die kan best voetballen en is marketingtechnisch erg interessant.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Op Lazovic na, vind ik het best oke. Maar als Farfan dan toch verkocht gaat worden, kunnen we wel iets beter krijgen dan hem, toch?
En is Zenden wel transfervrij??quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
Ik ben blij dat Just Junior niet over het aankoopbeleid in Eindhoven gaat.
Dat wel ja. Ik hoop echter dat hij een Engelse promovendus verkiest boven PSV. Voor een "dure" speler als Zenden kun je heel wat beters in de plaats halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:21 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En is Zenden wel transfervrij??
edit: ow, we waren alweer een halve pagina verder![]()
Mooi staaltje wishfull thinking, PSV heeft na de winterstop alleen tegen Heerenveen nog 3 keer gescoord, laat staan in een uitwedstrijd. PSV kan echt wel winnen maar ik geloof er niks van dat het een makkie wordt.quote:
Hij mist natuurlijk wel spelritme. Maar dan nog...hij boezemt de aanvallers al angst in als hij er alleen maar staatquote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef pascalheister het volgende:
Farfan en Alex blijven nog gewoon een jaartje
Met Alex erbij heb ik er zondag toch wel meer vertrouwen in
ritme, dat is nou een van de weinige die dat niet nodig heeftquote:Op donderdag 19 april 2007 17:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij mist natuurlijk wel spelritme. Maar dan nog...hij boezemt de aanvallers al angst in als hij er alleen maar staat![]()
Met Alex werden de punten anders ook met bakken weggegooid. Ik verwacht puntverlies in Utrecht en waarschijnlijk een nederlaag. PSV heeft maar mondjesmaat fatsoenlijke uitwedstrijden gespeeld dit seizoen en het vertrouwen is na 1 overwinning echt niet meteen terug.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen Utrecht winnen we gewoon, het vertrouwen lijkt terug te zijn en het belangrijkste is natuurlijk dat Alex terug is. Ik heb er wel vertrouwen in![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen Utrecht winnen we gewoon,
Er werd de afgelopen twee wedstrijden gewoon redelijk tot goed gevoetbald, met Alex heb je er gewoon een topverdediger bij hoe je het ook went of keert, de selectie is ook bijna helemaal fit. En dit wordt eigenlijk ook gewoon de wedstrijd van het seizoen,puntverlies is geen kampioensschap, wat hopelijk voor de nodige motivatie zorgt. Bovendien verkeert Utrecht nu ook niet echt bepaald in topvorm. Makkelijk zal het niet worden maar ik verwacht gewoon een PSVse overwinning, zo niet dan is dan ook meteen het hele seizoen naar de klote....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met Alex werden de punten anders ook met bakken weggegooid. Ik verwacht puntverlies in Utrecht en waarschijnlijk een nederlaag. PSV heeft maar mondjesmaat fatsoenlijke uitwedstrijden gespeeld dit seizoen en het vertrouwen is na 1 overwinning echt niet meteen terug.
ik durf er een biertje om te verweddenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi staaltje wishfull thinking, PSV heeft na de winterstop alleen tegen Heerenveen nog 3 keer gescoord, laat staan in een uitwedstrijd. PSV kan echt wel winnen maar ik geloof er niks van dat het een makkie wordt.
Wat betreft je kritieken over zijn verkopen ben ik het helemaal eens (jij had het ook over zijn aankoopbeleidquote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we betere spitsen dan Lazovic krijgen (ook als Farfán niet wordt verkocht, want voor 5 miljoen euro kun je dan nog beter Ogunsoto halen). Maar Beerens zou ik bijvoorbeeld nog even bij NEC laten spelen (bij PSV krijgt ie toch geen basisplaats en zo'n jongen moet zich ontwikkelen). Zenden is stukken minder dan vroeger, een dravertje en eigenlijk alleen nog bruikbaar als een dienende speler. Prima als hij voor weinig geld komt en een Lucius-rol accepteert, maar voor de rest is hij niet nodig. Sun moet je natuurlijk niet dumpen, want die kan best voetballen en is marketingtechnisch erg interessant.
En Väyrynen verkopen is de grap van het jaar; Tenzij je dat doet met de uitleg dat hij zelf graag weg wil. Dat die domme Koeman hem zo weinig laat voetballen, ligt niet aan de voetballende kwaliteiten van Väyrynen, die ik hoger aan sla dan het blessuregevoelige spelvertragertje Afellay. Laat hem voetballen in z'n Heerenveen-rol en hij speelt gewoon erg goed. Juist een Mendéz zou ik snel proberen te verkopen (al zal dit wel een utopie blijven).
We moeten dus nog zien hoe ze dit 'managen'.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Er werd de afgelopen twee wedstrijden gewoon redelijk tot goed gevoetbald, met Alex heb je er gewoon een topverdediger bij hoe je het ook went of keert, de selectie is ook bijna helemaal fit. En dit wordt eigenlijk ook gewoon de wedstrijd van het seizoen,puntverlies is geen kampioensschap, wat hopelijk voor de nodige motivatie zorgt. Bovendien verkeert Utrecht nu ook niet echt bepaald in topvorm. Makkelijk zal het niet worden maar ik verwacht gewoon een PSVse overwinning, zo niet dan is dan ook meteen het hele seizoen naar de klote....
Hofland mag best komen, zo lang hij maar geen Alex-rol op zich hoeft te nemen. Prima voor in de Eredivisie overigens, maar voor echte topwedstrijden komt ie tekort. Met Zenden is niks mis, maar met een dure Zenden wel: Bespaar die centen lekker, doe er nog een paar miljoen bij en haal Defour denk ik dan bij mezelf.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:55 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Wat betreft je kritieken over zijn verkopen ben ik het helemaal eens (jij had het ook over zijn aankoopbeleid), en wat betreft Beerens ook, maar Hofland en Zenden zou ik best bij PSV willen zien.
Ik vind het helemaal niks voor PSV.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Lazovic is denk ik wel een goede aankoop.
Afellay - Simons - Aissati is dramatisch in 4-3-3. Vooral omdat Afellay natuurlijk een blessuregevoelig spelvertragertje blijft en Aissati in een diepe rol op het middenveld moet spelen zodat hij de aanvallers kan bedienen met steekpassjes.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Met 4-3-3 lijkt me Afellay-Simons-Aissati wel leuk volgend seizoen. Alleen het liefst zie ik dat PSV kan switchen tussen 4-4-2 en 4-3-3, dus zal er soeiso wel een goede speler voor Cocu moeten komen als ie stopt.
Wat dacht je hiervan:quote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ok, El Ahmani - Simons - Aissati, ben jij ook weer tevreden.
Ik dacht dat we niet bepaald zwommen in het geldquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan:
Simons - El Ahmadi
Defour - Schaars
Aissati
Wat dacht je hiervan:quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan:
Simons - El Ahmadi
Defour - Schaars
Aissati
Hij moet ook niet naar PSV gaan, want hij is ook zeker niet voor 5 miljoen te koop.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het helemaal niks voor PSV.
Waarom weet ik niet, maar het past gewoon niet..![]()
Slecht argument, ik weet..
3-5-2 inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat we niet bepaald zwommen in het geld.
Daarnaast, wie gaat er in zijn eentje in de spits lopen, of wilde je met 3 verdedigers gaan spelen?
Voor de transfersom van Foquita heb je El Ahmadi, Defour en een hoop wisselgeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan:
Simons - Lampard
Kaka - Gerrard
Aissati
Klopt. Wat vind je van de andere namen voor zo ver je ze kunt beoordelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:06 schreef rubbereend het volgende:
in je grote rij zitten wel een aantal spelers die wat mij betreft na de koop nog een jaar mogen spelen bij de club waar ze nu zitten. Bijvoorbeeld Kivuvu. Die is best gebaad bij nog een jaar NEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |